Oehhhh.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jouw kleinerende woordjes. Rrrrrr!
quote:
hee, ik eet vandaag ook frietjes. Met frikandellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:00 schreef Devvie het volgende:
wij eten PATAT
uit een PATATpan
en naast die PATAT
worden er ook mexicano's en andere vleeschsnacks gebakken
in de PATATpan
Viesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
hee, ik eet vandaag ook frietjes. Met frikandellen.
En gisteren had ik voordeelmenu 2 bij de snackbar.quote:
quote:
Wij kennen elkaar al jarenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:53 schreef ajaxsostenitore het volgende:
[..]
Ja mijn fout. Heb ik al jaren bij je en dat blijft maar in mijn hoofd hangen :/
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was net met Bragi aan het PM'en over die Lush actie, en toen vertelde hem wat ik deed en toen was hij ineens weghij is m'n idee aan het stelen!
Boh dat is wel een koopjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En gisteren had ik voordeelmenu 2 bij de snackbar.
Inhoud3 porties patat/friet 1 frikandel 1 kroket 1 kaassoufflé 6 mini-loempia's 1 bak satésaus
En dat alles voor maar ¤6,-
Tjikke tjikke whoop, here she is, the one, the only, DIE DJEE SA-NAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Thanks. Ik ga nu Simon and Garfunkel luisteren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Hello darkness my old friend. I've come to talk to you again.
Ja en het is nog eens lekker ook. Echt een geweldige snackbar; ze zijn alleen helaas wel 's avonds na 21:00 dicht en ook op maandagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh dat is wel een koopje
bij ons is hetzelfde maar dan 4porties PATAT 10eu ofzo.
Sana?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tjikke tjikke whoop, here she is, the one, the only, DIE DJEE SA-NAAAAAAAAAAAAAAA
?
S&G.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks. Ik ga nu Simon and Garfunkel luisteren.
Snackbars ftw.. sowiesoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en het is nog eens lekker ook. Echt een geweldige snackbar; ze zijn alleen helaas wel 's avonds na 21:00 dicht en ook op maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |