En...was het wat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef TWP het volgende:
Hoi allemaal! Ik vernam dat The Black Box Revelation (jullie waarschijnlijk niet allemaal bekent) morgen een in-store optreden geeft in de Velvet? Iemand van jullie daar meer over gehoord of toevallig weet hoelaat dat zal zijn?
quote:Op maandag 1 maart 2010 11:37 schreef just me het volgende:
En de nieuwe maand is begonnen én het zonnetje schijnt
ik heb zo'n gevoel dat ik wat langer gelopen heb, vanaf de nassaulaan naar foreestwegquote:Op maandag 1 maart 2010 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik loop ook ongeveer iedere dag naar school. Houdt je in beweging heh
het is vandaag markt in de hoven hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:38 schreef SeaOfLove het volgende:
als het morgen weer zulk lekker weer is loop ik ook lekker naar de hovenAlleen terug met de bus, want zware boodschappen
Liep ik zo heul hard, zo heeel hard, zo tegen een tak aan met m'n beenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:36 schreef warrel het volgende:
Ik ga zo maar gewoon een stukkie hardlopen
Op die snelheden komt dat hard aan inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Liep ik zo heul hard, zo heeel hard, zo tegen een tak aan met m'n beenBoehoehoeee
Dan kan ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Echt niet, je mot donderdag nog zuipen in de KB.
AU!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Liep ik zo heul hard, zo heeel hard, zo tegen een tak aan met m'n beenBoehoehoeee
Ik had willen stemmen.... had mijn stembiljet bij me, maar had cursus tot laat vanavond en heb, tegen mijn gewoone in, niet gestemd!quote:
Nee gek, ik was niet laat.. Ik was vroeeegquote:
Die gothic of 1 van de 2 ballen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee gek, ik was niet laat.. Ik was vroeeeg
Ik ging de hele dag auto's tellen, als in hele dag lekker warm in m'n moeders autootje zitten in de berm en 1 auto per minuut moeten noteren met een heel gezellig telmaatje
Anderen stonden te bikkelen in de kou langs een megadrukke weg
Die koorpikken waren verschrikkelijkquote:
Koorpikken die stinken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Die koorpikken waren verschrikkelijkIk ben ook flink nijdig geweest aangezien ze zich niet aan afspraken hielden, m'n autootje afzeken en ze stonken zelfs
![]()
De punker was alleen punk op z'n hyvesfoto, verder gewoon een vet gezellige jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |