abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78815137
quote:
Wilders: Mohammed is een pedo AMSTERDAM -

PVV-leider Geert Wilders heeft in Londen - waar hij zijn anti-islamfilm Fitna vrijdag heeft vertoond - flink uitgehaald naar de Islam. Wilders noemde de profeet Mohammed een barbaar, massamoordenaar en pedofiel.

De PVV-voorman toonde Fitna voor zo'n 60 mensen in het Britse parlement. Op de persconferentie achteraf noemde Wilders de Islam een 'totalitaire ideologie'. De profeet Mohammed werd door Wilders omschreven als 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'. De Turkse premier Erdogan is volgens Wilders 'een mafkees'. Dat meldt RTL Nieuws .

Premierschap

Andere uitspraken die Wilders deed op de persconferentie gingen over Turkije, islamitische scholen, moskeeën en immigratie. "Als Turkije lid wordt van de Europese Unie, zou ik Nederland adviseren om eruit te stappen", aldus Wilders. Ook liet hij weten hoop te koesteren voor het premierschap. De PVV-leider zei in Londen verder dat hij dan alle islamitische scholen zou sluiten, de immigratie uit moslimlanden en de bouw van moskeeën zou stopzetten. Criminele moslims met een dubbel paspoort moeten, als het aan Wilders ligt, meteen Nederland worden uitgezet.

Douane

De PVV-lijsttrekker wilde FItna vorig jaar al vertonen in het Britse Lagerhuis, maar werd destijds bij de douane tegengehouden. Volgens de Britse regering vormden de ideeën van Wilders over de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid.
Widers kiest bewust voor euthanasie

deel 1 en 2
Wilders draait helemaal door.....
pi_78815323
tvp
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:12:21 #3
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78815372
Wilders bash topics
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:22 #4
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_78815557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:12 schreef Torrio het volgende:
Wilders bash topics
Mja, op zich.

Zelfs de Telgraaf kopte met "WILDERS DOOR HET LINT IN LONDEN".

Zijn toch ook niet bepaald Wilders bashers.
pi_78815596
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Mja, op zich.

Zelfs de Telgraaf kopte met "WILDERS DOOR HET LINT IN LONDEN".

Zijn toch ook niet bepaald Wilders bashers.
die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....
pi_78815663
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....
Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:26:45 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78815849
WAAR DE MEESTE LINKSEN POLITIEKERS EEN KWART OF DE HELFT DRAAIEN DRAAIT DHRS G.WILDERS HELEMAAL DOOR. DEZE MAN VAN HET VOLK IS EEN WARE LEIDER.
pi_78815872
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:21 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.

ja en die pageviews leveren nu eenmaal advertentie inkomsten op......dus die gasten van de telegraaf worden steeds geiler van wilders...
pi_78816005
Wilders heeft gelijk.
Noot noot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:34:05 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78816068
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Wilders heeft gelijk.
Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_78816166
Wanneer stelt ie voor om de gaskamers weer te openen ??

Echt dit is gewoon te triest voor woorden en dit zal onze export echt geen goed doen
pi_78816179
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.
Oh ok, je hebt me overtuigd.
Noot noot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:40:44 #13
181126 MouzurX
Misschien?
pi_78816240
Turkije moet ook gewoon niet in de EU.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_78816274
Wilders
pi_78816699
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
Wanneer stelt ie voor om de gaskamers weer te openen ??

Echt dit is gewoon te triest voor woorden en dit zal onze export echt geen goed doen
Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.
pi_78816853
Dat hij nog leeft is omdat hij niet serieus genomen wordt
pi_78817166
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Chadi het volgende:
Dat hij nog leeft is omdat hij niet serieus genomen wordt
Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
pi_78817212
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.

Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:19:21 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_78817366
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
pi_78817634
quote:

[..]

rare vergelijking, dan kun je andersom ook de islam vergelijken met mein kampf
pi_78817706
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?
pi_78817710
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 09-03-2010 12:56:43 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78817755
Wilders is nog veel erger dan Hitler.

Wildersstemmers die op de PVV hebben gestemd zijn verantwoordelijk voor alle problemen die hierna kunnen ontstaan.
Dat waren de Hitlersstemmers ook na Hitler

Ik zou zeggen aan de Wildersstemmers, wees maar blij met jullie stem op de PVV want jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_78817880
tvp
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:41:27 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_78817951
nou nou Isabeau...
pi_78817960
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78818069
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.

Niks kan de islam stoppen tot de dag des oordeels.
dus hou op met jou oorlog tegen de islam
pi_78818104
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?
pi_78818136
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.

Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.
pi_78818144
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?
Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen dan in '40-'45.
pi_78818191
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.
Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereld
pi_78818218
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen vergeleken met '40-'45.
Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:53:47 #33
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818304
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?
Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:54:49 #34
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818340
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereld
Het is ook een ware aanwinst
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:55:35 #35
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818365
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebben
pi_78818387
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.
En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:57:13 #37
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_78818403
En het vervelende is dat met een moord zijn standpunten juist weer bevestigd ziet.

De waarheid ligt zoals gewoonlijk weer ergens in het midden.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_78818461
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Niet helemaal als je kijkt naar de redenen om een bepaalde groep uit te bannen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:00:35 #39
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818491
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:56 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?
Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.
pi_78818546
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.
Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:03:27 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_78818574
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef Torrio het volgende:

[..]

Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebben
Nee?
quote:
Als het aan Geert Wilders ligt, moeten 'miljoenen' moslims Europa verlaten. De PVV-leider zei dat in het Deense televisieprogramma Deadline.
Totaal aantal moslims in West Europa:

Landen Aantallen
Frankrijk 5.000.000
Duitsland 3.300.000
Verenigd Koninkrijk 1.500.000
Italië 1.000.000
Benelux-landen 1.300.000
Spanje 450.000
Scandinavië 350.000
Zwitserland 350.000

Totaal: iets van 11 miljoen. En daarvan zouden er 'miljoenEN' crimineel zijn? Dat geloof toch zelfs JIJ niet, he?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:05:04 #42
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818626
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:02 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?
Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:08:02 #43
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818701
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee?
[..]

Totaal aantal moslims in West Europa:

Landen Aantallen
Frankrijk 5.000.000
Duitsland 3.300.000
Verenigd Koninkrijk 1.500.000
Italië 1.000.000
Benelux-landen 1.300.000
Spanje 450.000
Scandinavië 350.000
Zwitserland 350.000

Totaal: iets van 11 miljoen. En daarvan zouden er 'miljoenEN' crimineel zijn? Dat geloof toch zelfs JIJ niet, he?
Dat zegt hij om z'n punt te versterken. (Erg subtiel is hij niet en hij zegt vaak domme dingen ja..)
Maar Wilders is niet dom, hij weet net zo goed als ieder ander dat hij nooit alle moslims het land uit kan krijgen. Maar hij heeft wel gelijk dat het een serieuze bedreiging kan worden. Kijk naar het aantal doden (in)direct aan het geloof verbonden in het midden oosten. Die troep moeten we hier helemaal niet.
pi_78818821
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:

[..]

Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?

Niet vergeten dat hier in het verleden ook oorlogen gevoerd zijn vanwege het geloof...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:15:22 #45
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_78818934
Enkele open wonden in de samenleving:

• Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet).
  • -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen.
  • Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren.
  • Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten.
  • Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen.
  • Ontspoorde Marokkaanse jeugd verspreid over Nederland.

Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?

Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.

Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
    Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
  •   zaterdag 6 maart 2010 @ 17:23:35 #46
    273744 Torrio
    More.Whore.More
    pi_78819207
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:

• Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet).
  • -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen.
  • Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren.
  • Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten.
  • Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen.

Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?

Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.

Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
    Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
  •   zaterdag 6 maart 2010 @ 17:30:44 #47
    273744 Torrio
    More.Whore.More
    pi_78819464
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?

Niet vergeten dat hier in het verleden ook oorlogen gevoerd zijn vanwege het geloof...
    Je hebt gelijk, maar ik hoop dat we daar ook van hebben geleerd.
    pi_78821636
    Het hogerhuis telt 725 leden, daarvan waren er volgens de organisator Lord Pearson "een half dozijn" bij de vertoning aanwezig. Dat zegt voldoende hoe serieus je dit moet nemen.
    pi_78821700
    quote:

• En om dat aan te gaan pakken gaat Wilders de grenzen sluiten voor aziatische ingenieurs?

[ Bericht 1% gewijzigd door petertje2 op 06-03-2010 18:58:49 ]
    pi_78838925
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Meki het volgende:
    Wilders is nog veel erger dan Hitler.
    Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
    quote:
    Wildersstemmers die op de PVV hebben gestemd zijn verantwoordelijk voor alle problemen die hierna kunnen ontstaan.
    Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
    quote:
    Dat waren de Hitlersstemmers ook na Hitler
    Wat waren ze?
    quote:
    Ik zou zeggen aan de Wildersstemmers, wees maar blij met jullie stem op de PVV want jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
    Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
    pi_78838989
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
      zondag 7 maart 2010 @ 08:41:39 #52
    239294 PierreTT
    Man man man, wat een drama!
    pi_78839028
    tvp, even meelezen
    Half bezopen is weggegooid geld.
      zondag 7 maart 2010 @ 10:49:22 #53
    116015 SicSicSics
    Crushing Cranial Contents!
    pi_78840461
    Eigenlijk heeft hij niets nieuws gezegd dus!?! Behalve misschien dat hij zegt pas uit de EU te willen stappen als Turkije lid wordt, ik dacht dat hij er meteen al uit wou stappen? Alles wat hij verder in dit stukje zegt komt van dezelfde single (Een plaat kun je het niet noemen in ieder geval.) en aangezien we hier nog steeds in een democratie leven waarin we met meerdere partijen moeten regeren is het grootste gedeelte van wat hij hier uitkraamt schier onmogelijk!

Verder vind ik Wilders een beetje een klein groepje dat het aan het verpesten is voor de rest.
    Fine, fuck you then!
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
    pi_78840711
    quote:
    -knip-
    Daarom is de opkomst van de PVV niet geheel zinloos. De problemen die jij noemt moeten inderdaad de aandacht hebben van de politiek. Probleem is alleen dat Wilders met z'n anti-Islam retoriek kennelijk iets heel anders voor ogen heeft.
    The problem is not the occupation, but how people deal with it.
    pi_78840892
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 08:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
    [..]

Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
    [..]

Wat waren ze?
    [..]

Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
    Meki snapt niet helemaal wat er aan het feit dat Nederland rechtser wordt ten gronslag ligt
    pi_78842019
    quote:
    Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien. Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
    beter een knipoog dan een blauw oog
    pi_78842102
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 11:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien.
    Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.
    quote:
    Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
      zondag 7 maart 2010 @ 12:01:34 #58
    293270 Tighadouini
    cogito ergo sum
    pi_78842126
    =

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 07-03-2010 16:30:56 ]
    pi_78842744
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Tighadouini het volgende:
    Dat wandelend haarstukje moet is en keer zijn klep dicht houden.

Wanneer komt Volkert weer vrij.....iemand?
    Moslims
    pi_78842801
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 16:12 schreef baba117 het volgende:

[..]

Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
    Nee hoor . Je denkwijze zoekt naar zijn gelijk.
    pi_78842867
    Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
    Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
    Knowledge is power, use it wisely.
    TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
    pi_78843172
    [quote]Op zondag 7 maart 2010 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
    Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.
    [/quote

Je quote die bron er direct onder... kopvoddentax impliceert registratie. Registratie van moslimgezinnen in NL dus. Dat is het 21e eeuwse equivalent van een ster zeg maar

Volgens mij is het nu nog niet verplicht om je geloof te laten registreren. Onder zijn beleid wel. En als je dat niet doet en toch met een hoofddoekje rondloopt is het belastingontduiking en kun je dus het land uitgezet worden als zijnde crimineel ivm de dubbele paspoorten.
    pi_78843236
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
    Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
    Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
    Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
    pi_78843274
    Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
    pi_78843454
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
    Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
    Precies
    Maar dat doet niet af aan het feit dat we nog steeds een heleboel domme PVV-stemmertjes in NL hebben met de ballen verstand van politiek
      zondag 7 maart 2010 @ 12:51:35 #66
    293270 Tighadouini
    cogito ergo sum
    pi_78843473
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Moslims
    Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
    pi_78843529
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:51 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
    Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?

zondag 7 maart 2010 @ 12:57:19 #68
    293270 Tighadouini
    cogito ergo sum
    pi_78843653
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:53 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?

[ afbeelding ]
    Wederom trek jij meteen conclusies. Moet je niet doen joh.

Ik kon wel lachen om die cartoons, wel moet ik zeggen dat het veelal niet om het humoristische gaat, maar puur om te provoceren. En dat is jammer.
    pi_78844140
    Reactie op Meki,

Ik vind het niet kunnen dat Wilders met Hitler vergeleken wordt. Wilders zet de allochtone criminelen het land uit, maar VERMOORD ZE NIET. Ook is de islam verwerpelijk vanwege hun stellingen:
    homo's vermoorden en vrouwen zijn minder dan mannen (hoofddoekje is hiervan het symbool).
    Ook vind ik dat mensen die hier te gast zijn, met 2 paspoorten, ze na de zoveelste criminele daad het Nederlandschap niet meer waardig zijn. Dus paspoort afpakken en ons land uit trappen.
    De overigen worden dan vanzelf bang en braaf.
    Ik stem in juni dus zeker op Wilders en hoop op CDA/VVD/PVV kabinet, de scherpe kantjes gaan er dan wel vanaf. Want dan moet Wilders ook compromissen sluiten en laat hij misschien het hoofddoekjes verbod, behalve voor openbare funkties, wel vallen.
    pi_78844491
    Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_78844525
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
    Alles is geoorloofd in de strijd tegen Wilders, blijkbaar. Zelfs als je daarvoor over 6 miljoen lijken moet gaan
    pi_78844567
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
    Ach, ik lachte me ook kapot om de SP en PvdA stemmers van 3 jaar geleden, dat soort mensen waren toen ook zo makkelijk te bashen
      zondag 7 maart 2010 @ 13:27:50 #73
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_78844706
    Je kan lullen wat je wilt, hij heeft toch wel een punt met het hele islam gedeelte.

Middeleeuwen -> kruistochten
    WW2 -> britse bezetting

En nu zie je na al die vrede steeds meer islamitische invloeden in europa, iets wat je totaal niet zou willen als je eens een blik neemt op de landen waar de islam heerst.

Dat wil dan niet zeggen dat ik het eens ben met al zijn punten.
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef Samson het volgende:
    Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
    Welke economische mindere tijden? Voor de kredietcrisis was dit probleem er ook al.
    pi_78847547
    In Engeland zijn er wel behoorlijk wat mensen die Wilders en zijn film steunen hoor. In Engeland is vorig jaar de Engelse Defensie Liga opgericht om de islamisering van Engeland tegen te gaan en de aandacht vestigen op het feit dat alle drie de grote politieke partijen van het Verenigd Koninkrijk de kwestie van de islamisering niet op durven te pakken.
    pi_78847807
    =weg=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 07-03-2010 16:28:31 ]
    pi_78851323
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
    Eigenlijk heeft hij niets nieuws gezegd dus!?! Behalve misschien dat hij zegt pas uit de EU te willen stappen als Turkije lid wordt, ik dacht dat hij er meteen al uit wou stappen? Alles wat hij verder in dit stukje zegt komt van dezelfde single (Een plaat kun je het niet noemen in ieder geval.) en aangezien we hier nog steeds in een democratie leven waarin we met meerdere partijen moeten regeren is het grootste gedeelte van wat hij hier uitkraamt schier onmogelijk!

Verder vind ik Wilders een beetje een klein groepje dat het aan het verpesten is voor de rest.
    iK zat vanmiddag tussen het zappen door naar een programma van de moslimomroep te kijken...

daar kwamen enkele bekende politicy aan het woord...

Onder andere
    Wat wilders nu roept is jan maat in kwadraat en toen schreeuwden alle politicy moord en brand

nummer 2 op die plaatsingslijst dat aftandse wijf Fleur Agema schijnt in het verleden heel erg actief te zijn geweest op een recht extremistische site STORMFRONT ofzo waar je van alle kanten hakenkruizen op ziet staan

Verder zijn er andere partijleden die in het verleden al geassocieerd werden met rechts extremistische groeperingen...

En dan nog roepen dat geen partij is voor Neo Nazies...

MIsschien kan iemand dat even uitleggen waarom dit niet zo is dan???
      Moderator zondag 7 maart 2010 @ 16:49:11 #77
    236264 crew  capricia
    pi_78851395
    Hey, een godwin topic! Even meelezen.
    "People that use Fiat currency as a store of value.
    There is a name for it:
    We call them Poor"
      zondag 7 maart 2010 @ 16:58:20 #78
    290819 Prinsch
    Exhorbitant emigrant
    pi_78851677
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 14:45 schreef Zienswijze het volgende:
    In Engeland zijn er wel behoorlijk wat mensen die Wilders en zijn film steunen hoor. In Engeland is vorig jaar de Engelse Defensie Liga opgericht om de islamisering van Engeland tegen te gaan en de aandacht vestigen op het feit dat alle drie de grote politieke partijen van het Verenigd Koninkrijk de kwestie van de islamisering niet op durven te pakken.
    Als er ook totaal geen basis was waarop hij enig gelijk had of een punt had dan zou hij ook niet zoveel aandacht krijgen en zoveel steun ontvangen. Of je het nou eens bent met al Wilders' z'n punten of het totaal oneens bent met z'n punten, je kan er niet om heen dat hij ergens wel een gevoelige snaar raakt.

Al is zijn oplossing niet altijd de juiste, het probleem geeft hij perfect weer.
    pi_78852575
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Prinsch het volgende:

[..]

Als er ook totaal geen basis was waarop hij enig gelijk had of een punt had dan zou hij ook niet zoveel aandacht krijgen en zoveel steun ontvangen. Of je het nou eens bent met al Wilders' z'n punten of het totaal oneens bent met z'n punten, je kan er niet om heen dat hij ergens wel een gevoelige snaar raakt.

Al is zijn oplossing niet altijd de juiste, het probleem geeft hij perfect weer.
    Dat klopt helemaal, echter kan bijna ieder ander het probleem natuurlijk ook perfect weergeven, het gaat echter om oplossingen en die gaat hij op deze manier echt niet bereiken, zeker niet door alleen maar dwars te liggen en recalcitrant te zijn
    pi_78852704
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal, echter kan bijna ieder ander het probleem natuurlijk ook perfect weergeven, het gaat echter om oplossingen en die gaat hij op deze manier echt niet bereiken, zeker niet door alleen maar dwars te liggen en recalcitrant te zijn
    Nee. Niemand heeft het probleem weer. Geen enkele politieke partij, behalve de PVV, is zich bewust van de politieke islam.
    pi_78853132
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:30 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee. Niemand heeft het probleem weer. Geen enkele politieke partij, behalve de PVV, is zich bewust van de politieke islam.
    Ben je nu echt dom of zo? Natuurlijk is het merendeel van de politieke partijen zich bewust van de politieke islam, ze gaan er alleen minder radicaal mee om....en blijkbaar volgens een hoop mensen niet radicaal genoeg en daar profiteert Wilders van.
    pi_78853742
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Ben je nu echt dom of zo? Natuurlijk is het merendeel van de politieke partijen zich bewust van de politieke islam, ze gaan er alleen minder radicaal mee om....en blijkbaar volgens een hoop mensen niet radicaal genoeg en daar profiteert Wilders van.
    Ja en daarom krijgt Wilders zoveel stemmen Bijna 20% stemt op hem.
    Als de andere partijen de islamitische ideologie en haar uitwassen serieus zou nemen, zou Wilders echt niet zoveel stemmen krijgen.
      zondag 7 maart 2010 @ 19:07:15 #83
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_78856010
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Minder radicaal, zeg maar gewoon niet.

Ik denk dat de meeste mensen die op de PVV stemmen er helemaal niet zo extreem over denken, maar er is geen milder(maar toch radicaal) alternatief.
    pi_78902250
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 16:58 schreef Prinsch het volgende:
    Er is ook totaal geen basis. Het probleem is niet de Islam. Het probleem zijn de kutmarokkanen.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 02:05:43 #85
    290819 Prinsch
    Exhorbitant emigrant
    pi_78918056
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Natuurlijk kan iedereen dat probleem weergeven, ik denk dat zelfs de meest socialistische linksert in Nederland nog wel de problemen met integratie aan kan geven. Het probleem is alleen dat de gevestigde partijen niet het probleem kunnen weergeven op een manier als Wilders dat doet. Voornamelijk omdat de gevestigde partijen een achterban hebben die dat niet zullen tolereren.

Wilders heeft als enige voordeel dat hij een nieuwe partij is die mensen kan aanspreken op een dergelijke manier, zonder mensen te verliezen door dat taalgebruik. Als bijvoorbeeld de VVD of PvdA zulke taal zou uitslaan omtrent immigratie dan hebben ze meteen de helft van het ledenbestand weg, vandaar dat het lijkt dat ze het probleem negeren.

Its all politics.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:12:14 #86
    134009 Killaht
    Words of Wisdom
    pi_78921537
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 13:11 schreef Bartjedelft het volgende:
    Reactie op Meki,

Ik vind het niet kunnen dat Wilders met Hitler vergeleken wordt. Wilders zet de allochtone criminelen het land uit, maar VERMOORD ZE NIET. Ook is de islam verwerpelijk vanwege hun stellingen:
    homo's vermoorden en vrouwen zijn minder dan mannen (hoofddoekje is hiervan het symbool).
    Ook vind ik dat mensen die hier te gast zijn, met 2 paspoorten, ze na de zoveelste criminele daad het Nederlandschap niet meer waardig zijn. Dus paspoort afpakken en ons land uit trappen.
    De overigen worden dan vanzelf bang en braaf.
    Ik stem in juni dus zeker op Wilders en hoop op CDA/VVD/PVV kabinet, de scherpe kantjes gaan er dan wel vanaf. Want dan moet Wilders ook compromissen sluiten en laat hij misschien het hoofddoekjes verbod, behalve voor openbare funkties, wel vallen.
    Ik snap het wel. Als je bekend met met het totale verleden van Hitler en de opkomst van de NSDAP. Ik weet dan ook dat mensen die dit uitspreken doelen, op de tijd waarin Hitler opkwam. Niet wanneer hij aan de macht was en joden ging vergassen.
    "Strange times are these in which we live
    when old and young are taught in falsehoods school.
    And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
    pi_78921847
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben geen Wildersstemmer dus hou die lasterpraatjes maar voor je.

En jouw felle islamverdedigende houding is nou exact het probleem. We gaan de islam net zo kapotmaken als we met het gristendom in West-Europa gedaan hebben.
    The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
    pi_78922029
    Islam maakt geen schijn van kans tegen intelligentie en zal met de loop der tijd net zo geridiculiseerd worden als het jodendom, christendom en alle andere geloven.

Ik ken zelf steeds meer islamitische mensen die atheïst zijn geworden (natuurlijk zeggen die dat niet tegen hun familie, maar zijn het wel in hun hoofd).

Tot die tijd moet de hoeveelheid "Islam invloeden" wat ingeperkt worden en daar heeft Wilders wel wat punten voor. Hij is echter soms veel te fel, met zijn felheid krijgt/creëert hij meer haat dan resultaten en dat is riskant voor veel mensen.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:31:00 #89
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922111
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
    Wilders heeft gelijk.
    Waarin exact?

Ik bedoel, God is ook een massamoordenaar en in dat opzicht vrij Barbaars te noemen. Niet alleen dat, hij is ook een draaikont van, tsja, bijbelse proporties.

Het sluiten van islamitische scholen, het uitzetten van criminele moslims (zeker hen die hier geboren zijn) en een bouwverbod voor moskeeen zijn allen strijdig met het EVRM.

Dus ook daarin zie ik nog geen groot gelijk opdoemen.

Dus leg eens uit als je wilt.
    Intelligent, but fucked up.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:35:00 #90
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922237
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:

[..]

Dus het is 100% religie en 0% politiek? Lijkt gvd wel een draaimolen hier.
    pi_78922243
    quote:
    Op zondag 7 maart 2010 14:45 schreef Zienswijze het volgende:
    Ah ja, de EDL. Een club van extreem-rechtse hooligans. Dat is ook precies de hoek waar je dit soort "critici" moet zoeken. Baken van beschaving in de westerse wereld.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 10:35:30 ]
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:36:56 #92
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922291
    quote:

• Bullshit en de Hopi Boys gaat het momenteel niet zo voor de wind geloof ik.
    pi_78922384
    quote:

En wat doe je dan nadat je aan deze symptoom bestrijding hebt gedaan? Of geloof je werkelijk dat het probleem dan voor altijd de wereld uit is.
    Ik heb altijd geleerd om de oorzaak aan te pakken. Dan gaan de symptomen vanzelf weg.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:47:56 #94
    3542 Gia
    User under construction
    pi_78922605
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
    Het sluiten van islamitische scholen, het uitzetten van criminele moslims (zeker hen die hier geboren zijn) en een bouwverbod voor moskeeen zijn allen strijdig met het EVRM.
    Volgens welk artikel is dat dan in strijd met de rechten van de mens?
    quote:
    art. 1: Verplichting van lidstaten zich te houden aan de rechten en toe te passen op iedereen binnen hun rechtsmacht.
    art. 2: recht op leven
    art. 3: verbod op martelen
    art. 4: verbod op slavernij en dwangarbeid
    art. 5: recht op vrijheid en veiligheid
    art. 6: recht op een eerlijk proces
    art. 7: geen straf zonder wet: legaliteitsbeginsel
    art. 8: recht op privacy, waaronder ook valt: bescherming van het gezin (voluit: recht op eerbiediging van privé-, familie- en gezinsleven)
    art. 9: vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst
    art. 10: vrijheid van meningsuiting
    art. 11: vrijheid van vergadering
    art. 12: recht op huwelijk
    art. 13: recht op daadwerkelijk rechtsmiddel
    art. 14: verbod op discriminatie
    Alleen art. 14 dus. En dat is nou net het artikel van de grondwet dat Wilders wil wijzigen.

Het sluiten van islamitische scholen kan op dit moment echter wel als discriminatie gezien worden. Ik wil dan ook liever dat alle scholen in het bijzonder onderwijs veranderen in Openbare scholen.
    Ook vind ik dat er geen nieuwe kerken gebouwd mogen worden, als dit gaat gelden voor moskees. Maar ik geloof ook niet dat die er nog bijkomen, hooguit verbouwd worden, maar geen nieuwe. Lijkt me dus een kleine moeite om dat puntje aan te passen.
    Wat betreft het uitzetten van criminele moslims, moet dat gewijzigd worden in het uitzetten van iedere crimineel met een dubbel paspoort.

En dan is het ineens geen discriminatie meer!!
    pi_78922662
    Positieve discriminatie is ook discriminatie, maar dat mag ineens wel tegen de Grondwet in?
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:50:47 #96
    3542 Gia
    User under construction
    pi_78922696
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Amos_ het volgende:
    Positieve discriminatie is ook discriminatie, maar dat mag ineens wel tegen de Grondwet in?
    Sterker nog, dat MOET. Want anders worden ze boos en gaan ze rellen. En dat kunnen we niet gebruiken, natuurlijk.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:53:01 #97
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922783
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens welk artikel is dat dan in strijd met de rechten van de mens?
    Op meerdere. Ik zou je aanraden de volledige tekst er even bij te pakken:
    quote:
    Alleen art. 14 dus. En dat is nou net het artikel van de grondwet dat Wilders wil wijzigen.

Wat betreft het uitzetten van criminele moslims, moet dat gewijzigd worden in het uitzetten van iedere crimineel met een dubbel paspoort.

En dan is het ineens geen discriminatie meer!!
    http://www.echr.coe.int/N(...)N%C3%A9erlandais.pdf

Zie hier de gehele tekst

Dat is iets duidelijker dan die summiere puntjes.

Het uitzetten van mensen kan niet zonder gegronde reden. Wanneer een straatroof eenmaal geaccepteerd wordt als het ondermijnen van de staatsveiligheid (ik vermoed dat je die term verkeerd gaat begrijpen) dan wordt het inderdaad een ander verhaal

Iemand die hier geboren is kun je niet uitzetten omdat hij toevallig ook nog een Marokkaans paspoort heeft.

En hoe wil je exact dat Wilders het EVRM gaat aanpassen?
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:56:30 #98
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922896
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef Amos_ het volgende:
    Maak de zaak aanhangig bij het europese hof voor de rechten van de mens, zou ik zeggen!
    pi_78922919
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maak de zaak aanhangig bij het europese hof voor de rechten van de mens, zou ik zeggen!
    Nee, ik ben niet zo van de slachtofferrol om niets. Zolang ik er nog niet mee te maken krijg moeten mensen het zelf maar zien.
      dinsdag 9 maart 2010 @ 10:58:20 #100
    222922 Fortune_Cookie
    I sit and ponder... Huh?
    pi_78922957
    quote:
    Op dinsdag 9 maart 2010 10:57 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet zo van de slachtofferrol om niets.
    Waarom zeg je het dan? Als je direct toegeeft dat het een slachtofferrol is?
    quote:
    Zolang ik er nog niet mee te maken krijg moeten mensen het zelf maar zien.
    Okee. Evengoed bedankt voor je bijdrage.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')