abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80439044
quote:
Op zondag 18 april 2010 01:25 schreef netolk het volgende:

[..]

Ja en elke ander C based programeer taal... dus uiteindelijk gewoon allemaal asambly code
Er worden in de uithoeken van wetenschappelijk onderzoek vaak nog "rare" talen gebruikt. Fortran is nog steeds populairder dan C(++) in sommige gebieden. De eerste adventure game ADVENT was in Fortran geschreven
  zondag 18 april 2010 @ 12:02:46 #52
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441222
quote:
Op zondag 18 april 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Er worden in de uithoeken van wetenschappelijk onderzoek vaak nog "rare" talen gebruikt. Fortran is nog steeds populairder dan C(++) in sommige gebieden. De eerste adventure game ADVENT was in Fortran geschreven
Windows en Mac zijn voor het grootste deel in C en C++ geschreven...
Beware of the Raping Zebra's
  zondag 18 april 2010 @ 12:05:30 #53
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441277
Ik ben nu een beetje aan het klooien met pointers in C++ maar het werkt niet zo als ik zou verwachten..
dit is de code:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
#include <iostream>

struct Test{
   int a;
   Test(){a=0;}
   int get(){return a;}
};

struct Test2{
   Test *myPointer;
   
   Test2(Test test){myPointer = &test;}
   int get(){return (*myPointer).a;}
   int get2(){return myPointer->a;}
   ~Test2(){delete myPointer; myPointer = 0;}
};

int main(){
   Test myTest;
   Test2 Test2(myTest);
   myTest.a = 9;
   
   std::cout << myTest.get() << '\t' << Test2.get() << '\n';
   std::cout << myTest.a << '\t' << Test2.myPointer->a << '\n';
   
   int a = 3;
   int *b;
   b = &a;
   *b = 8;
   
   std::cout << a << '\t' << *b << '\n';
   
   return 0;
}

de output is:
1
2
3
9       0
9       9
8       8



en ik had nog een vraag waarom kan in de onderstaande code het bovenste wel en het onderste niet? dit zou toch het zelfde moeten zijn?
1
2
std::cout << myTest.a << '\t' << Test2.myPointer->a << '\n';
std::cout << myTest.a << '\t' << Test2.(*myPointer).a << '\n';

bij de onderste code geeft ie out of scope error...
Mvg. netolk
Beware of the Raping Zebra's
  zondag 18 april 2010 @ 12:10:30 #54
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441378
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het standaard invoersysteem van C++ heeft daar geen standaard oplossing voor.
Wat je kan proberen zijn de functies _kbhit() en _getch()
Ze zitten in de header conio.h.

Dit zijn oude functies uit het DOS/POSIX en worden niet meer goed ondersteund dus let daar wel mee op.
[ code verwijderd ]


je kan denk ik beter zoiets gebruiken:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
#include <windows.h>
char GetKey()
{
   // get standard console handle
   HANDLE myHandle = ::GetStdHandle(STD_INPUT_HANDLE);

   // read input until a key has been pressed
   INPUT_RECORD myEvent[1];
   DWORD myNumberOfEvents;

   do
   {
      // read input
      ::ReadConsoleInput(myHandle, myEvent, 1, &myNumberOfEvents);
   } while ((myEvent[0].EventType != KEY_EVENT) ||
      (myEvent[0].Event.KeyEvent.bKeyDown != TRUE));

   // return ASCII code
   return myEvent[0].Event.KeyEvent.uChar.AsciiChar;
}

/**
 * Waits for a key to be pressed and returns the key's virtual key code.
 *
 * @returns   the virtual key code of the pressed key
 */
WORD GetVirtualKey()
{
   // get standard console handle
   HANDLE myHandle = ::GetStdHandle(STD_INPUT_HANDLE);

   // read input until a key has been pressed
   INPUT_RECORD myEvent[1];
   DWORD myNumberOfEvents;

   do
   {
      // read input
      ::ReadConsoleInput(myHandle, myEvent, 1, &myNumberOfEvents);
   } while ((myEvent[0].EventType != KEY_EVENT) ||
      (myEvent[0].Event.KeyEvent.bKeyDown != TRUE));

   // return ASCII code
   return myEvent[0].Event.KeyEvent.wVirtualKeyCode;
}

dit werkt dan wel alleen op windows
Beware of the Raping Zebra's
pi_80441382
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:02 schreef netolk het volgende:

[..]

Windows en Mac zijn voor het grootste deel in C en C++ geschreven...
Ik neem aan dat je OSX bedoelt.
Stiekem is OSX in ADA geschreven, maar dat weten veel mensen niet.
pi_80441404
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:10 schreef netolk het volgende:

[..]

je kan denk ik beter zoiets gebruiken:
[ code verwijderd ]

dit werkt dan wel alleen op windows
Behalve dat mijn oplossing maar 1 regel code is. En nog beter portable ook.
  zondag 18 april 2010 @ 12:13:05 #57
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441430
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Behalve dat mijn oplossing maar 1 regel code is. En nog beter portable ook.
je zegt zelf dat het niet goed ondersteund word...
Beware of the Raping Zebra's
pi_80441433
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:05 schreef netolk het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het klooien met pointers in C++ maar het werkt niet zo als ik zou verwachten..
dit is de code:
[ code verwijderd ]

de output is:
[ code verwijderd ]

en ik had nog een vraag waarom kan in de onderstaande code het bovenste wel en het onderste niet? dit zou toch het zelfde moeten zijn?
[ code verwijderd ]

bij de onderste code geeft ie out of scope error...
Mvg. netolk
1
2
3
4
5
6
7
8
struct Test2{
   Test *myPointer;
   
   Test2(Test test){myPointer = &test;}
   int get(){return (*myPointer).a;}
   int get2(){return myPointer->a;}
   ~Test2(){delete myPointer; myPointer = 0;}
};


Je code is niet echt makkelijk te lezen, maar als ik het even snel doorlees:
In de constructor Test2:Test2() geef je by value een struct mee: myPointer refereert dus naar de tijdelijke parameter Test test.

Waarschijnlijk wil je hebben:
1   Test2(Test* test){myPointer = test;}


of om met references te werken (maar dat zou ik niet doen totdat je pointers echt snapt):
1   Test2(Test& test){myPointer = &test;}
pi_80441527
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:13 schreef netolk het volgende:

[..]

je zegt zelf dat het niet goed ondersteund word...
Niet goed, maar beter dan een spagetti aan windows API calls

edit: het zijn geen api calls. Je hebt dus gelijk
Mijn code werkt onder *de meeste* windows compilers en waarschijnlijk ook aan de praat te krijgen onder Linux, maar niet makkelijk.
  zondag 18 april 2010 @ 12:19:34 #60
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441576
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:10 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je OSX bedoelt.
Stiekem is OSX in ADA geschreven, maar dat weten veel mensen niet.
wel raar dat Appel zelf wel zegt dat het framework bijvoorbeeld voor een groot deel in objective-C is geschreven en andere dingen ook in C/C++ geschreven zijn...
Beware of the Raping Zebra's
pi_80441675
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:19 schreef netolk het volgende:

[..]

wel raar dat Appel zelf wel zegt dat het framework bijvoorbeeld voor een groot deel in objective-C is geschreven en andere dingen ook in C/C++ geschreven zijn...
Het was een grapje.
ADA is een draak van een taal die door de US Department of Defense verplicht was gesteld ergens in de 80 tot aan eind 90s.
  zondag 18 april 2010 @ 12:29:11 #62
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441803
11      Test2(Test& test){myPointer = &test;}

dus als ik het goed begrijp dan refereert test nu aan een Test en myPointer checkt dan dus de locatie van test die dan weer naar de meegegeven Test in de constructor wijst?

Test voorbeeld;
Test2 voorbeeld2(voorbeeld);

myPointer -> test -> voorbeeld

of klopt dit niet?
Beware of the Raping Zebra's
  zondag 18 april 2010 @ 12:29:29 #63
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80441816
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het was een grapje.
ADA is een draak van een taal die door de US Department of Defense verplicht was gesteld ergens in de 80 tot aan eind 90s.
dacht al
Beware of the Raping Zebra's
pi_80442089
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef netolk het volgende:

[ code verwijderd ]

dus als ik het goed begrijp dan refereert test nu aan een Test en myPointer checkt dan dus de locatie van test die dan weer naar de meegegeven Test in de constructor wijst?

Test voorbeeld;
Test2 voorbeeld2(voorbeeld);

myPointer -> test -> voorbeeld

of klopt dit niet?
Ongeveer, het gaat gewoon
myPointer -> voorbeeld

Als je de locatie van een reference opvraagt krijg je gewoon de locatie terug van het object.
Een reference is een soort "onzichtbare" pointer, het gedraagt zich gewoon als een object.
  zondag 18 april 2010 @ 12:45:01 #65
189216 netolk
maar dan andersom
pi_80442186
chill, ik wist dat het moest kunnen maar niet zo snel hoe

bedankt Cruise.Elroy het werkt nu
Beware of the Raping Zebra's
pi_80447097
tvp.
pi_81213661
Hallo
Sinds een tijdje ben ik ook bezig met c++ leren, en de taal bevalt me eigenlijk wel . Ik heb visual c++ van microsoft gedownload en ben nu een beetje bezig met de taal leren. Is dit een goede keus? (Ik hoorde ergens dat c++ dé taal was om te programmeren in windows, of spellen te programmeren, dus het leek me wel ok, maar ik hoorde ergens anders weer dat c# tegenwoordig meer gebruikt is...)
Finally, someone let me out of my cage
pi_81214536
Er is denk ik geen 'dé' taal voor een bepaald platform, dat hangt compleet van het project en de eisen en dergelijke af. Voor spellen is C++ inderdaad veelgebruikt op Windows in combinatie met Direct3D en dergelijke, hoewel C# op dat gebied ook prima werkt. C# wordt dan weer meer gebruikt voor 'gewone' windows-applicaties, webapplicaties (icm ASP.net) en RIA's (icm Silverlight)
Ik denk over het algemeen dat je met C# een breder pallet aan applicaties kunt bouwen met dezelfe kennis en moeite (een windows-applicatie bouwen gaat met winforms/wpf nou eenmaal sneller als in C++ met de WIn32-API).
pi_81215333
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
Er is denk ik geen 'dé' taal voor een bepaald platform, dat hangt compleet van het project en de eisen en dergelijke af. Voor spellen is C++ inderdaad veelgebruikt op Windows in combinatie met Direct3D en dergelijke, hoewel C# op dat gebied ook prima werkt. C# wordt dan weer meer gebruikt voor 'gewone' windows-applicaties, webapplicaties (icm ASP.net) en RIA's (icm Silverlight)
Ik denk over het algemeen dat je met C# een breder pallet aan applicaties kunt bouwen met dezelfe kennis en moeite (een windows-applicatie bouwen gaat met winforms/wpf nou eenmaal sneller als in C++ met de WIn32-API).
dankje voor je reactie
ik snap de relatie tussen c# en c++ eigenlijk ook niet zo goed. C# is toch een opvolger van c++? MAar hij is wel simpeler en 'minder krachtig' gemaakt?
Lijken de talen zoveel op elkaar dat je zonder problemen alletwee kan leren?
Finally, someone let me out of my cage
pi_81215675
Nee, C# is geen directe opvolger van C++. C# is als het ware een kruising tussen C++ en Java. Je maakt doorgaans gebruik van het .net framework die al een hele hoop functionaliteit bevat die in je in C++ zelf zou hebben moeten programmeren, of die in ieder geval lastiger te gebruiken was. Dat betekent dat je minder tijd kwijt bent met het opnieuw uitvinden van het wiel, maar aan de andere kant beslist het framework hoe bepaalde dingen opgelost worden, terwijl je daar in C++ meer vrijheid in had.
Het maken van Windows-applicaties in C++ heb ik een aantal jaar geleden gedaan met de Win32-API, en als je ziet hoe verrot lastig het daarin al is om een simpele treeview (ik noem maar iets) op je scherm te tekenen met handles en long pointers to c strings en weet ik veel wat voor rotte datatypen allemaal dan ben ik toch blij dat ik dat in Visual Studio en C# gewoon doe door een treeview-control naar mijn venster te slepen
Dat betekent echter wel dat als ik de treeview iets wil laten doen wat niet standaard in het .net-framework zit (hoewel de kans daarop vrij klein is), dat het dan een stuk lastiger wordt.
De syntax is tot op zekere hoogte vergelijkbaar (een for-loop is een for-loop), maar in C# los je een hele hoop op met het .net framework waar dat in C++ wat lastiger gaat.
Ik moet wel toegeven dat ik geen ervaring heb met Visual C++ in combinatie met het .net framework, dus ik heb geen idee wat de verschillen zijn tussen C# .net en C++ .net
Ik weet wel dat ik C++ zonder .net geen prettige bezigheid vond
pi_81218529
Windows applicaties maken in C++ is heel veel werk zodra je veel venstertjes etc. gaat maken, dan kan je beter C# oid gebruiken. Voor professionele games is C++ weer "beter" omdat het allemaal nog verder geoptimaliseerd kan worden.

C++ is een goede taal om te leren omdat je high-level (OOP) semantiek en low-level semantiek in 1 taal hebt zitten, maar het nadeel is dat het daarom nogal overdonderend kan zijn. C# haalt veel kopzorgen voor je weg en geeft je hele mooie tools om venstertjes etc. te bouwen.
  zondag 9 mei 2010 @ 17:52:35 #72
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81219621
Windows API i.c.m. C++ is inderdaad niet de beste keuze. Heeft iemand hier ervaring met C++ en GTK voor de GUI?

Ohja, en de WinAPI/.NET is niet cross-platform natuurlijk, dus OSX- en Linux-gebruikers kunnen er niets mee.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_81224200
nouja, ik ben toch alleen met de absolute basis van c++ bezig, loopjes die me via pointers en references wat ouput geven (via cout, want ik snap niets van printf ), dus ik denk dat het geen kwaad kan eerst maar eens c++ te leren. Als ik dan daadwerkelijk windows applications wil maken, wat wss nog wel even duurt, ga ik wel weer over c# nadenken. Als de syntax op zich gewoon hetzelfde is lijkt me dat niet zo'n probleem
Finally, someone let me out of my cage
  zondag 9 mei 2010 @ 20:07:48 #74
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81224217
Ik heb net een (misschien buggy) iTunes remote dingetje gemaakt in C# .Net


M'n eerste werkende programmaatje.
Je moeder is een hamster
  zondag 9 mei 2010 @ 21:37:46 #75
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81228927
Ik zou de sluitknop en het kader eromheen weghalen, je hebt toch al een sluitknop?

Tevens is er een ander topic voor .NET eigenlijk, toch?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  zondag 9 mei 2010 @ 21:44:28 #76
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81229324
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:37 schreef Trollface. het volgende:
Ik zou de sluitknop en het kader eromheen weghalen, je hebt toch al een sluitknop?

Tevens is er een ander topic voor .NET eigenlijk, toch?
I know, maar hier kwam ineens actie.

Als ik de borderstyle op 'none' zet, fuckt ie de hele layout op. Maar ik ga er wel even mee testen.
Heeft waarschijnlijk te maken met de grootte van de tekst in de Font property.
Je moeder is een hamster
pi_81235067
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:07 schreef Crutch het volgende:
Ik heb net een (misschien buggy) iTunes remote dingetje gemaakt in C# .Net


M'n eerste werkende programmaatje.
nice . Ik hoop dat ik over een tijd ook zover ben. Hoeveel werk zit er ongeveer in?
Finally, someone let me out of my cage
  zondag 9 mei 2010 @ 23:41:20 #78
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81235356
4 uurtjes + 10 minuten Photoshop.
Je moeder is een hamster
pi_81235439
Hij crashed wanneer je geen ITunes hebt. Ik zou even een Exception afvangen.
  zondag 9 mei 2010 @ 23:47:36 #80
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81235672
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:43 schreef Fortitude het volgende:
Hij crashed wanneer je geen ITunes hebt. Ik zou even een Exception afvangen.
Oh, okay.
Staat genoteerd.
Je moeder is een hamster
pi_81242204
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:41 schreef Crutch het volgende:
4 uurtjes + 10 minuten Photoshop.
Valt me mee, maar het dan ook niet zon groot dingetje . Doe je trouwens programmeren voor je opleiding of als hobby?
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 10 mei 2010 @ 09:13:56 #82
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_81242310
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Valt me mee, maar het dan ook niet zon groot dingetje . Doe je trouwens programmeren voor je opleiding of als hobby?
Hobby.
Je moeder is een hamster
pi_81256760
quote:
Op maandag 10 mei 2010 09:13 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hobby.
ok .
klein beginners vraagje. waarom:
int main()
{
...
}

ipv

void main()
{
...
}

Ik heb het tweede nog niet gezien bij voorbeeldcode, terwijl main toch echt nooit wordt gebruikt om een waarde door te geven...
Finally, someone let me out of my cage
pi_81256828
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

ok .
klein beginners vraagje. waarom:
int main()
{
...
}

ipv

void main()
{
...
}

Ik heb het tweede nog niet gezien bij voorbeeldcode, terwijl main toch echt nooit wordt gebruikt om een waarde door te geven...
Conventie. die return-waarde wordt inderdaad bijna nooit gebruikt, maar volgensmij zijn er nog sommige antieke compilers of zelfs OS'en die moeilijk doen als er geen resultaat uit de main komt. Echter nog nooit tegengekomen.
  maandag 10 mei 2010 @ 16:44:59 #85
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81257849
Programma's horen een returncode terug te geven om aan te geven of de executie succesvol was. 0 = succesvol, bij elke andere waarde is er een fout opgetreden. Deze returncode wordt echter nog maar zelden gebruikt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_81258315
Die return-code kan je in batch files e.d. nog gebruiken om heel simpel wat feedback te krijgen van je apps. Kijk naar IF ERRORLEVEL voor DOS-batchfiles bijv.
Ik gebruik void main() als het mogelijk is. Ik heb een hekel aan functies die een return-value hebben maar die by design nooit iets nuttigs returnen.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:04:55 #87
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81258625
int main() hoort toch bij de C/C++-standaard?
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_81267087
klinkt logisch. Bedankt
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 10 mei 2010 @ 22:04:27 #89
189216 netolk
maar dan andersom
pi_81273219
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Trollface. het volgende:
int main() hoort toch bij de C/C++-standaard?
ja
Beware of the Raping Zebra's
pi_81273230
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Trollface. het volgende:
int main() hoort toch bij de C/C++-standaard?
Klopt. Ik houd er zo m'n eigen regels op na.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:07:19 #91
189216 netolk
maar dan andersom
pi_81273415
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Klopt. Ik houd er zo m'n eigen regels op na.
wat voor regels dan?

EDIT:
niet goed gelezen

[ Bericht 8% gewijzigd door netolk op 10-05-2010 22:13:52 ]
Beware of the Raping Zebra's
  maandag 10 mei 2010 @ 22:11:30 #92
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81273692
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Klopt. Ik houd er zo m'n eigen regels op na.
Dat je programma's dan überhaupt compilen mijn compiler pakt void main() niet.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 10 mei 2010 @ 22:13:10 #93
189216 netolk
maar dan andersom
pi_81273810
die van mij idd ook niet maar die compilers van/voor microsoft waarschijnlijk wel
Beware of the Raping Zebra's
pi_81273862
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:44 schreef Trollface. het volgende:
Programma's horen een returncode terug te geven om aan te geven of de executie succesvol was. 0 = succesvol, bij elke andere waarde is er een fout opgetreden. Deze returncode wordt echter nog maar zelden gebruikt.
Return values worden zeer veel gebruikt in linux systemen.
  maandag 10 mei 2010 @ 22:15:30 #95
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_81273956
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:13 schreef Thomass het volgende:

[..]

Return values worden zeer veel gebruikt in linux systemen.
Valt ook wel mee hoor, in makefiles nog wel ja.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_81283933
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:11 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Dat je programma's dan überhaupt compilen mijn compiler pakt void main() niet.
Werkt alleen onder VC++ voor C++, en zou gewoon moeten compilen op elke C compiler afaik.
pi_81305175
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef Trollface. het volgende:
int main() hoort toch bij de C/C++-standaard?
Microsoft wijkt op een aantal punten van de standaard af.
pi_81307571
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:40 schreef thabit het volgende:

[..]

Microsoft wijkt op een aantal punten van de standaard af.
zou het (visual c++) dan eigenlijk een warning/error moeten geven?
Finally, someone let me out of my cage
pi_81308187
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:42 schreef minibeer het volgende:

[..]

zou het (visual c++) dan eigenlijk een warning/error moeten geven?
Geen idee, ik werk niet meer met VC++, maar je kunt overal warnings en errors voor laten geven dus vast ook wel hiervoor. .
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:15:52 #100
189216 netolk
maar dan andersom
pi_81321410
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:40 schreef thabit het volgende:

[..]

Microsoft wijkt op een aantal punten van de standaard af.
tja dat zijn vaak ook de problemen met source code...
Beware of the Raping Zebra's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')