Serieus, ik dacht eerst dat iemand z'n frituur was vergeten uit te zetten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:59 schreef just me het volgende:
Op de zolder troffen ze een hennepkwekerij van c.a 25 planten aan.
Kut-vogel is helemaal stoned, zal chronisch zo blijven zei de dierenartsquote:
Ik ging vroeger altijd bij Van Beek in de Hoven, maar geen idee hoe die nu isquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
Iemand een tip voor een goede kapper in Delft?
ligt eraan wat je wilt betalenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
Maakt me niet veel uitquote:
Kort pittig kapsel?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Ienepien het volgende:
Hype op de Koornmarkt.
Mijn haartjes zitten weer helemaal vet kicke sinds ik vrijdag daar ben geweest
Gewoon Brainwash op de Choorstraat. Is tenminste niet zo duurquote:Op zondag 28 maart 2010 12:13 schreef Dickbride het volgende:
ik heb me afgelopen week kapot geërgerd aan dat stuk. wel leuk dat ze dat hotel zo snel uit de grond hebben weten te stampenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een thuiskapper.
Was me toch een verkeerschaos hier in de buurt dit weekend (bij het nieuwe hotel en de koepoortgarage). Heb dubbel gelegen, de auto's waren compleet de weg kwijt (en terecht).
Maar het begint zowaar ergens op te lijken! Het kruispunt Stalpeart van der Wielweg - Maria Duyslaan is heel netjes geworden en de inrit van de straat bovenop de koepoortgarage is een feit. De straat zelf verdiend nog wel wat werk, maar het is zo raar om te zien dat het ergens op begint te lijken! Was al helemaal gewend aan de bouwput
Ah dat zijn nog eens prijzenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:50 schreef warrel het volgende:
[..]
Gewoon Brainwash op de Choorstraat. Is tenminste niet zo duur
Van Beek vond ik persoonlijk verschrikkelijk.. Maarja, dat is persoonlijk
En de Kinky is gewoon heel goed, doch heel duur.
pics!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ga altijd naar Team Kapsalon of Romboud/t in de Hoven... Bevalt prima. Een keer naar zo een goedkope (Turkse?) geweest daar in de buurt en wil nooit meer terug... Ik kreeg gewoon hoofdpijn van wat die vrouw met mijn hoofd deed
Oh de kapsel was niet boeiend, ik bedoel dat ik letterlijk hoofdpijn kreeg van hoe de vrouw met haar handen, borstel en schaar met mijn hoofd omgingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |