abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78838989
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
  zondag 7 maart 2010 @ 08:41:39 #52
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_78839028
tvp, even meelezen
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 7 maart 2010 @ 10:49:22 #53
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_78840461
Eigenlijk heeft hij niets nieuws gezegd dus!?! Behalve misschien dat hij zegt pas uit de EU te willen stappen als Turkije lid wordt, ik dacht dat hij er meteen al uit wou stappen? Alles wat hij verder in dit stukje zegt komt van dezelfde single (Een plaat kun je het niet noemen in ieder geval.) en aangezien we hier nog steeds in een democratie leven waarin we met meerdere partijen moeten regeren is het grootste gedeelte van wat hij hier uitkraamt schier onmogelijk!

Verder vind ik Wilders een beetje een klein groepje dat het aan het verpesten is voor de rest.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_78840711
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Enkele open wonden in de samenleving:
-knip-
Daarom is de opkomst van de PVV niet geheel zinloos. De problemen die jij noemt moeten inderdaad de aandacht hebben van de politiek. Probleem is alleen dat Wilders met z'n anti-Islam retoriek kennelijk iets heel anders voor ogen heeft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_78840892
quote:
Op zondag 7 maart 2010 08:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
[..]

Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
[..]

Wat waren ze?
[..]

Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
Meki snapt niet helemaal wat er aan het feit dat Nederland rechtser wordt ten gronslag ligt
pi_78842019
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien. Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_78842102
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien.
Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.
quote:
Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
  zondag 7 maart 2010 @ 12:01:34 #58
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78842126
=

[ Bericht 100% gewijzigd door paddy op 07-03-2010 16:30:56 ]
pi_78842744
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Tighadouini het volgende:
Dat wandelend haarstukje moet is en keer zijn klep dicht houden.

Wanneer komt Volkert weer vrij.....iemand?
Moslims
pi_78842801
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:12 schreef baba117 het volgende:

[..]

Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
Nee hoor . Je denkwijze zoekt naar zijn gelijk.
pi_78842867
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78843172
[quote]Op zondag 7 maart 2010 12:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.
[/quote

Je quote die bron er direct onder... kopvoddentax impliceert registratie. Registratie van moslimgezinnen in NL dus. Dat is het 21e eeuwse equivalent van een ster zeg maar

Volgens mij is het nu nog niet verplicht om je geloof te laten registreren. Onder zijn beleid wel. En als je dat niet doet en toch met een hoofddoekje rondloopt is het belastingontduiking en kun je dus het land uitgezet worden als zijnde crimineel ivm de dubbele paspoorten.
pi_78843236
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
pi_78843274
Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78843454
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
Precies
Maar dat doet niet af aan het feit dat we nog steeds een heleboel domme PVV-stemmertjes in NL hebben met de ballen verstand van politiek
  zondag 7 maart 2010 @ 12:51:35 #66
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78843473
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:24 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Moslims
Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
pi_78843529
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:51 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?

zondag 7 maart 2010 @ 12:57:19 #68
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78843653
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:53 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?

[ afbeelding ]
Wederom trek jij meteen conclusies. Moet je niet doen joh.

Ik kon wel lachen om die cartoons, wel moet ik zeggen dat het veelal niet om het humoristische gaat, maar puur om te provoceren. En dat is jammer.
pi_78844140
Reactie op Meki,

Ik vind het niet kunnen dat Wilders met Hitler vergeleken wordt. Wilders zet de allochtone criminelen het land uit, maar VERMOORD ZE NIET. Ook is de islam verwerpelijk vanwege hun stellingen:
homo's vermoorden en vrouwen zijn minder dan mannen (hoofddoekje is hiervan het symbool).
Ook vind ik dat mensen die hier te gast zijn, met 2 paspoorten, ze na de zoveelste criminele daad het Nederlandschap niet meer waardig zijn. Dus paspoort afpakken en ons land uit trappen.
De overigen worden dan vanzelf bang en braaf.
Ik stem in juni dus zeker op Wilders en hoop op CDA/VVD/PVV kabinet, de scherpe kantjes gaan er dan wel vanaf. Want dan moet Wilders ook compromissen sluiten en laat hij misschien het hoofddoekjes verbod, behalve voor openbare funkties, wel vallen.
pi_78844491
Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_78844525
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Alles is geoorloofd in de strijd tegen Wilders, blijkbaar. Zelfs als je daarvoor over 6 miljoen lijken moet gaan
pi_78844567
quote:
Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
Ach, ik lachte me ook kapot om de SP en PvdA stemmers van 3 jaar geleden, dat soort mensen waren toen ook zo makkelijk te bashen
  zondag 7 maart 2010 @ 13:27:50 #73
181126 MouzurX
Misschien?
pi_78844706
Je kan lullen wat je wilt, hij heeft toch wel een punt met het hele islam gedeelte.

Middeleeuwen -> kruistochten
WW2 -> britse bezetting

En nu zie je na al die vrede steeds meer islamitische invloeden in europa, iets wat je totaal niet zou willen als je eens een blik neemt op de landen waar de islam heerst.

Dat wil dan niet zeggen dat ik het eens ben met al zijn punten.
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef Samson het volgende:
Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
Welke economische mindere tijden? Voor de kredietcrisis was dit probleem er ook al.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_78847547
In Engeland zijn er wel behoorlijk wat mensen die Wilders en zijn film steunen hoor. In Engeland is vorig jaar de Engelse Defensie Liga opgericht om de islamisering van Engeland tegen te gaan en de aandacht vestigen op het feit dat alle drie de grote politieke partijen van het Verenigd Koninkrijk de kwestie van de islamisering niet op durven te pakken.
pi_78847807
=weg=

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 07-03-2010 16:28:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')