abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:00:02 #226
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78946217
Ik ben niet bijgelezen want vreselijk moe, maar wilde wel even goed nieuws delen hier. In het gyn overleg met de vlos vonden ze geen enkele aanleiding om me door de gyn op te laten volgen, ik ben dus officieel volledig overgedragen aan de vlos
Hartje gehoord, baarmoeder op de goede hoogte, kortom een dubbele sticker

*morgen bij komt lezen*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_78946679
5 topics gemist.. mensen met nieuwe baby's nog gefeliciteerd

Hier ook alleen maar goed nieuws, kleintje groeit goed etc. en dat is te merken Krijg m'n jas al bijna niet meer dicht, en ik kan maar geen goede leuke positiejas vinden (iemand nog tips?)
pi_78950072
Saffier Wat goed! Ben je dan ook van de hormoonmedicijnendingesen af?

Frummelmuis, ik heb nog wel een mooie roze jas van de H&M te koop, als je maat 42 ongeveer hebt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78951365
Ik vind het zo lastig allemaal.. Ik ben zo duizelig ik voel me mega zwanger.
Ik ben moe (lichamelijk) en geestelijk heb ik energie te over op dit moment.
Ik vind de weken tot de eerste echo echt heel erg stressvol.
pi_78951545
@ Frummelmuis, ik heb gewoon een grotere jas gekocht bij de Zeeman voor 15 Euro en ik denk dat ik er nog even in kan groeien.. De zomer komt eraan en dan red je je vaak met een vest of open jas weer!
Zou of iets goedkopers doen of 2de hands want je hebt het maar eventjes nodig!
Altijd blijven lachen... :)
pi_78951734
Fijn Saffier
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 22:44:11 #232
5428 crew  miss_sly
pi_78951830
maffemuts, wat fijn dat de uitslag van de vlokkentest goed was!

Orea, ik vind het zoo leuk dat ik je hier zo enthousiast zie posten

Saffier, ook goed nieuws! Fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:45:21 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78958280
Allemaal goed nieuws hier zo te zien

Behalve dan de dames met bekkenklachten,

Hier alles okay, vanmiddag de eerste keer Haptonomie met Martijn samen, ben erg benieuwd

En, en, en, en, en, zojuist wist ik voor de allereerste keer zéker dat ik Willem voelde...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 10 maart 2010 @ 07:50:55 #234
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78958317
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:45 schreef flugeltje het volgende:

En, en, en, en, en, zojuist wist ik voor de allereerste keer zéker dat ik Willem voelde...
A grand adventure has begun.
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:09:27 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78958499
@keshet, ja heb al wel eerder wat gevoeld, maar dan was er nog twijfel. Nu wist ik het echt zeker. vooral omdat er dit keer herhaald werd en dat was anders nooit.. Willem

Op de een of andere manier zijn de mijlpalen van na de 12 weken ineens wat minder op m'n netvlies...

Enfin; 21 weken vandaag
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78959144
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 07:45 schreef flugeltje het volgende:

*poef* nu is het weg
pi_78959202
14 april heb ik de eerste afspraak met de verloskundige
pi_78959217
Geweldig Flugeltje
pi_78959634
Hier morgen alweer 23 weken! Gaat best snel zo bij een tweede.. Vond het bij de eerste allemaal veel langer duren..

Morgen mag ik weer naar de vlos en de fysio!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:18:33 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78959715
Saffier fijn dat alles goed is!

Flugeltje voelt Willem

En Sieppie die weken tot de echo duren inderdaad best lang, maar daarna krijg je ook een heel mooi plaatje mee naar huis...

En ik denk vanochtend mn eerste harde buik te hebben gehad, niet zo'n help mn baarmoeder schiet in een kram auw auw auw maar gewoon een harde buik die niet heel prettig was. Het was wel leuk want het kindje verzette zich ertegen en toen voelde ik 'em duidelijker .

We hebben gisteravond de 20-weken buikfoto gemaakt, ik zal em zo even uploaden in het betreffende topic, schrik er alsjeblieft niet van!
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:20:08 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78959766
allereerst maffemuts, gefeliciteerd met het goede nieuws!
ChilllayD, een meisje? yay
flugel en pessie, wat heerlijk dat julli de baby voelen

bij bekkenfysio hebben ze geen wachtlijsten voor weken zover ik weet. zeker niet als je erbij zegt dat je zwanger bent...
overigens als je naar fysio/bekkentherapeut gaat en je bent er niet voor verzekerd dan moet je dat erbij szeggen. de meesten hanteren dan een ander (goedkoper) tarief
pi_78960182
Goeiemorgen!!

Heerlijke drama nacht achter de rug om de 1,5 uur eruit, ach was alweer even geleden... 'Gelukkig' ben ik thuis! Dus kalm aan doen maar...

Flugel, wat heerlijk dat je Willem nu écht zeker weet te voelen! Tof hè?

Ik heb de bekkenfysio gebeld, ze was er niet vandaag. Assistente zei, ze zit heel erg vol komende weken, maar omdat u zwanger bent (dus wel goed aangeven inderdaad) gaat ze u morgen even bellen om e.e.a. door te nemen en eventueel iets te regelen zodat u tussendoor kan! Ze zitten hier niet overal, maar het fijne is, ze zitten in mijn gezondheidscentrum, en dat is nog geen 500 meter lopen lekker dichtbij dus!

Oh en mijn kat schrok zich gisteren rot geweldig, mijn langharig tuig ligt eigenlijk nooit bij me (alsin op me, wel naast me enzo..)... Maar sinds ik zwanger ben komt ie als ik naar bed ga helemaal plat op mijn buik liggen, koppie net onder min kin (tis net Sphinx ) en dan moet ik hem aaien maar 't kind was echt druk, en ik voelde van alles borrelen en doen. Tot ze ineens vlak boven mijn schaambeen iets deed (draaien of schoppen ofzo?) maar dat was van buiten écht te voelen en de kat voelde dat ook die keek eerst toen en vervolgens sprong ie een meter in de lucht en weg was -ie

En nu maar eens een kopje koffie
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:54:43 #243
258612 nytar
boys boys boys
pi_78960674
@orea, dat moet een grappig gezicht zijn geweest, je kat die zich kapot schrikt van een schop van je beeb!

Vandaag 22 weken!!! de tijd na 20 weken gaat echt wel veel sneller als daarvoor!
Gisteren bij de VK geweest, helaas vonden ze glucose in mn urine Flink minderen met suiker dus, daar gaan al die lekkere koekjes en snoepjes
pi_78961867
Wat een drukke kinderen hebben jullie allemaal haha.
De mijne echt niet hoor. Ik voel m wel, maar vooral als ik achter de computer zit, want dan zit ie klem ofzo. En dat vind ie niet zo fijn

Vandaag alweer 23 weken en 1 dag. Gaat hard vind ik!
Zaterdag heb ik weer een pretecho Zo leuk haha.

Wat verzekeringen betreft, ik ben echt alleen maar basis verzekerd. Puur omdat ik meer niet nodig heb. Althans nog nooit nodig gehad, dus vond het onzin om dure aanvullende verzekeringen erbij te nemen die ik toch niet gebruik.
Alleen voor mijn lenzen zou het handig zijn, maar dan moest ik zoveel betalen om het vergoed te krijgen dat ik dat dan liever zelf betaal, want dat is dus goedkoper.
pi_78963304
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat een drukke kinderen hebben jullie allemaal haha.
De mijne echt niet hoor. Ik voel m wel, maar vooral als ik achter de computer zit, want dan zit ie klem ofzo. En dat vind ie niet zo fijn

Vandaag alweer 23 weken en 1 dag. Gaat hard vind ik!
Zaterdag heb ik weer een pretecho Zo leuk haha.

Wat verzekeringen betreft, ik ben echt alleen maar basis verzekerd. Puur omdat ik meer niet nodig heb. Althans nog nooit nodig gehad, dus vond het onzin om dure aanvullende verzekeringen erbij te nemen die ik toch niet gebruik.
Alleen voor mijn lenzen zou het handig zijn, maar dan moest ik zoveel betalen om het vergoed te krijgen dat ik dat dan liever zelf betaal, want dat is dus goedkoper.
Volgens mij krijgen we echt een (datum)tweeling (Oftewel: De mijne is ook niet de drukste, en ook het meest beweeglijk als ik achter de pc zit ).

Leuk he, die echo's. Ik moet nog even wachten, 26 maart heb ik een pretecho. We kijken er echt al helemaal naar uit.

Ik ben zelf wel heel goed verzekerd, ik kan gewoon in het ziekenhuis bevallen zonder eigen bijdrage. En dat vind ik toch wel fijn. Gegeven dat ik het ziekenhuis haal, dan tenminste (mijn schoonzusje was al bevallen voor ze het doorhad, maar had eigenlijk ook liever in het ziekenhuis bevallen). Ik ben er nu wel heel blij mee dat alles lekker vergoed wordt en ik er niet zo veel naar hoef te kijken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78963438
Haha toevallig
6 juli kindjes zijn gewoon niet zo druk in de buik dus
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:27:48 #247
259886 pessie
pi_78963992
Nytar vervelend dat ze glucose vonden, moet je nu suikervrije koekjes?

Wat betreft drukke baby's, ik voel wel dat er een baby in mn buik zit, heel licht, maar verder niet. Ik voel geen trappelende voetjes volgens mij... Maar hij moet ook helemaal door de placenta heen schoppen he, dus er zit een barriere tussen. Ik vermoed dat ik die barriere zo tussen week 26 en34 wel prettig ga vinden...

En ik heb net mn formulieren ingevuld voor het Borstvoedings Service Pakket van het kraambureau Vanavond even laten lezen door manlief en dan kan ie met de post mee! Ben benieuwd of ze me gaan bellen met de vraag "klopt het dat u 27 juli uitgerekend bent", ik denk dat ze vinden dat ik me vroeg aanmeld, maar aangezien het dan vakantie is en ik echt binnen 3 dagen een lactatiekundige naast mn bed wil hebben lijkt vroeg aanmelden mij wel handig...

En ik wil graag thuisbevallen, maar zoals de kosten voor de lactatiekundige en de eigen bijdrage in de kraamzorg worden nu vergoed, en al met al is dat toch gauw 400 euro. Oh ja, en in mijn pakket heb ik de tandarts meeverzekert, dus heb ik die kosten niet zelf dit jaar. Al met al kon het wel uit, ook omdat we collectief zitten via het werk van manlief. Maar volgend jaar moeten we toch weer kijken wat we nodig hebben en wat niet.
pi_78964063
Hoezo zo snel een lactatie kundige?
pi_78964205
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:54 schreef nytar het volgende:
@orea, dat moet een grappig gezicht zijn geweest, je kat die zich kapot schrikt van een schop van je beeb!

Vandaag 22 weken!!! de tijd na 20 weken gaat echt wel veel sneller als daarvoor!
Gisteren bij de VK geweest, helaas vonden ze glucose in mn urine Flink minderen met suiker dus, daar gaan al die lekkere koekjes en snoepjes
Had je net ervoor gegeten?
Bij mij waren de waarden ook vaker verhoogd als ik hel kort ervoor had gegeten.
  woensdag 10 maart 2010 @ 11:35:14 #250
259886 pessie
pi_78964285
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 11:29 schreef Sieppiee het volgende:
Hoezo zo snel een lactatie kundige?
Mijn moeder kon geen borstvoeding geven en mijn Beppe kon ook geen borstvoeding geven, dus nu ben ik bang dat het mij ook niet lukt en wil ik er alles aan doen om het wel te laten slagen. Ik denk dat een lactatiedeskundige er meer verstand van heeft dan ikzelf en wil niet onnodig modderen en vervolgens uit frustratie stoppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')