abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79952994
quote:
Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
voor studie ofzo? vertel, want dat heb ik even gemist geloof ik. mijn zusje is een tijd in spanje geweest alleen om de taal te leren
Voor mezelf Ik was in december klaar met m'n bachelor, en ik ga pas weer in september een master doen. Omdat ik best veel tijd had, wilde ik gaan reizen. Maar ik vind mezelf niet stoer genoeg voor een wereldreis, dus wilde ik ergens gaan wonen: Barcelona. Ik begin 12 april aan m'n Spaanse lessen 12 weken lang, 4 uur per dag. En verder: gewoon een hele leuke tijd hebben!
en een klein beetje zelfontplooiing natuurlijk
I will take the sun in my mouth
pi_79954145
damz, dat is stoer genoeg hoor! echt zo gaaf! geniet ervan en leer veel taal, eten, cultuur en nog meer
pi_79956291
quote:
Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
damz, dat is stoer genoeg hoor! echt zo gaaf! geniet ervan en leer veel taal, eten, cultuur en nog meer
¡Muchos gracias! Ik ga m'n best doen!
I will take the sun in my mouth
pi_79960915
weet iemand hier of de C1000 Zuidpoort open is vandaag?
pi_79961046
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)
pi_79961218
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)
staat er niks over op de site? geen zin om voor niks te gaan. (internet via mobiel nog steeds, kan niet kijken)
pi_79961427
neuh alleen algemene tijden... Wel een telefoonnummer:
015-2154090
pi_79961533
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
neuh alleen algemene tijden... Wel een telefoonnummer:
015-2154090
tnx!
pi_79964098
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.
  maandag 5 april 2010 @ 12:56:16 #285
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_79964238
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:

[..]

hoelaat mogen we komen?
pi_79964727
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:

[..]

kom er net ook vandaan was druk! nu in tram richting voorburg weer kind ophalen bij mijn moeder en daar hapje eten.
  † In Memoriam † maandag 5 april 2010 @ 13:30:45 #287
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79965138
Mmmm ik moet er nog naar toe, even extra sla halen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79966982
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:56 schreef Quoi het volgende:

hoelaat mogen we komen?
Tot sluitingstijd.
pi_79968260
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef just me het volgende:
Mmmm ik moet er nog naar toe, even extra sla halen
Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd druk
  maandag 5 april 2010 @ 16:00:06 #290
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_79969477
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:17 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd druk
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar. . Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).

*tot zover klaaguurtje*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  maandag 5 april 2010 @ 16:01:39 #291
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79969522
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar. . Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).

*tot zover klaaguurtje*
Hoezo is dat niet legaal?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_79969573
quote:
Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

*tot zover klaaguurtje*
Mijn beurs is wel blij dat ze het niet altijd even legaal doen Maar een Dirk of Bas zou wel een welkome aanvulling zijn idd
pi_79969770
C1000 hoort echt niet bij de duurdere supermarkten hoor. Volgens mij is alleen de dirk/bas/digros keten nog goedkoper als het over supermarkten met a-merken gaat.
  maandag 5 april 2010 @ 17:19:52 #294
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_79971847
Volgens de consumentenbond zit de c1000 in dezelfde prijsklasse als de Appie.

Grote partijen opkopen is wel legaal (ze verkopen als ze al over de datum zijn dan weer niet, heb ik meerdere keren gezien).
Maar bijvoorbeeld de openingstijden zijn niet altijd even legaal geweest.
Zij gingen altijd op zondag open van 10 tot 18h. Ik werkte destijds bij de appie op de brabantse turfmarkt en die besloten ook open te gaan op zondag. Toen hebben we dezelfde openingstijden aangehouden als de c1000. In de tweede week stonden er agenten op hoge poten voor de deur, dat we pas om 12 uur open mochten van de wet. Flinke boete gekregen en voortaan om 12 uur open. C1000 kreeg toen ook politie aan de deur en mocht pas om 12 uur open, maar zij waren al een paar jaar om 10 uur open. Pas toen de appie het ook deed, werd de politie wakker. C1000 heeft toen een enquête onder hun klanten gehad of ze liever wilden dat ze om 10 uur open zouden gaan (Wat natuurlijk nergens over gaat, want de openingstijden waren wettelijk bepaald) . Binnen een paar weken waren ze weer om 10 uur open en er werd niks aan gedaan...
Volgens mij heeft de eigenaar goede contacten met de gemeente.. (en wij vonden het natuurlijk heel gemeen als arme kleine appie )

Agressie van het personeel destijds vond ik ook opvallend, maar dat en de openingstijden is wel iets van een paar jaar geleden, hou me er nu niet meer zo mee bezig .
Maar ik ga er alsnog shoppen hoor, alleen al door het grotere assortiment zijn ze handiger dan de appie
pi_79972080
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens de consumentenbond zit de c1000 in dezelfde prijsklasse als de Appie.

Grote partijen opkopen is wel legaal (ze verkopen als ze al over de datum zijn dan weer niet, heb ik meerdere keren gezien).
Maar bijvoorbeeld de openingstijden zijn niet altijd even legaal geweest.
Zij gingen altijd op zondag open van 10 tot 18h. Ik werkte destijds bij de appie op de brabantse turfmarkt en die besloten ook open te gaan op zondag. Toen hebben we dezelfde openingstijden aangehouden als de c1000. In de tweede week stonden er agenten op hoge poten voor de deur, dat we pas om 12 uur open mochten van de wet. Flinke boete gekregen en voortaan om 12 uur open. C1000 kreeg toen ook politie aan de deur en mocht pas om 12 uur open, maar zij waren al een paar jaar om 10 uur open. Pas toen de appie het ook deed, werd de politie wakker. C1000 heeft toen een enquête onder hun klanten gehad of ze liever wilden dat ze om 10 uur open zouden gaan (Wat natuurlijk nergens over gaat, want de openingstijden waren wettelijk bepaald) . Binnen een paar weken waren ze weer om 10 uur open en er werd niks aan gedaan...
Volgens mij heeft de eigenaar goede contacten met de gemeente.. (en wij vonden het natuurlijk heel gemeen als arme kleine appie )

Agressie van het personeel destijds vond ik ook opvallend, maar dat en de openingstijden is wel iets van een paar jaar geleden, hou me er nu niet meer zo mee bezig .
Maar ik ga er alsnog shoppen hoor, alleen al door het grotere assortiment zijn ze handiger dan de appie
Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel alles wat een rotsupermarkt is dat (al zal het niet aan het personeel liggen ). De enige reden dat ik daar wel eens kom is als het écht gigantsich kloteweer is en ik flink honger heb, anders loop ik mooi door naar de C1000.
  maandag 5 april 2010 @ 17:41:40 #296
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_79972626
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel alles wat een rotsupermarkt is dat (al zal het niet aan het personeel liggen ). De enige reden dat ik daar wel eens kom is als het écht gigantsich kloteweer is en ik flink honger heb, anders loop ik mooi door naar de C1000.
Ik heb daar 6 jaar gewerkt
Kom er ook nooit meer, wel bij die in de choorstraat, die ligt vaak beter op mijn route.
pi_79975292
ik heb zowel bij c1000 zuidpoort als ah btm gewerkt
pi_79975334
toen zaten sommigen van jullie nog in de brugklas
  maandag 5 april 2010 @ 19:19:09 #299
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_79975985
ik ben volgens mij in 2000 begonnen bij de appie . Maar jij zat er dus nog voor?
En welke, was het beste?
pi_79976078
Milou, mijn persoonlijke babe-magnet Ze zat in de tram heel de tijd tegen de nieteens onaardig uitziende gozer achter haar te lullen. Hij stapt uit en Milou zegt: DOEI! Jij morgen mijn mama bellen he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')