Widers kiest bewust voor euthanasiequote:Wilders: Mohammed is een pedo AMSTERDAM -
PVV-leider Geert Wilders heeft in Londen - waar hij zijn anti-islamfilm Fitna vrijdag heeft vertoond - flink uitgehaald naar de Islam. Wilders noemde de profeet Mohammed een barbaar, massamoordenaar en pedofiel.
De PVV-voorman toonde Fitna voor zo'n 60 mensen in het Britse parlement. Op de persconferentie achteraf noemde Wilders de Islam een 'totalitaire ideologie'. De profeet Mohammed werd door Wilders omschreven als 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'. De Turkse premier Erdogan is volgens Wilders 'een mafkees'. Dat meldt RTL Nieuws .
Premierschap
Andere uitspraken die Wilders deed op de persconferentie gingen over Turkije, islamitische scholen, moskeeën en immigratie. "Als Turkije lid wordt van de Europese Unie, zou ik Nederland adviseren om eruit te stappen", aldus Wilders. Ook liet hij weten hoop te koesteren voor het premierschap. De PVV-leider zei in Londen verder dat hij dan alle islamitische scholen zou sluiten, de immigratie uit moslimlanden en de bouw van moskeeën zou stopzetten. Criminele moslims met een dubbel paspoort moeten, als het aan Wilders ligt, meteen Nederland worden uitgezet.
Douane
De PVV-lijsttrekker wilde FItna vorig jaar al vertonen in het Britse Lagerhuis, maar werd destijds bij de douane tegengehouden. Volgens de Britse regering vormden de ideeën van Wilders over de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid.
Mja, op zich.quote:
die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mja, op zich.
Zelfs de Telgraaf kopte met "WILDERS DOOR HET LINT IN LONDEN".
Zijn toch ook niet bepaald Wilders bashers.
Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:21 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.
Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.quote:
Oh ok, je hebt me overtuigd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.
Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
Wanneer stelt ie voor om de gaskamers weer te openen ??
Echt dit is gewoon te triest voor woorden en dit zal onze export echt geen goed doen
Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Chadi het volgende:
Dat hij nog leeft is omdat hij niet serieus genomen wordt
Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef baba117 het volgende:
[..]
Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.
Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
rare vergelijking, dan kun je andersom ook de islam vergelijken met mein kampfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
rare vergelijking, dan kun je andersom ook de islam vergelijken met mein kampf
De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:
[..]
rare vergelijking, dan kun je andersom ook de islam vergelijken met mein kampf
Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.
Niks kan de islam stoppen tot de dag des oordeels.
dus hou op met jou oorlog tegen de islam
Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen dan in '40-'45.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?
Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.
Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomstquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen vergeleken met '40-'45.
Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?
Het is ook een ware aanwinstquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereld
Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.
Niet helemaal als je kijkt naar de redenen om een bepaalde groep uit te bannen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:56 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?
Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.
Nee?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebben
Totaal aantal moslims in West Europa:quote:Als het aan Geert Wilders ligt, moeten 'miljoenen' moslims Europa verlaten. De PVV-leider zei dat in het Deense televisieprogramma Deadline.
Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:02 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?
Dat zegt hij om z'n punt te versterken. (Erg subtiel is hij niet en hij zegt vaak domme dingen ja..)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Totaal aantal moslims in West Europa:
Landen Aantallen
Frankrijk 5.000.000
Duitsland 3.300.000
Verenigd Koninkrijk 1.500.000
Italië 1.000.000
Benelux-landen 1.300.000
Spanje 450.000
Scandinavië 350.000
Zwitserland 350.000
Totaal: iets van 11 miljoen. En daarvan zouden er 'miljoenEN' crimineel zijn? Dat geloof toch zelfs JIJ niet, he?
Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Enkele open wonden in de samenleving:Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet). -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen. Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren. Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten. Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen. Ontspoorde Marokkaanse jeugd verspreid over Nederland.
Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?
Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.
Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
Je hebt gelijk, maar ik hoop dat we daar ook van hebben geleerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?
Niet vergeten dat hier in het verleden ook oorlogen gevoerd zijn vanwege het geloof...
En om dat aan te gaan pakken gaat Wilders de grenzen sluiten voor aziatische ingenieurs?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Enkele open wonden in de samenleving:Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet). -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen. Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren. Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten. Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen. Ontspoorde Marokkaanse jeugd verspreid over Nederland.
Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staanquote:
Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?quote:Wildersstemmers die op de PVV hebben gestemd zijn verantwoordelijk voor alle problemen die hierna kunnen ontstaan.
Wat waren ze?quote:Dat waren de Hitlersstemmers ook na Hitler
Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?quote:Ik zou zeggen aan de Wildersstemmers, wees maar blij met jullie stem op de PVV want jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
Daarom is de opkomst van de PVV niet geheel zinloos. De problemen die jij noemt moeten inderdaad de aandacht hebben van de politiek. Probleem is alleen dat Wilders met z'n anti-Islam retoriek kennelijk iets heel anders voor ogen heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Enkele open wonden in de samenleving:
-knip-
Meki snapt niet helemaal wat er aan het feit dat Nederland rechtser wordt ten gronslag ligtquote:Op zondag 7 maart 2010 08:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
[..]
Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
[..]
Wat waren ze?
[..]
Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien. Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien.
quote:Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
Moslimsquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Tighadouini het volgende:
Dat wandelend haarstukje moet is en keer zijn klep dicht houden.
Wanneer komt Volkert weer vrij.....iemand?
Nee hoor . Je denkwijze zoekt naar zijn gelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:12 schreef baba117 het volgende:
[..]
Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.quote:
Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:51 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
Wederom trek jij meteen conclusies. Moet je niet doen joh.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:53 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?
[ afbeelding ]
Alles is geoorloofd in de strijd tegen Wilders, blijkbaar. Zelfs als je daarvoor over 6 miljoen lijken moet gaanquote:Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Ach, ik lachte me ook kapot om de SP en PvdA stemmers van 3 jaar geleden, dat soort mensen waren toen ook zo makkelijk te bashenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
Welke economische mindere tijden? Voor de kredietcrisis was dit probleem er ook al.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef Samson het volgende:
Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
iK zat vanmiddag tussen het zappen door naar een programma van de moslimomroep te kijken...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
Eigenlijk heeft hij niets nieuws gezegd dus!?!Behalve misschien dat hij zegt pas uit de EU te willen stappen als Turkije lid wordt, ik dacht dat hij er meteen al uit wou stappen? Alles wat hij verder in dit stukje zegt komt van dezelfde single (Een plaat kun je het niet noemen in ieder geval.) en aangezien we hier nog steeds in een democratie leven waarin we met meerdere partijen moeten regeren is het grootste gedeelte van wat hij hier uitkraamt schier onmogelijk!
Verder vind ik Wilders een beetje een klein groepje dat het aan het verpesten is voor de rest.
Als er ook totaal geen basis was waarop hij enig gelijk had of een punt had dan zou hij ook niet zoveel aandacht krijgen en zoveel steun ontvangen. Of je het nou eens bent met al Wilders' z'n punten of het totaal oneens bent met z'n punten, je kan er niet om heen dat hij ergens wel een gevoelige snaar raakt.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:45 schreef Zienswijze het volgende:
In Engeland zijn er wel behoorlijk wat mensen die Wilders en zijn film steunen hoor. In Engeland is vorig jaar de Engelse Defensie Liga opgericht om de islamisering van Engeland tegen te gaan en de aandacht vestigen op het feit dat alle drie de grote politieke partijen van het Verenigd Koninkrijk de kwestie van de islamisering niet op durven te pakken.
Dat klopt helemaal, echter kan bijna ieder ander het probleem natuurlijk ook perfect weergeven, het gaat echter om oplossingen en die gaat hij op deze manier echt niet bereiken, zeker niet door alleen maar dwars te liggen en recalcitrant te zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Prinsch het volgende:
[..]
Als er ook totaal geen basis was waarop hij enig gelijk had of een punt had dan zou hij ook niet zoveel aandacht krijgen en zoveel steun ontvangen. Of je het nou eens bent met al Wilders' z'n punten of het totaal oneens bent met z'n punten, je kan er niet om heen dat hij ergens wel een gevoelige snaar raakt.
Al is zijn oplossing niet altijd de juiste, het probleem geeft hij perfect weer.
Nee. Niemand heeft het probleem weer. Geen enkele politieke partij, behalve de PVV, is zich bewust van de politieke islam.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, echter kan bijna ieder ander het probleem natuurlijk ook perfect weergeven, het gaat echter om oplossingen en die gaat hij op deze manier echt niet bereiken, zeker niet door alleen maar dwars te liggen en recalcitrant te zijn
Ben je nu echt dom of zo? Natuurlijk is het merendeel van de politieke partijen zich bewust van de politieke islam, ze gaan er alleen minder radicaal mee om....en blijkbaar volgens een hoop mensen niet radicaal genoeg en daar profiteert Wilders van.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee. Niemand heeft het probleem weer. Geen enkele politieke partij, behalve de PVV, is zich bewust van de politieke islam.
Ja en daarom krijgt Wilders zoveel stemmenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben je nu echt dom of zo? Natuurlijk is het merendeel van de politieke partijen zich bewust van de politieke islam, ze gaan er alleen minder radicaal mee om....en blijkbaar volgens een hoop mensen niet radicaal genoeg en daar profiteert Wilders van.
Minder radicaal, zeg maar gewoon niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben je nu echt dom of zo? Natuurlijk is het merendeel van de politieke partijen zich bewust van de politieke islam, ze gaan er alleen minder radicaal mee om....en blijkbaar volgens een hoop mensen niet radicaal genoeg en daar profiteert Wilders van.
Er is ook totaal geen basis. Het probleem is niet de Islam. Het probleem zijn de kutmarokkanen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Prinsch het volgende:
Als er ook totaal geen basis was waarop hij enig gelijk had of een punt had dan zou hij ook niet zoveel aandacht krijgen en zoveel steun ontvangen. Of je het nou eens bent met al Wilders' z'n punten of het totaal oneens bent met z'n punten, je kan er niet om heen dat hij ergens wel een gevoelige snaar raakt.
Natuurlijk kan iedereen dat probleem weergeven, ik denk dat zelfs de meest socialistische linksert in Nederland nog wel de problemen met integratie aan kan geven. Het probleem is alleen dat de gevestigde partijen niet het probleem kunnen weergeven op een manier als Wilders dat doet. Voornamelijk omdat de gevestigde partijen een achterban hebben die dat niet zullen tolereren.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, echter kan bijna ieder ander het probleem natuurlijk ook perfect weergeven, het gaat echter om oplossingen en die gaat hij op deze manier echt niet bereiken, zeker niet door alleen maar dwars te liggen en recalcitrant te zijn
Ik snap het wel. Als je bekend met met het totale verleden van Hitler en de opkomst van de NSDAP. Ik weet dan ook dat mensen die dit uitspreken doelen, op de tijd waarin Hitler opkwam. Niet wanneer hij aan de macht was en joden ging vergassen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:11 schreef Bartjedelft het volgende:
Reactie op Meki,
Ik vind het niet kunnen dat Wilders met Hitler vergeleken wordt. Wilders zet de allochtone criminelen het land uit, maar VERMOORD ZE NIET. Ook is de islam verwerpelijk vanwege hun stellingen:
homo's vermoorden en vrouwen zijn minder dan mannen (hoofddoekje is hiervan het symbool).
Ook vind ik dat mensen die hier te gast zijn, met 2 paspoorten, ze na de zoveelste criminele daad het Nederlandschap niet meer waardig zijn. Dus paspoort afpakken en ons land uit trappen.
De overigen worden dan vanzelf bang en braaf.
Ik stem in juni dus zeker op Wilders en hoop op CDA/VVD/PVV kabinet, de scherpe kantjes gaan er dan wel vanaf. Want dan moet Wilders ook compromissen sluiten en laat hij misschien het hoofddoekjes verbod, behalve voor openbare funkties, wel vallen.
Ik ben geen Wildersstemmer dus hou die lasterpraatjes maar voor je.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.
Niks kan de islam stoppen tot de dag des oordeels.
dus hou op met jou oorlog tegen de islam
Waarin exact?quote:
Dus het is 100% religie en 0% politiek? Lijkt gvd wel een draaimolen hier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:
[..]
Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
Ah ja, de EDL. Een club van extreem-rechtse hooligans. Dat is ook precies de hoek waar je dit soort "critici" moet zoeken. Baken van beschaving in de westerse wereld.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:45 schreef Zienswijze het volgende:
In Engeland zijn er wel behoorlijk wat mensen die Wilders en zijn film steunen hoor. In Engeland is vorig jaar de Engelse Defensie Liga opgericht om de islamisering van Engeland tegen te gaan en de aandacht vestigen op het feit dat alle drie de grote politieke partijen van het Verenigd Koninkrijk de kwestie van de islamisering niet op durven te pakken.
Bullshit en de Hopi Boys gaat het momenteel niet zo voor de wind geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?
Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.
Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
En wat doe je dan nadat je aan deze symptoom bestrijding hebt gedaan? Of geloof je werkelijk dat het probleem dan voor altijd de wereld uit is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Volgens welk artikel is dat dan in strijd met de rechten van de mens?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het sluiten van islamitische scholen, het uitzetten van criminele moslims (zeker hen die hier geboren zijn) en een bouwverbod voor moskeeen zijn allen strijdig met het EVRM.
Alleen art. 14 dus. En dat is nou net het artikel van de grondwet dat Wilders wil wijzigen.quote:art. 1: Verplichting van lidstaten zich te houden aan de rechten en toe te passen op iedereen binnen hun rechtsmacht.
art. 2: recht op leven
art. 3: verbod op martelen
art. 4: verbod op slavernij en dwangarbeid
art. 5: recht op vrijheid en veiligheid
art. 6: recht op een eerlijk proces
art. 7: geen straf zonder wet: legaliteitsbeginsel
art. 8: recht op privacy, waaronder ook valt: bescherming van het gezin (voluit: recht op eerbiediging van privé-, familie- en gezinsleven)
art. 9: vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst
art. 10: vrijheid van meningsuiting
art. 11: vrijheid van vergadering
art. 12: recht op huwelijk
art. 13: recht op daadwerkelijk rechtsmiddel
art. 14: verbod op discriminatie
Sterker nog, dat MOET. Want anders worden ze boos en gaan ze rellen. En dat kunnen we niet gebruiken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Amos_ het volgende:
Positieve discriminatie is ook discriminatie, maar dat mag ineens wel tegen de Grondwet in?
Op meerdere. Ik zou je aanraden de volledige tekst er even bij te pakken:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens welk artikel is dat dan in strijd met de rechten van de mens?
http://www.echr.coe.int/N(...)N%C3%A9erlandais.pdfquote:Alleen art. 14 dus. En dat is nou net het artikel van de grondwet dat Wilders wil wijzigen.
Wat betreft het uitzetten van criminele moslims, moet dat gewijzigd worden in het uitzetten van iedere crimineel met een dubbel paspoort.
En dan is het ineens geen discriminatie meer!!
Maak de zaak aanhangig bij het europese hof voor de rechten van de mens, zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Amos_ het volgende:
Positieve discriminatie is ook discriminatie, maar dat mag ineens wel tegen de Grondwet in?
Nee, ik ben niet zo van de slachtofferrol om niets. Zolang ik er nog niet mee te maken krijg moeten mensen het zelf maar zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maak de zaak aanhangig bij het europese hof voor de rechten van de mens, zou ik zeggen!
Waarom zeg je het dan? Als je direct toegeeft dat het een slachtofferrol is?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de slachtofferrol om niets.
Okee. Evengoed bedankt voor je bijdrage.quote:Zolang ik er nog niet mee te maken krijg moeten mensen het zelf maar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |