Voor mezelfquote:Op zondag 4 april 2010 23:45 schreef SeaOfLove het volgende:
voor studie ofzo? vertel, want dat heb ik even gemist geloof ik. mijn zusje is een tijd in spanje geweest alleen om de taal te leren
¡Muchos gracias!quote:Op maandag 5 april 2010 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
damz, dat is stoer genoeg hoor! echt zo gaaf! geniet ervan en leer veeltaal, eten, cultuur en nog meer
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
weet iemand hier of de C1000 Zuidpoort open is vandaag?
staat er niks over op de site? geen zin om voor niks te gaan. (internet via mobiel nog steeds, kan niet kijken)quote:Op maandag 5 april 2010 11:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel de zondag-tijden (0900-1800)
tnx!quote:Op maandag 5 april 2010 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
neuh alleen algemene tijden... Wel een telefoonnummer:
015-2154090
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef SeaOfLove het volgende:
weet iemand hier of de C1000 Zuidpoort open is vandaag?
hoelaat mogen we komen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.
kom er net ook vandaanquote:Op maandag 5 april 2010 12:52 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan met een tas vol eten.
Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd drukquote:Op maandag 5 april 2010 13:30 schreef just me het volgende:
Mmmm ik moet er nog naar toe, even extra sla halen
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...quote:Op maandag 5 april 2010 15:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die C1000 daar doet echt goede zaken, is echt altijd druk
Hoezo is dat niet legaal?quote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar.. Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).
*tot zover klaaguurtje*
Mijn beurs is wel blij dat ze het niet altijd even legaal doenquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ook weinig concurentie, voor een ander grote supermarkt moet je in de hoven zijn...
En ze spelen het ook niet altijd even legaal daar.. Het opkopen van grote partijen en die goedkoop verkopen is wel enorm slim in een studentenstad.
Wanneer krijgen we nou eens een bas of een dirk ofzo in de buurt van het centrum?
De c1000, de appie en de plus zijn de dominante supermarkten in Delft en die horen allemaal bij de duurste.
Ja we hebben de Lidl en de Aldi, maar die hebben toch een ander, niet echt compleet assortiment (en zijn voor mij net wat te ver weg om te fietsen).
*tot zover klaaguurtje*
Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel allesquote:Op maandag 5 april 2010 17:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens de consumentenbond zit de c1000 in dezelfde prijsklasse als de Appie.
Grote partijen opkopen is wel legaal (ze verkopen als ze al over de datum zijn dan weer niet, heb ik meerdere keren gezien).
Maar bijvoorbeeld de openingstijden zijn niet altijd even legaal geweest.
Zij gingen altijd op zondag open van 10 tot 18h. Ik werkte destijds bij de appie op de brabantse turfmarkt en die besloten ook open te gaan op zondag. Toen hebben we dezelfde openingstijden aangehouden als de c1000. In de tweede week stonden er agenten op hoge poten voor de deur, dat we pas om 12 uur open mochten van de wet. Flinke boete gekregen en voortaan om 12 uur open. C1000 kreeg toen ook politie aan de deur en mocht pas om 12 uur open, maar zij waren al een paar jaar om 10 uur open. Pas toen de appie het ook deed, werd de politie wakker. C1000 heeft toen een enquête onder hun klanten gehad of ze liever wilden dat ze om 10 uur open zouden gaan (Wat natuurlijk nergens over gaat, want de openingstijden waren wettelijk bepaald). Binnen een paar weken waren ze weer om 10 uur open en er werd niks aan gedaan...
Volgens mij heeft de eigenaar goede contacten met de gemeente.. (en wij vonden het natuurlijk heel gemeen als arme kleine appie)
Agressie van het personeel destijds vond ik ook opvallend, maar dat en de openingstijden is wel iets van een paar jaar geleden, hou me er nu niet meer zo mee bezig.
Maar ik ga er alsnog shoppen hoor, alleen al door het grotere assortiment zijn ze handiger dan de appie
Ik heb daar 6 jaar gewerktquote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Haha ik ben sowieso geen fan van de albert heijn, maar die op de BT slaat wel alleswat een rotsupermarkt is dat (al zal het niet aan het personeel liggen
). De enige reden dat ik daar wel eens kom is als het écht gigantsich kloteweer is en ik flink honger heb, anders loop ik mooi door naar de C1000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |