abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78917899
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
20 weken echo gehad vanmiddag en alles in orde
Ennnnnnnnnnnn we krijgen een kleine meid

Wat super!! Gefeliciteerd!

Ik lurk nog steeds stiekem mee bij je hihi
  dinsdag 9 maart 2010 @ 05:39:33 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78918459
Chillay een meid in je babyhuisje

Fijn dat alles goed is

Opstaan is dus echt niet tof he Ik snap niet dat ze een cursus zo vroeg al kunnen plannen terwijl de deelnemers uit heel NL komen...Maar goed, slapen is dus nog steeds niet het probleem hier. Nu maar hopen dat ik zometeen in de trein niet ga liggen tukken en m'n hele uitstapstation mis

Fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78919331
heb het gevoel hier in eeuwen niet meer geweest te zijn

Voor alle mijlpalen
en Nikki deze week gewoon alweer 36 weken

voor alle dames met bekken klachten en andere pijntjes

Ik zag een mooie zoon van leonieke voorbij komen

Zelf vandaag ook een mijlpaal, 30 weken wat gaat het allemaal toch snel
en gister te horen gekregen dat de traplift die ik wilde goed gekeurd is! er zat eigenlijk een meerprijs van bijna 500,- op die we waarschijnlijk zelf hadden moeten betalen, maar hij is dus goed gekeurd!
levertijd 4 tot 6 weken, gaat dus als het goed is allemaal goed komen!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:25:58 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78920198
Goedemorgen allemaal!

Leo! Wat een mooie zoon! Zelfs op de net geboren foto ziet hij er al helemaal ontvouwt uit!

Chillay gefeliciteerd met je dochter.

Draakje, wat fijn dat de traplift goedgekeurd is en er zoals het nu lijkt zal zijn voordat de baby er is!!!!!

En enorme mijlpaal hier: 20 weken!

En voor de dames met bekkenklachten:
pi_78920471
Leo wat een heeeeerlijk mannetje en wat fijn dat het zo goed gaat met jullie

Chillay, een meisje wat cool!!

Dinsdag-verspringdag-dames Ik ben vandaag 18 (18!!!!) weken! Wie had dat ooit gedacht.. Pessie op de helft, Sonnetje 23 weken... Dracu 30 weken vruchtbare dag toch die dinsdag

Mijn dametje is echt heerlijk druk, ik voel haar heel veel!! Ben inmiddels helemaal aan het gevoel gewend ga het zelfs vreselijk missen denk ik, straks... dat geschuivel.. Tis zo gezellig....

Goeiemorgen overigens!
pi_78920535
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoog echt zéér doet dat aan de rechterkant manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).

Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
pi_78921428
Leo wat een mooie zoon hebben jullie daar Lekker gezond kleurtje
pi_78921695
Thanks allemaal, ben er helemaal gelukkig mee.
Vriend ook natuurlijk al zei hij steeds 'een jongetje een jongetje'.
Omdat hij dat wel erg graag wou natuurlijk, hihi.
Maar dit is ook helemaal super, zoals mijn voorspelling zei
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:24:12 #184
259886 pessie
pi_78921917
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoog echt zéér doet dat aan de rechterkant manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).

Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
Ik kan ook niet lang staan en als ik te lang heb gezeten dan waggel ik ook... Ik denk zelf dat het komt doordat mn bekken gekanteld zijn en er natuurlijk wat extra gewicht op rust, maar de pijn in de rug is inderdaad vervelend!
Maar ik heb freecell gezien met ernstige bekkenklachten en volgens mij heb ik absoluut niet wat zij had.
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 10:46:43 #185
5428 crew  miss_sly
pi_78922562
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:

Ik denk wel dat het kan, zonder te willen zeggen dat het bij jou zo is, natuurlijk ik ben geen arts ofzo, maar ik ga sinds kort naar een Mensendiecktherapeut ivm nog nawerkende bekkenklachten, en zij vroeg ook specifiek of er verschil zat tussen links en recht. Dat zou ze m.i. niet vragen als dat niet mogelijk was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78922933
Even snel vanaf mijn iPhone:
ChillayD wordt meisjesmama!
Leo, wat een mooierd is Thomas!

Hier gaat het fantastisch. Morgen naar huis. Op twitter al wat telefoonkiekjes, weet niet hoe ik die hier plak.

Sterkte voor de zere bekken mama's!
Hardloper.
IG @webkim
pi_78925104
Orea 18 weken
Pessie 20 weken
draculettetje 30 weken
Webkim morgen naar huis

Wat gaat het goed met onze beebs!

Oei, Orea en Pessie aan de waggel... hopelijk blijft het daarbij! Als het erg vervelend wordt, kun je altijd een fysio/andersoortige therapeut inschakelen, toch?

En zo leuk dat je je dochter zo goed voelt, Orea. Het maakt het weer echter, he? Ik wilde zeggen dat ik mijn zoon nu ook voel, maar het kan natuurlijk ook best een dochter zijn.
pi_78925285

Dat is iets waar ik ineens soms nog wel een beetje zenuwachtig van wordt ze heeft een plaatje geschoten waarop écht te zien was dat het een dochter is, maar toch zei ze: met deze termijn geven we geen garantie... En ik dacht al die tijd een jongen! Wist het zeker (in hoeverre je dat zeker kan weten ) en ben nu helemaal gewend aan een meid. Weer een switch kan ik niet aan hoor!! dus nog even 2 weken geduld tot de 20 weken echo tot het écht zeker is.

Als het toch een jongen is, krijgt ie gewoon de jurkjes aan die ik al heb hoor hou ik gewoon een 'meisjesdag'
pi_78925335
& Miss, thnx voor je antwoord. Donderdag zit ik bij de gyn. Geen idee of die er verstand van heeft, maar ik zal het eens vragen.

Sowieso hoop ik wel stiekem op een extra echo (weet dus niet of dat gebeurd als je onder controle staat bij een gyn? Bij de vlos kom ik niet meer) misschien dat hij me nog even kan verzekeren dat het een meid is....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:20:34 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78925529
Ik mag de 20 weken echo ook bij 18 weken laten doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78926170
Leo, wat een prachtig mannetje!!

En Chillay, een meisje! Leuk joh!

En een voor iedereen met bekken/waggelklachten.

Hier gaat het best goed eigenlijk Begin gewend te raken aan het idee dat ik echt echt echt zwanger ben. En ik vind het zooooo heerlijk om weer energie te hebben! Het huishouden wordt weer gedaan (en nu niet meer alleen door mn Lief ) en daarna ben ik niet eens uitgeput en ik denk dat ik straks nog even een stukje ga fietsen met Graeme
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78926738

Ik ben aan het rondstruinen op marktplaats.. en heb me nu voor ¤ 10,- scheel gekocht aan kleertjes voor RoeLofje Echt té leuk!!

(oh jee, wat nou als het toch een jongen blijkt maar ik heb gewoon geen geduld en kom té leuke dingen tegen.. Verkoop het wel weer anders )
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:26:38 #193
259886 pessie
pi_78927785
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef Orea het volgende:

Ik ben aan het rondstruinen op marktplaats.. en heb me nu voor ¤ 10,- scheel gekocht aan kleertjes voor RoeLofje Echt té leuk!!

(oh jee, wat nou als het toch een jongen blijkt maar ik heb gewoon geen geduld en kom té leuke dingen tegen.. Verkoop het wel weer anders )
Hm, toch handig dat wij het pas weten als het kind helemaal geboren wordt. Als ik zou weten dat het een meisje zou worden zou ik helemaal los gaan met shoppen volgens mij En dan balen als het toch een jongen blijkt te zijn... En shoppen gaat niet zo goed als je niet weet wat het wordt, dan heb je alleen maar creme, en als ik ergens niet zo van houd is het wel creme...

En ik ervaar mn waggelen helemaal niet als bekkenklachten. Ok ik heb wel last van mn rug maar ik kan nog fietsen, en een stukje lopen lukt ook nog wel (ik pak altijd al liever de fiets alleen nu nog liever). Misschien scheelt het dat ik mn bekken nog nooit gevonden heb... Dan weet ik niet wat het is.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:28:35 #194
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78927843
Zo hier weer n stickertje van de vlos. En n doorverwijzing voor de bekkentherepeut... gaat leuk worden sinds fysio uit het basispakket is en je dus 42 euro p/u mag gaan betalen
Verloskundige vermoede een ernstige vorm van instabiliteit van minimaal het bekken en onderrug door de pijnklachten en de manier van lopen nu al in week 15 en melde me heel fijntjes dat t op zeker niet minder ging worden, maar hoopt dat het stabiel blijft.... keuzes keuzes keuzes... 6 april terug komen, dan verwijskaart mee voor het geavanceerd ultrageluid onderzoek in Leiden... Dan hoor ik dus of thuisbevallen een optie gaat zijn of dat ik me (hoogstwaarschijnlijk) in week 37 moet laten opnemen in Leids universitair... t bezorgt me echt de rillingen
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard ( en ondanks dat het geslacht vermeld stond in de brief wilde ik deze nu nog niet weten, pas in april als ze het met meer zekerheid kunnen stellen dan de ± 65% kans op... )
Of ben ik nu naief en n struisvogel.. hoe dan ook.. t blijft spannend!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:44:04 #195
259886 pessie
pi_78928383
Maffe gefeliciteerd met je sticker, maar wat vervelend van al die klachten zeg! Ik hoop voor je dat je de optie thuis open kunt houden!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:00 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928417
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef maffemuts het volgende:
Zo hier weer n stickertje van de vlos. En n doorverwijzing voor de bekkentherepeut... gaat leuk worden sinds fysio uit het basispakket is en je dus 42 euro p/u mag gaan betalen
Verloskundige vermoede een ernstige vorm van instabiliteit van minimaal het bekken en onderrug door de pijnklachten en de manier van lopen nu al in week 15 en melde me heel fijntjes dat t op zeker niet minder ging worden, maar hoopt dat het stabiel blijft.... keuzes keuzes keuzes... 6 april terug komen, dan verwijskaart mee voor het geavanceerd ultrageluid onderzoek in Leiden... Dan hoor ik dus of thuisbevallen een optie gaat zijn of dat ik me (hoogstwaarschijnlijk) in week 37 moet laten opnemen in Leids universitair... t bezorgt me echt de rillingen
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard ( en ondanks dat het geslacht vermeld stond in de brief wilde ik deze nu nog niet weten, pas in april als ze het met meer zekerheid kunnen stellen dan de ± 65% kans op... )
Of ben ik nu naief en n struisvogel.. hoe dan ook.. t blijft spannend!
Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...
pi_78928570
Hier is het waggelen ook hoofdzakelijk als ik heb gezeten, omhoog kom en dan echt in mijn rechter heup. Alsof er een zenuw afgeklemd wordt, zo'n pijn gevoel Maargoed, maar eens even afwachten.

En sja Pessie, ik kan het nu mooi een beetje spreiden

Jeetje maffe wat heftig! (besef me ineens dat ik ook mijn aanvullingen heb opgezegd als ik naar een fysio moet wordt dat dus betalen ) maar wat goed dat de uitslag van de punctie goed was!!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:53:29 #198
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78928716
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...
Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoor ( en om nou de module therapiën af te gaan sluiten en alsnog 6 maanden te moeten wachten is nu toch al geen optie)

K bedoelde trouwens geen punctie maar vlokkentest *hoofdtegen bureau slaat*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:56:07 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928820
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoor ( en om nou de module therapiën af te gaan sluiten en alsnog 6 maanden te moeten wachten is nu toch al geen optie)
Nou, ja ik ben dus elk jaar wel bezig om de wijzigingen door te nemen en de verzekering weer af te stemmen op onze behoefte. Zo kom ik dus niet voor dit soort feiten te staan... Het is even werk, maar dat heb ik er dan graag voor over.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:57:28 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928863
Oh en ik heb me juist aanvullend verzekerd, zo krijg ik mn eigen bijdrage kraamzorg terug maar ook de bijdrage die je moet betalen als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen, dat geintje kost je al snel 400 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')