Ik ook. Kip.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb zin in kip door deze TT.
En ik ben zojuist een halve Turk genoemd.![]()
![]()
Ik kan niets eten en heb nergens zin in, maar kip...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 euro?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Even wat 'cool story, bro' informatie; ik ga twee lahmacuns hale (3 euro per stuk) en dan wéér verder studeren
.
I know, las het net op twitter.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Even wat 'cool story, bro' informatie; ik ga twee lahmacuns hale (3 euro per stuk) en dan wéér verder studeren
.
Heeft Wik ook al Twitter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know, las het net op twitter.Smakelijk eten nogmaals, en succes met studeren.
Oh btw, wat Rookkert zegt, 3 euro is echt te veel.
3 euro? Ben je gek ofzo. Hier 1.50.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
.
1.50 is een gevaarlijke prijs, dan koop je er zo 3quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
3 euro? Ben je gek ofzo. Hier 1.50.![]()
Nouja, ik zou er nu ook wel 3,- voor geven nu ik niet kan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |