quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een foto van squirrel.d gezien
xD grrr..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een foto van squirrel.d gezien
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
maartjeh, zo'n amandeloperatie? Heb je eerder narcose gehad? Vond het wel een leuk gevoel, lachend op de stoel met dat het toch niet kan werken. Daarna wakker alsof er niets is gebeurd, allemaal huilende kinderen om me heen. En een bloedend oor.![]()
veel plezier alvast.
Ik was volgens mij elf. Die narcose is niets om bang voor te zijn, je bent weg zonder het in de gaten te hebben. Ik dacht eerst dat ik wel wakker kon blijven als ik genoeg m'n best deed en ineens was ik wakker en was alles klaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.Maar jij bent al jong aan je amandelen geopereerd begrijp ik?
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nog nooit narcose gehad. Ben daar eigenlijk nog het bangste voor.Maar jij bent al jong aan je amandelen geopereerd begrijp ik?
Het gaat toch niet om het aantal, maar hoe zij zich erbij voelt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goed
Oh kan toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
denk je echt dat zij mijn zus is ?
Aan de url te zien heeft hij op 'ugly girl' gegoogled.quote:
Alvast succes,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niet zo slim doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan de url te zien heeft hij op 'ugly girl' gegoogled.
http://1.bp.blogspot.com/(...)/167px-Ugly_girl.gif
Haha ja ik zei ook al 'ik ga van 0 tot 6 zéker halen!'.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was volgens mij elf. Die narcose is niets om bang voor te zijn, je bent weg zonder het in de gaten te hebben. Ik dacht eerst dat ik wel wakker kon blijven als ik genoeg m'n best deed en ineens was ik wakker en was alles klaar.
Kan best zijn, maar bij iemand in mijn naaste omgeving is het eens goed fout gegaan. Was bijna fataal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duizenden mensen krijgen narcose per dag, je bent niet bijzonder op dat punt, tuurlijk komt het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |