Nee hoor, jij vindt het ook wel leukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nicedat wil ik ook!
Is Alice in Wonderland een mannelijke film?
Geniaal!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, jij vindt het ook wel leuk
Alice in Wonderland
quote:
Jezus, wat slecht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee hoor, jij vindt het ook wel leuk
Alice in Wonderland
Nee, dat wil je niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nicedat wil ik ook!
Is Alice in Wonderland een mannelijke film?
Verdommequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet.
Nee, helemaal niet.Op een gegeven moment wordt er wel gevochten, maar dat duurt niet heel erg lang.
Wat een pussy.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verdommeik ga m'n vriendje nooit meekrijgen naar die film
dan maar een vriendin vragen, haha.
Laatste film waar hij heen ging was Avatar geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat een pussy.Hij gaat alleen naar hersenloze actiefilms?
Het heet Alice in Wonderland, kom opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:21 schreef Bragi het volgende:
Er is ook niks vrouwelijks aan de film, hoor...Ik weet niet waar hij bang voor is?
Ja, so? Alsof hij dat vroeger als klein kind nooit heeft gezien/gelezen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laatste film waar hij heen ging was Avatar geloof ikoid.
[..]
Het heet Alice in Wonderland, kom op..
Ik heb 'm als kind anders nooit gezien/gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, so? Alsof hij dat vroeger als klein kind nooit heeft gezien/gelezen?
Dat verklaart waarom je nu bent zoals je bent. Arme meid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm als kind anders nooit gezien/gelezen
Alsof ik Alice nodig heb, mijn fantasie reikt veel verder dan een stom verzonnen wereldjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je nu bent zoals je bent. Arme meid.
Dat heb ik je vaker horen zeggen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik Alice nodig heb, mijn fantasie reikt veel verder dan een stom verzonnen wereldje!
Ik dacht dat het uit was?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dude, heb je de KLB SC-nieuwsbrief niet gekregen deze week?quote:
Ik ben nog nooit met m'n vriendje naar de bioscoop geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat waren een paar nare urenquote:
Whehequote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met m'n vriendje naar de bioscoop geweest.
Geloof je me nietquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude, heb je de KLB SC-nieuwsbrief niet gekregen deze week?
Ahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dat waren een paar nare uren..
[..]
Oh man, ik ben ook naar Komt een vrouw bij de dokter geweest met mn vriendin, wat een ramp was datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:02 schreef Bragi het volgende:
Ik ben met m'n vriendin al geweest naar:
- I Love You, Man (mijn idee)
- Brüno (mijn ideeen het was gratis)
- Harry Potter deel weet ik veel (haar idee)
- (500) Days of Summer (mijn ideemaar we vonden 'm allebei superleuk
)
- The Rebound (haar idee, maar hey: Catherine Zeta-Jones)
- Up (ons idee)
- Komt Een Vrouw Bij De Dokter (ons idee)
- It's Complicated (samen met vriend van mij en zijn vriendin, dus grotendeels hun idee)
- Alice in Wonderland (ons idee)
Films die ik succesvol heb afgeslagen: Twilight deel huppeldepup, Valentine's Day en nog een aantal romantische chickflicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |