quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
Daarom is de opkomst van de PVV niet geheel zinloos. De problemen die jij noemt moeten inderdaad de aandacht hebben van de politiek. Probleem is alleen dat Wilders met z'n anti-Islam retoriek kennelijk iets heel anders voor ogen heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:
Enkele open wonden in de samenleving:
-knip-
Meki snapt niet helemaal wat er aan het feit dat Nederland rechtser wordt ten gronslag ligtquote:Op zondag 7 maart 2010 08:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
[..]
Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
[..]
Wat waren ze?
[..]
Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien. Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:
Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
Graag een bron want dit heb ik blijkbaar gemist.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Sterker nog, hij wilde alle moslims al van een ster voorzien.
quote:Gelukkig faalde zijn kopvoddentaxplan waarbij iedereen die een hoofddoekje op wil zich verplicht moest registreren. Op deze manier had hij makkelijk in de database kunnen checken op welke adressen in NL een moslimgezin woont.
Moslimsquote:Op zondag 7 maart 2010 12:01 schreef Tighadouini het volgende:
Dat wandelend haarstukje moet is en keer zijn klep dicht houden.
Wanneer komt Volkert weer vrij.....iemand?
Nee hoor . Je denkwijze zoekt naar zijn gelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:12 schreef baba117 het volgende:
[..]
Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Preciesquote:Op zondag 7 maart 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Je post bevestigt het al meteen "knipoogje" meteen het word "dom" erin
Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.quote:
Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:51 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Daar ga jij vanuit, maar je hebt gelijk hoor daar niet van. Het was en geintje als het je niet bevalt ga dan maar in een hoekje zitten huilen.
Wederom trek jij meteen conclusies. Moet je niet doen joh.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:53 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Wat een leuk geintje zeg. Ik snap dat Islamitische gevoel voor humor niet helemaal, om zoiets kun je lachen, maar hierom niet?
[ afbeelding ]
Alles is geoorloofd in de strijd tegen Wilders, blijkbaar. Zelfs als je daarvoor over 6 miljoen lijken moet gaanquote:Op zondag 7 maart 2010 12:28 schreef Amos_ het volgende:
Deze topicreeks is hilarisch, maar eigenlijk ook heel triest. Als dit een dwarsdoorsnede is van onze bevolking, dan gaan we nog een hele spannende tijd tegemoet.
Mensen die zeggen dat Wilders erger is dan Hitler... Heb ik het nieuws gemist, genocide enzo?
Ach, ik lachte me ook kapot om de SP en PvdA stemmers van 3 jaar geleden, dat soort mensen waren toen ook zo makkelijk te bashenquote:Op zondag 7 maart 2010 12:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee hoor, we bashen lekker op Wilders om het bashen. En om de domme PVV stemmertjes in te laten zien welke implicaties de bizarre voorstellen van meneertje Geert heeft m.b.t. integratiebeleid.
Welke economische mindere tijden? Voor de kredietcrisis was dit probleem er ook al.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:21 schreef Samson het volgende:
Wat de mensen die blind achter Wilders aanhuppelen zich niet realiseren is dat het er in een regering altijd op uitdraait dat je compromissen moet sluiten. Daar is Wilders m.i. niet bepaald een ster in. Dit doe je dmv onderhandelen en takt, hetgeen ook niet bepaald tot Wilders zn capaciteiten behoort. Logisch dat hij populair wordt, in economisch mindere tijden zoeken mensen altijd een zondebok, en vaak in de vorm van een groep. En Wilders is zo slim om dat lekker aan te jagen. Ik zou nooit op iemand willen stemmen die zich zo onbehouwen gedraagt met een totaal gebrek aan respect tegenover andere bevolkingsgroepen. Maar als hij een belangrijk persoon wordt in de politiek dan zal snel genoeg naar voren komen dat ook hij niet alles waar kan maken wat hij roept, net zoals dat bij alle andere partijen altijd het geval is. Verkiezingen draait enkel om zieltjes winnen voor je partij met een leuk programma waar vervolgens maar een klein deel van gerealiseerd kan worden. Iedereen wil rijk zijn in een vrijstaand huis zonder wat voor last dan ook van andere mensen. Zo'n realiteit kun je enkel in je dromen opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |