Haha, yep. Drie uur is voor mij genoegquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:12 schreef Rookert het volgende:
Nu al terug van een verjaardag![]()
Oh daar heb ik nooit last van
Gezellige vogel ben jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha, yep. Drie uur is voor mij genoeg.
Ik mol wel vaker mijn sieraden.
Deze verjaardag: met vriendinnen bij elkaar, eten, praten. En bijna iedereen vertrok rond dit tijdstip...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezellige vogel ben jeOf de verjaardag was plichtmatig
![]()
Ik heb er geen, al wil ik wel weer een horloge, al vind ik dat nog geen sieraad
Ok, chill, lekker roddelen meiddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Deze verjaardag: met vriendinnen bij elkaar, eten, praten. En bijna iedereen vertrok rond dit tijdstip...
Horloges vind ik leuk. Maar ik kan er niet mee omgaan... (vaag hé)
Hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
Maar ik ga nu ook slapen, trusten Julisjülidis![]()
![]()
Horloges willen mij niet. Ik wil ze wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, chill, lekker roddelen meidd![]()
Er valt niet mee om te gaan?_!
Ik blijf toch nog evenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. Jij ook Thomas (geen Tjeerd, toch
?)!
Klinkt serieus dit, ga naar een artsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Horloges willen mij niet. Ik wil ze wel.
Kortom: ik raak het kwijt, ik vergeet het om te doen, ik maak het kapot, meestal loopt de tijd niet goed bij mij.
Ik denk dat ik en horloge het samen moeten oplossenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klinkt serieus dit, ga naar een arts
Het zit vast in je jeugd, daar ging het misquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik en horloge het samen moeten oplossen.
Ik ga wel slapen. Mijn hersens functioneren niet goed op dit tijdstip
. (zoals je het af kunt leiden uit mijn berichten van net)
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
gisteravond 2 uur aan m'n huiswerk gezeten.op een vrije vrijdagavond.
![]()
vanavond bruiloft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |