Wat ga je erin gooien?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn is 't al zo laat, even de oven aanslingeren.
Tis koffie tijd hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn is 't al zo laat, even de oven aanslingeren.
Afbakbroodquote:
Ja m'n ritme wat doe ikquote:
Ik heb express op jou gewachtquote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Afbakbrood![]()
[..]
Ja m'n ritme wat doe ik
haha Jazeker, ik heb je ervoor bedankt, hij is top!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:26 schreef Deisyy het volgende:
Annie, had je mijn taart voor jou nog gezien?
[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
haha Jazeker, ik heb je ervoor bedankt, hij is top!!!
Ach ,ik koop alles wat ik wil altijd, als dat kan, maar heb een mooie bos bloemen , een flesje Noa, een plant en geld gekregen...van alles wat eik.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor je verjaardag gehad?
Je bent toch wel flink verwend he.
Mmm.... Noah, die is lekker, ik heb hem zelf ookquote:Op zondag 7 maart 2010 19:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach ,ik koop alles wat ik wil altijd, als dat kan, maar heb een mooie bos bloemen , een flesje Noa, een plant en geld gekregen...van alles wat eik.
Ja die moet ik altijd in huis hebben...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mmm.... Noah, die is lekker, ik heb hem zelf ook
Ik had het een tijdje niet gebruikt en heb het afgelopen week herondekt. Lekker hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die moet ik altijd in huis hebben...
Ja, ik had de hele bups woensdag ook al gehad, en vandaag van half twee tot zeg maar 6 uur half 7, nou kan ie wel weer....quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje niet gebruikt en heb het afgelopen week herondekt. Lekker hoor![]()
Heb je je visite nu achter de rug?
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ik had de hele bups woensdag ook al gehad, en vandaag van half twee tot zeg maar 6 uur half 7, nou kan ie wel weer....
Nee, dat gaat niet samen, ik vierde mijn zoons verjaardag vroeger weleens samen met de mijne, maar dat wilde hij op een gegeven moment niet meer, dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollen![]()
Ik ben volgende maand jarig, maar denk niet dat ik het ga vieren omdat ik dan misschien net wel of niet klaar ben met de verbouwing.
Ja hij is mooi he?Ik vond m ook leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vond Avatar gewoon een leuke film. Had het niet verwacht, maar ik heb mijn ogen uitgekeken.
En dan ga ik nu maar eens mijn uitgestelde werk doen.
Ik ben ook volgende maand jarig...en ik ga het ook niet vieren, net als alle andere jarenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is altijd wel gezellig, maar je bent wel de hele dag aan het hollen![]()
Ik ben volgende maand jarig, maar denk niet dat ik het ga vieren omdat ik dan misschien net wel of niet klaar ben met de verbouwing.
Ik zat er niet zo op te wachten op naar Avatar te gaan, maar omdat mijn zoon graag wilde ging ik mee, maar ik vond het echt mooi.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ik vond Avatar gewoon een leuke film. Had het niet verwacht, maar ik heb mijn ogen uitgekeken.
Ja was het leuk? en de friettent?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Copycat het volgende:
Ja, geen probleem, mag je wel gebruiken.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik jouw adres nodig. Ik bestel het nu altijd via de vs maar dat is een jedoe en Dld levert wel, de schattekes.![]()
Ik zag het ja. Wil je die zelf niet houden? Is wel leuk dat matte toch?
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef Copycat het volgende:
Absoluut een prachtige film. Ik wil ook op Pandora wonen! De snackbar was okay, maar het was vooral gezellig om eens een keer wat alleen samen met dit neefje te doen. Meestal is het andere (logeer)neefje er dan ook bij, nu waren we voor het eerst met z'n tweetjes. Nou ja, met z'n tweetjes ... de hele zaal zat vol en een van mijn beste (mee naar Indonesië-)vrienden met vriendin pal voor ons.
Ik ben te lui om aan te bieden het voor je te doenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:34 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie, ik ben nog te lui om een pizza te bestellen
Ik heb het met de laatste energie toch gedaan... maar het heeft me anderhalf uur gekost om een keer dat foldertje erbij te pakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben te lui om aan te bieden het voor je te doen
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb het met de laatste energie toch gedaan... maar het heeft me anderhalf uur gekost om een keer dat foldertje erbij te pakken
Een kwartier, maxquote:Op zondag 7 maart 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur is
Ik verwacht het niet, maar meestal zijn ze er zelfs binnen 25 minutenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
En dan verwacht je zeker wel dat de pizza er binnen een half uur is
*rekentquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, maar meestal zijn ze er zelfs binnen 25 minuten
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik mik ze gewoon in de oven.
Heb geen pizza's (of ander eten) in huis. Dus vandaar even bellen.quote:
Dank jequote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Kally het volgende:![]()
Ik ben de enige, echte topic killer vandaag
![]()
Jij weerquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Kally het volgende:![]()
Ik ben de enige, echte topic killer vandaag
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ga jij ook nog ff reageren, ik was aan het killen hoor
quote:
quote:
Ik zit nu even NCIS te kijken.quote:
Oke Pietje, een publiek geheim, vrouwen hoeven niet logisch te zijn, dat is ons voorrechtquote:
Het enige recht, ach laat ook maarquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke Pietje, een publiek geheim, vrouwen hoeven niet logisch te zijn, dat is ons voorrecht
... en de enige taal...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het enige recht, ach laat ook maar.
Hoezo stap je over op rokken...of broekloosquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en de enige taal ik heb m'n broek verkocht. Nee, ik vat 'm nog steeds niet?
Ik doe wel een andere aanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoezo stap je over op rokken...of broekloos
Als ik 2 posts aan elkaar plak snap ik er ook niets meer vanquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
en de enige taal ik heb m'n broek verkocht. Nee, ik vat 'm nog steeds niet?
die te strak zat, jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
De levis die niet de goede maat bleek te zijn?
... IS HORIZONTAAL !!!!!EINZ!!!ROFLOL!!!quote:
nouja, netter was als ik winst had gemaakt, maar ik had 'm al ff te koop staan en kon 'm nu dus kwijtquote:
Niet slecht hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
nouja, netter was als ik winst had gemaakt, maar ik had 'm al ff te koop staan en kon 'm nu dus kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |