Bwehehhe je zei slingerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Uncle Generaal-Majoor has arrived. Ik verwacht dadelijk geslinger over mijn ex.
Hoe gaat het met je vriend?quote:
"ahw waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vriend?Hij is toch soldaat.
- T is uit.
Jawel maar na een tijdjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
En daarom moet je nooit tegen mensen zeggen dat je een relatie hebt.
Hmhm, inderdaad. Al vonden m'n ouders het wel raar dat we na 2 maanden relatie ineens ons halfjarig samenzijn gingen vierenquote:
Ja tegen mn ouders moet ik wel, maar familie toch maar even wachtenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, inderdaad. Al vonden m'n ouders het wel raar dat we na 2 maanden relatie ineens ons halfjarig samenzijn gingen vieren
Ik vertelde het gisteren aan m'n oom en nu wil ie dat ik met hem langs komquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja tegen mn ouders moet ik wel, maar familie toch maar even wachten.
Ik ook nooitquote:
WHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NO ONE LIKES US
WE DON'T CARE!!
Bij mij is het ongeveer andersom eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook nooitmaar best wel vreemd, vind het nu raar om me voor te stellen dat ik vast ook wel weer een keer gewoon single zal zijn
.. En dat ik dat altijd was. Wat deed ik met al m'n tijd joh toen
![]()
geen dankquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pasta met spinazie, roomkaas en spekjesooh wat een goede tip, wat lekker, ik ga meteen boodschappen doen, bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |