Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koorpikken die stinken?Dat is nieuw!
Nee, gelukkig ben jij de meest inspirerende posterquote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef RichardDawkins het volgende:
Een plaats adverteren met behulp van de toevallig in de buurt zijnde Ikea vestiging? Zeg dan gewoon eerlijk dat er eigenlijk weinig noemenswaardigs is.
Ongeacht jouw mening m.b.t. mij heeft dat inhoudelijk natuurlijk geen reet ermee te maken he.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben jij de meest inspirerende poster
WTF heb je gedaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doen
Dat moet wel fout gaan
Ik vond het maar een spacende filmquote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
nieuw topic weerGister heerlijk gegeten weer bij Don Comer
Daarna naar de bios: the lovely bones.... een aanrader
Veel plezier vanavond dribbel!
Noobquote:
Ja beetje stom was het welquote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NoobMaargoed, ik zit vanavond nog in reserve Duitsland, dus ik ben dr niet bij
Schijnen mn ouders te wonenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja beetje stom was het wel
Wat moet je daar dan weer
Ik was zo slim om vrijdag al te gaanquote:
Ik kan ook niet maar ik moet nog steeds wel een keer komen kijken bij je zoals lang geleden beloofd.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doen
Dat moet wel fout gaan
JAquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik kan ook niet maar ik moet nog steeds wel een keer komen kijken bij je zoals lang geleden beloofd.
Nog steeds Too load for Granny?
ah dacht al: was toch alleen in het weekend. welkom de komende 3 jaar met hoe het zal gaan ik delftquote:Op maandag 8 maart 2010 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
werkzaamheden bij de spoorzone zijn uitgelopen, tot 12uur is Delft treinvrij
Ah, dan kom ik mooi te laat op school dus.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
werkzaamheden bij de spoorzone zijn uitgelopen, tot 12uur is Delft treinvrij
OMG.... dat is een stomme typo zeg, sorryquote:Op maandag 8 maart 2010 02:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA
Ik snap dat nooit
Ze schrijven het ook vaak fout op posters
To Loud For Granny
Too Load For Granny
Two loud For Granny
Nog net niet, Two Loads For Granny
en alle mogelijke rare combinatie, zo heel raar is het toch niet ?
Sneeuw? Daar heb ik heeerlijk niets van meegekregen!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:15 schreef SeaOfLove het volgende:
sneeuw! hopelijk rijdt kutveolia een beetje op tijd
Gelukkig niet blijkbaar.quote:
http://skoften.net/index/video/mc_martin_-_015quote:
KomtTijd komt op Tijdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Bij mijn ouders sneeuwde het ook
Maar de snelbus vanaf Den Haag heeft me toch nog op tijd op de vergadering gekregen
Jij komt uit Delft??quote:
Afzeiken??quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef mirelia het volgende:
Mijn god!! Dat ze jou mod hebben kunnen maken als je mensen zo gaat afzeiken.
Iedereen die Remlof pijpt wordt mod.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef mirelia het volgende:
Mijn god!! Dat ze jou mod hebben kunnen maken als je mensen zo gaat afzeiken.
LOLquote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Iedereen die Remlof pijpt wordt mod.
Ik heb de halve crew moeten aflebberen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
waarom ben ik dan nog geen modquote:Op maandag 8 maart 2010 15:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit iets zegt over je zuigkrachtquote:
Dan heb je geen zakquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik zuig als een Dyson![]()
Mmh, misschien had ik dat niet moeten zeggen
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:07 schreef Quoi het volgende:
nul een vijf, Bravebart is een wijf (?)
ook wel: tvp
Dank voor het inkoppenquote:
Gaan we dan ook schilderen om zo je interesses te ontdekken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Is er trouwens hier iemand die met een dilemma in de loopbaan zit? (of iemand kent die dat heeft?).
Problemen met studiekeuze, baankeuze, of probleem op je huidige baan oid? Kan ook iets kleins zijn, zoals het "is dit nu alles?"gevoel.
Ik ben nu bezig met de afstudeerfase van m'n opleiding kunstzinnige therapie (moet hierna nog een stage lopen, ik gooi de volgorde een beetje om) en ik doe een minor arbeid & organisatie, daarvoor moet/mag ik iemand een kunstzinnig loopbaanbegeleidingstraject geven.
Het gaat om 10 weken, een uur per week, moet vrij snel starten en is uiteraard gratis.
Is er hier toevallig iemand die dat leuk lijkt of die iemand kent die dat leuk lijkt?
Als dat goed voor je blijkt te zijn, dan doen we datquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaan we dan ook schilderen om zo je interesses te ontdekken?
Kan jij mij dan helpen met het kiezen van een master?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
eigenlijk alleen maar blij als mensen zich niet aanmelden, betekent dat ze al goed zitten
Tis zeker een leuke opdracht, maar wel lastig om iemand te vinden die je niet kent. Had iemand die interesse had, maar die had er 3 weken voor nodig om te laten weten dat ze het toch niet wilde doen
.
Dus nu verder aan het zoeken
Para Mocro, ben jij het?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
delft, nul een vijf daar kom ik vandaan huhuhuuu
ik probeer het station zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:53 schreef chiren het volgende:
Misschien is dit al besproken in de vorige topics, maar heeft er iemand misschien een link naar een uitleg of iets van een bestemmingsplan m.b.t. het gebeuren rond het station? Het wordt steeds gekker nu, heb je die trappen gezien over spoor 1 en 2, huuuuge!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Kan jij mij dan helpen met het kiezen van een master?
en bij het station nog jaaaaaarenquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:59 schreef just me het volgende:
of ze zijn afgesloten of je moet opeens tegen het verkeer in, het gaat nog maaaaaanden duren!
Moeten die wel foto's maken van de mcdonalds dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
waarschijnlijk ligt alles ineens weer keurig in het gareel zodra het toeristenseizoen begint(afgezien van de spoorzone dan, maar daar hoeven ook geen toeristen naar te staren en foto's van te maken.
Alles hier in de wijk (Vrijeban, in de omgeving koepoortbrug) is gepland om in april af te zijn (wat natuurlijk niks zegt, gat in de grond voor de parkeergarage is nog steeds niet klaar)
neej, maar wel van de C&A!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Moeten die wel foto's maken van de mcdonalds dan?
Het is het hele jaar door toch toeristenseizoen? Ik moet in ieder geval elke keer uitkijken dat ik niet voor iemand z'n camera fiets.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
waarschijnlijk ligt alles ineens weer keurig in het gareel zodra het toeristenseizoen begint![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
als je interesse hebt
Ik ben nu via PB met iemand in contact die interesse heeft, eerst kijken of dat wat wordt
Ze mogen van Delft trouwens wel eens een kaartje maken met straten die wél begaanbaar zijn. Halve wijk hier ligt open
gewoon vrolijk zwaaien als je langs een camera fietstquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Het is het hele jaar door toch toeristenseizoen? Ik moet in ieder geval elke keer uitkijken dat ik niet voor iemand z'n camera fiets.
Ze zijn nu nog steeds bezig, ze hebben inmiddels daadwerkelijk huizen gebouwd en de kuil is met de tijd steeds minder diep gewordenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef chiren het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die verzakkingen bij die parkeergarage bij de Koepoort? Allemaal afgelopen met een sisser?
Ik kan me die oprit naar en van de Koepoort niet eens meer herinneren, zo lang is het geleden dat ik over die weg reed![]()
Ik wil natuurlijk graag promoten hoe brilliant mijn studie wel niet is en wat we allemaal kunnen, maar om binnen een week wat te bereiken, dat wordt wel krapquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik lees nu pas het hele stukje.. Ik heb enkel tijd voor 2 weken, aangezien ik daarna minimaal 3 maanden weg ben.. En ik moet me eigenlijk ook volgende week maar voor een master inschrijven ofzo..
Als ik niet ging semi-emigreren, dan had ik het gedaan!
Ze gaan niet boren, ze gaan graven en inbakken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zeer benieuwd hoe het straks zal gaan met het boren van de nieuwe treintunnels.
Wanneer dezelfde toko dat begeleid als die in A'dam dan sta ik klaar met m'n camera.
Er komt daar inderdaad wel een gigantisch stuk grond beschikbaar, wat nu maar een beetje achterafjes licht met wat bedrijven en lichte industrie... En als je kijkt hoe het beeld van de phoenixstraat gaat veranderen, dan denk ik dat het zeker wel goed is voor Delft dat die tunnel er gaat komen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef chiren het volgende:
Wat ik geweldig vind, is dat ik binnenkort vanaf ongeveer de Gamma zegmaar, met de auto in 1x over de spoortunnel die daar dan onderdoor loopt, richting de Hoven kan rijden![]()
Nu kunnen alleen fietsers vanaf de Abtswoudseweg (bij de Schie), het fietstunneltje pakken, onder het spoor door en zo rechtdoor naar de Hoven, auto's (ik dus) moeten helemaal omrijden via de Irenetunnel (die er zometeen ook niet meer is)
Kleine kansquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb die loopbrug vanochtend gezien, daar komt toch ook wel een lift aan te hangen mag ik hopen? weet iemand dat? kan helaas met foon niet op de spoorzonesite kijken
Bejaarden en mensen met kinderwagens/rollators/name it kunnen gewoon het normale tunneltje nemenquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef chiren het volgende:
hehe ik zie die bejaarden al die hoge trappen oplopen
hij gaat daar onder de grond toch? Zal dan wel tijdelijk zijn?
Hij gaat al veel eerder onder de grond, ergens halverwege tussen Zuid en Centraal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef chiren het volgende:
hehe ik zie die bejaarden al die hoge trappen oplopen
hij gaat daar onder de grond toch? Zal dan wel tijdelijk zijn?
quote:Loopbrug
Naast de nieuwe blauwe fietsenstalling is de loopbrug geplaatst over de sporen heen. Deze brug zorgt voor treinreizigers voor een snellere verbinding tussen de perrons, het tijdelijk busstation en de nieuwe fietsenstalling. De loopbrug wordt in gebruik genomen als de officiële vergunning verleend is. Deze vergunning voor de voetgangersbrug ligt momenteel ter inzage en volgt na deze inzagetermijn de normale procedure. De verwachting is dat de brug vanaf eind maart/begin april gebruikt kan worden. Vooruitlopend op de officiële bouwvergunning is het college van B&W akkoord gegaan met de aanleg van de brug omdat anders gewacht moest worden met de aanleg tot het volgende buitendienststellingsweekend van de NS in 2011.
oké, dacht dat de brug vervangin van de tunnel was.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bejaarden en mensen met kinderwagens/rollators/name it kunnen gewoon het normale tunneltje nemen
Zo ver ik weet (nog) nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oké, dacht dat de brug vervangin van de tunnel was.
Thanks ouwe! Nu is alles weer goedquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:19 schreef Quoi het volgende:
O de quote was eigenlijk effkes om mijn excuus aan te bieden voor mijn vrijpostige post, Bravebart ;-)
* Quoi is de moeilijkste niet
pfewquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Thanks ouwe! Nu is alles weer goed
Nopequote:
Voor studenten is het elke dag zuipavond hèquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:32 schreef Quoi het volgende:
Zondagavond, ook een lekkere timing.....
Wijnhaven vanavond dus, om geheel in te vullen volgens de naam des kroegs
das toch die tent schuin tegenover de Knorrenbeurs?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:32 schreef Quoi het volgende:
Zondagavond, ook een lekkere timing.....
Wijnhaven vanavond dus, om geheel in te vullen volgens de naam des kroegs
Da's waar, geen wekker die maandags gaat.........waar blijft de tijd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor studenten is het elke dag zuipavond hè
Keihard wijn tanken dus, lekker
Jups, daaroquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
das toch die tent schuin tegenover de Knorrenbeurs?
Normaliter wel, maar nu ff niks op maandagquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's waar, geen wekker die maandags gaat.........waar blijft de tijd?![]()
ik voel die tijd nog elke maand met het afbetalen van mijn studieschuld![]()
is daar nog steeds een kelder beneden waar je ook wat kunt drinken?quote:
Jeps, 1 euro voor bierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
is daar nog steeds een kelder beneden waar je ook wat kunt drinken?
goeie ouwe tijd
de eerste delftmeet was daarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ik kan best een kelder over het hoofd gezien hebben hoor
Maar bij de koornbeurs hebben ze er in ieder geval een![]()
Juhquote:
ik heb nog 1 foto op mijn haifsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhFoto's zijn wel weg......gelukkig
Oja, dat weet ik nog wel jaquote:Op zondag 14 maart 2010 11:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb nog 1 foto op mijn haifsvan mijn benen
Kan kloppenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ging alleen bij mij de stroom er 2 seconden af, of hadden meer mensen er last van?
Nog geluk dat ik op een laptop zit
quote:Vanaf 18.00 uur gebouwen TU-midden gesloten
Vanaf 18.00 uur vanavond, maandag 15 maart 2010, wordt de stroomvoorziening in de gebouwen van TU-midden afgesloten. TU-midden zijn de gebouwen rond het Mekelpark.
Het gaat om de gebouwen: 8, 10, 12, 15, 21, 20, 22, 23, 36, 46, 45, 35, 34, 44, 43, 33, 32, 31, 30. Zie bijlage.
Bent u in TU-midden werkzaam, dan verzoeken wij je om vandaag je studieplek om 17.00 uur te verlaten. Activiteiten die gepland staan na 17.30 uur kunnen geen doorgang vinden.
De stroomonderbreking is een voorzorgsmaatregel bij de reparatie van een hoogspanningskabel aan de Michiel de Ruyterweg. Eerder vandaag werd deze kabel tijdens graafwerkzaamheden beschadigd. Om kortsluiting te voorkomen is de Michiel de Ruyterweg afgezet.
Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk op de studentenportal
Ik zou maar vast een accu+auto-lader halen voor die appel van je!quote:Op maandag 15 maart 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja nice, vanavond hier dus geen stroom etc. tot middernacht (minimaal)
Staat allemaal al aan de laderquote:Op maandag 15 maart 2010 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een accu+auto-lader halen voor die appel van je!
Ben ik wel benieuwd wat er nou zo smerig aan wasquote:Op maandag 15 maart 2010 18:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb net mijn eten weggegooid, het was echt niet lekkerdit overkomt me echt bijna nooit
ik ben al helemaal niet van het eten weggooien hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef chiren het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wat er nou zo smerig aan was
eten weggooien
ja was een probeerseltje die soep, alleen wortel vind ik te zoet. ging gister wel meer mis, ik was nl vergeten dat ik kikkererwten had opstaan, helemaal drooggekookt en zwart, straks maar eens kijken of ik de pan nog schoon kan krijgen met soda of colaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:08 schreef just me het volgende:
Je hoeft ook geen vies eten te eten hoor SOLWortel-gembersoep klinkt erg lekker
Pasta met tonijn, wat niet lekker is?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben al helemaal niet van het eten weggooien hoorik had pasta met roomkaas en tonijn en het was gewoon vies! ben daarna maar de wortel-gembersoep voor vandaag gaan maken en heb daar een kommetje van op met een broodje
Jij hebt Hans Sibbel gezien zeker?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef chiren het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wat er nou zo smerig aan was
eten weggooien
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij hebt Hans Sibbel gezien zeker?
ja stom he, ik denk dat ik creme fraiche had moeten gebruiken ipv roomkaas. en ik ben toch al geen pastafan dus dat werkte ook niet echt meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, wat niet lekker is?Dat is me nog nooit overkomen
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm gingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja was een probeerseltje die soep, alleen wortel vind ik te zoet. ging gister wel meer mis, ik was nl vergeten dat ik kikkererwten had opstaan, helemaal drooggekookt en zwart, straks maar eens kijken of ik de pan nog schoon kan krijgen met soda of colahet was dus niet echt mijn dag in de keuken gister
haha dat had ik dus een paar weken geleden, schrok me echt de pleurisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm ging
Das nou juist de bedoeling van zo'n apparaatje he, voordat je zelf de hamburger wordt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha dat had ik dus een paar weken geleden, schrok me echt de pleuriswas al helemaal vergeten dat ik zo'n ding had. het apparaat ligt nu in de keukenla
Jij en koken ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm ging
Ahja! Ik heb hem wel gezien toevallig, maar mijn comment had daar geen betrekking opquote:
Srsly?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef chiren het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat het donderdag wel eens 17 graden zou kunnen worden in Limburg
de nieuwe Baantjerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou zo de titel van een slechte Nederlandstalige misdaadserie kunnen zijn
In Delft 14 gradenquote:
ah doet iemand de tekst even copy en hier plakken ajbquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de eerste verzakkingen tbv de spoorwegtunnel zijn binnen!![]()
http://district8.net/werk(...)angedwarsstraat.html
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah doet iemand de tekst even copy en hier plakken ajb
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeikenquote:Delft - Dinsdagmorgen 16 maart is begonnen met het verwijderen van de tramrails ten behoeve van de nieuw aan te leggen spoortunnel. Hierbij werd gebruikt gemaakt van zwaar gereedschap. Bewoners van de Dirklangedwarsstraat in Delft ontdekte dat door die werkzaamheden de voegen en enkele stenen uit hun gevels vielen.
Nadat ze zich beklaagd hadden bij de aannemer werd een kleinere machine ingezet om de tramrails te verwijderen. Dit had ook niet het gewenste resultaat en de bewoners meende ook dat de woningen aan het verzakken zijn. Hierop zijn de werkzaamheden stilgelegd en is begonnen met het meten van de woningen. Het is ons op dit moment niet bekend of de woningen ook daadwerkelijk verzakt zijn.
tnx! mij zou het eerlijk gezegd niks verbazen als de boel verzakt, maar toch niet met alleen maar een tramrails verwijderen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeiken
Helemaal niet mooi. Datsoort huilies kost de maatschappij jaarlijks miljarden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Algehele paniek, de grond trilt!
![]()
Wel mooi dat dan onmiddellijk alles stil gelegd wordt. Vertraging schijnt nu al op 5 maanden te staan, stond in de comments van dat bericht
Ja joh, voordat die tunnels er liggen en er überhaupt een trein door rijdt is het minimaal 2014quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:![]()
Algehele paniek, de grond trilt!
![]()
Wel mooi dat dan onmiddellijk alles stil gelegd wordt. Vertraging schijnt nu al op 5 maanden te staan, stond in de comments van dat bericht
Yay! Dan hebben we nu ook onze eigen Noord-Zuid lijn (+ taferelen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeiken
Hij gaat ook van noord naar zuid, dus de link is al snel gelegd natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Yay! Dan hebben we nu ook onze eigen Noord-Zuid lijn (+ taferelen).
Van zuid naar noord man, dus problemen hoeven we hier niet te verwachtenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij gaat ook van noord naar zuid, dus de link is al snel gelegd natuurlijk
Ohja, nou gelukkig dan gaat het toch goed :'Dquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van zuid naar noord man, dus problemen hoeven we hier niet te verwachten
wat voor kasten? ik ben nl van plan om creatief te worden en dingen op te knappen naar mijn zinquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand nog gratis stoelen/tafels/kasten nodig? Mijn school doet het een en ander van de hand...
voor archiefkasten toon ik interessequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef KomtTijd... het volgende:
archiefkasten denk ik. Staat er niet echt bij.
ik heb nog altijd vrienden met een auto jahquote:
nee hoor, 'gewoon' een kapotte auto en ik moest plassenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef just me het volgende:
Oe! das niet goed natuurlijk, geen lichamelijke schade ?
Een stationauto? Is dat hetzelfde als een stationfiets; zo'n brak geval?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb nog altijd vrienden met een auto jah(ik wilde eigenlijk zeggen dat ik een vriendje heb met een stationauto, maar dat ding is afgelopen weekend de prak in gereden
)
quote:Demissionair minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA) heeft het ontwerp-tracébesluit voor de aanleg van de A4 Midden-Delfland getekend. Dat maakte hij vandaag bekend tijdens een debat in de Tweede Kamer.
Over het ontbrekende stuk weg tussen Delft en Schiedam wordt al bijna vijftig jaar gesteggeld. Eurlings sprak dan ook van een 'majeur moment'. "Ik ben er best wel trots op dat het gelukt is." De crisis- en herstelwet, die eergisteren door de Eerste Kamer is aangenomen, heeft dit mogelijk gemaakt. Het stuk weg valt onder die wet.
De komende weken ligt het besluit ter inzage voor burgers en decentrale overheden. De kosten voor de zeven kilometer lange weg bedragen 880 miljoen euro. Daar staat tegenover dat de weg goed wordt ingepast in het landschap, met onder meer een eco- en aquaduct. "Zo groen en blauw heeft u een snelweg nog nooit gezien", aldus Eurlings.
Gister nog niet iig...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:15 schreef klaagbaas het volgende:
is die loopbrug bij delft centraal van de perrons naar de bussen al in gebruik ?
Daar gaat m'n wietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef just me het volgende:
http://district8.net/
Delft - Woensdagavond 24 maart even na zeven uur is er brand uitgebroken op een zolder van een woning aan de Bankastraat in Delft. Doordat de bewoners niet thuis waren heeft de brandweer de voordeur moeten openbreken om bij de brandhaard te komen. Uit de woning wist de brandweer nog een papegaai te redden. Op de zolder troffen ze een hennepkwekerij van c.a 25 planten aan.
De brand is vermoedelijk ontstaan door kortsluiting. Nadat de woning geventileerd was is het incident over gedragen aan de politie. Zij zullen er voor zorgdragen dat de kwekerij ontmanteld en afgevoerd wordt.
Serieus, ik dacht eerst dat iemand z'n frituur was vergeten uit te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef just me het volgende:
Op de zolder troffen ze een hennepkwekerij van c.a 25 planten aan.
Kut-vogel is helemaal stoned, zal chronisch zo blijven zei de dierenartsquote:
Ik ging vroeger altijd bij Van Beek in de Hoven, maar geen idee hoe die nu isquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
Iemand een tip voor een goede kapper in Delft?
ligt eraan wat je wilt betalenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
Maakt me niet veel uitquote:
Kort pittig kapsel?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Ienepien het volgende:
Hype op de Koornmarkt.
Mijn haartjes zitten weer helemaal vet kicke sinds ik vrijdag daar ben geweest
Gewoon Brainwash op de Choorstraat. Is tenminste niet zo duurquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
ik heb me afgelopen week kapot geërgerd aan dat stuk. wel leuk dat ze dat hotel zo snel uit de grond hebben weten te stampenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een thuiskapper.
Was me toch een verkeerschaos hier in de buurt dit weekend (bij het nieuwe hotel en de koepoortgarage). Heb dubbel gelegen, de auto's waren compleet de weg kwijt (en terecht).
Maar het begint zowaar ergens op te lijken! Het kruispunt Stalpeart van der Wielweg - Maria Duyslaan is heel netjes geworden en de inrit van de straat bovenop de koepoortgarage is een feit. De straat zelf verdiend nog wel wat werk, maar het is zo raar om te zien dat het ergens op begint te lijken! Was al helemaal gewend aan de bouwput
Ah dat zijn nog eens prijzenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gewoon Brainwash op de Choorstraat. Is tenminste niet zo duur
Van Beek vond ik persoonlijk verschrikkelijk.. Maarja, dat is persoonlijk
En de Kinky is gewoon heel goed, doch heel duur.
pics!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga altijd naar Team Kapsalon of Romboud/t in de Hoven... Bevalt prima. Een keer naar zo een goedkope (Turkse?) geweest daar in de buurt en wil nooit meer terug... Ik kreeg gewoon hoofdpijn van wat die vrouw met mijn hoofd deed
Oh de kapsel was niet boeiend, ik bedoel dat ik letterlijk hoofdpijn kreeg van hoe de vrouw met haar handen, borstel en schaar met mijn hoofd omgingquote:
Kut, betrapt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:49 schreef Roma-Totti het volgende:
Wie zat er de nacht van zaterdag op zondag om 05.00 in de trein bij een man die ABBA keihard ging zingen?Van Rotterdam naar Delft
![]()
Kut, betrapt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Man bedreigt agenten met de dood
Wie was het?
Wil je voortaan niet meer zo hoog zingen?quote:
Alsof het niks is.quote:De TU Delft wil de komende twee tot drie jaar structureel 45 miljoen euro minder gaan uitgeven aan het onderwijs, de onderzoeksactiviteiten en de ondersteuning daarvan. Dat meldt de TU Delft vandaag. Faculteiten en directies hebben inmiddels voorstellen voor te nemen maatregelen ingediend.
Bij elke faculteit zou worden gekeken naar samenvoeging, herprofilering of krimp. In juni wordt duidelijk wat voor veranderingen gaan plaatsvinden.
De universiteit stelt dat het verlagen van de kosten nodig is omdat de TU Delft een periode tegemoet gaat 'met een onzeker niveau van inkomsten'. Ondertussen zouden investeringen wel nodig blijven 'om de toppositie van de TU Delft te bestendigen'.
hoe was de vakantie? oh en er moet bij jou een turks restaurant zitten, is dat wat? of is het gewoon een shoarmaboer?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:14 schreef Ienepien het volgende:
sí
Bij het Sportfondsenbad (zwembad) en de gehele wijk daarachter.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Oh de kapsel was niet boeiend, ik bedoel dat ik letterlijk hoofdpijn kreeg van hoe de vrouw met haar handen, borstel en schaar met mijn hoofd omging
en waarom was jij zo laat aan het postenquote:Op donderdag 1 april 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe was de vakantie? oh en er moet bij jou een turks restaurant zitten, is dat wat? of is het gewoon een shoarmaboer?
haha zo vroeg zal je bedoelen. lag gister al om 21uur ofzo te slapen, ben ziekquote:Op donderdag 1 april 2010 17:14 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom was jij zo laat aan het posten
tnx, gaat goedkomen, heb hier een heel lief kind die op haar manier voor me zorgt met denkbeeldige kopjes thee enzoquote:Op donderdag 1 april 2010 17:57 schreef just me het volgende:
In dat geval... beterschap!!
Eten redelijk en bediening goed klinkt niet alsof je er voor het laatst bent geweest?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:43 schreef just me het volgende:
Gisterenavondvoor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst in Moodz gegeten, eten was redelijk, bediening was goed!
Nog andere restaurant tips in Delft?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef just me het volgende:
Ik ben idd een twijfelgeval![]()
Het vlees was net iets té doorbakken, o.k. ik had om een ander stuk kunnen vragenwe hadden kaas na we hadden specifiek één soort niet besteld en die zat er toch bij, die hebben we wel laten weghalen!
Je weet van te voren dat het niet goedkoop is maar ik had er net ietsjes meer van verwacht
Het grappige is dat ik met deze vriendin zo'n 4 keer per jaar uit eten ga en dat ik met mijn vriend bijna nooit meer uit eten ga. Even sparen en misschien neem ik hem dan mee naar Moodz![]()
De verbeeldingquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog andere restaurant tips in Delft?
ben toch zo al 2 weekjes niet meer uit eten geweest![]()
Lef is inderdaad ook heel lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:46 schreef Quoi het volgende:
Thanks!! Ik hoor daar tot nu toe inderdaad alleen maar goede verhalen over.... Toch maar eens doen.
VoldersVier ook eens uitproberen qua eten. Oja en 't Kloostertje (restaurant van 't Klooster - ja dat foute cafe ;-))
Waar ik tot nu toe enthousiast over ben en telkens weer wat ga eten: Lef, het Pakhuis, Marriage&Bounce, Sjees.
want.....?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:02 schreef warrel het volgende:
Whahahaha, en jullie dachten dat de Ikea in Delft groot is![]()
![]()
Valt best mee johquote:
Omgekeerd evenredig jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat evenredig met de penismaat van de mannen daar?
Ik denk dat ie groter lijkt omdat de Spaanse mannen kleiner zijn. Optisch bedrog!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt best mee johDe helft van de Nederlandse Ikea's is groter dan die in Barcelona
Die in Delft is 33.000 m2 en die in Barca maar 28.000 m2
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie groter lijkt omdat de Spaanse mannen kleiner zijn. Optisch bedrog!![]()
en nu op naar de kroeg!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik denk dat ie groter lijkt omdat de Spaanse mannen kleiner zijn. Optisch bedrog!![]()
en nu op naar de kroeg!
Jahquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ach zoooo![]()
Sja, daar zijn de mannen weer kleiner
Maareh, jij zit nu in Barca en aan 't Fok!en?
De vakantie was echt super toll!quote:Op donderdag 1 april 2010 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hoe was de vakantie? oh en er moet bij jou een turks restaurant zitten, is dat wat? of is het gewoon een shoarmaboer?
Heb je vaker met Turkenquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De vakantie was echt super toll!
Die Turk schijnt goed te zijn, ik heb er zelf nog nooit gegeten. Vind wel dat ze te veel herrie produceren
Ja, tuurlijk. Ik kan toch niet zonder mijn lieve Delfttopicvriendjesquote:Op zondag 4 april 2010 20:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF. Ga je helemaal naar fucking barcalona, om te FOK!ken__
Goeie reden, wel. Maar niet vergeten van de omgeving te genieten hehquote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik kan toch niet zonder mijn lieve Delfttopicvriendjes
quote:Op zondag 4 april 2010 22:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ik kan toch niet zonder mijn lieve Delfttopicvriendjes
ah tof dat je fijne vakantie hebt gehad! jammer van dat restaurant met te veel herrie, nodigt niet echt uit om daar relaxt uit eten te gaan. zal eens langs lopen om op de kaart te kijken en mocht dat uitnodigend en verrassend zijn dan misschien toch eens hapje daar doenquote:Op zondag 4 april 2010 20:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
De vakantie was echt super toll!
Die Turk schijnt goed te zijn, ik heb er zelf nog nooit gegeten. Vind wel dat ze te veel herrie produceren
Hihi, komt helemaal goed. Morgen weer hardlopen naar Parc de Montjuïcquote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie reden, wel. Maar niet vergeten van de omgeving te genieten heh
En van de kleine spaanse mannetjes.
Euuuh, 3,5 tot 4 maandenquote:Op zondag 4 april 2010 22:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hoe lang is t de bedoeling daar te blijven?
Voor mezelfquote:Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
voor studie ofzo? vertel, want dat heb ik even gemist geloof ik. mijn zusje is een tijd in spanje geweest alleen om de taal te leren
¡Muchos gracias!quote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
damz, dat is stoer genoeg hoor! echt zo gaaf! geniet ervan en leer veeltaal, eten, cultuur en nog meer
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
weet iemand hier of de C1000 Zuidpoort open is vandaag?
staat er niks over op de site? geen zin om voor niks te gaan. (internet via mobiel nog steeds, kan niet kijken)quote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)
tnx!quote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
neuh alleen algemene tijden... Wel een telefoonnummer:
015-2154090
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
weet iemand hier of de C1000 Zuidpoort open is vandaag?
hoelaat mogen we komen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.
kom er net ook vandaanquote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.
Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd drukquote:Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef just me het volgende:
Mmmm ik moet er nog naar toe, even extra sla halen
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...quote:Op maandag 5 april 2010 15:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd druk
Hoezo is dat niet legaal?quote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar.. Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).
*tot zover klaaguurtje*
Mijn beurs is wel blij dat ze het niet altijd even legaal doenquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar.. Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).
*tot zover klaaguurtje*
Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel allesquote:Op maandag 5 april 2010 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens de consumentenbond zit de c1000 in dezelfde prijsklasse als de Appie.
Grote partijen opkopen is wel legaal (ze verkopen als ze al over de datum zijn dan weer niet, heb ik meerdere keren gezien).
Maar bijvoorbeeld de openingstijden zijn niet altijd even legaal geweest.
Zij gingen altijd op zondag open van 10 tot 18h. Ik werkte destijds bij de appie op de brabantse turfmarkt en die besloten ook open te gaan op zondag. Toen hebben we dezelfde openingstijden aangehouden als de c1000. In de tweede week stonden er agenten op hoge poten voor de deur, dat we pas om 12 uur open mochten van de wet. Flinke boete gekregen en voortaan om 12 uur open. C1000 kreeg toen ook politie aan de deur en mocht pas om 12 uur open, maar zij waren al een paar jaar om 10 uur open. Pas toen de appie het ook deed, werd de politie wakker. C1000 heeft toen een enquête onder hun klanten gehad of ze liever wilden dat ze om 10 uur open zouden gaan (Wat natuurlijk nergens over gaat, want de openingstijden waren wettelijk bepaald). Binnen een paar weken waren ze weer om 10 uur open en er werd niks aan gedaan...
Volgens mij heeft de eigenaar goede contacten met de gemeente.. (en wij vonden het natuurlijk heel gemeen als arme kleine appie)
Agressie van het personeel destijds vond ik ook opvallend, maar dat en de openingstijden is wel iets van een paar jaar geleden, hou me er nu niet meer zo mee bezig.
Maar ik ga er alsnog shoppen hoor, alleen al door het grotere assortiment zijn ze handiger dan de appie
Ik heb daar 6 jaar gewerktquote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel alleswat een rotsupermarkt is dat (al zal het niet aan het personeel liggen
). De enige reden dat ik daar wel eens kom is als het écht gigantsich kloteweer is en ik flink honger heb, anders loop ik mooi door naar de C1000.
Boh gek, toen zat ik echt nog in de brugklasquote:Op maandag 5 april 2010 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik ben volgens mij in 2000 begonnen bij de appie. Maar jij zat er dus nog voor?
En welke, was het beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |