Dat komt volgens mij enkel en alleen door die epidurale en de medicatie, hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef pessie het volgende:
Leo wat ben je in korte veel centimeters opgeschoten! Fijn dat het allemaal goed is gekomen, ook al klinkt dat van die navelstreng wel heel eng. Gefeliciteerd met je zoon!
Dat vind ik nu eens een leuke instelling!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Benieuwd naar de kleine begin ik wel te worden, maar ach, over maximaal 6 weken kunnen we er nog jaren van genieten.
Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef Moonah het volgende:
Hij ziet er helemaal niet uit als een pasgeboren knulletje Leonieke!![]()
Hij is al zo mooi 'ontvouwd'. Geniet maar lekker van je mooie ventje.
Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1quote:Op maandag 8 maart 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op die laatste twee foto's is hij wel al een dag oud (misschien moest ik dat er ook wel bij gezet hebben).
Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatstquote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Staat er ook bij! maar dan nog, hij ziet er mooi uit hoor1
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het er na mijn post nog bij geplaatst![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
20 weken echo gehad vanmiddag en alles in orde![]()
Ennnnnnnnnnnn we krijgen een kleine meid![]()
![]()
Top!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:33 schreef ChilllayD het volgende:
20 weken echo gehad vanmiddag en alles in orde![]()
Ennnnnnnnnnnn we krijgen een kleine meid![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |