Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij hebt Hans Sibbel gezien zeker?
ja stom he, ik denk dat ik creme fraiche had moeten gebruiken ipv roomkaas. en ik ben toch al geen pastafan dus dat werkte ook niet echt meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pasta met tonijn, wat niet lekker is?Dat is me nog nooit overkomen
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm gingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja was een probeerseltje die soep, alleen wortel vind ik te zoet. ging gister wel meer mis, ik was nl vergeten dat ik kikkererwten had opstaan, helemaal drooggekookt en zwart, straks maar eens kijken of ik de pan nog schoon kan krijgen met soda of colahet was dus niet echt mijn dag in de keuken gister
haha dat had ik dus een paar weken geleden, schrok me echt de pleurisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm ging
Das nou juist de bedoeling van zo'n apparaatje he, voordat je zelf de hamburger wordt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haha dat had ik dus een paar weken geleden, schrok me echt de pleuriswas al helemaal vergeten dat ik zo'n ding had. het apparaat ligt nu in de keukenla
Jij en koken ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, bij mij thuis hebben we gister het brandalarm getest.. M'n traditioneel Spaanse toetje moest even onder de grill.. He-le-maaaal vergeten tot het alarm ging
Ahja! Ik heb hem wel gezien toevallig, maar mijn comment had daar geen betrekking opquote:
Srsly?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef chiren het volgende:
[..]
ik hoorde op de radio dat het donderdag wel eens 17 graden zou kunnen worden in Limburg
de nieuwe Baantjerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zou zo de titel van een slechte Nederlandstalige misdaadserie kunnen zijn
In Delft 14 gradenquote:
ah doet iemand de tekst even copy en hier plakken ajbquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
En de eerste verzakkingen tbv de spoorwegtunnel zijn binnen!![]()
http://district8.net/werk(...)angedwarsstraat.html
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ah doet iemand de tekst even copy en hier plakken ajb
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeikenquote:Delft - Dinsdagmorgen 16 maart is begonnen met het verwijderen van de tramrails ten behoeve van de nieuw aan te leggen spoortunnel. Hierbij werd gebruikt gemaakt van zwaar gereedschap. Bewoners van de Dirklangedwarsstraat in Delft ontdekte dat door die werkzaamheden de voegen en enkele stenen uit hun gevels vielen.
Nadat ze zich beklaagd hadden bij de aannemer werd een kleinere machine ingezet om de tramrails te verwijderen. Dit had ook niet het gewenste resultaat en de bewoners meende ook dat de woningen aan het verzakken zijn. Hierop zijn de werkzaamheden stilgelegd en is begonnen met het meten van de woningen. Het is ons op dit moment niet bekend of de woningen ook daadwerkelijk verzakt zijn.
tnx! mij zou het eerlijk gezegd niks verbazen als de boel verzakt, maar toch niet met alleen maar een tramrails verwijderen lijkt me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeiken
Helemaal niet mooi. Datsoort huilies kost de maatschappij jaarlijks miljarden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Algehele paniek, de grond trilt!
![]()
Wel mooi dat dan onmiddellijk alles stil gelegd wordt. Vertraging schijnt nu al op 5 maanden te staan, stond in de comments van dat bericht
Ja joh, voordat die tunnels er liggen en er überhaupt een trein door rijdt is het minimaal 2014quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:![]()
Algehele paniek, de grond trilt!
![]()
Wel mooi dat dan onmiddellijk alles stil gelegd wordt. Vertraging schijnt nu al op 5 maanden te staan, stond in de comments van dat bericht
Yay! Dan hebben we nu ook onze eigen Noord-Zuid lijn (+ taferelen).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Gevalletje massahysterie. Ze hebben gehoord dat er in Amsterdam wat mis ging, gaan ze hier ook zeiken
Hij gaat ook van noord naar zuid, dus de link is al snel gelegd natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Yay! Dan hebben we nu ook onze eigen Noord-Zuid lijn (+ taferelen).
Van zuid naar noord man, dus problemen hoeven we hier niet te verwachtenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij gaat ook van noord naar zuid, dus de link is al snel gelegd natuurlijk
Ohja, nou gelukkig dan gaat het toch goed :'Dquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van zuid naar noord man, dus problemen hoeven we hier niet te verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |