abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78815137
quote:
Wilders: Mohammed is een pedo AMSTERDAM -

PVV-leider Geert Wilders heeft in Londen - waar hij zijn anti-islamfilm Fitna vrijdag heeft vertoond - flink uitgehaald naar de Islam. Wilders noemde de profeet Mohammed een barbaar, massamoordenaar en pedofiel.

De PVV-voorman toonde Fitna voor zo'n 60 mensen in het Britse parlement. Op de persconferentie achteraf noemde Wilders de Islam een 'totalitaire ideologie'. De profeet Mohammed werd door Wilders omschreven als 'een barbaar, een massamoordenaar en een pedofiel'. De Turkse premier Erdogan is volgens Wilders 'een mafkees'. Dat meldt RTL Nieuws .

Premierschap

Andere uitspraken die Wilders deed op de persconferentie gingen over Turkije, islamitische scholen, moskeeën en immigratie. "Als Turkije lid wordt van de Europese Unie, zou ik Nederland adviseren om eruit te stappen", aldus Wilders. Ook liet hij weten hoop te koesteren voor het premierschap. De PVV-leider zei in Londen verder dat hij dan alle islamitische scholen zou sluiten, de immigratie uit moslimlanden en de bouw van moskeeën zou stopzetten. Criminele moslims met een dubbel paspoort moeten, als het aan Wilders ligt, meteen Nederland worden uitgezet.

Douane

De PVV-lijsttrekker wilde FItna vorig jaar al vertonen in het Britse Lagerhuis, maar werd destijds bij de douane tegengehouden. Volgens de Britse regering vormden de ideeën van Wilders over de islam een bedreiging voor de publieke veiligheid.
Widers kiest bewust voor euthanasie

deel 1 en 2
Wilders draait helemaal door.....
pi_78815323
tvp
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:12:21 #3
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78815372
Wilders bash topics
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:22 #4
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_78815557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:12 schreef Torrio het volgende:
Wilders bash topics
Mja, op zich.

Zelfs de Telgraaf kopte met "WILDERS DOOR HET LINT IN LONDEN".

Zijn toch ook niet bepaald Wilders bashers.
pi_78815596
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Mja, op zich.

Zelfs de Telgraaf kopte met "WILDERS DOOR HET LINT IN LONDEN".

Zijn toch ook niet bepaald Wilders bashers.
die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....
pi_78815663
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:18 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

die redacteuren van de telegraaf hebben allemaal een foto van wilders boven hun bed hangen waar ze zich elke avond voor het slapen gaan op suf rukken....
Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:26:45 #7
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_78815849
WAAR DE MEESTE LINKSEN POLITIEKERS EEN KWART OF DE HELFT DRAAIEN DRAAIT DHRS G.WILDERS HELEMAAL DOOR. DEZE MAN VAN HET VOLK IS EEN WARE LEIDER.
pi_78815872
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:21 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Wilders zorgt voor 50% van de pageviews van telegraaf sites uiteraard zijn ze daar doel op hem.

ja en die pageviews leveren nu eenmaal advertentie inkomsten op......dus die gasten van de telegraaf worden steeds geiler van wilders...
pi_78816005
Wilders heeft gelijk.
Noot noot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:34:05 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_78816068
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Wilders heeft gelijk.
Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_78816166
Wanneer stelt ie voor om de gaskamers weer te openen ??

Echt dit is gewoon te triest voor woorden en dit zal onze export echt geen goed doen
pi_78816179
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als je het wereldbeeld en het historische besef van een demente kip hebt, waarschijnlijk wel ja.
Oh ok, je hebt me overtuigd.
Noot noot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:40:44 #13
181126 MouzurX
Misschien?
pi_78816240
Turkije moet ook gewoon niet in de EU.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_78816274
Wilders
pi_78816699
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
Wanneer stelt ie voor om de gaskamers weer te openen ??

Echt dit is gewoon te triest voor woorden en dit zal onze export echt geen goed doen
Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.
pi_78816853
Dat hij nog leeft is omdat hij niet serieus genomen wordt
pi_78817166
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Chadi het volgende:
Dat hij nog leeft is omdat hij niet serieus genomen wordt
Je geeft hem gelijk met deze uitspraak weet je dat?
pi_78817212
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef baba117 het volgende:

[..]

Ja want hij heeft het zo vaak over moslims vermoorden. Daarom wil hij het leger uit Afghanistan hebben! Die uitspraak van jou is net zo dom als jezelf afvragen wanneer een random linkse leider het platteland gaat uitmoorden omdat ze hun land niet af willen staan aan de staat.

Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:19:21 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_78817366
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Een gehate groep opzoeken die compleet zwart maken, een burkaverbod voorstellen en daarna zeer populair worden. Ik zie wel overeenkomsten met de geschiedenis.
Oe, dat mag je niet zeggen. Dat is demonisering!!!! Dat het de waarheid is, doet niet ter zake, het mag niet want alleen Wilders c.s. mag lelijke dingen zeggen over anderen. Dat is die vrijheid van meningsuiting, die we tegemoet gaan als Wilders het voor het zeggen krijgt.
pi_78817634
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:14 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

rare vergelijking, dan kun je andersom ook de islam vergelijken met mein kampf
pi_78817706
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?
pi_78817710
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door paddy op 09-03-2010 12:56:43 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78817755
Wilders is nog veel erger dan Hitler.

Wildersstemmers die op de PVV hebben gestemd zijn verantwoordelijk voor alle problemen die hierna kunnen ontstaan.
Dat waren de Hitlersstemmers ook na Hitler

Ik zou zeggen aan de Wildersstemmers, wees maar blij met jullie stem op de PVV want jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_78817880
tvp
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:41:27 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_78817951
nou nou Isabeau...
pi_78817960
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:29 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78818069
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De islam niet, maar de koran wel degelijk. Beide slecht geschreven, beide vol haat en beide aan de basis van de meest gruwelijke collectivistische rotzooi ooit.
Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.

Niks kan de islam stoppen tot de dag des oordeels.
dus hou op met jou oorlog tegen de islam
pi_78818104
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?
pi_78818136
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Meki het volgende:

[..]

Zeg wildersstemmer, jouw haat naar de islam en pvv zijn haat tegen de islam, zal de islam niet doen stoppen. Ook een derde wereldoorlog zal de islam niet stoppen.

Niks kan de islam stoppen tot de dag des oordeels.
dus hou op met jou oorlog tegen de islam
Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.
pi_78818144
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:31 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Jij ontkent de geschiedenis gewoon ?
Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen dan in '40-'45.
pi_78818191
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Vooruitgang zal de islam 'stoppen' net zoals het christendom sterk is afgezwakt in ontwikkelde gebieden zal de rol van de islam ook steeds kleiner worden.
Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereld
pi_78818218
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Nee, waar zeg ik dat? Er zijn zeker overeenkomsten maar deze koers wordt wel gevaren om heel andere redenen vergeleken met '40-'45.
Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:53:47 #33
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818304
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Vraagje he, heb jij de Koran gelezen ?
Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:54:49 #34
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818340
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:50 schreef Meki het volgende:

[..]

Vooruitgang ook niet, ik begrijp dat jij dat zo graag wilt zien, maar de islam blijft sterk groeien in de westerse wereld
Het is ook een ware aanwinst
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:55:35 #35
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818365
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Om een bevolkingsgroep uit te bannen in het vaderland ? Lijkt me toch wel een overeenkomst
Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebben
pi_78818387
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik grotendeels wel en ben het helemaal eens met Matador.
En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:57:13 #37
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_78818403
En het vervelende is dat met een moord zijn standpunten juist weer bevestigd ziet.

De waarheid ligt zoals gewoonlijk weer ergens in het midden.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_78818461
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:51 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Niet helemaal als je kijkt naar de redenen om een bepaalde groep uit te bannen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:00:35 #39
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818491
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:56 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

En heb je de bijbel dan ook gelezen als ik vragen mag ?
Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.
pi_78818546
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:00 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ja, ook bagger. Alleen blazen Christenen zichzelf niet op in de metro of op een drukke markt.
Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:03:27 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_78818574
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:55 schreef Torrio het volgende:

[..]

Uitbannen wil hij helemaal niet. Hij wil de islamitische invloeden verminderen, hij wil niet elke islamiet het land uit hebben
Nee?
quote:
Als het aan Geert Wilders ligt, moeten 'miljoenen' moslims Europa verlaten. De PVV-leider zei dat in het Deense televisieprogramma Deadline.
Totaal aantal moslims in West Europa:

Landen Aantallen
Frankrijk 5.000.000
Duitsland 3.300.000
Verenigd Koninkrijk 1.500.000
Italië 1.000.000
Benelux-landen 1.300.000
Spanje 450.000
Scandinavië 350.000
Zwitserland 350.000

Totaal: iets van 11 miljoen. En daarvan zouden er 'miljoenEN' crimineel zijn? Dat geloof toch zelfs JIJ niet, he?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:05:04 #42
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818626
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:02 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Dat bedoel ik maar. Zou een al Quaida zonder de islam geen zelfmoordaanslagen uitvoeren ? Gebruiken ze de islam niet gewoon als een excuus ?
Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:08:02 #43
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_78818701
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee?
[..]

Totaal aantal moslims in West Europa:

Landen Aantallen
Frankrijk 5.000.000
Duitsland 3.300.000
Verenigd Koninkrijk 1.500.000
Italië 1.000.000
Benelux-landen 1.300.000
Spanje 450.000
Scandinavië 350.000
Zwitserland 350.000

Totaal: iets van 11 miljoen. En daarvan zouden er 'miljoenEN' crimineel zijn? Dat geloof toch zelfs JIJ niet, he?
Dat zegt hij om z'n punt te versterken. (Erg subtiel is hij niet en hij zegt vaak domme dingen ja..)
Maar Wilders is niet dom, hij weet net zo goed als ieder ander dat hij nooit alle moslims het land uit kan krijgen. Maar hij heeft wel gelijk dat het een serieuze bedreiging kan worden. Kijk naar het aantal doden (in)direct aan het geloof verbonden in het midden oosten. Die troep moeten we hier helemaal niet.
pi_78818821
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:05 schreef Torrio het volgende:

[..]

Denk je dat ongelovigen zichzelf op laten blazen? Dankzij het geloof en de 'beloningen' die ze zogenaamd krijgen, krijgen ze ze zover.
Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?

Niet vergeten dat hier in het verleden ook oorlogen gevoerd zijn vanwege het geloof...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:15:22 #45
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_78818934
Enkele open wonden in de samenleving:

• Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet).
  • -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen.
  • Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren.
  • Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten.
  • Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen.
  • Ontspoorde Marokkaanse jeugd verspreid over Nederland.

Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?

Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.

Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
    Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
  •   zaterdag 6 maart 2010 @ 17:23:35 #46
    273744 Torrio
    More.Whore.More
    pi_78819207
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:

• Hagelwitte voetbalhooligans die steeds maar weer alle ruimte geboden wordt om publieke eigendommen en elkaar te slopen (dat laatste is natuurlijk het probleem niet).
  • -De Hopi Boys in de Bijlmer die openlijk (zie Youtube) toegeven de dagelijkse kost en meer middels roven en geweld bij elkaar te garen.
  • Ultralinkse dierenliefhebbers die er niet voor terugdeinzen om eenieder, die ook maar indirect iets met dierenleed te maken heeft, te terroriseren.
  • Frauderende steuntrekkers die met hun misbruik de werkende bevolking zwaar belasten.
  • Steuntrekkers die thuis op hun krent zitten i.p.v. bijv. zwerfvuil en hondepoep in de omgeving op te ruimen.

Tot nu hebben de gevestigde partijen alleen maar doekjes voor het bloeden aangeboden. Wanneer gaan we over tot amputatie van de door en door verrotte delen van de samenleving?

Tot nu toe is Wilders de enige die dergelijke problematiek onder de aandacht probeert te brengen. Natuurlijk, de manier waarop hij dat doet laat veel te wensen over.

Daarom wacht ik nog steeds op het eerste intelligente antwoord op Wilders. Tot dan overweeg ik op om Wilders te stemmen (ik zeg Wilders en niet de PVV, omdat de rest duidelijk als opvulling dient).
    Uiteindelijk zal Wilders toch in het keurslijf van een coalitie geperst worden, dus zullen de scherpe kantjes van zijn gedachtegoed het toch niet halen.
  •   zaterdag 6 maart 2010 @ 17:30:44 #47
    273744 Torrio
    More.Whore.More
    pi_78819464
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:12 schreef kloas_wokkel het volgende:

[..]

Hmm ik wil je wel geloven, maar zullen ze niet alleen de slechte stukken naar voren halen ? en die een beetje opdikken ?

Niet vergeten dat hier in het verleden ook oorlogen gevoerd zijn vanwege het geloof...
    Je hebt gelijk, maar ik hoop dat we daar ook van hebben geleerd.
    pi_78821636
    Het hogerhuis telt 725 leden, daarvan waren er volgens de organisator Lord Pearson "een half dozijn" bij de vertoning aanwezig. Dat zegt voldoende hoe serieus je dit moet nemen.
    pi_78821700
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Ironhide het volgende:

• En om dat aan te gaan pakken gaat Wilders de grenzen sluiten voor aziatische ingenieurs?

[ Bericht 1% gewijzigd door petertje2 op 06-03-2010 18:58:49 ]
    pi_78838925
    quote:
    Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Meki het volgende:
    Wilders is nog veel erger dan Hitler.
    Je hebt volkomen gelijk Meki. Wilders heeft met zijn genocide al 0 doden op zijn naam staan
    quote:
    Wildersstemmers die op de PVV hebben gestemd zijn verantwoordelijk voor alle problemen die hierna kunnen ontstaan.
    Ah, als jullie niet bukken voor de islam laten wij jullie bukken met geweld. Sektarisch geweld, is 't niet?
    quote:
    Dat waren de Hitlersstemmers ook na Hitler
    Wat waren ze?
    quote:
    Ik zou zeggen aan de Wildersstemmers, wees maar blij met jullie stem op de PVV want jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog
    Heb je je gordel al om of ben je nog aan het oefenen met je opblaasboot?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')