Volgens mij moet 'ie niezen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:36 schreef MiVer het volgende:
de wijsheid van de cavia....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kusjes op je rooie wangetjes.
Ik ga naar bed, val om van de slaap.
Het kwam ineens in me boven drijven. Je brengt het slechtst in me naar boven.quote:
Ik breng het geilste in je naar boven.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het kwam ineens in me boven drijven. Je brengt het slechtst in me naar boven.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:08 schreef Breathtaking het volgende:
En het geil naar buiten, MUWHAHAHA!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Spring voor een trein, dan hoef je geen kaartje te kopen
OV CHIPquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Spring voor een trein, dan hoef je geen kaartje te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:31 schreef MiVer het volgende:
Deze film aan het kijken:
The Descent: Part 2 (2009)
vond deel 1 ook wel goed
in grotten achterna gezeten worden
door een oud, blind, maar energiek bloeddorstig ras
screenshots:Die eerste had ik ook gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was wel met de fiets, want ik had de bus gemistquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:52 schreef Maisnon het volgende:
In die eerste zat zo'n Nederlandse actrice
Ik vond een paar dingen in die eerste wel dom maar ik weet niet zo goed wat.
En ik ben trouwens blij dat ik niet met de fiets weg ben gegaan want als ik nu op de fiets zat was ik er af gevlogen en verdronkenwat een weer
quote:jij: homo
jij: ga lekker trekken man
de ander: al gedaan...
jij: XD
jij: sukkel
de ander: denkend aan jou poepert
jij: DOE JE HET WEER
de ander: nu over je lekkere jonge gezicht
de ander: ik ga je mouthrapen!
jij: hhahaha
de ander: haal eerst met een tang al je tanden eruit
jij: mouth...wat?
de ander: en dan verneuk ik je hele gezicht met mjn lul
jij: me tje lul nog wel
de ander: laat je stikken in mn eikel
jij: hmm JAMMIE
de ander: dou dat ding zo je slokdarmen in tot je paars ziet
de ander: maar alsnog wens ik je van te voren de tyfus... zodat je wou dat je dood ging met mn lul in je strot
de ander: haha
de ander: laterz ma
de ander: n
Je bent afgekapt! Op naar de volgende.
Nee. Ga zelf lekker naar sekswoordenboek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gast, ga lekker ergens anders zuurpruimen.
Haha tof. Waar download je die zooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:15 schreef MiVer het volgende:
De laatste tijd download ik ook DD
Deze uit Donald Duck, Nr. 27, 5 juli 1969
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Jellyfish have a simple digestive cavity, (coelenteron), which acts as a gullet, stomach and intestine, with one opening for both the mouth and anus.
Nee hoor, jij vindt het ook wel leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nicedat wil ik ook!
Is Alice in Wonderland een mannelijke film?
Geniaal!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, jij vindt het ook wel leuk
Alice in Wonderland
quote:
Jezus, wat slecht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, jij vindt het ook wel leuk
Alice in Wonderland
Nee, dat wil je niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nicedat wil ik ook!
Is Alice in Wonderland een mannelijke film?
Verdommequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet.
Nee, helemaal niet.Op een gegeven moment wordt er wel gevochten, maar dat duurt niet heel erg lang.
Wat een pussy.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verdommeik ga m'n vriendje nooit meekrijgen naar die film
dan maar een vriendin vragen, haha.
Laatste film waar hij heen ging was Avatar geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een pussy.Hij gaat alleen naar hersenloze actiefilms?
Het heet Alice in Wonderland, kom opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:21 schreef Bragi het volgende:
Er is ook niks vrouwelijks aan de film, hoor...Ik weet niet waar hij bang voor is?
Ja, so? Alsof hij dat vroeger als klein kind nooit heeft gezien/gelezen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laatste film waar hij heen ging was Avatar geloof ikoid.
[..]
Het heet Alice in Wonderland, kom op..
Ik heb 'm als kind anders nooit gezien/gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, so? Alsof hij dat vroeger als klein kind nooit heeft gezien/gelezen?
Dat verklaart waarom je nu bent zoals je bent. Arme meid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm als kind anders nooit gezien/gelezen
Alsof ik Alice nodig heb, mijn fantasie reikt veel verder dan een stom verzonnen wereldjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je nu bent zoals je bent. Arme meid.
Dat heb ik je vaker horen zeggen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik Alice nodig heb, mijn fantasie reikt veel verder dan een stom verzonnen wereldje!
Ik dacht dat het uit was?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, heb je de KLB SC-nieuwsbrief niet gekregen deze week?quote:
Ik ben nog nooit met m'n vriendje naar de bioscoop geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat waren een paar nare urenquote:
Whehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met m'n vriendje naar de bioscoop geweest.
Geloof je me nietquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude, heb je de KLB SC-nieuwsbrief niet gekregen deze week?
Ahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat waren een paar nare uren..
[..]
Oh man, ik ben ook naar Komt een vrouw bij de dokter geweest met mn vriendin, wat een ramp was datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Bragi het volgende:
Ik ben met m'n vriendin al geweest naar:
- I Love You, Man (mijn idee)
- Brüno (mijn ideeen het was gratis)
- Harry Potter deel weet ik veel (haar idee)
- (500) Days of Summer (mijn ideemaar we vonden 'm allebei superleuk
)
- The Rebound (haar idee, maar hey: Catherine Zeta-Jones)
- Up (ons idee)
- Komt Een Vrouw Bij De Dokter (ons idee)
- It's Complicated (samen met vriend van mij en zijn vriendin, dus grotendeels hun idee)
- Alice in Wonderland (ons idee)
Films die ik succesvol heb afgeslagen: Twilight deel huppeldepup, Valentine's Day en nog een aantal romantische chickflicks.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh man, ik ben ook naar Komt een vrouw bij de dokter geweest met mn vriendin, wat een ramp was dat
Haar idee, kregen al ruzie omdat ik al zei dat ik het waarschijnlijk toch een kutfilm vond, wat ook zo was. Zij in tranen, ik bijna in slaap.
Tering
Ja, nee, wel, maar moest aan iets denken van vroegere tijden.quote:
Wij zijn beide niet echt van die filmtypes, volgens mij hebben we in 5 maanden in totaal twee films gekeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Bragi het volgende:
Ik ben met m'n vriendin al geweest naar:
- I Love You, Man (mijn idee)
- Brüno (mijn ideeen het was gratis)
- Harry Potter deel weet ik veel (haar idee)
- (500) Days of Summer (mijn ideemaar we vonden 'm allebei superleuk
)
- The Rebound (haar idee, maar hey: Catherine Zeta-Jones)
- Up (ons idee)
- Komt Een Vrouw Bij De Dokter (ons idee)
- It's Complicated (samen met vriend van mij en zijn vriendin, dus grotendeels hun idee)
- Alice in Wonderland 3D (ons idee)
Films die ik succesvol heb afgeslagen: Twilight deel huppeldepup, Valentine's Day en nog een aantal romantische chickflicks.
Aan watquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, wel, maar moest aan iets denken van vroegere tijden.
Nee dat is het kuttequote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef Bragi het volgende:
Thuis hebben we vaak genoeg films gekeken. Alleen telkens nooit afgekeken. [ afbeelding ]
Daarom beginnen we meestal niet eens aan een film.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is het kutteals een film ook maar vijf minuten even saai is dan ga je maar gewoon seksen
!
Topickiller.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:32 schreef Yv. het volgende:
[..]
Daarom beginnen we meestal niet eens aan een film.
Says who.quote:
Daar had ik kaartjes voor gewonnen hier op Fok!. Ben echter nooit gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh man, ik ben ook naar Komt een vrouw bij de dokter geweest met mn vriendin, wat een ramp was dat
Haar idee, kregen al ruzie omdat ik al zei dat ik het waarschijnlijk toch een kutfilm vond, wat ook zo was. Zij in tranen, ik bijna in slaap.
Tering
Ook niet echt leuk als man denk ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar had ik kaartjes voor gewonnen hier op Fok!. Ben echter nooit gegaan
Naja, ik heb die kaartjes uiteindelijk aan mijn moeder en zusje gegeven in ruil voor 2 blanco bioscoopbonnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook niet echt leuk als man denk ikzit je tussen al die jankende vrouwen
!
Hoe vaak ga je nu heen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:29 schreef Yv. het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt tijd dat ik weer eens bij mijn ouders langs ga.
Die bioscoopbonnen al gebruikt?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, ik heb die kaartjes uiteindelijk aan mijn moeder en zusje gegeven in ruil voor 2 blanco bioscoopbonnenMaar ik geloof ook niet dat zij zijn gegaan.
Laatste keer dat ik bij mijn ouders thuis was is al bijna twee maanden geleden. Over twee weken krijgen ze geitjes, dan wil ik er zeker weer even langs. Het is gewoon irritant qua tijd, het is te ver om doordeweeks even langs te gaan. In het weekend wil ik samen met mijn vriend zijn, en dan zijn mijn huisgenoten weg, dus dan ben ik liever samen hier.quote:
Zie je je vriend doordeweeks niet dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:43 schreef Yv. het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik bij mijn ouders thuis was is al bijna twee maanden geleden. Over twee weken krijgen ze geitjes, dan wil ik er zeker weer even langs. Het is gewoon irritant qua tijd, het is te ver om doordeweeks even langs te gaan. In het weekend wil ik samen met mijn vriend zijn, en dan zijn mijn huisgenoten weg, dus dan ben ik liever samen hier.
Doordeweeks zie ik hem wel regelmatig, maar dat is meestal zo kort. In het weekend heb je echt tijd voor elkaar, zeg maar. Onze roosters zijn ook zo slecht op elkaar afgestemd, wanneer ik vrij heb moet heeft hij college en vice versa. 't Zit allemaal niet mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie je je vriend doordeweeks niet dan?
Nope, we waren van plan om naar de 3D voorstelling van Avatar (boutfilmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bioscoopbonnen al gebruikt?
Ah oké, hier eerder omgekeerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef Yv. het volgende:
[..]
Doordeweeks zie ik hem wel regelmatig, maar dat is meestal zo kort. In het weekend heb je echt tijd voor elkaar, zeg maar. Onze roosters zijn ook zo slecht op elkaar afgestemd, wanneer ik vrij heb moet heeft hij college en vice versa. 't Zit allemaal niet mee.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oké, hier eerder omgekeerd.. Doordeweeks hebben we alle tijd voor elkaar, ofja, redelijk veel.. In het weekend gaat hij drinken met vrienden en werkt hij heel veel dus zien we elkaar een stuk minder.
Die tweedequote:
I would if I could.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga als goede dochter om de week naar m'n ouders
!
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef Yv. het volgende:
[..]
I would if I could.
Anyway, morgen de verjaardag van mijn vriend en vanavond zijn verjaardag voor vrienden.
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerdwat heb je voor cadeautje
?
Wat een duur cadeautjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.
Zorgtoeslag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Al die brieven die we thuis gestuurd krijgen omdat ik binnenkort 18 wordt!
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shitquote:
maar ik geef ze standaard aan papaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shit!
Met z'n plofkop:quote:
Wauw, gaafquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.
Haha dat had ik ook ja, de post bleef binnenstromen. Hoooooi, neem een betaalrekening, een krediet, een zorgverzekering, zorgtoeslag blablabla.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Al die brieven die we thuis gestuurd krijgen omdat ik binnenkort 18 wordt!
3,5 uur vliegen. Maar het lijkt me zo'n mooie stad, dus het is te overzien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, gaaf! Wel ver voor zo'n weekendje
!
quote:LONDEN - Geert Wilders profileerde zich vrijdag in Londen als ‘de mogelijke nieuwe premier van Nederland’. Maar de verzamelde internationale pers reageerde bij vlagen geschokt.
Tijdens een persconferentie werd het stil toen hij de profeet Mohammed omschreef als ‘barbaar, massamoordenaar en een pedofiel’. Op een vraag van Al Jazeera noemde hij de islam ‘gewelddadig, gevaarlijk en achterlijk’, en ‘een fascistische ideologie’.
Een Amerikaan vroeg wat Wilders prioriteiten zijn als premier. De PVV-leider antwoordde dat hij een eind zou maken aan ‘de massa-immigratie uit islamitische landen’ en dat hij hard zou optreden tegen misdaad, vooral die van ‘een groeiende criminele minderheid’ onder moslims.
Totale freak
Een Turks station kreeg te horen dat premier Erdogan ‘een totale freak’ is, en dat Turkije het land wordt geleid door ‘gestoorden’. ‘Is deze man altijd zo?’, vroeg CNN na afloop aan de aanwezige Nederlanders. ‘Dit was schokkend.’ Een Brit: ‘Ik wens Nederland heel veel sterkte.’ Wilders was in Londen om zijn film Fitna te tonen. Van de 1.400 genodigde politici kwamen er ‘een half dozijn’ opdagen, aldus Wilders’ gastheer Lord Pearson.
In Londen waren honderden betogers op de been om hun steun aan Wilders te betuigen. Enkele tientallen mensen demonstreerden tegen de komst van de PVV-leider.
Niet zo'n agendaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Yv. het volgende:
[..]
Leuk. Waar gaat de vergadering over?
[..]
Provoceren is hem niet vreemd.![]()
Doe gewoon niet zo interessant met dingen die eigenlijk helemaal niet interessant zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo'n agendagewoon een agenda, voor mijn dagelijkse bezigheden
op iCal.
Ik deed niet interessant manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo interessant met dingen die eigenlijk helemaal niet interessant zijn! [ afbeelding ] Voorkomt misverstanden als deze! [ afbeelding ]
Je smiley deed anders zoiets vermoeden, rekel:quote:
quote:
Oeh, handig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo'n agendagewoon een agenda, voor mijn dagelijkse bezigheden
op iCal.
Ik kreeg een aantal brieven van onze huidige verzekeraar, daarnaast een brief van de belastingdienst over zorgtoeslag en dat was het volgens mij ook wel zo'n beetje. Wel anderhalf jaar daarvoor een brief van het Ministerie van Defensie gekregen wegens inschrijving voor de dienstplicht. En dan zelf nog een aanvraag naar ib-groep gestuurd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shit!
Ohnee ik wel wat meer, ook kei veel reclame en die zooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg een aantal brieven van onze huidige verzekeraar, daarnaast een brief van de belastingdienst over zorgtoeslag en dat was het volgens mij ook wel zo'n beetje. Wel anderhalf jaar daarvoor een brief van het Ministerie van Defensie gekregen wegens inschrijving voor de dienstplicht. En dan zelf nog een aanvraag naar ib-groep gestuurd.
Gewoon net doen alsof!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
En het is pijnlijk duidelijk dat ik geen leven heb!
Joah ik heb ook heus wel dingen te doen.. Maar afspreken met m'n vriendje of toevallig even iets doen met een vriendin enzo ga ik er natuurlijk niet in zettenquote:
Ahzo, neequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah ik heb ook heus wel dingen te doen.. Maar afspreken met m'n vriendje of toevallig even iets doen met een vriendin enzo ga ik er natuurlijk niet in zetten!
Iew, Bt praat nu al in de wij-vorm.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij ook, tot we wakker worden van die afschuwelijke pijn!
Ik moet echt altijd minimaal een halfuur slaapdronken m'n been masseren voor ik weer kan slapen!
Als je je best doet vast wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
Zou ik vandaag 500 posts kunnen halen?
Bp check die link van mij, baggerrr manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
wd, je gaat toch geen dagcijfer geilpijp worden hoop ik?
Ja, het lijkt wel alsof hij te hoog zit. Maar het is wel een erg droge opname, geen echo/reverb etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bp check die link van mij, baggerrr man
Oh, haha, zo!quote:
Jammer dat ik al een oogje op hem heb. Al gaan Meester Niels, Sven Kramer en Jan Kooijman voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:41 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihihi.Joel & Clementine 2.0
Hoezo jammer?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ik al een oogje op hem heb. Al gaan Meester Niels, Sven Kramer en Jan Kooijman voor.
Ik dacht: dit is zó niet Bt. Er kwam al een kotsbrokje vrij in m´n mond en voelde de drang om onmundig lang te gaan zitten schijten, terwijl ik m´n polsen doorkraste.quote:
quote:
JA. Gewoon. En Meester Niels is een tennisleraar die ik een naam heb gegeven omdat naamloos zo faggot was, en het was een echte Niels. Donderdag kan ik weer geilen.quote:
IK KIJK LEKKER GEEN SOAPS.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
En Jan Kooijman is nu echt wat Ferry Somogyi vroeger was voor jonge (soapkijkende) meisjes.
Les? In wat? Dansen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA. Gewoon. En Meester Niels is een tennisleraar die ik een naam heb gegeven omdat naamloos zo faggot was, en het was een echte Niels. Donderdag kan ik weer geilen.
[..]
IK KIJK LEKKER GEEN SOAPS.Vriendin van me krijgt les van hem.
Indianen?quote:
Fashion makeovers probably.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
Les? In wat? Dansen?
Jij bent echt obsessed door die film, he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:41 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihihi.Joel & Clementine 2.0
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent echt obsessed door die film, he?
Hehe.quote:
Een teenage mutant ninja turtle.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef Bragi het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/231476
GADVERDAMME!
Ik ben 12, wat is dit?
Gezelligquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Uncle Generaal-Majoor has arrived. Ik verwacht dadelijk geslinger over mijn ex.
Bwehehhe je zei slingerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Uncle Generaal-Majoor has arrived. Ik verwacht dadelijk geslinger over mijn ex.
Hoe gaat het met je vriend?quote:
"ahw waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriend?Hij is toch soldaat.
- T is uit.
Jawel maar na een tijdjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En daarom moet je nooit tegen mensen zeggen dat je een relatie hebt.
Hmhm, inderdaad. Al vonden m'n ouders het wel raar dat we na 2 maanden relatie ineens ons halfjarig samenzijn gingen vierenquote:
Ja tegen mn ouders moet ik wel, maar familie toch maar even wachtenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, inderdaad. Al vonden m'n ouders het wel raar dat we na 2 maanden relatie ineens ons halfjarig samenzijn gingen vieren
Ik vertelde het gisteren aan m'n oom en nu wil ie dat ik met hem langs komquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tegen mn ouders moet ik wel, maar familie toch maar even wachten.
Ik ook nooitquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NO ONE LIKES US
WE DON'T CARE!!
Bij mij is het ongeveer andersom eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook nooitmaar best wel vreemd, vind het nu raar om me voor te stellen dat ik vast ook wel weer een keer gewoon single zal zijn
.. En dat ik dat altijd was. Wat deed ik met al m'n tijd joh toen
![]()
geen dankquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pasta met spinazie, roomkaas en spekjesooh wat een goede tip, wat lekker, ik ga meteen boodschappen doen, bedankt!
Heeeuujjjj...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij is het ongeveer andersom eigenlijk.Ik heb nu al bijna 2 jaar geen vriend meer, maar daarvoor had ik dat wel altijd.
Begin het nu wel saai te vinden.
Ik zeg; friend with benefitsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben alweer naar oma geweest, kom er wel heul veul opeens.
Help remlof aan bier, geef om deze man. oxfam-novibquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:33 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Ik sms omdat gratis, dat nummer kost geld
neequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
Help remlof aan bier, geef om deze man. oxfam-novib
Waar het hart van vol is..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie die piemeltak weer in die banner.
quote:
Waar?quote:
Piemeltak?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie die piemeltak weer in die banner.
Er bestaat nu serieus eindelijk een DJ app voor de iPhone. Werd ook weleens tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Tjikke tjikke whowoowohoooop.
Ja, nu moet ik Sting - Desert Rose draaien.quote:
Niks mis mee. Ik vind het zo overdreven dat al die haters dat ding gaan afkraken. Prima als je jouw eigen telefoon leuker vind, maar ga dan geen bullshit lullen over een iPhone want dat ding werkt ook gewoon prima.quote:
Srsly?quote:
"play"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik Sting - Desert Rose draaien.
Tjikke tjikke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Tjikke tjikke whowoowohoooop.
ik kraak hem niet afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik vind het zo overdreven dat al die haters dat ding gaan afkraken. Prima als je jouw eigen telefoon leuker vind, maar ga dan geen bullshit lullen over een iPhone want dat ding werkt ook gewoon prima.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij een man bent![]()
Nee heb geen relatie
Rijke fantasiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die besneeuwde tak die op een piemel lijkt. Zie hier:
Aanstootgevende fok-banner.
MIRRE IS EEN MANquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Een man met een cavia + kanon in z'n avatar heeft?
Ja mijn fout. Heb ik al jaren bij je en dat blijft maar in mijn hoofd hangen :/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Een man met een cavia + kanon in z'n avatar heeft?
En kijk uit voor uitsteeksels anders beschadig je je schenen.quote:
quote:
Oehhhh.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jouw kleinerende woordjes. Rrrrrr!
quote:
hee, ik eet vandaag ook frietjes. Met frikandellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:00 schreef Devvie het volgende:
wij eten PATAT
uit een PATATpan
en naast die PATAT
worden er ook mexicano's en andere vleeschsnacks gebakken
in de PATATpan
Viesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
hee, ik eet vandaag ook frietjes. Met frikandellen.
En gisteren had ik voordeelmenu 2 bij de snackbar.quote:
quote:
Wij kennen elkaar al jarenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:53 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Ja mijn fout. Heb ik al jaren bij je en dat blijft maar in mijn hoofd hangen :/
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was net met Bragi aan het PM'en over die Lush actie, en toen vertelde hem wat ik deed en toen was hij ineens weghij is m'n idee aan het stelen!
Boh dat is wel een koopjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En gisteren had ik voordeelmenu 2 bij de snackbar.
Inhoud3 porties patat/friet 1 frikandel 1 kroket 1 kaassoufflé 6 mini-loempia's 1 bak satésaus
En dat alles voor maar ¤6,-
Tjikke tjikke whoop, here she is, the one, the only, DIE DJEE SA-NAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Thanks. Ik ga nu Simon and Garfunkel luisteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Hello darkness my old friend. I've come to talk to you again.
Ja en het is nog eens lekker ook. Echt een geweldige snackbar; ze zijn alleen helaas wel 's avonds na 21:00 dicht en ook op maandagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh dat is wel een koopje
bij ons is hetzelfde maar dan 4porties PATAT 10eu ofzo.
Sana?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tjikke tjikke whoop, here she is, the one, the only, DIE DJEE SA-NAAAAAAAAAAAAAAA
?
S&G.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks. Ik ga nu Simon and Garfunkel luisteren.
Snackbars ftw.. sowiesoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en het is nog eens lekker ook. Echt een geweldige snackbar; ze zijn alleen helaas wel 's avonds na 21:00 dicht en ook op maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |