quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik had de OP net gekopieerd, gereed om het nieuwe topic te openen, dus wilde ik de kopie niet verspillen.quote:
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij zit er ook geen kip in tavuk gogusu hoor.
Bedankt, ik gebruik nu een nieuwe browser waar ik hem niet in mijn bookmarks heb staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had de OP net gekopieerd, gereed om het nieuwe topic te openen, dus wilde ik de kopie niet verspillen.
Volgens mij ook. Misschien is ze van plan om tovuk gogusu te maken en is ze gewoon bang dat hij alles opeet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gek
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde! Beat that!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij houdt tms moeder hem voor de gek
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tavukg%C3%B6%C4%9Fs%C3%BCquote:Tavukgöğsü, süt, şeker, pirinç unu ve tavuğun göğüs etiyle yapılan hafif tatlı.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tavuk_g%C3%B6%C4%9Fs%C3%BCquote:Tavuk göğsü (Turkish: tavuk göğsü, "chicken breast") is a Turkish dessert pudding made with chicken and milk.
Geloof me, er zit echttt geen kip in tavuk gogusu. Ik heb het zo vaak gegeten en gezien hoe het werd gemaakt (op tv), er zit echt geen kip in. Sowieso vraag ik me af hoe je kip in een pudding zou moeten verwerken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb de wetenschap aan mijn zijde! Beat that!![]()
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Tavukg%C3%B6%C4%9Fs%C3%BC
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tavuk_g%C3%B6%C4%9Fs%C3%BC
Jij steeds met je ''dat-zul-je-vast-hier-of-daar-ook-kunnen-vinden''-posts.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je ook in Italië vinden en het is dichterbij![]()
Italiaiaiaiiaiaia
Ik moet een beetje tegengas geven, anders wordt dit een Turkentopic ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij steeds met je ''dat-zul-je-vast-hier-of-daar-ook-kunnen-vinden''-posts.
Misschien wordt het per streek anders gemaakt. Geen idee. Lijkt me sterk dat de Turkse Wiki het fout heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geloof me, er zit echttt geen kip in tavuk gogusu. Ik heb het zo vaak gegeten en gezien hoe het werd gemaakt (op tv), er zit echt geen kip in. Sowieso vraag ik me af hoe je kip in een pudding zou moeten verwerken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Misschien is ze van plan om tovuk gogusu te maken en is ze gewoon bang dat hij alles opeet.
De Turkse recepten op internet hebben ook geen kipfilet als ingredient, en ik heb nog nooit iemand tavuk gogusu met kipfilet zien maken. Het heet ook eigenlijk 'yalanci tavuk gogusu', omdat het op kipfilet lijkt maar er dus geen kipfilet inzit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien wordt het per streek anders gemaakt. Geen idee. Lijkt me sterk dat de Turkse Wiki het fout heeft.
Kippenborst in zeer kleine stukjes gehakt, zegt mijn moeder.
Wij dissen jouw moeder niet, wij laten jou inzien hoe jouw moeder jou disst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, niet mijn moeder lopen dissen! Anders vertoon ik me hier nooit meer.
Iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij dissen jouw moeder niet, wij laten jou inzien hoe jouw moeder jou disst.
Nee want dan zouden wij geen echte Turken zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kunnen jullie het ooit ergens over eens zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Kunnen jullie het ooit ergens over eens zijn?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee want dan zouden wij geen echte Turken zijn.
Volgens mij zijn jullie het alleen eens als jullie een gemeenschappelijke vijand hebben.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zijn jullie het alleen eens als jullie een gemeenschappelijke vijand hebben.
AryaMehr, waar ben je.
Ik zeg alleen maar dingen die waar zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt echt. Turken zijn het nooit met elkaar eens maar komen wel altijd voor elkaar op enzo.
Echt zo een zin waar je ver mee komt in het leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt door deze zin: ''Türkün Türkten baska dostu yoktur!''
Vertaling: Een Turk heeft geen andere vriend dan een Turk!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt zo een zin waar je ver mee komt in het leven.
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Je moet het niet letterlijk nemen natuurlijk. Maar houdt het wel altijd in je achterhoofd, er zit een kern van waarheid in.
Nee, want Nederlanders haten elkaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zit er ook een kern van waarheid in een zin als 'Een Nederland heeft geen andere vriend dan een Nederlander' ?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Umutların bittiği anda Türk'ün kudreti başlar!
'en nu ga ik weg'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Op jou is meer de zin 'Kijk mij eens een niet-nationalistische en goed geïntegreerde Turk zijn' van toepassing.
Lukt je toch niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet ik dan maar de gemeenschappelijke vijand spelen?
Wacht maar tot mijn ware aard komt bovendrijven. Dan piep je wel anders!quote:
Zo schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn ware aard komt bovendrijven. Dan piep je wel anders!
*duivelse lach*
Nouquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouhet kan toch dat iemand aan het kotsen is en dat je denkt gatver
maar toch.. schattig op een rare manier
? niet?
Ja precies!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Als mijn broertje aan het kosten is, is het naast goor natuurlijk ook schattig. Omdat hij op dat moment hulp nodig heeft.
Dan kan ik de grote broer uithangen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Is goed, maar dan moet je er wel wat mee doen!
Diep.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verslaafd aan labello, hoe diep is de consumptiemaatschappij gezonken?
Haha, yep. Drie uur is voor mij genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
Nu al terug van een verjaardag![]()
Oh daar heb ik nooit last van
Gezellige vogel ben jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, yep. Drie uur is voor mij genoeg.
Ik mol wel vaker mijn sieraden.
Deze verjaardag: met vriendinnen bij elkaar, eten, praten. En bijna iedereen vertrok rond dit tijdstip...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezellige vogel ben jeOf de verjaardag was plichtmatig
![]()
Ik heb er geen, al wil ik wel weer een horloge, al vind ik dat nog geen sieraad
Ok, chill, lekker roddelen meiddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze verjaardag: met vriendinnen bij elkaar, eten, praten. En bijna iedereen vertrok rond dit tijdstip...
Horloges vind ik leuk. Maar ik kan er niet mee omgaan... (vaag hé)
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
Maar ik ga nu ook slapen, trusten Julisjülidis![]()
![]()
Horloges willen mij niet. Ik wil ze wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, chill, lekker roddelen meidd![]()
Er valt niet mee om te gaan?_!
Ik blijf toch nog evenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. Jij ook Thomas (geen Tjeerd, toch
?)!
Klinkt serieus dit, ga naar een artsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Horloges willen mij niet. Ik wil ze wel.
Kortom: ik raak het kwijt, ik vergeet het om te doen, ik maak het kapot, meestal loopt de tijd niet goed bij mij.
Ik denk dat ik en horloge het samen moeten oplossenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt serieus dit, ga naar een arts
Het zit vast in je jeugd, daar ging het misquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik en horloge het samen moeten oplossen.
Ik ga wel slapen. Mijn hersens functioneren niet goed op dit tijdstip
. (zoals je het af kunt leiden uit mijn berichten van net)
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
gisteravond 2 uur aan m'n huiswerk gezeten.op een vrije vrijdagavond.
![]()
vanavond bruiloft.
Ik ook. Kip.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb zin in kip door deze TT.
En ik ben zojuist een halve Turk genoemd.![]()
![]()
Ik kan niets eten en heb nergens zin in, maar kip...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 euro?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Even wat 'cool story, bro' informatie; ik ga twee lahmacuns hale (3 euro per stuk) en dan wéér verder studeren
.
I know, las het net op twitter.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Even wat 'cool story, bro' informatie; ik ga twee lahmacuns hale (3 euro per stuk) en dan wéér verder studeren
.
Heeft Wik ook al Twitter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know, las het net op twitter.Smakelijk eten nogmaals, en succes met studeren.
Oh btw, wat Rookkert zegt, 3 euro is echt te veel.
3 euro? Ben je gek ofzo. Hier 1.50.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
.
1.50 is een gevaarlijke prijs, dan koop je er zo 3quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
3 euro? Ben je gek ofzo. Hier 1.50.![]()
Nouja, ik zou er nu ook wel 3,- voor geven nu ik niet kan eten.
heul niet waar, want 3 kan ik toch niet op.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.50 is een gevaarlijke prijs, dan koop je er zo 3
DE HOGER GEKLASSEERDE ROEPT MAAR VANUIT ZIJN IVOREN FLAT MENSEN OPEN JE OGEN WE WORDEN KAALGEPLUKT DOOR DE ELITE UIT ROTTERDAMquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, gierige kazen zijn jullie! Wallah!
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef maartjeh het volgende:
[..]
heul niet waar, want 3 kan ik toch niet op.
NIEHIETS. Ik zeg net dat ik niet kan eten. Ik zou een moord doen voor een lahmacun. Zelfs voor een halve.quote:
Oh, ik dacht dat je gewoon geen Turk in de buurt hadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
NIEHIETS. Ik zeg net dat ik niet kan eten. Ik zou een moord doen voor een lahmacun. Zelfs voor een halve.
Wat heb jij gegeten?
Jawel, zal Turken hier in de buurt. Turkse bakkers, dönerzaken, Turkse supermarkt, allesch. Ik heb acute tonsilitis, oftewel amandel-ontsteking. Had ik dinsdag al, donderdag naar het ziekenhuis geweest, en binnenkort moet ik geopereerd worden. Maar vooralsnog zit ik nu met flink veel pijn in m'n keel, tong, en oren thuis en heb ik verhoging. Zit nu aan de diclofenac maar zelfs dat helpt niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gewoon geen Turk in de buurt hadWat heb je dan? Moet je nuchter zijn voor operatie ofzo? Zelfs als je ziek bent kan je eten, mag misschien alleen niet
Ik heb dus pasta met broccoli, spinazie, creme fraiche, spekjes en geitenkaas op. Is serieus lekker, had nog nooit geitenkaas op, vond het altijd maar vies klinken
Ah klote is datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jawel, zal Turken hier in de buurt. Turkse bakkers, dönerzaken, Turkse supermarkt, allesch. Ik heb acute tonsilitis, oftewel amandel-ontsteking. Had ik dinsdag al, donderdag naar het ziekenhuis geweest, en binnenkort moet ik geopereerd worden. Maar vooralsnog zit ik nu met flink veel pijn in m'n keel, tong, en oren thuis en heb ik verhoging. Zit nu aan de diclofenac maar zelfs dat helpt niet.
Krijg geen hap door m'n keel en kan amper praten. Ben ook pas sinds 17.30 uit bed.Heb 2 superrijpe bananen op en net een bakje appelmoes.
Ohhhh, lekker! Geitenkaas is HEEEEEEEEEEEERLIJK!
Ik KAN wel praten, maar wil het niet. Ja klopt, ik moet dan zelfs veel ijs eten en ijswater drinken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote is datKan je wel normaal praten of is dat met zo'n hete aardappel in je keel zeg maar?
Na je operatie mag je veel ijs eten volgens de kinderamandelboekjes
![]()
Ja, nooit op, maar het is best lekker jaAlleen een hel om te snijden, plakkerig enzo..
Gelukkig is er FOK!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik KAN wel praten, maar wil het niet. Ja klopt, ik moet dan zelfs veel ijs eten en ijswater drinken.Ben heel benieuwd hoe ik me voel als ik wakker word en de dagen erna. Maar goed, ik ga 't meemaken.
Hahaha ja, dat is wel zo. Maar je kunt het ook in stukjes kopen hè.
hmmm,, ff kijkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig is je zus verstandig en wijs![]()
Pics van de dochter van je ouders
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een foto van squirrel.d gezien
xD grrr..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een foto van squirrel.d gezien
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
maartjeh, zo'n amandeloperatie? Heb je eerder narcose gehad? Vond het wel een leuk gevoel, lachend op de stoel met dat het toch niet kan werken. Daarna wakker alsof er niets is gebeurd, allemaal huilende kinderen om me heen. En een bloedend oor.![]()
veel plezier alvast.
Ik was volgens mij elf. Die narcose is niets om bang voor te zijn, je bent weg zonder het in de gaten te hebben. Ik dacht eerst dat ik wel wakker kon blijven als ik genoeg m'n best deed en ineens was ik wakker en was alles klaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.Maar jij bent al jong aan je amandelen geopereerd begrijp ik?
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.Maar jij bent al jong aan je amandelen geopereerd begrijp ik?
Het gaat toch niet om het aantal, maar hoe zij zich erbij voelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goed
Oh kan toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
denk je echt dat zij mijn zus is ?
Aan de url te zien heeft hij op 'ugly girl' gegoogled.quote:
Alvast succes,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niet zo slim doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de url te zien heeft hij op 'ugly girl' gegoogled.
http://1.bp.blogspot.com/(...)/167px-Ugly_girl.gif
Haha ja ik zei ook al 'ik ga van 0 tot 6 zéker halen!'.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was volgens mij elf. Die narcose is niets om bang voor te zijn, je bent weg zonder het in de gaten te hebben. Ik dacht eerst dat ik wel wakker kon blijven als ik genoeg m'n best deed en ineens was ik wakker en was alles klaar.
Kan best zijn, maar bij iemand in mijn naaste omgeving is het eens goed fout gegaan. Was bijna fataal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goed
Lelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat aardig Koebilaij, dat je je zusje een ugly girl vindt.
Ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb laatst weer die brief voor een prik tegen baarmoederhalskanker gekregen. Heeft iemand die hier genomen?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Lelijkwie zij dat!
P.s. het was als een oude foto bedoelt.
?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Heb laatst weer die brief voor een prik tegen baarmoederhalskanker gekregen. Heeft iemand die hier genomen?
Ach so..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb die prik nooit genomen, laatst een nieuw brief gekregen. Jij?
Tsssquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tss, bilmifalem!? Wat is dit!?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waah!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi mensen.
Ik heb een heel leuk liedje voor jullie, waag het niet om het niet te luisteren!
Dat is weer een hele andere genre, dat valt gewoon niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nah, was redelijk te beluisteren![]()
Maar ik heb liever iets zoals...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
Foei!nu snel gaan luisteren allemaal anders wordt borte boos
Kane.. serieus? KANEquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Sorry, Can you forgive mequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, mijn schuld. Ik was vergeten dat jullie cultuurbarbaren zijn.
Ah kom op, dit nummer is best ok, beter dan vorige albumquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:57 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah kom op, dit nummer is best ok, beter dan vorige album
Ja, de hele dag door.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, dansen jullie dit ook op bruiloften?
quote:
Kindje.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ja, de hele dag door.
En daarna gaan we ook zakdoekje leggen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:35 schreef Squirrel.D het volgende:
Oké een oude foto van haar dan maar,
[ afbeelding ]
Wiki.. hoe oud denk je dat wiki is???quote:
Ditquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook als ik zijn echte leeftijd niet had geweten.
Hoe weet je datquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook als ik zijn echte leeftijd niet had geweten.
Ik ben geen puber meer. Ik ben een volwassen man.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wiki.. hoe oud denk je dat wiki is???
Ik schat hem ook op 14. Hij schept steeds op over zijn ogen.
Wat een puber.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben geen puber meer. Ik ben een volwassen man.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Rookert gezien. En dat terwijl hij wel mijn foto's heeft gezien.
Ik heb jouw foto ook gezienquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Rookert gezien. En dat terwijl hij wel mijn foto's heeft gezien.
Ik heb het nog nooit gezien iigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, dansen jullie dit ook op bruiloften?
Haha ik welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Je mag best een foto zien hoor, maar dan wil ik een foto ervoor terugquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Jij hebt mijn foto's al gezien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je mag best een foto zien hoor, maar dan wil ik een foto ervoor terug![]()
![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:14 schreef Squirrel.D het volgende:
Wiki in welke stad woon je eigenlijk...
Of dorp...
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hem boven mijn bed hangen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hem boven mijn bed hangen
quote:
Nieuwe avaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef Julis het volgende:
Is dit net zoiets als voetbalplaatjes verzamelen?
Ja, ik moest eerst een firmware hacken, Jwz....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bohhhh, wat knap van je. Dat was vast moeilijk te vinden.
Nice,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof zodat ik chicks kan playen.
Kingdom Hearts heb ik echt lang niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hihi, dankje. Kairi van Kingdom Hearts
Oeeh![]()
Ik heb vandaag nog "Kingdom Hearts 358/2 days" uitgespeeldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kingdom Hearts heb ik echt lang niet meer gespeeld
Ik heb ze bijna allemaal![]()
coolquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kingdom Hearts heb ik echt lang niet meer gespeeld
Ik heb ze bijna allemaal![]()
Niet. Ongeveer 30 uurquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:27 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
cool![]()
Ik heb laatst kingdomhearts 358/2 precies in 24 uur uitgespeeld (hard mode),
Zus Normal mode 40 uur
Wahahahquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een foto van Rookert gezien.
Volgens mij is 'ie best breed.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik dacht laat ik maar eens kijken op wiks fben toen zag ik mclovin
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog "Kingdom Hearts 358/2 days" uitgespeeld. Leuk spel.
!
Lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb nog ergens een kingdom hearts spel liggen.. misschien morgen even kijken
ik weet nog dat ik ergens vastliep en toen het zo zat was dat ik het nooit meer het aangeraakt
P.s. heb jij een nieuwe ps3quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]ik heb nog ergens een kingdom hearts spel liggen.. misschien morgen even kijken
ik weet nog dat ik ergens vastliep en toen het zo zat was dat ik het nooit meer het aangeraakt
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |