De tijd gaat zo snel...quote:
hey das mijn verjaardagquote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Orea het volgende:
Wow november al weer![]()
Mijn dochter is vorig jaar op 17 november verwekt![]()
Gefeliciteerd Sieppiee!
done...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef Sieppiee het volgende:
Mag ik in het lijstje mijn voorlopige uitgerekende datum is 15 november![]()
Ik kon de post nog editten, dus je staat erbij!quote:
Ja volgens mij wachten we nu geduldig op april baby'squote:Op maandag 8 maart 2010 08:54 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's!
Ik schrok me net rot van het lijstje... Ik sta ineens tweede, en mijn verlof moet nog beginnen! Weliswaar hoef ik nog maar 4 dagen te werken, maar de tijd lijkt nu ineens toch wel heel snel te gaan... Ik kan me nog echt niet voorstellen dat ik over uiterlijk 9 weken ook zo'n prachtig hummeltje in mijn armen heb...
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen doodmoe en veeel plassen maar verder geen problemen!
Wij gaan volgende maand beginnen, dan ben ik ongeveer 20 weken. Er hoeven bij ons geen verbouwingen te gebeuren, alleen behang- en verfwerk e.d., dus we verwachten wel snel klaar te zijn.quote:Rond welke maand zijn jullie begonnen met het babykamertje?
Geen ideequote:En ik zit even op de prenatal website te kijken. wat is het verschil tussen hydrofielluiers en flanelenluiers? Enne heb je die ook daadwerkelijk nodig?
Dat komt volgens mij enkel en alleen door die epidurale en de medicatie, hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef pessie het volgende:
Leo wat ben je in korte veel centimeters opgeschoten! Fijn dat het allemaal goed is gekomen, ook al klinkt dat van die navelstreng wel heel eng. Gefeliciteerd met je zoon!
Dat vind ik nu eens een leuke instelling!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Benieuwd naar de kleine begin ik wel te worden, maar ach, over maximaal 6 weken kunnen we er nog jaren van genieten.
Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Moonah het volgende:
Hij ziet er helemaal niet uit als een pasgeboren knulletje Leonieke!![]()
Hij is al zo mooi 'ontvouwd'. Geniet maar lekker van je mooie ventje.
Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).
Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatstquote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatst![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
20 weken echo gehad vanmiddag en alles in orde![]()
Ennnnnnnnnnnn we krijgen een kleine meid![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
![]()
Ik kan ook niet lang staan en als ik te lang heb gezeten dan waggel ik ook... Ik denk zelf dat het komt doordat mn bekken gekanteld zijn en er natuurlijk wat extra gewicht op rust, maar de pijn in de rug is inderdaad vervelend!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoogecht zéér doet dat aan de rechterkant
manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).
Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
Ik denk wel dat het kan, zonder te willen zeggen dat het bij jou zo is, natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoogecht zéér doet dat aan de rechterkant
manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).
Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
Hm, toch handig dat wij het pas weten als het kind helemaal geboren wordt. Als ik zou weten dat het een meisje zou worden zou ik helemaal los gaan met shoppen volgens mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef Orea het volgende:![]()
Ik ben aan het rondstruinen op marktplaats.. en heb me nu voor ¤ 10,- scheel gekocht aan kleertjes voor RoeLofje![]()
Echt té leuk!!
(oh jee, wat nou als het toch een jongen blijktmaar ik heb gewoon geen geduld en kom té leuke dingen tegen.. Verkoop het wel weer anders
)
Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef maffemuts het volgende:
Zo hier weer n stickertje van de vlos. En n doorverwijzing voor de bekkentherepeut... gaat leuk worden sinds fysio uit het basispakket is en je dus 42 euro p/u mag gaan betalen
Verloskundige vermoede een ernstige vorm van instabiliteit van minimaal het bekken en onderrug door de pijnklachten en de manier van lopen nu al in week 15 en melde me heel fijntjes dat t op zeker niet minder ging worden, maar hoopt dat het stabiel blijft.... keuzes keuzes keuzes... 6 april terug komen, dan verwijskaart mee voor het geavanceerd ultrageluid onderzoek in Leiden... Dan hoor ik dus of thuisbevallen een optie gaat zijn of dat ik me (hoogstwaarschijnlijk) in week 37 moet laten opnemen in Leids universitair... t bezorgt me echt de rillingen
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard( en ondanks dat het geslacht vermeld stond in de brief wilde ik deze nu nog niet weten, pas in april als ze het met meer zekerheid kunnen stellen dan de ± 65% kans op... )
Of ben ik nu naief en n struisvogel.. hoe dan ook.. t blijft spannend!
Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...
Nou, ja ik ben dus elk jaar wel bezig om de wijzigingen door te nemen en de verzekering weer af te stemmen op onze behoefte. Zo kom ik dus niet voor dit soort feiten te staan... Het is even werk, maar dat heb ik er dan graag voor over.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoor( en om nou de module therapiën af te gaan sluiten en alsnog 6 maanden te moeten wachten is nu toch al geen optie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |