Oh, haha, zo!quote:
Jammer dat ik al een oogje op hem heb. Al gaan Meester Niels, Sven Kramer en Jan Kooijman voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:41 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihihi.Joel & Clementine 2.0
Hoezo jammer?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ik al een oogje op hem heb. Al gaan Meester Niels, Sven Kramer en Jan Kooijman voor.
Ik dacht: dit is zó niet Bt. Er kwam al een kotsbrokje vrij in m´n mond en voelde de drang om onmundig lang te gaan zitten schijten, terwijl ik m´n polsen doorkraste.quote:
quote:
JA. Gewoon. En Meester Niels is een tennisleraar die ik een naam heb gegeven omdat naamloos zo faggot was, en het was een echte Niels. Donderdag kan ik weer geilen.quote:
IK KIJK LEKKER GEEN SOAPS.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
En Jan Kooijman is nu echt wat Ferry Somogyi vroeger was voor jonge (soapkijkende) meisjes.
Les? In wat? Dansen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA. Gewoon. En Meester Niels is een tennisleraar die ik een naam heb gegeven omdat naamloos zo faggot was, en het was een echte Niels. Donderdag kan ik weer geilen.
[..]
IK KIJK LEKKER GEEN SOAPS.Vriendin van me krijgt les van hem.
Indianen?quote:
Fashion makeovers probably.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:
Les? In wat? Dansen?
Jij bent echt obsessed door die film, he?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:41 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whihihihi.Joel & Clementine 2.0
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent echt obsessed door die film, he?
Hehe.quote:
Een teenage mutant ninja turtle.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:07 schreef Bragi het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/231476
GADVERDAMME!
Ik ben 12, wat is dit?
Gezelligquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
Uncle Generaal-Majoor has arrived. Ik verwacht dadelijk geslinger over mijn ex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |