abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:01:29 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78929007
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou, ja ik ben dus elk jaar wel bezig om de wijzigingen door te nemen en de verzekering weer af te stemmen op onze behoefte. Zo kom ik dus niet voor dit soort feiten te staan... Het is even werk, maar dat heb ik er dan graag voor over.
Zo hebben wij onszelf CZ-gezinnen verzekerd per 1 januari, erg goede dekking, dacht ik... Belde ik gisteren op om te vragen naar de geboortetens, blijkt dat ze'em niet vergoeden Nou ja, ik moet maar even gaan vragen bij het hulpmiddelen centrum of ze de tens daar verhuren-uitlenen. Ik weet namelijk heel zeker dat ik heel graag met tens bevallen wil (er is wel iets dat ik zeker weet bij 20 weken ). Aan de andere kant wist ik in december nog niets van de geboortetens dus kon ik daar geen rekening mee houden. Maar de rest wordt wel volledig vergoed, zoals volledige kraamzorg, lactatiedeskundige etc...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:04:19 #202
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78929114
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb me juist aanvullend verzekerd, zo krijg ik mn eigen bijdrage kraamzorg terug maar ook de bijdrage die je moet betalen als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen, dat geintje kost je al snel 400 euro.
"mooi" dat wij een medische indicatie hebben dan... al die extra kosten overal voor..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:05:18 #203
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78929158
mn eigen bijdrage kraamzorg + alle fertiliteits dingen krijg ik idd wel terug (module gezinsplanning bij de fbto) daar had ik wel opgelet ach ja iedereen maakt fouten, k leer hier alleen maar van
Gelukkig ga je niet de rest van je leven naar een bekkentherapeut
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:06:01 #204
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78929180
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:04 schreef Tazz het volgende:

[..]

"mooi" dat wij een medische indicatie hebben dan... al die extra kosten overal voor..
Ja en fijn ook een eigen risico... Die betaal ik meestal in januari al volledig.. Elk jaar meer betalen voor de verzekering, waar steeds minder in wordt vergoed en je steeds meer zelf moet betalen. Goed zorgstelsel hebben we...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78929281
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik heb me juist aanvullend verzekerd, zo krijg ik mn eigen bijdrage kraamzorg terug maar ook de bijdrage die je moet betalen als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen, dat geintje kost je al snel 400 euro.
Ik heb mijn verzekering ook laten uitbreiden toen ik wist dat ik zwanger was, dus ik krijg nu bijna alles wat met de zwangerschap en geboorte te maken heeft (deels) vergoed (kraamzorg, ziekenhuisbevalling, lactatiekundige zorg, etc.).
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:12:39 #206
259886 pessie
pi_78929432
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja en fijn ook een eigen risico... Die betaal ik meestal in januari al volledig.. Elk jaar meer betalen voor de verzekering, waar steeds minder in wordt vergoed en je steeds meer zelf moet betalen. Goed zorgstelsel hebben we...
We hebben best een goed zorgstelsel: Iedereen heeft een zorgverzekering. Het is alleen belachelijk duur... Maar wij betalen nu eigenlijk voor alle ouders die heel veel zorg nodig hebben doordat ze bijvoorbeeld in een verzorgingshuis zitten. Tegen de tijd dat wij oud zijn betalen onze (klein) kinderen voor ons...

Oh ja, ik vond die eigen risico die je als het ware terug kon verdienen als je geen zorg gebruikte veel leuker, kreeg je soms een meevaller van 250 euro, het zijn nu alleen maar tegenvallers.
Aan de andere kant liggen de lonen in Nederland ook heel hoog, het is niet voor niets dat Duitsers zeggen dat je miljonair moet zijn om in Nederland te kunnen wonen.
pi_78930661
Wat een goed nieuws, dat de uitslag van de vlokkentest goed was Maffe!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 14:51:16 #208
43556 miss_dynastie
pi_78930742
Goed nieuws maffe
pi_78932718
Ik zou geen merkkleding kopen hè
En ook niet te zoet en te roze hè

maar die ongedragen Knalroze Kenzo winterjas voor echt weinig heb ik toch maar wel gekocht....
pi_78933460
Over het hoofd gezien:
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef maffemuts het volgende:
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard
Dat is geweldig, wat enorm fijn!
pi_78933608
Orea, Pessie en Draculettetje gefeliciteerd met jullie mijlpaal ! en wat leuk Chilly dat je een meisje krijgt!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78933674
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef Cantare het volgende:
Over het hoofd gezien:
[..]

Dat is geweldig, wat enorm fijn!
Inderdaad!

En Orea een paar kleine ienimienie merkkleertjes moet toch kunnen
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78933909
maffe wat een goed nieuws!
op je bekken na dan he, maar dat het vervelende gen niet aanwezig is!

ik ben al een paar jaar heel uitgebreid verzekerd maar haal de kosten er ook (zonder zwangerschap) dubbel en dwars uit!
begin ook steeds weer meer door mn goede been te zakken, toch nog maar weer even langs de andere fysio denk ik!
pi_78933914
Hoe gaat het nu Barba? Nog last van het verwijderen?
pi_78933984
En jee Dracu, het zit ook niet echt mee hè

Ik heb juist mijn aanvulling opgezegd omdat ik er nooit gebruik van maakte. Heb het ooit aan moeten schaffen omdat de eerste ivf destijds niet vergoed werd en er eigenlijk nooit meer naar gekeken. Afgelopen jaar alles eens onder de loep genomen en besloten dat het voordeliger was als ik sporadisch eens iets zelf moest betalen.

Maarja, geen rekening gehouden met bijv. fysio kosten als je zwanger bent maargoed, mocht dat nodig zijn kom ik er ook wel overheen....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:23:50 #216
259886 pessie
pi_78934327
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:13 schreef draculettetje het volgende:
begin ook steeds weer meer door mn goede been te zakken, toch nog maar weer even langs de andere fysio denk ik!
Balen! Het is ook allemaal niet makkelijk voor je he... Maar nog een paar weken volhouden, dan komt je stoellift en hoef je in ieder geval niet meer de trap op.
pi_78934515
ach ja ik ging al vrij snel door mn goede been heen, idd vanuit mn rug
toen langs de mensendieck meneer geweest, die had een paar behandelingen gedaan en het ging een stuk beter
de laatste week is het gewoon weer knudde! Maar goed nog eventjes volhouden, komt allemaal goed!
pi_78934617
@ Maffemuts, hier ook geen aanvullende gekke dingen maar krijg mijn fysiotherapie volledig vergoed omdat dit met de zwangerschap te maken heeft.. Moet je eens goed nakijken!

@ Orea, wil je niks aan praten maar bij mij zit het ook aan een kant. Ben aan de rechterkant niet meer stabiel. Het begon bij mij ook dat ik na het lopen niet meer omhoog kwam als ik ging zitten totdat ik na een heel weekend werken gewoon door mijn been heen zakte en niet meer verder kon.. Inmiddels werk ik nog maar de helft en krijg ik elke week fysio met oefeningen hier heb ik heel veel baat bij! Hoe vroeger je erbij bent hoe beter want dat kun je er voor je bevalling nog vanaf komen namelijk!!

We hebben hier een luie dag, manlief en dochter zijn ziek en het huishouden is al gedaan dus hoef vandaag niks te doen.. Heb alleen maar een wasje aangezet en opgehangen.. Mijn was hangt heerlijk buiten !!
Altijd blijven lachen... :)
pi_78934978
Wat is verstandig? Donderdag bij mijn gyn aankaarten? Of gewoon fysio bellen en er eens op consult?
Volledig werken tot augustus gaat waarschijnlijk sowieso niet meer lukken met dat geemmer met die eileider....
pi_78935023
wat verstandig is weet ik niet
hoe jij je voelt ook niet, als jij denkt ik kan tot donderdag wachten dan wacht je
maar als het gewoon echt niet fijn voelt (wat ik me goed voor kan stellen met je eileider ellende erbij) zou ik gewoon een (bekken)fysio bellen, je kan altijd telefonisch overleggen toch?
pi_78935392
Dat is waar
Nu een beetje laat, ik kruip morgenochtend eens in de telefoon....... (en nu maar duimen dat het gewoon komt doordat ik soms raar loop door de pijn aan de rechterkant van mijn buik en niet van mijn bekken....)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:00:18 #222
259886 pessie
pi_78935840
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef Orea het volgende:
Dat is waar
Nu een beetje laat, ik kruip morgenochtend eens in de telefoon....... (en nu maar duimen dat het gewoon komt doordat ik soms raar loop door de pijn aan de rechterkant van mijn buik en niet van mijn bekken....)
bekkenfysio's hebben vaak een wachtlijst van een aantal weken. Ik denk dat je met en verwijzing van de gyn misschien sneller terecht kunt... Maar inderdaad eerst eens bellen is misschien wel handig.
pi_78937851
Draculletetje wat vervelend van al je klachten, mag ik vragen waarom je een traplift krijgt of heb ik daar overheen gelezen

Hier helemaal geen klachten wat betreft het verwijderen van het spiraaltje, geen temp of bloedingen gehad. Mag nu even niet sporten, zwemmen, badderen of sexen en die dingen mis ik soms wel. Maar goed alles natuurlijk voor de baby! Ook wel wat last van mijn rug (tussen mijn schouderbladen) dus waarschijnlijk te zwaar getild.

Voor alle dames met pijntjes

Ow en voor ik het vergeet, Leo je zoon is echt prachtig
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78938531
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:49 schreef Orea het volgende:
Dat is waar
maar ook daardoor kan je scheef lopen en kan kraken heeel fijn zijn!

doordat ik mijn rechterbeen ong voor 30% belast loop/sta ik dus ondanks de krukken ook scheef en heeft kraken voor 2 weekjes wel geholpen al twijfelen ze nog steeds aan de ischias...

@barbabientje, ik heb dystrofie in mijn rechter voet/onderbeen, zelf red ik me in huis met krukken en trippelstoel, maar ja zo meteen met een baby wordt de trap met krukken wat lastiger....
pi_78940485
Ik kan jullie niet mer zo goed bijhouden dames, heb het nog zo druk op mijn werk en thuis

Leonieke een paar mooie foto's gezien van Thomas, wat een bink al

Chilley een goede 20 weken echo en een meisje, leuk!

Maffemuts goede test gehad, fijn

Meiden met bekkenproblemen, vervelend, gisteravond had ik na afloop van tennis er een beetje last van, maar niet echt pijnlijk.

Alle nieuwe dames welkom

Zorgverzekering heb ik ook een aanvulling op gedaan sinds 1 januari. Heb nu vergoeding ziekenhuisbevalling zonder medische indicatie erin zitten, wel prettig.
Baby begin ik steeds meer te voelen, in de avond houdt tie mij nog lang wakker, mijn vriend heeft het kindje zondag ook voor het eerst gevoeld
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:00:02 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78946217
Ik ben niet bijgelezen want vreselijk moe, maar wilde wel even goed nieuws delen hier. In het gyn overleg met de vlos vonden ze geen enkele aanleiding om me door de gyn op te laten volgen, ik ben dus officieel volledig overgedragen aan de vlos
Hartje gehoord, baarmoeder op de goede hoogte, kortom een dubbele sticker

*morgen bij komt lezen*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78946679
5 topics gemist.. mensen met nieuwe baby's nog gefeliciteerd

Hier ook alleen maar goed nieuws, kleintje groeit goed etc. en dat is te merken Krijg m'n jas al bijna niet meer dicht, en ik kan maar geen goede leuke positiejas vinden (iemand nog tips?)
pi_78950072
Saffier Wat goed! Ben je dan ook van de hormoonmedicijnendingesen af?

Frummelmuis, ik heb nog wel een mooie roze jas van de H&M te koop, als je maat 42 ongeveer hebt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78951365
Ik vind het zo lastig allemaal.. Ik ben zo duizelig ik voel me mega zwanger.
Ik ben moe (lichamelijk) en geestelijk heb ik energie te over op dit moment.
Ik vind de weken tot de eerste echo echt heel erg stressvol.
pi_78951545
@ Frummelmuis, ik heb gewoon een grotere jas gekocht bij de Zeeman voor 15 Euro en ik denk dat ik er nog even in kan groeien.. De zomer komt eraan en dan red je je vaak met een vest of open jas weer!
Zou of iets goedkopers doen of 2de hands want je hebt het maar eventjes nodig!
pi_78951734
Fijn Saffier
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 22:44:11 #232
5428 crew  miss_sly
pi_78951830
maffemuts, wat fijn dat de uitslag van de vlokkentest goed was!

Orea, ik vind het zoo leuk dat ik je hier zo enthousiast zie posten

Saffier, ook goed nieuws! Fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:45:21 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78958280
Allemaal goed nieuws hier zo te zien

Behalve dan de dames met bekkenklachten,

Hier alles okay, vanmiddag de eerste keer Haptonomie met Martijn samen, ben erg benieuwd

En, en, en, en, en, zojuist wist ik voor de allereerste keer zéker dat ik Willem voelde...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:50:55 #234
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78958317
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:45 schreef flugeltje het volgende:

En, en, en, en, en, zojuist wist ik voor de allereerste keer zéker dat ik Willem voelde...
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:09:27 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78958499
@keshet, ja heb al wel eerder wat gevoeld, maar dan was er nog twijfel. Nu wist ik het echt zeker. vooral omdat er dit keer herhaald werd en dat was anders nooit.. Willem

Op de een of andere manier zijn de mijlpalen van na de 12 weken ineens wat minder op m'n netvlies...

Enfin; 21 weken vandaag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78959144
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:45 schreef flugeltje het volgende:

*poef* nu is het weg
pi_78959202
14 april heb ik de eerste afspraak met de verloskundige
pi_78959217
Geweldig Flugeltje
pi_78959634
Hier morgen alweer 23 weken! Gaat best snel zo bij een tweede.. Vond het bij de eerste allemaal veel langer duren..

Morgen mag ik weer naar de vlos en de fysio!
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:18:33 #240
259886 pessie
pi_78959715
Saffier fijn dat alles goed is!

Flugeltje voelt Willem

En Sieppie die weken tot de echo duren inderdaad best lang, maar daarna krijg je ook een heel mooi plaatje mee naar huis...

En ik denk vanochtend mn eerste harde buik te hebben gehad, niet zo'n help mn baarmoeder schiet in een kram auw auw auw maar gewoon een harde buik die niet heel prettig was. Het was wel leuk want het kindje verzette zich ertegen en toen voelde ik 'em duidelijker .

We hebben gisteravond de 20-weken buikfoto gemaakt, ik zal em zo even uploaden in het betreffende topic, schrik er alsjeblieft niet van!
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:20:08 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78959766
allereerst maffemuts, gefeliciteerd met het goede nieuws!
ChilllayD, een meisje? yay
flugel en pessie, wat heerlijk dat julli de baby voelen

bij bekkenfysio hebben ze geen wachtlijsten voor weken zover ik weet. zeker niet als je erbij zegt dat je zwanger bent...
overigens als je naar fysio/bekkentherapeut gaat en je bent er niet voor verzekerd dan moet je dat erbij szeggen. de meesten hanteren dan een ander (goedkoper) tarief
pi_78960182
Goeiemorgen!!

Heerlijke drama nacht achter de rug om de 1,5 uur eruit, ach was alweer even geleden... 'Gelukkig' ben ik thuis! Dus kalm aan doen maar...

Flugel, wat heerlijk dat je Willem nu écht zeker weet te voelen! Tof hè?

Ik heb de bekkenfysio gebeld, ze was er niet vandaag. Assistente zei, ze zit heel erg vol komende weken, maar omdat u zwanger bent (dus wel goed aangeven inderdaad) gaat ze u morgen even bellen om e.e.a. door te nemen en eventueel iets te regelen zodat u tussendoor kan! Ze zitten hier niet overal, maar het fijne is, ze zitten in mijn gezondheidscentrum, en dat is nog geen 500 meter lopen lekker dichtbij dus!

Oh en mijn kat schrok zich gisteren rot geweldig, mijn langharig tuig ligt eigenlijk nooit bij me (alsin op me, wel naast me enzo..)... Maar sinds ik zwanger ben komt ie als ik naar bed ga helemaal plat op mijn buik liggen, koppie net onder min kin (tis net Sphinx ) en dan moet ik hem aaien maar 't kind was echt druk, en ik voelde van alles borrelen en doen. Tot ze ineens vlak boven mijn schaambeen iets deed (draaien of schoppen ofzo?) maar dat was van buiten écht te voelen en de kat voelde dat ook die keek eerst toen en vervolgens sprong ie een meter in de lucht en weg was -ie

En nu maar eens een kopje koffie
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:54:43 #243
258612 nytar
boys boys boys
pi_78960674
@orea, dat moet een grappig gezicht zijn geweest, je kat die zich kapot schrikt van een schop van je beeb!

Vandaag 22 weken!!! de tijd na 20 weken gaat echt wel veel sneller als daarvoor!
Gisteren bij de VK geweest, helaas vonden ze glucose in mn urine Flink minderen met suiker dus, daar gaan al die lekkere koekjes en snoepjes
pi_78961867
Wat een drukke kinderen hebben jullie allemaal haha.
De mijne echt niet hoor. Ik voel m wel, maar vooral als ik achter de computer zit, want dan zit ie klem ofzo. En dat vind ie niet zo fijn

Vandaag alweer 23 weken en 1 dag. Gaat hard vind ik!
Zaterdag heb ik weer een pretecho Zo leuk haha.

Wat verzekeringen betreft, ik ben echt alleen maar basis verzekerd. Puur omdat ik meer niet nodig heb. Althans nog nooit nodig gehad, dus vond het onzin om dure aanvullende verzekeringen erbij te nemen die ik toch niet gebruik.
Alleen voor mijn lenzen zou het handig zijn, maar dan moest ik zoveel betalen om het vergoed te krijgen dat ik dat dan liever zelf betaal, want dat is dus goedkoper.
pi_78963304
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een drukke kinderen hebben jullie allemaal haha.
De mijne echt niet hoor. Ik voel m wel, maar vooral als ik achter de computer zit, want dan zit ie klem ofzo. En dat vind ie niet zo fijn

Vandaag alweer 23 weken en 1 dag. Gaat hard vind ik!
Zaterdag heb ik weer een pretecho Zo leuk haha.

Wat verzekeringen betreft, ik ben echt alleen maar basis verzekerd. Puur omdat ik meer niet nodig heb. Althans nog nooit nodig gehad, dus vond het onzin om dure aanvullende verzekeringen erbij te nemen die ik toch niet gebruik.
Alleen voor mijn lenzen zou het handig zijn, maar dan moest ik zoveel betalen om het vergoed te krijgen dat ik dat dan liever zelf betaal, want dat is dus goedkoper.
Volgens mij krijgen we echt een (datum)tweeling (Oftewel: De mijne is ook niet de drukste, en ook het meest beweeglijk als ik achter de pc zit ).

Leuk he, die echo's. Ik moet nog even wachten, 26 maart heb ik een pretecho. We kijken er echt al helemaal naar uit.

Ik ben zelf wel heel goed verzekerd, ik kan gewoon in het ziekenhuis bevallen zonder eigen bijdrage. En dat vind ik toch wel fijn. Gegeven dat ik het ziekenhuis haal, dan tenminste (mijn schoonzusje was al bevallen voor ze het doorhad, maar had eigenlijk ook liever in het ziekenhuis bevallen). Ik ben er nu wel heel blij mee dat alles lekker vergoed wordt en ik er niet zo veel naar hoef te kijken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78963438
Haha toevallig
6 juli kindjes zijn gewoon niet zo druk in de buik dus
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:27:48 #247
259886 pessie
pi_78963992
Nytar vervelend dat ze glucose vonden, moet je nu suikervrije koekjes?

Wat betreft drukke baby's, ik voel wel dat er een baby in mn buik zit, heel licht, maar verder niet. Ik voel geen trappelende voetjes volgens mij... Maar hij moet ook helemaal door de placenta heen schoppen he, dus er zit een barriere tussen. Ik vermoed dat ik die barriere zo tussen week 26 en34 wel prettig ga vinden...

En ik heb net mn formulieren ingevuld voor het Borstvoedings Service Pakket van het kraambureau Vanavond even laten lezen door manlief en dan kan ie met de post mee! Ben benieuwd of ze me gaan bellen met de vraag "klopt het dat u 27 juli uitgerekend bent", ik denk dat ze vinden dat ik me vroeg aanmeld, maar aangezien het dan vakantie is en ik echt binnen 3 dagen een lactatiekundige naast mn bed wil hebben lijkt vroeg aanmelden mij wel handig...

En ik wil graag thuisbevallen, maar zoals de kosten voor de lactatiekundige en de eigen bijdrage in de kraamzorg worden nu vergoed, en al met al is dat toch gauw 400 euro. Oh ja, en in mijn pakket heb ik de tandarts meeverzekert, dus heb ik die kosten niet zelf dit jaar. Al met al kon het wel uit, ook omdat we collectief zitten via het werk van manlief. Maar volgend jaar moeten we toch weer kijken wat we nodig hebben en wat niet.
pi_78964063
Hoezo zo snel een lactatie kundige?
pi_78964205
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:54 schreef nytar het volgende:
@orea, dat moet een grappig gezicht zijn geweest, je kat die zich kapot schrikt van een schop van je beeb!

Vandaag 22 weken!!! de tijd na 20 weken gaat echt wel veel sneller als daarvoor!
Gisteren bij de VK geweest, helaas vonden ze glucose in mn urine Flink minderen met suiker dus, daar gaan al die lekkere koekjes en snoepjes
Had je net ervoor gegeten?
Bij mij waren de waarden ook vaker verhoogd als ik hel kort ervoor had gegeten.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:35:14 #250
259886 pessie
pi_78964285
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef Sieppiee het volgende:
Hoezo zo snel een lactatie kundige?
Mijn moeder kon geen borstvoeding geven en mijn Beppe kon ook geen borstvoeding geven, dus nu ben ik bang dat het mij ook niet lukt en wil ik er alles aan doen om het wel te laten slagen. Ik denk dat een lactatiedeskundige er meer verstand van heeft dan ikzelf en wil niet onnodig modderen en vervolgens uit frustratie stoppen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:35:51 #251
259886 pessie
pi_78964302
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ben je weer thuis?
( ?)
pi_78964846
Mag ik even spuien???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:49:30 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78964932
fijne vriend is dat, orea....
in de haak.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:49:45 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78964945
leonieke wat een mooi kereltje is thomas!

saffier, fijn!
in de haak.
pi_78964954
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:35 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn moeder kon geen borstvoeding geven en mijn Beppe kon ook geen borstvoeding geven, dus nu ben ik bang dat het mij ook niet lukt en wil ik er alles aan doen om het wel te laten slagen. Ik denk dat een lactatiedeskundige er meer verstand van heeft dan ikzelf en wil niet onnodig modderen en vervolgens uit frustratie stoppen.
Is het dan niet slim om bij een bvspreekuur vooraf aanwezig te zijn??
Ik vind het wel heel wijs hoor de lactatiekundige na je bevalling..
Maar ik denk dat het heel fijn is als je van te voren al op de hoogte bent van hoe het gewoon het fijnst is voor de productie etc. Zoals het zelf laten aanhappen. De blote huid etc.
En dat je gewoon weet dat je het wel goed doet.
Want heel veel verloskundige en artsen weten heel weinig over borstvoeding helaas

Ik heb de eerste een jaar borstvoeding gegeven en vind het heerlijk dat ik nu weer kan voeden.
pi_78964980
Ja dat vind ik dus ook Trui. Hij zal het vast 'grappig' bedoelen... Maar dat vind ik het niet.
pi_78964998
Orea wat een kutopmerking!
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:51:40 #258
259886 pessie
pi_78965033
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Orea het volgende:
Mag ik even spuien???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik heb hier iets van geleerd, nooit aan een man vertellen hoe het echt met je gaat, vooral niet tijdens een zwangerschap! (Behalve je eigen vent dan he).
En volgens mij ben jij best lief! Hormonen zorgen gewoon voor veranderingen en veel mannen kunnen dat prima aan, deze vriend dus kennelijk niet maar dat is zijn probleem.
pi_78965087
Vraag dan niet hoe het met iemand gaat zeg...
Stom gedoe...Kan me voorstellen dat je daar boos om wordt Orea!
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:54:59 #260
259886 pessie
pi_78965188
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:50 schreef Sieppiee het volgende:

[..]

Is het dan niet slim om bij een bvspreekuur vooraf aanwezig te zijn??
Ik vind het wel heel wijs hoor de lactatiekundige na je bevalling..
Maar ik denk dat het heel fijn is als je van te voren al op de hoogte bent van hoe het gewoon het fijnst is voor de productie etc. Zoals het zelf laten aanhappen. De blote huid etc.
En dat je gewoon weet dat je het wel goed doet.
Want heel veel verloskundige en artsen weten heel weinig over borstvoeding helaas

Ik heb de eerste een jaar borstvoeding gegeven en vind het heerlijk dat ik nu weer kan voeden.
Bij het Borstvoedings Pakket zit gratis een informatieavond over borstvoeding die je moet volgen tussen 7 en 9 maanden zwangerschap en dus vergoed wordt door mn zorgverzekering
En ik heb een kraambureau die een borstvoedingscertificaat heeft, dus alle kraamverzorgsters weten veel van borstvoeding.

(Zie, ik ben er al heel veel mee bezig, het is gewoon het beste wat ik mn kind mee kan geven en vooral 's nachts een stuk makkelijker dan continu mn bed uit om een flesje te steriliseren en te verwarmen).

Trouwens, vanuit het kraambureau worden ook aanstaande ouder avonden gegeven, heeft iemand ooit zoiets gevolgd en is het nuttig?
pi_78965198
Dank jullie het voelde voor mezelf alsof ik erg overtrokken reageerde op die opmerking, maar dat valt dus wel mee...

Gekke is Pessie, een andere vriend (sja heb nu eenmaal veel vrienden ) die kan het heel goed hebben en die is/wordt niet eens zelf vader!! Dus het ligt ook wel een beetje aan de persoon hoor en nou vertelde ik het ook nog eens op mijn 'grappige', 'sarcastische' en niet 'klagende' manier, juist omdat ik weet dat mannen dat vaak niet kunnen hebben.. Dus kun je nagaan!
pi_78965569
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef pessie het volgende:

Bij het Borstvoedings Pakket zit gratis een informatieavond over borstvoeding die je moet volgen tussen 7 en 9 maanden zwangerschap en dus vergoed wordt door mn zorgverzekering
En ik heb een kraambureau die een borstvoedingscertificaat heeft, dus alle kraamverzorgsters weten veel van borstvoeding.

(Zie, ik ben er al heel veel mee bezig, het is gewoon het beste wat ik mn kind mee kan geven en vooral 's nachts een stuk makkelijker dan continu mn bed uit om een flesje te steriliseren en te verwarmen).

Trouwens, vanuit het kraambureau worden ook aanstaande ouder avonden gegeven, heeft iemand ooit zoiets gevolgd en is het nuttig?
Je doet inderdaad goed je best..
Maar ik zou echt op jezelf gaan vertrouwen ipv op de kraamhulp zeker als je er 1 vangt die borstvoeding niet kan waarderen, certificaat of niet het komt helaas wel voor Ik kan me daar zo over verbazen als ik lees hoe ze soms hulp bieden bij borstvoeding. Gelukkig is er Borstvoeding.com en hier ok fok weten een heleboel ook heel veel

aanstaande ouder avonden ken ik niet Iig dat heb ik bij de eerste niet gehad.
pi_78965646
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:54 schreef pessie het volgende:

[..]

daar zou ik toch niet zo vanuit gaan...

Echt..
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:14:24 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78966062
Als het aan de kraamverzorgsters had gelegen was mijn borstvoeding 3x in de kraamweek om zeep geholpen
Gebruik je gezond verstand, lees je in, weet waar je hulp kan krijgen en schroom niet om die daadwerkelijk in te schakelen!
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:17:16 #265
259886 pessie
pi_78966195
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

daar zou ik toch niet zo vanuit gaan...

Echt..
En daarom dus de lactatiekundige
pi_78966567
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef pessie het volgende:

[..]

En daarom dus de lactatiekundige
Ja, maar ga je daar dan dus een cursus volgen voor je bevalling?

Want als je dus gaat afwachten tot je er 1 nodig hebt ben je al ver hoor... Dan zit je waarschijnlijk al op het punt, waar ben ik aan begonnen, ploftieten, lektieten, pijn, bloedende tepels enz...

Je laat een laktatiekundige niet langskomen voor niets zeg maar.
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2010 @ 12:41:46 #267
43556 miss_dynastie
pi_78967169
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:47 schreef Orea het volgende:
Mag ik even spuien???
SPOILER
Ik zou het me niet aantrekken, maar het wel uitspreken. Waarschijnlijk krijg je dan een 'ja, nou, ik maak maar een grapje, dat hoef je je niet zo aan te trekken!', maar hij zal het misschien wel onthouden voor de volgende keer. Overigens heeft dat weinig met hormonen te maken, denk ik. Of ik ben algemeen hormonaal, dat kan ook
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:44:03 #268
259886 pessie
pi_78967240
Dit zit er in mn pakket:

Wat kun je van het pakket verwachten?

Tijdens de zwangerschap:

•een telefonische intake;
•onbeperkt advies voor korte vragen per mail en/of telefoon van de lactatiekundige;
•gratis deelname voor jou en je eventuele partner aan een voorlichtingsavond over borstvoeding.

Tijdens de kraamtijd tot en met zes weken na de laatste kraamzorgdag:

•standaard een consult aan huis tijdens de 1e tot en met de 10e dag;
•onbeperkt advies per e-mail van de lactatiekundige voor korte vragen;
•onbeperkt telefonisch advies van de lactatiekundige;
•standaard een telefonisch consult tot en met 6 weken na de laatste kraamzorgdag.

Lijkt mij wel goed toe...
pi_78967258
Heb ik ook gedaan , aangegeven dat ik het erg vervelend vind die opmerking, vooral dat ik hem telkens hoor. En hoe hij zelf denkt dat dat overkomt.

Geen reactie meer ach.....
pi_78967403
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:44 schreef pessie het volgende:
Dit zit er in mn pakket:

Wat kun je van het pakket verwachten?

Tijdens de zwangerschap:

•een telefonische intake;
•onbeperkt advies voor korte vragen per mail en/of telefoon van de lactatiekundige;
•gratis deelname voor jou en je eventuele partner aan een voorlichtingsavond over borstvoeding.

Tijdens de kraamtijd tot en met zes weken na de laatste kraamzorgdag:

•standaard een consult aan huis tijdens de 1e tot en met de 10e dag;
•onbeperkt advies per e-mail van de lactatiekundige voor korte vragen;
•onbeperkt telefonisch advies van de lactatiekundige;
•standaard een telefonisch consult tot en met 6 weken na de laatste kraamzorgdag.

Lijkt mij wel goed toe...
Klinkt wel goed ja.
pi_78967493
We doen nog een 3D echo, bel deze week even voor een afspraak ergens rond de 25 of 26 weken dacht ik zelf. (of nog later, net wat uitkomt). Dan wil ik nog even dat er naar het geslacht gekeken gaat worden. Heb liever 2x bevestiging (of een eventuele wijziging). Beter halverwege dan bij de geboorte. Zit ik straks in mijn hoofd met 100% een meisje, komt er een jochie uit haha. Dat lijkt me maf.

Vanochtend check bij de VK! Allemaal weer in orde, bloeddruk gaat goed, gewicht ook. Nogsteeds -3 kilo van voor de zwangerschap maar het blijft nu tenminste even gelijk. Hartje luisteren was ook weer dolle pret, hahahaha. Kleintje werkt echt niet mee. Uiteindelijk na 4x proberen lag 'ze' even stil en was het duidelijk. Lekker eigenwijs druktemakertje, hihi.

Ook maar even daarna een grijs met wit rompertje gekocht
Lekker neutraal toch (en weer 's wat anders dan bijna al het gekregen 'beige').
pi_78967519
Ja het klinkt wel goed maar ga er van uit dat je kraamhulp echt niet alles weet.
En je echt idd bij een laktatiekundige moet zijn.
En wees heel stellig.
pi_78969119
Ik heb volgende week een afspraak met een laktatiedeskundige, ik heb platte tepels en wil daarom ook vroeg erbij zijn, zit dan in week 24. Het lijkt me prettiger om dat 1 op 1 te doen ipv in een groepsvoorlichting.
pi_78970004
Ik heb in juni 2 cursusavonden over borstvoeding, ben wel benieuwd.
pi_78970034
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 13:55 schreef Cantare het volgende:
Ik heb in juni 2 cursusavonden over borstvoeding, ben wel benieuwd.
Waar?
pi_78970236
Onze verloskundigenpraktijk organiseert dat zelf. Eén van de verloskundigen is geloof ik ook lactatiekundige (of ze huren iemand in, dat weet ik niet meer zeker) en die geeft dat dan. Ze raden het alle zwangeren aan omdat het lang niet altijd vanzelf gaat, en dat was me na wat geforum ook wel duidelijk.
pi_78971062
*check* wel een goeie, moet ook nog een afspraak maken voor een voorlichtingsavond
Ik heb begrepen (maargoed, kan net zo goed weer één van de blabla verhalen zijn) dat het met grote borsten (zegge nu al cup G inmiddels ) lastiger kan zijn met bv. Klopt dat?

En ik heb een tepelpiercing gehad. Heb begrepen dat dat geen probleem hoeft te zijn? Hij is destijds wel laag gezet, de piercer zei dat dat beter was als ik ooit nog borstvoeding wilde geven (maargoed, die piercing heb ik 13 jaar terug laten zetten....)

ik verkas de vraag wel even naar het borstvoedingstopic overigens
pi_78971118
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Orea het volgende:
*check* wel een goeie, moet ook nog een afspraak maken voor een voorlichtingsavond
Ik heb begrepen (maargoed, kan net zo goed weer één van de blabla verhalen zijn) dat het met grote borsten (zegge nu al cup G inmiddels ) lastiger kan zijn met bv. Klopt dat?

En ik heb een tepelpiercing gehad. Heb begrepen dat dat geen probleem hoeft te zijn? Hij is destijds wel laag gezet, de piercer zei dat dat beter was als ik ooit nog borstvoeding wilde geven (maargoed, die piercing heb ik 13 jaar terug laten zetten....)

Kun je ze mooi op je rug slingeren...
pi_78971198

Ik weet wel waar mijn inmiddels 5 aangekomen kilo's zitten
pi_78971281
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:23 schreef Orea het volgende:

Ik weet wel waar mijn inmiddels 5 aangekomen kilo's zitten
Gelukkig is G ongeveer mijn eindstation... zo met stuwing enzo... Maar daarna plooit het wel terug naar een f denk ik.... Nu is een E en die begint alweer iets krappig te zitten, zeg maar dat de bovenkant zeer goed gevuld is.
pi_78971342
Nou ik vrees het ergste F is standaard hier, en G begint ook al te knellen En inderdaad, dat als je op je rug ligt, het net neptieten lijken voller dus...
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:32:47 #282
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78971587
Laat je trouwens ook niet pushen met bv. Het is niet nodig om je te schamen als het niet lukt, en als je huilend zit te voeden, is dat ook niet ok. Wat sommigen je wel zullen vertellen. Ik vind dat eel veel vrouwen je een onwijs rot gevoel aanpraten als je borstvoeding niet goed lukt, of je besluit het helemaal niet te geven.

Ik weet het niet deze keer. Ik wil het best proberen, maar ik ga niet weer 3 maanden lopen kutten met alle drama van dien en een huilend kind dat zo'n honger heeft. Lukt het me niet in de eerste week, gaan we mooi over naar flesvoeding. Wat een verademing was dat de laatst keer!

Trouwens, kun je gewoon anti maagzuur tabletje gebruiken? k heb het idee dat ik namelijk de hele dag misselijk ben door het maagzuur, of dat wordt erger omdat ik misselijk ben. Who knows.
pi_78971854
Ja, lang leve Rennie's! Ik heb ook gelijk alweer zo'n extra groot pak gekocht
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78971879
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ik weet het niet deze keer. Ik wil het best proberen, maar ik ga niet weer 3 maanden lopen kutten met alle drama van dien en een huilend kind dat zo'n honger heeft. Lukt het me niet in de eerste week, gaan we mooi over naar flesvoeding.
Zo ben ik er ook aan begonnen. Met het idee om het een week de kans te geven (tot nu toe lukt het allemaal goed, maar aangezien ik geen voorlichtingsavonden ofzo had gevolgd, kon dat ook helemaal anders lopen).
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:39:19 #285
259886 pessie
pi_78971880
quote:

Trouwens, kun je gewoon anti maagzuur tabletje gebruiken? k heb het idee dat ik namelijk de hele dag misselijk ben door het maagzuur, of dat wordt erger omdat ik misselijk ben. Who knows.
Ik heb last van maagzuur en slik rennies 's avonds voor het slapen gaan. Door de dag heen heb ik er niet zoveel last van omdat ik rechtop zit en regelmatig eet, maar rennies mogen altijd, en gaviscon ook (ik heb het aan de verloskundige gevraagd en die heeft dit aangeraden).

En ik ga inderdaad ook niet 3 maanden met een van de honger krijsend kind zitten. Daarom denk ik: een goede voorbereiding is het halve werk. Verder heb ik ook wel eens gehoord dat de reden waarom het niet lukt een verkeerde aanlegtechniek is. En juist die aanlegtechniek moet in het begin goed gaan, voor zover ik had begrepen...

Verder vind ik zelf wel dat het wel goed is om altijd borstvoeding te proberen. Het is het allerbeste voor het kind, maar als je een 2de krijgt en je hebt een rampervaring gehad met de eerste kan ik me heel goed voorstellen dat je vantevoren al besluit geen borstvoeding te gaan geven.

Heb jij de vorige keer nog een lactatiedeskundige gehad?
pi_78971896
quote:
Laat je trouwens ook niet pushen met bv. Het is niet nodig om je te schamen als het niet lukt, en als je huilend zit te voeden, is dat ook niet ok. Wat sommigen je wel zullen vertellen. Ik vind dat eel veel vrouwen je een onwijs rot gevoel aanpraten als je borstvoeding niet goed lukt, of je besluit het helemaal niet te geven.

Ik weet het niet deze keer. Ik wil het best proberen, maar ik ga niet weer 3 maanden lopen kutten met alle drama van dien en een huilend kind dat zo'n honger heeft. Lukt het me niet in de eerste week, gaan we mooi over naar flesvoeding. Wat een verademing was dat de laatst keer!

Rennies mag gewoon ja.

En over borstvoeding, als je nu al het idee hebt dat je moeilijkheden gaat krijgen, maar het wel graag wilt geven, doe dan hetzelfde als pessie. Ga eens praten met een laktatiekundige, ga daar eens een avond zitten met haar en laat je goed voorlichten. En het is ook superfijn als je daarna nog een deskundig iemand in je kraamtijd op bezoek krijgt die gewoon even met je meekijkt.

Het hoeft echt geen diepe dikke ellende te zijn..
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:49:32 #287
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78972286
Nee geen lactatiekundige, ik had een beetjeeen "F*ck you all" gevoel uiteidelijk en ben gewoon gestopt. Yade was ook we 6 weken te vroeg, kreeg sondevoeding omdat ze niet zelf kon drinken, dus moest meteen kolven, kon niet aanleggen omdat ze stopte met ademen tijdens en voeding etcetera. De zusters op de afdeling waren geweldig en hielpen echt super, we hadden gewoon een super slecht start.

Juist daarom wil ik het nu weer een keer proberen, nu hopen dat deze baby wat langer blijft zitten dan Yade

Yade is trouwens super schattig. "Wat heeft mamma in haar buik?" "Beeebie!" "En wat word je dan? Een grote....." "Zzzssss"

Maar pappa en yade en opa's en oma's hebben ook babies in de buik, aldus madam.
pi_78972737
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:49 schreef Silmarwen het volgende:
Nee geen lactatiekundige, ik had een beetjeeen "F*ck you all" gevoel uiteidelijk en ben gewoon gestopt. Yade was ook we 6 weken te vroeg, kreeg sondevoeding omdat ze niet zelf kon drinken, dus moest meteen kolven, kon niet aanleggen omdat ze stopte met ademen tijdens en voeding etcetera. De zusters op de afdeling waren geweldig en hielpen echt super, we hadden gewoon een super slecht start.

Juist daarom wil ik het nu weer een keer proberen, nu hopen dat deze baby wat langer blijft zitten dan Yade

Yade is trouwens super schattig. "Wat heeft mamma in haar buik?" "Beeebie!" "En wat word je dan? Een grote....." "Zzzssss"

Maar pappa en yade en opa's en oma's hebben ook babies in de buik, aldus madam.
Het is meer dat als ik je post lees dat er toch wat oud zeer zit.. Je doet het mij overkomen dat je toch graag wilt en dat je teleurgesteld was toen het bij Yade een bak ellende bleek te zijn..

Maar goed, jullie gaan nu voor een betere start toch? Baby blijft gewoon netjes minimaal 37 weken zitten enzo... *streng baby toespreekt!
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:06:48 #289
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78973091
Orea, dat is niet zo'n leuk berichtje van die vriend. Ik zou me denk ik gaan afvragen of het wel een 'welgemeend' mailtje was hoe het met jou ging, als hij niet wil horen hoe het écht gaat. En zo'n opmerking is echt not done...

Chillay, zo'n 3D echo lijkt me mooi!
pi_78973161
Ach ik maak ook vaak zo'n opmerking... Jen leek altijd heel erg op haar vader, echt heel erg. Nu begint ze meer op mij te lijken en zeg ik vaak dat ze gewoon goed opdroogd.
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:08:29 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78975877
Ik zit op cup H.

Orea, ik weet niet wat voor omvang je hebt maar ik heb nog een voedingsbh maat 75G liggen en nog 2 gewone stevige bh's, ik geloof in 80G. Mocht je interesse hebben...
pi_78976151
Ik heb 20 april een voorlichtingsavond over borstvoeding hehe.
Ik ben wel van plan het te proberen, maar als het niet lukt wil ik ook niet te lang lopen kloten.
Ach we zien wel hoe het loopt allemaal.

En dat van op je rug liggen en neptieten heb ik hier ook haha.
Maar mijn borsten zijn gelukkig niet echt gegroeid ofzo (gelukkig!), alleen voller.
pi_78976298
Ik heb interesse Asy, ik pm je even
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:17:59 #294
258612 nytar
boys boys boys
pi_78976336
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nee niet eens('t was ochtendurine), maar het is een kwaal die ik al had toen ik nog op de lagere school zat. Mn hele jeugd heb ik suikervrij moeten eten, dus het kwam niet echt als een verrassing! En mn bloed was ook gewoon goed, dus ze doen er sowieso niks mee.
Morgen tijdens het boodschappen doen maar even kijken wat voor lekkere koekjes ze zonder suiker hebben tegenwoordig
pi_78976436
Volgens mij wel genoeg Nytar!!

Oh en ik had weer eens zo'n pak suikervrije waterijsjes gehaald, die je nog in de vriezer moet leggen (van die staven) YUM
pi_78978149
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:20 schreef Orea het volgende:

Ik heb 2x een tepelpiercing gehad en gewoon bv kunnen geven. Het hoeft idd geen probleem te zijn
On zeh laptop
pi_78978493
Ik kom even ongegeneerd een klaagpost doen. Op zich gaat alles prima met de zwangerschap op een ding na. Ik ben wel zo ontzettend moe. Echt niet normaal. Eigenlijk sinds een week of vier en het wordt alleen maar erger. Afgelopen maandag bloed laten prikken en vrijdag even bellen om te horen of daar nog iets uitkomt.
Een half uurtje lopen is echt al te veel. Dan ben ik kapot. Bah
pi_78978589
Thnx TF, dan moet het ongetwijfeld goed gaan komen

CP, wat vervelend... Kan je niet eerder bellen voor de uitslag? Misschien heb je inderdaad een ijzertekort, en dat kan opgelost worden.. sterkte
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:07:51 #299
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78978640
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:20 schreef Orea het volgende:
Volgens mij wel genoeg Nytar!!

Oh en ik had weer eens zo'n pak suikervrije waterijsjes gehaald, die je nog in de vriezer moet leggen (van die staven) YUM
Suikervrij? Ik wist niet dat die er waren? Wij hebben die altijd met heel veel suiker, jammie
pi_78978671
Orea wat een "leuke" vriend. Ik vindt juist dat je hier helemaal niet klagerig maar juist stoer overkomt! Lekker laten lullen die mannen, als die een keer een griepje hebben lijkt het net alsof ze dood gaan

Flugel, wat fijn dat je Willem nu echt voelt! Super gevoel lijkt me dat!

Saffier wat fijn van je sticker! Ben je nu ook van die hormoonpillenshit af?
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')