abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 14:53:02 #101
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78847779
familie web gefeli met de kleine Morris
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_78847952
Gefeliciteerd met Morris Webkim en fam!
  zondag 7 maart 2010 @ 15:08:25 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78848187
Ik weet niet of er hier nog dames zijn die geen kraampakket hebben/krijgen.
Maar ik heb nog een hele tas vol met van die wegwerp onderleggers.

gratis af te halen in eindhoven
  zondag 7 maart 2010 @ 16:02:00 #104
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78849842
Webkim, en Thomas, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Morris!!
Make love, not war ☮
  zondag 7 maart 2010 @ 16:24:19 #105
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_78850615
Webkim, gefeliciteerd met Morris!! Geniet er lekker van met z'n viertjes!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_78850642
Mag ik in het lijstje mijn voorlopige uitgerekende datum is 15 november

Webkim gefeliciteerd met de geboorte van Morris!!
  zondag 7 maart 2010 @ 16:31:54 #107
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78850864
webkim van harte gefeliciteerd met Morris
Be happy with the little things in life
pi_78850875
Wow november al weer
Mijn dochter is vorig jaar op 17 november verwekt

Gefeliciteerd Sieppiee!
pi_78851073
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Orea het volgende:
Wow november al weer
De tijd gaat zo snel...
Ik had 23 maart vorig jaar mijn laatste menstruatie en onze dochter is alweer bijna 11 weken nu.
pi_78851219
Ja en november is nog zo ver weg.

Dat vind ik wel het nadeel van het zo vroeg weten in week 3.
Maar het is wel langer genieten natuurlijk.

Maar je mond houden tegen iedereen is zo lastig bij de eerste wist ik het redelijk laat dus dan kan je direct iedereen vertellen dat het hartje klopt en dat je voorbij de 12 weken ben.
Ik vind het enorm spannend.
pi_78851832
ik wist het ook al met 3 weken en 3 dagen maar als ik dan nu weer op de afgelopen 4 maanden terugkijk is het toch sneller gegaan dan ik dacht...

Ik kon mijn mond dan ook niet houden Duurde me te lang en ik was te blij maarja, iedereen hier wist ook dat ik bezig was met zwanger worden, ben van de 3e ivf zwanger geraakt

Maar echt leuk

Lily, is Leah alweer 11 weken *shock*
pi_78852029
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Orea het volgende:
Wow november al weer
Mijn dochter is vorig jaar op 17 november verwekt

Gefeliciteerd Sieppiee!
hey das mijn verjaardag

gaat hard idd november alweer...zat vandaag nog uit te rekenen dat ik dan een kind van 4 maanden heb... (dan is de verjaardag van de opa van mijn vriend, dus zitten we weer met de hele fam bij elkaar zoals vandaag. En daar was dus ook een baby, toen bedacht ik me, jeetje in november heb ik er ook zo 1tje heel vreemd idee haha)

ik heb het ook iedereen gelijk verteld, of iig met 4 weken al. Had geen zin om mijn mond te houden haha. En plus dat ik geen zin had om smoesjes te vertellen waarom ik geen wijn hoefde (dat was ook het moment dat mijn zus riep: Ben je zwanger?! uh ja. Niet dat ik zo'n enorme zuiplap ben ofzo hoor. Maar gingen bij mijn ouders lasagne eten en dan drink ik dus normaal wel een wijntje. Dat soort momenten dus. )
  zondag 7 maart 2010 @ 17:30:40 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_78852713
Webkim, man en Thomas, gefeliciteerd met de geboorte van Morris!
pi_78852924
Ik ben nu al dikker dan vele bij 16weken dus ik gok niet dat geheim houden lang een optie is.
Hier zijn er al wel een boel op de hoogte maar ik wil het toch nog liever niet algemeen bekend maken.
Zeker omdat het dus zo pril is.
Terwijl ik het ook aan de andere kant van de daken wil schreeuwen dat er een brusje onderweg is
  zondag 7 maart 2010 @ 18:25:17 #115
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78854487
Webkim, gefeliciterd met Morris
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:25 schreef Sieppiee het volgende:
Mag ik in het lijstje mijn voorlopige uitgerekende datum is 15 november
done...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_78856214
Gefeliciteerd Webkim!!!!!
Altijd blijven lachen... :)
pi_78856835
webkim en familie gefeliciteerd met Morris
hoop dat je snel en goed herstelt
  zondag 7 maart 2010 @ 20:02:09 #118
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78858342
Webkim (ik typte per ongeluk webcam haha...) van harte gefeliciteerd met Morris! Leuke naam! Sterkte met het herstel en een hele fijne kraamweek gewenst!

Ymme, van harte gefeliciteerd met Mart. Wat een ontzettend zware bevalling zeg, en dan ook nog eens een keizersnede erachteraan... Fijn dat 'ie het nu goed doet en wat een schatje zeg. Mooi koppie!
Heel veel sterkte met het herstel - een keizersnee is een zware operatie. Rustig aan doen he! Geniet van het moeder-zijn...
  zondag 7 maart 2010 @ 20:15:44 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78859004
Jeetje november babies, dan is mijn verlof gewoon al voorbij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:31:22 #120
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78859814
Webkim, gefeliciteerd met Morris!!
  zondag 7 maart 2010 @ 21:08:46 #121
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78862257
Webkim, gefeliciteerd met Morris
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78862452
Webkim van harte met jullie Morris! kom je hier ook nog een foto posten, ik ben zo benieuwd, en heb nie Twitter nie!
Hoe is het met Thomas? trotse broer of een beetje harry-in-de-warrie?
Sterkte met het herstellen, en daarna veel genietplezier gewenst!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78862995
@karin: google op twitter webkim

Van harte webkim, webman en Thomas!

En ook Leonieke en Phille geweldig gefeliciteerd!

Ik wens jullie beiden een fijne kraamtijd en heel veel geluk toe. Geniet van jullie langverwachte kleintjes

[ Bericht 1% gewijzigd door Cantare op 07-03-2010 21:30:38 ]
  zondag 7 maart 2010 @ 21:57:26 #125
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78865274
Verse baby's!!

Leonieke, gefeliciteerd met de geboorte van Thomas

Webkim, gefeliciteerd met de geboorte van Morris

En Ymme, wat een schatje zeg...
.... met gevoel voor drama....
  zondag 7 maart 2010 @ 21:59:58 #126
593 sjak
Juffie Bloem
pi_78865461
Leonieke, gefeliciteerd met Thomas!
En Webkim ook al een zoon, gefeliciteerd met de geboorte van Morris!
Lekker douchen!
pi_78866075
Webkim! Van harte met je zoon, wat heb je er hard voor gewerkt ook. mooie naam ook proficiat voor je man en Thomas natuurlijk.
pi_78867289
Webkim en Leonieke gefelciteerd met jullie zoontjes!

Ondertussen weet ik wel dat ik zwanger ben... ontzettend moe. Echt lusteloos als ik thuis kom van het werk. En 's ochtends nu en dan goed misselijk met overgeven. 17 maart mogen we naar de verloskundige, spannend. Ik ben echt al aan het aftellen wil nu wel eens precies weten hoe lang ik zwanger ben. Tot nu toe uitgerekende datum 25 oktober (kan het in het lijstje?).
pi_78867438
Ja ik lees over November dan ben ik allang weer aan het werk.. Ben dan ook in Juli uitgerekend.

Heb ook even gegluurd op de Twitter van Webkim en zag een leuk ventje voorbij komen

Goed ga zo mijn bed in.. Wij krijgen morgen kijkers voor ons huis!!!!!! :D:D:D:D Het staat nog maar net 2 weekjes te koop en nu al kijkers erg spannend!

Slaap lekker!
  maandag 8 maart 2010 @ 06:43:18 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78876603
Mogge allemaal!

Nacht een beetje goed doorgekomen? De LLM's zijn 'op' volgens mij nu... Geen wonder dat het hier steeds rustiger wordt.

Hier ook vannacht weer briljant geslapen Ben alleen opgestaan met een naar gevoel linksonder in m'n buik. Zal wel iets van bandenpijn zijn want het is aan de zijkant. Verder ook zo'n beetje begonnen met de babykamer, tenminste de meubeltjes zitten in elkaar. Nu kunnen we de meubels gaan schilderen... Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaat komen

Fijne dag allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 8 maart 2010 @ 08:49:57 #131
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78877515
Goedemorgen iedereen. Het is hier inderdaad rustig. Ach, het wordt vanzelf weer druk. Hier goed geslapen maar net opgestaan met barstende hoofdpijn. Straks maar even een paracetamolletje ertegenaan gooien, ga in ieder geval niet weer mn bed in, heb genoeg te doen vandaag!
Ik herken die pijn linksonder ook, gisteravond was het zo erg dat ik het niet eens meer zag zitten om mn huispak-broek+sokken uit te doen, nou ja, daar heb je mannen voor! Gisteren schoot mn baarmoeder ook weer in een kramp, terwijl ik alleen even naar het toilet ging. Zat weer zuchtend en pijnlijdend op het toilet...
pi_78877589
Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's!

Ik schrok me net rot van het lijstje... Ik sta ineens tweede , en mijn verlof moet nog beginnen! Weliswaar hoef ik nog maar 4 dagen te werken, maar de tijd lijkt nu ineens toch wel heel snel te gaan... Ik kan me nog echt niet voorstellen dat ik over uiterlijk 9 weken ook zo'n prachtig hummeltje in mijn armen heb...
  maandag 8 maart 2010 @ 09:19:56 #133
54772 Silmarwen
pi_78878113
Voor alle vrouwen die voor de tweede keer zwanger zijn en bij de eerste bekkeninstabiliteit hadden, kregen jullie snel klachten in de tweede zwangershap? Ik ben nu 5 a 6 weken zwanger en heb nu alweer pijn in mijn onderrug, bij mijn stuitje, trekkend naar mijn billen, maar dat is toch enorm vroeg al?
pi_78878133
Sil, ik had er bij Tess veel minder last van dan bij Amber.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78878307
Webkim gefeliciteerd
Hopelijk ben je snel weer helemaal in orde

Silmarwen, ik ben zwanger van mijn eerste en had na ook al vrij vroeg van pijn bij m'n stuitje. Ik wist toen alleen nog niet dat dat met m'n zwangerschap te maken had. Dacht gewoon dat ik verkeerd had gezeten ofzo
Ik weet niet meer precies wanneer ik er last van had, maar wel ergens in het eerste trimester al.
  maandag 8 maart 2010 @ 09:31:52 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_78878393
*slik* Derde op het lijstje....

Webkim en Leonieke gefeliciteerd met jullie kinders! Leuke namen hoor, Morris en Thomas!

Pessie, hoofdpijn is niet leuk, denk je dat je het red met een paracetamolletje?

Flugel, leuk zeg, jullie schieten al op met het kamertje dus! Fijn dat je zo goed geslapen hebt.

We hebben afgelopen maandag de sleutel van ons huis gekregen en zijn megadruk aan de klus (tussen het werken door). Over twee weken moeten we erin wonen, kan me nog niets bij voorstellen gezien de stucadoors nu nog bezig zijn. Ik merk wel dat ik echt niet meer alles kan doen qua klussen en dat valt me vies tegen, ben niet het type om alleen maar koffie te zetten zeg maar.
Voordeel van het klussen is dat ik zo diep slaap dat ik na 6 a 7 uurtjes doorslapen ook echt uitgerust wakker wordt.
  maandag 8 maart 2010 @ 09:41:20 #137
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_78878590
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Veerle1982 het volgende:
(kan het in het lijstje?).
Ik kon de post nog editten, dus je staat erbij!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 8 maart 2010 @ 10:48:14 #138
259886 pessie
pi_78880508
quote:
Op maandag 8 maart 2010 08:54 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd met alle nieuwe baby's!

Ik schrok me net rot van het lijstje... Ik sta ineens tweede , en mijn verlof moet nog beginnen! Weliswaar hoef ik nog maar 4 dagen te werken, maar de tijd lijkt nu ineens toch wel heel snel te gaan... Ik kan me nog echt niet voorstellen dat ik over uiterlijk 9 weken ook zo'n prachtig hummeltje in mijn armen heb...
Ja volgens mij wachten we nu geduldig op april baby's
Succes met de laatste daagjes werken!

En wat betreft de hoofdpijn, die is over gegaan na wat gegeten te hebben... Nou ja, scheelt weer een paracetamolletje!

Ik vind mezelf maar raar sinds ik zwanger ben
pi_78881621
Mijlpaal hier, 12 weken vandaag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 8 maart 2010 @ 11:39:24 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78882430
Oh 16 weken

Tussen de 18 en 20 weken mag ik voor de 20 weken echo...
pi_78884541
12 weken voor Tessie

Hier ook 16 dus

8 april 20-weken echo, dan ben ik ruim 20 weken.

Verder ben ik snípverkouden, en dat is op zich niet noemenswaardig, maar soms als ik nies.... auau! Net of er een spier scheurt in mijn onderbuik. Maar ach, merk ik er nog wat van dat ik zwanger ben.

En ik denk dat ik de beeb heb gevoeld een paar keer wat geschuif, en pas een echt plokje
pi_78884751
Ohjee, ik vergeet de nieuwe zwangeren! Van harte gefeliciteerd en welkom hier!

Ik zat wel even zo: toen ik de uitgerekende data zag. Eind oktober/november, dan is onze kleine alweer een paar maanden... wow, de tijd gaat snel
pi_78884761
Tessie, gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal! En Ticootje en Cantara met jullie 16 weken mijlpaal.

Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen doodmoe en veeel plassen maar verder geen problemen! Rond welke maand zijn jullie begonnen met het babykamertje? En ik zit even op de prenatal website te kijken. wat is het verschil tussen hydrofielluiers en flanelenluiers? Enne heb je die ook daadwerkelijk nodig?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78884940
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:41 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen doodmoe en veeel plassen maar verder geen problemen!

Bij mij begon het zo rond de 7 weken Maar niks geen horrorverhalen hoor, alleen _MOE_ en wat misselijk.
quote:
Rond welke maand zijn jullie begonnen met het babykamertje?
Wij gaan volgende maand beginnen, dan ben ik ongeveer 20 weken. Er hoeven bij ons geen verbouwingen te gebeuren, alleen behang- en verfwerk e.d., dus we verwachten wel snel klaar te zijn.
quote:
En ik zit even op de prenatal website te kijken. wat is het verschil tussen hydrofielluiers en flanelenluiers? Enne heb je die ook daadwerkelijk nodig?
Geen idee Ik loop t.z.t. zo'n baby-uitzetlijst langs en vraag de moeders om me heen ook nog wel om raad.
  maandag 8 maart 2010 @ 12:46:47 #145
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78884953
Eerst en vooral: heel erg bedankt voor de vele, vele felicitaties Webkim, ook een dikke proficiat (de naam is nog niet gepasseerd zeker?)
En ik heb een mooie positieve test zien passeren en leuke echofoto's

We hebben ontdekt dat er internet is op de kamer dus ik kom me hier ook maar even melden

Met Thomas gaat alles heel goed Hij is zo mooi trouwens (maar dat zegt natuurlijk elke mama ) Borstvoeding lukt goed, al valt hij nog regelmatig in slaap aan de borst. Eten is zo vermoeiend Alleen wil hij 's avonds om de één of andere reden niet in zijn bedje liggen na het eten (dus heb ik hem al elke nacht bij mij in bed gehouden moeten we natuurlijk wel iets op vinden thuis).

De bevalling is vrij goed meegevallen. Eventjes een hele korte versie: om 22u hebben ze een ballonnetje ingebracht met medicatie en een gel om te zorgen dat ik wat ontsluiting ging hebben. Op dat moment was er denk ik al 1mm ontsluiting ofzo Anderhalf uur aan de monitor gehangen en toen begonnen de weeën eigenlijk al op te komen. Vanuit het verloskwartier terug naar de kamer om de weeën te laten komen. 's Nachts heel veel last gehad (godzijdank lig ik in een eenpersoonskamer en kon ik dus heel de nacht vrij rondwandelen in de kamer). Rond 8u mocht ik dan terug naar het verloskwartier en hebben ze het ballonnetje verwijderd. Ik had toen 3 cm ontsluiting (wat ook het doel van dat ballonnetje was, dus het ging vrij goed). Vliezen gebroken, antibiotica gekregen en dan wachten en weeën wegpuffen. 2 uur later check-up: nog steeds 3cm ontsluiting en toen heb ik voor een epidurale gekozen (echt, zalig ). Ik was moe, het ging niet meer vooruit en ze gingen om de 20minuten de dosis van de medicatie verhogen om de weeën vlugger te laten komen. De beslissing om voor epidurale te gaan was vlug genomen.
Om 12 uur: 10cm ontsluiting!
Toen zei de vroedvrouw (wat een leuke vrouw!) dat ze de baby nog eventjes ging laten indalen en dat ze binnen een uurtje ging langskomen om te zien hoe het ging. Na een half uur leek het echt of ik naar het toilet moest gaan dus heb ik eventjes gebeld. Verscheen er een glimlach op haar gezicht: "oké, mevrouw, klaar om te persen? Je wordt mama!"
Om 12.38u eerste keer geperst en om 12.54u was Thomas geboren
De navelstreng zat rond hem, hij zag helemaal blauw (zei mijn man me gelukkig maar achteraf) dus moest het van de gynaecoloog echt vlug gaan (zonder epidurale ging me dat gewoon niet zo vlot gelukt zijn). Omdat de hartslag blijkbaar heel erg naar beneden ging, kwam opeens mijn gynaecologe aan de deur en deed ze teken dat hij moest knippen omdat het te riskant aan het worden was.
Nadat hij een halve minuut op mij lag hebben ze hem wel direct weggenomen om hem te controleren, maar al vrij vlug begon hij te krijsen, dus dat was wel goed. Kortom: dankzij de epidurale een vrij vlotte bevalling en alle paniek is eigenlijk aan mij voorbij gegaan. En nog een klein scheurtje omdat het echt opeens heel rap moest gaan.

(en die préparé? vrijdagavond stonden er 2 pistolets met préparé op het menu )
pi_78885045
Wat klinkt dat positief, Leonieke! Heerlijk voor je dat het toch zo vlot is gegaan. En met Thomas ook alles goed hoera!

Foto?
pi_78885503
Leonieke wat klink je gelukkig! Wat fijn dat het zo goed is gegaan! En de zoon van Webkim heet Morris ! Maarre inderdaad foto's willen we zien!

Cantara thanks voor je antwoord!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_78885689
Leo, wat eng van die navelstreng, maar verder klinkt het als best wel een goede bevalling! En je klinkt idd erg gelukkig!

Oh en die flanellen luiers, die heb ik nooit gekocht en dus ook nooit gebruikt
  maandag 8 maart 2010 @ 15:47:01 #149
259886 pessie
pi_78892360
Leo wat ben je in korte veel centimeters opgeschoten ! Fijn dat het allemaal goed is gekomen, ook al klinkt dat van die navelstreng wel heel eng. Gefeliciteerd met je zoon!
pi_78893727
@ Silmarwen, bij de 1e geen last van mijn bekken maar nu bij de 2e wel.. Ik begon ook al vroeg zo rond de 11 weken had ik ineens ondragelijke pijn.. Ben nu bijna 23 weken zwanger en zit 50% in de ziekte wet en loop bij de fysio.. Heb er lichtelijk wel baat bij inmiddels!

@ Barbabientje, flanllenluiers ken ik niet eens Hydrofiele luiers wel en heb ze volop gebruikt. De 1e tijd kun je je baby daarmee afdrogen namelijk want dat is beter voor het huidje en het absobeert goed het vocht. Iemand zei het al je hebt zo'n lijstje wat je in huis moet hebben als de baby komt en dat lijstje klopt toch wel aardig moet ik zeggen!!

@ Leo, wat fijn dat je zo heerlijk geniet van Thomas en de borstvoeding ook wil!!

Wij hebben vandaag de kijkers gehad op onze flat en de makelaar had het idee dat het niks zou worden.. Deze mensen bekijken meerdere appartementen in heel apeldoorn dus dan moeten ze dit maar net wat vinden..
Ach ja, het staat nog maar pas te koop dus we hebben nog wel even voordat het serieuser word.. Wij hebben iig ons andere huisje waar we voor de bevalling willen gaan wonen!
pi_78895306
Webkim, gefeliciteerd met Morris!

Leo, prachtig verhaal, toch al met al vrij snel gegaan. Geniet maar lekker van jullie kleine hummeltje!

En verder *slik* ik sta gewoon eerste! Ik weet niet of ik nu of moet denken. Maargoed, woensdag pas 36 weken, ben nog lekker aan het werk en ga gewoon nog lekker door omdat het zo goed gaat. Benieuwd naar de kleine begin ik wel te worden, maar ach, over maximaal 6 weken kunnen we er nog jaren van genieten.
  maandag 8 maart 2010 @ 17:07:23 #152
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78896125
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef pessie het volgende:
Leo wat ben je in korte veel centimeters opgeschoten ! Fijn dat het allemaal goed is gekomen, ook al klinkt dat van die navelstreng wel heel eng. Gefeliciteerd met je zoon!
Dat komt volgens mij enkel en alleen door die epidurale en de medicatie, hoor Zelf heb ik daar eigenlijk niet zoveel moeten voor doen
  maandag 8 maart 2010 @ 17:16:50 #153
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_78896480
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef _NIKKI_ het volgende:

Benieuwd naar de kleine begin ik wel te worden, maar ach, over maximaal 6 weken kunnen we er nog jaren van genieten.
Dat vind ik nu eens een leuke instelling!

Leonieke, dat klinkt als een positieve ervaring, die bevalling van jou!
Geniet nu maar van je (ongetwijfeld) prachtige zoon!
  maandag 8 maart 2010 @ 18:05:25 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78898499
Leo, je bent mama!
pi_78900099
webkim gefeliciteerd met morris
Leo gefeliciteerd met Thomas
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 8 maart 2010 @ 20:15:26 #156
54772 Silmarwen
pi_78905094
Ik heb volgende week vrijdag een consult bij de bekkenfysio, ben erg benieuwd. Heb me vandaag staande gehouden met pijnstillers. Ach en wee, het is het waard uiteindelijk. Alleen iets wat ik niet had vewacht.
pi_78905838
Ik kon bij mijn eerste echt bijna niet meer lopen, ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
pi_78908428
mama Leo
pi_78909531
Webkim en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en uiteraard grote broer ook van harte!
  maandag 8 maart 2010 @ 21:53:41 #160
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78910280
Ik ben verliefd

Net geboren

2 uur later

1 dag later - Zo vermoeiend (Met piekjeshaar dankzij de oom )

[ Bericht 0% gewijzigd door leonieke op 08-03-2010 21:59:41 ]
  maandag 8 maart 2010 @ 21:56:56 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78910447
Hij ziet er helemaal niet uit als een pasgeboren knulletje Leonieke!
Hij is al zo mooi 'ontvouwd'. Geniet maar lekker van je mooie ventje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_78910490
wow Leonieke, ik ben ook verliefd denk ik...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:58:16 #163
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78910517
Leonieke, Phille en Webkim en Webkimman van harte met jullie zoontjes en wat een lekker koppie heeft Thomas, Leo.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:58:54 #164
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78910557
Hij is mooi Leo!
  maandag 8 maart 2010 @ 21:59:18 #165
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78910578
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Moonah het volgende:
Hij ziet er helemaal niet uit als een pasgeboren knulletje Leonieke!
Hij is al zo mooi 'ontvouwd'. Geniet maar lekker van je mooie ventje.
Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).
  maandag 8 maart 2010 @ 22:06:07 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78910945
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:

[..]

Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).
Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1
pi_78911151
Oh Leo, wat een lekker ventje al. Inderdaad al helemaal mooi ontvouwd. Wauw.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:14:19 #168
61183 leonieke
Dan toch?
pi_78911390
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1
Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatst
  maandag 8 maart 2010 @ 22:15:16 #169
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78911449
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatst
pi_78911814
Leonieke wat heb je een prachtig ventje op de wereld gezet
#geen
pi_78912027
Thomas
wat istie mooi Leo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 8 maart 2010 @ 22:26:31 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78912097
Leo
pi_78912495
20 weken echo gehad vanmiddag en alles in orde
Ennnnnnnnnnnn we krijgen een kleine meid
pi_78914743
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
gefeliciteerd!

@ Leonieke: Wat een schatje!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78916796
quote:
Top!
pi_78917899
quote:

Wat super!! Gefeliciteerd!

Ik lurk nog steeds stiekem mee bij je hihi
  dinsdag 9 maart 2010 @ 05:39:33 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78918459
Chillay een meid in je babyhuisje

Fijn dat alles goed is

Opstaan is dus echt niet tof he Ik snap niet dat ze een cursus zo vroeg al kunnen plannen terwijl de deelnemers uit heel NL komen...Maar goed, slapen is dus nog steeds niet het probleem hier. Nu maar hopen dat ik zometeen in de trein niet ga liggen tukken en m'n hele uitstapstation mis

Fijne dag allemaal
pi_78919331
heb het gevoel hier in eeuwen niet meer geweest te zijn

Voor alle mijlpalen
en Nikki deze week gewoon alweer 36 weken

voor alle dames met bekken klachten en andere pijntjes

Ik zag een mooie zoon van leonieke voorbij komen

Zelf vandaag ook een mijlpaal, 30 weken wat gaat het allemaal toch snel
en gister te horen gekregen dat de traplift die ik wilde goed gekeurd is! er zat eigenlijk een meerprijs van bijna 500,- op die we waarschijnlijk zelf hadden moeten betalen, maar hij is dus goed gekeurd!
levertijd 4 tot 6 weken, gaat dus als het goed is allemaal goed komen!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:25:58 #179
259886 pessie
pi_78920198
Goedemorgen allemaal!

Leo! Wat een mooie zoon! Zelfs op de net geboren foto ziet hij er al helemaal ontvouwt uit!

Chillay gefeliciteerd met je dochter.

Draakje, wat fijn dat de traplift goedgekeurd is en er zoals het nu lijkt zal zijn voordat de baby er is!!!!!

En enorme mijlpaal hier: 20 weken!

En voor de dames met bekkenklachten:
pi_78920471
Leo wat een heeeeerlijk mannetje en wat fijn dat het zo goed gaat met jullie

Chillay, een meisje wat cool!!

Dinsdag-verspringdag-dames Ik ben vandaag 18 (18!!!!) weken! Wie had dat ooit gedacht.. Pessie op de helft, Sonnetje 23 weken... Dracu 30 weken vruchtbare dag toch die dinsdag

Mijn dametje is echt heerlijk druk, ik voel haar heel veel!! Ben inmiddels helemaal aan het gevoel gewend ga het zelfs vreselijk missen denk ik, straks... dat geschuivel.. Tis zo gezellig....

Goeiemorgen overigens!
pi_78920535
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoog echt zéér doet dat aan de rechterkant manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).

Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
pi_78921428
Leo wat een mooie zoon hebben jullie daar Lekker gezond kleurtje
pi_78921695
Thanks allemaal, ben er helemaal gelukkig mee.
Vriend ook natuurlijk al zei hij steeds 'een jongetje een jongetje'.
Omdat hij dat wel erg graag wou natuurlijk, hihi.
Maar dit is ook helemaal super, zoals mijn voorspelling zei
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:24:12 #184
259886 pessie
pi_78921917
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:
Oh en ik las dames over bekkenklachten, vraagje.. kan het ook zijn dat dit aan 1 kant begint? Als ik langer dan een uur gestaan heb dan voelt de boel uit balans en als ik dan ga zitten kom ik met geen mogelijkheid meer omhoog echt zéér doet dat aan de rechterkant manlief moet me praktisch omhoog takelen. Daarna de eerste 10 minuten waggelen en dan zakt het weer iets af.. Heel af en toe wat gevoelige onderrug, maar niet vreselijk pijnlijk ofzo (al had ik daar eerst helemaal geen last).

Het lijkt me niet iets van bekkenklachten omdat het maar aan één kant zit. Maar misschien vergis ik me wel.
Ik kan ook niet lang staan en als ik te lang heb gezeten dan waggel ik ook... Ik denk zelf dat het komt doordat mn bekken gekanteld zijn en er natuurlijk wat extra gewicht op rust, maar de pijn in de rug is inderdaad vervelend!
Maar ik heb freecell gezien met ernstige bekkenklachten en volgens mij heb ik absoluut niet wat zij had.
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 10:46:43 #185
5428 crew  miss_sly
pi_78922562
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:39 schreef Orea het volgende:

Ik denk wel dat het kan, zonder te willen zeggen dat het bij jou zo is, natuurlijk ik ben geen arts ofzo, maar ik ga sinds kort naar een Mensendiecktherapeut ivm nog nawerkende bekkenklachten, en zij vroeg ook specifiek of er verschil zat tussen links en recht. Dat zou ze m.i. niet vragen als dat niet mogelijk was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78922933
Even snel vanaf mijn iPhone:
ChillayD wordt meisjesmama!
Leo, wat een mooierd is Thomas!

Hier gaat het fantastisch. Morgen naar huis. Op twitter al wat telefoonkiekjes, weet niet hoe ik die hier plak.

Sterkte voor de zere bekken mama's!
Hardloper.
IG @webkim
pi_78925104
Orea 18 weken
Pessie 20 weken
draculettetje 30 weken
Webkim morgen naar huis

Wat gaat het goed met onze beebs!

Oei, Orea en Pessie aan de waggel... hopelijk blijft het daarbij! Als het erg vervelend wordt, kun je altijd een fysio/andersoortige therapeut inschakelen, toch?

En zo leuk dat je je dochter zo goed voelt, Orea. Het maakt het weer echter, he? Ik wilde zeggen dat ik mijn zoon nu ook voel, maar het kan natuurlijk ook best een dochter zijn.
pi_78925285

Dat is iets waar ik ineens soms nog wel een beetje zenuwachtig van wordt ze heeft een plaatje geschoten waarop écht te zien was dat het een dochter is, maar toch zei ze: met deze termijn geven we geen garantie... En ik dacht al die tijd een jongen! Wist het zeker (in hoeverre je dat zeker kan weten ) en ben nu helemaal gewend aan een meid. Weer een switch kan ik niet aan hoor!! dus nog even 2 weken geduld tot de 20 weken echo tot het écht zeker is.

Als het toch een jongen is, krijgt ie gewoon de jurkjes aan die ik al heb hoor hou ik gewoon een 'meisjesdag'
pi_78925335
& Miss, thnx voor je antwoord. Donderdag zit ik bij de gyn. Geen idee of die er verstand van heeft, maar ik zal het eens vragen.

Sowieso hoop ik wel stiekem op een extra echo (weet dus niet of dat gebeurd als je onder controle staat bij een gyn? Bij de vlos kom ik niet meer) misschien dat hij me nog even kan verzekeren dat het een meid is....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:20:34 #190
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78925529
Ik mag de 20 weken echo ook bij 18 weken laten doen.
pi_78926170
Leo, wat een prachtig mannetje!!

En Chillay, een meisje! Leuk joh!

En een voor iedereen met bekken/waggelklachten.

Hier gaat het best goed eigenlijk Begin gewend te raken aan het idee dat ik echt echt echt zwanger ben. En ik vind het zooooo heerlijk om weer energie te hebben! Het huishouden wordt weer gedaan (en nu niet meer alleen door mn Lief ) en daarna ben ik niet eens uitgeput en ik denk dat ik straks nog even een stukje ga fietsen met Graeme
pi_78926738

Ik ben aan het rondstruinen op marktplaats.. en heb me nu voor ¤ 10,- scheel gekocht aan kleertjes voor RoeLofje Echt té leuk!!

(oh jee, wat nou als het toch een jongen blijkt maar ik heb gewoon geen geduld en kom té leuke dingen tegen.. Verkoop het wel weer anders )
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:26:38 #193
259886 pessie
pi_78927785
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef Orea het volgende:

Ik ben aan het rondstruinen op marktplaats.. en heb me nu voor ¤ 10,- scheel gekocht aan kleertjes voor RoeLofje Echt té leuk!!

(oh jee, wat nou als het toch een jongen blijkt maar ik heb gewoon geen geduld en kom té leuke dingen tegen.. Verkoop het wel weer anders )
Hm, toch handig dat wij het pas weten als het kind helemaal geboren wordt. Als ik zou weten dat het een meisje zou worden zou ik helemaal los gaan met shoppen volgens mij En dan balen als het toch een jongen blijkt te zijn... En shoppen gaat niet zo goed als je niet weet wat het wordt, dan heb je alleen maar creme, en als ik ergens niet zo van houd is het wel creme...

En ik ervaar mn waggelen helemaal niet als bekkenklachten. Ok ik heb wel last van mn rug maar ik kan nog fietsen, en een stukje lopen lukt ook nog wel (ik pak altijd al liever de fiets alleen nu nog liever). Misschien scheelt het dat ik mn bekken nog nooit gevonden heb... Dan weet ik niet wat het is.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:28:35 #194
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78927843
Zo hier weer n stickertje van de vlos. En n doorverwijzing voor de bekkentherepeut... gaat leuk worden sinds fysio uit het basispakket is en je dus 42 euro p/u mag gaan betalen
Verloskundige vermoede een ernstige vorm van instabiliteit van minimaal het bekken en onderrug door de pijnklachten en de manier van lopen nu al in week 15 en melde me heel fijntjes dat t op zeker niet minder ging worden, maar hoopt dat het stabiel blijft.... keuzes keuzes keuzes... 6 april terug komen, dan verwijskaart mee voor het geavanceerd ultrageluid onderzoek in Leiden... Dan hoor ik dus of thuisbevallen een optie gaat zijn of dat ik me (hoogstwaarschijnlijk) in week 37 moet laten opnemen in Leids universitair... t bezorgt me echt de rillingen
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard ( en ondanks dat het geslacht vermeld stond in de brief wilde ik deze nu nog niet weten, pas in april als ze het met meer zekerheid kunnen stellen dan de ± 65% kans op... )
Of ben ik nu naief en n struisvogel.. hoe dan ook.. t blijft spannend!
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:44:04 #195
259886 pessie
pi_78928383
Maffe gefeliciteerd met je sticker, maar wat vervelend van al die klachten zeg! Ik hoop voor je dat je de optie thuis open kunt houden!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:00 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928417
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:28 schreef maffemuts het volgende:
Zo hier weer n stickertje van de vlos. En n doorverwijzing voor de bekkentherepeut... gaat leuk worden sinds fysio uit het basispakket is en je dus 42 euro p/u mag gaan betalen
Verloskundige vermoede een ernstige vorm van instabiliteit van minimaal het bekken en onderrug door de pijnklachten en de manier van lopen nu al in week 15 en melde me heel fijntjes dat t op zeker niet minder ging worden, maar hoopt dat het stabiel blijft.... keuzes keuzes keuzes... 6 april terug komen, dan verwijskaart mee voor het geavanceerd ultrageluid onderzoek in Leiden... Dan hoor ik dus of thuisbevallen een optie gaat zijn of dat ik me (hoogstwaarschijnlijk) in week 37 moet laten opnemen in Leids universitair... t bezorgt me echt de rillingen
1 goed bericht sofar... uitslagen van het punctie waren bekend en het vervelende gen waar ik m'n 2 vlindertjes aan heb moeten verliezen is alvast niet aanwezig dat is dan wel weer n feestje waard ( en ondanks dat het geslacht vermeld stond in de brief wilde ik deze nu nog niet weten, pas in april als ze het met meer zekerheid kunnen stellen dan de ± 65% kans op... )
Of ben ik nu naief en n struisvogel.. hoe dan ook.. t blijft spannend!
Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...
pi_78928570
Hier is het waggelen ook hoofdzakelijk als ik heb gezeten, omhoog kom en dan echt in mijn rechter heup. Alsof er een zenuw afgeklemd wordt, zo'n pijn gevoel Maargoed, maar eens even afwachten.

En sja Pessie, ik kan het nu mooi een beetje spreiden

Jeetje maffe wat heftig! (besef me ineens dat ik ook mijn aanvullingen heb opgezegd als ik naar een fysio moet wordt dat dus betalen ) maar wat goed dat de uitslag van de punctie goed was!!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:53:29 #198
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78928716
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat is toch je eigen keus geweest bij het afsluiten van je verzekering...
Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoor ( en om nou de module therapiën af te gaan sluiten en alsnog 6 maanden te moeten wachten is nu toch al geen optie)

K bedoelde trouwens geen punctie maar vlokkentest *hoofdtegen bureau slaat*
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:56:07 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928820
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:53 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Ja en nee, ik was er vanuit gegaan dat de 1e 9 behandelingen zoals altijd nog gewoon in het basisgedeelte zaten van de zorgverzekering Ticootje, mja dat wordt toch al telkens verder uitgekleed dus had het misschien ergens moeten weten. Ach we zien wel hoe we t oplossen hoor ( en om nou de module therapiën af te gaan sluiten en alsnog 6 maanden te moeten wachten is nu toch al geen optie)
Nou, ja ik ben dus elk jaar wel bezig om de wijzigingen door te nemen en de verzekering weer af te stemmen op onze behoefte. Zo kom ik dus niet voor dit soort feiten te staan... Het is even werk, maar dat heb ik er dan graag voor over.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:57:28 #200
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78928863
Oh en ik heb me juist aanvullend verzekerd, zo krijg ik mn eigen bijdrage kraamzorg terug maar ook de bijdrage die je moet betalen als je zonder medische indicatie in het ziekenhuis wilt bevallen, dat geintje kost je al snel 400 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')