Ruilen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah oké, hier eerder omgekeerd.. Doordeweeks hebben we alle tijd voor elkaar, ofja, redelijk veel.. In het weekend gaat hij drinken met vrienden en werkt hij heel veel dus zien we elkaar een stuk minder.
Die tweedequote:
I would if I could.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik ga als goede dochter om de week naar m'n ouders
!
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:03 schreef Yv. het volgende:
[..]
I would if I could.
Anyway, morgen de verjaardag van mijn vriend en vanavond zijn verjaardag voor vrienden.
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerdwat heb je voor cadeautje
?
Wat een duur cadeautjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.
Zorgtoeslag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Al die brieven die we thuis gestuurd krijgen omdat ik binnenkort 18 wordt!
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shitquote:
maar ik geef ze standaard aan papaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shit!
Met z'n plofkop:quote:
Wauw, gaafquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Iets wat ik zelf graag wil, samen een lang weekend naar Istanbul.
Haha dat had ik ook ja, de post bleef binnenstromen. Hoooooi, neem een betaalrekening, een krediet, een zorgverzekering, zorgtoeslag blablabla.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:13 schreef Crack_ het volgende:
Al die brieven die we thuis gestuurd krijgen omdat ik binnenkort 18 wordt!
3,5 uur vliegen. Maar het lijkt me zo'n mooie stad, dus het is te overzien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wauw, gaaf! Wel ver voor zo'n weekendje
!
quote:LONDEN - Geert Wilders profileerde zich vrijdag in Londen als ‘de mogelijke nieuwe premier van Nederland’. Maar de verzamelde internationale pers reageerde bij vlagen geschokt.
Tijdens een persconferentie werd het stil toen hij de profeet Mohammed omschreef als ‘barbaar, massamoordenaar en een pedofiel’. Op een vraag van Al Jazeera noemde hij de islam ‘gewelddadig, gevaarlijk en achterlijk’, en ‘een fascistische ideologie’.
Een Amerikaan vroeg wat Wilders prioriteiten zijn als premier. De PVV-leider antwoordde dat hij een eind zou maken aan ‘de massa-immigratie uit islamitische landen’ en dat hij hard zou optreden tegen misdaad, vooral die van ‘een groeiende criminele minderheid’ onder moslims.
Totale freak
Een Turks station kreeg te horen dat premier Erdogan ‘een totale freak’ is, en dat Turkije het land wordt geleid door ‘gestoorden’. ‘Is deze man altijd zo?’, vroeg CNN na afloop aan de aanwezige Nederlanders. ‘Dit was schokkend.’ Een Brit: ‘Ik wens Nederland heel veel sterkte.’ Wilders was in Londen om zijn film Fitna te tonen. Van de 1.400 genodigde politici kwamen er ‘een half dozijn’ opdagen, aldus Wilders’ gastheer Lord Pearson.
In Londen waren honderden betogers op de been om hun steun aan Wilders te betuigen. Enkele tientallen mensen demonstreerden tegen de komst van de PVV-leider.
Niet zo'n agendaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:33 schreef Yv. het volgende:
[..]
Leuk. Waar gaat de vergadering over?
[..]
Provoceren is hem niet vreemd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |