Doe gewoon niet zo interessant met dingen die eigenlijk helemaal niet interessant zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo'n agendagewoon een agenda, voor mijn dagelijkse bezigheden
op iCal.
Voorkomt misverstanden als deze!
Ik deed niet interessant manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo interessant met dingen die eigenlijk helemaal niet interessant zijn! [ afbeelding ] Voorkomt misverstanden als deze! [ afbeelding ]
Je smiley deed anders zoiets vermoeden, rekel:quote:
quote:
Oeh, handig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo'n agendagewoon een agenda, voor mijn dagelijkse bezigheden
op iCal.
Ik kreeg een aantal brieven van onze huidige verzekeraar, daarnaast een brief van de belastingdienst over zorgtoeslag en dat was het volgens mij ook wel zo'n beetje. Wel anderhalf jaar daarvoor een brief van het Ministerie van Defensie gekregen wegens inschrijving voor de dienstplicht. En dan zelf nog een aanvraag naar ib-groep gestuurd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
belasting en ja volgens mij heb ik al 5 brieven van allerlei shit!
Ohnee ik wel wat meer, ook kei veel reclame en die zooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg een aantal brieven van onze huidige verzekeraar, daarnaast een brief van de belastingdienst over zorgtoeslag en dat was het volgens mij ook wel zo'n beetje. Wel anderhalf jaar daarvoor een brief van het Ministerie van Defensie gekregen wegens inschrijving voor de dienstplicht. En dan zelf nog een aanvraag naar ib-groep gestuurd.
Gewoon net doen alsof!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
En het is pijnlijk duidelijk dat ik geen leven heb!
Joah ik heb ook heus wel dingen te doen.. Maar afspreken met m'n vriendje of toevallig even iets doen met een vriendin enzo ga ik er natuurlijk niet in zettenquote:
Ahzo, neequote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah ik heb ook heus wel dingen te doen.. Maar afspreken met m'n vriendje of toevallig even iets doen met een vriendin enzo ga ik er natuurlijk niet in zetten!
Iew, Bt praat nu al in de wij-vorm.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij ook, tot we wakker worden van die afschuwelijke pijn!
Ik moet echt altijd minimaal een halfuur slaapdronken m'n been masseren voor ik weer kan slapen!
Als je je best doet vast wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
Zou ik vandaag 500 posts kunnen halen?
Bp check die link van mij, baggerrr manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:34 schreef Broekpaling het volgende:
wd, je gaat toch geen dagcijfer geilpijp worden hoop ik?
Ja, het lijkt wel alsof hij te hoog zit. Maar het is wel een erg droge opname, geen echo/reverb etc.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bp check die link van mij, baggerrr man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |