Helemaal mee eens, nou weten we het wel hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die kankerdame () zo naar
'nee, ik wil geen sympathyvotes..nee..'
als je dat echt niet had gewild, had je tot in de liveshows je bek gehouden
Snap ik, maar elke keer als ze in beeld is wordt het weer benadrukt. Het is een talentenshow.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Je zal het maar hebben op je 31e, lijkt me nogal obvious dat dat een grote stempel drukt op alles wat je doet.
oh, dat wens je niemand toe, maar zo bijzonder zingt ze niet, en als ze het ECHT zo graag wil, dat zingen, en door wil gaan op wat ze kan en gaat murmelen dat ze geen sympathyvotes wil.. verzwijg het dan tot je echt door bent..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Je zal het maar hebben op je 31e, lijkt me nogal obvious dat dat een grote stempel drukt op alles wat je doet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat zij verantwoordelijk is voor de montage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap ik, maar elke keer als ze in beeld is wordt het weer benadrukt. Het is een talentenshow.
Best een leuk nummer, en ze doen het goedquote:
Ik zeg ook dat er nadruk op wordt gelegd, niet door wie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij verantwoordelijk is voor de montage.
Serieus? Ik vond het echt voor geen meter klinken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Best een leuk nummer, en ze doen het goed.
Ik heb dan ook eigen muziek opstaan en de tv zacht, misschien ligt het daar aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het echt voor geen meter klinken.
quote:
Mogen alledrie door wat mij betreft.quote:
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Was ze aan het blowen echt? Wat sneu zeg... dat je dat 'nodig' hebt met zulke dagen.
sokko sokkoquote:
Niemand heeft dat 'nodig', ze doet het omdat ze dat lekker vindtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Was ze aan het blowen echt? Wat sneu zeg... dat je dat 'nodig' hebt met zulke dagen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
laat dat wijf lekker blowen![]()
alsof artiesten geen drugs gebruiken
meisjes zijn bazenquote:
Er is maar 1 beetje leuke vent, die neger met dat sjaaltje, de rest isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Er zitten een paar hele goede bij vind ik. Mis alleen een lekker ding
Ik ook!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
wie geeft de moraalridder een biertjequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie geeft de moraalridder een biertje
Oh jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo erg als
'kinderen maken grapjes over hoesten.. maar ik niet!'
Oppervlakkige vrouwen ook altijd...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
als meneer moblo weg is... surequote:
omdat 't kán!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef D. het volgende:
Als 'jullie' allemaal tegen Janna zijn, dan ben ik vóór Janna
heh gedsie! waar is je smaaak!quote:
hoi!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef RaveBabe76 het volgende:
ben nog nieuw op fok forum, ontdekte net dit X factor topicstaat hier zoals altijd ook weer aan
het trio donny janna en satcha was super!
ben benieuwd zo wie er door gaandeze 3 vast en zeker
wil liever deze horenquote:
ben jij mijn vrouw?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo erg als
'kinderen maken grapjes over hoesten.. maar ik niet!'
quote:
welkomquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef RaveBabe76 het volgende:
ben nog nieuw op fok forum, ontdekte net dit X factor topictv staat hier zoals altijd ook weer aan
Heb die wel eens op de radio gehoord, dan is ie 3 keer zo langquote:
Nee, over die reclame,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die maakt ook garpjes over hoesten!?!
Welke kandidaat ben jij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef RaveBabe76 het volgende:
ben nog nieuw op fok forum, ontdekte net dit X factor topictv staat hier zoals altijd ook weer aan
Pleister op de mond en je hebt nergens last vanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]rete irritant, ik zou een vork in zijn oog steken als ik die een half uur in de buurt had. Of in mijn eigen
.
neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb die wel eens op de radio gehoord, dan is ie 3 keer zo lang.
Ben jij mijn vrouw ?quote:
Timmie ook. Hij weet het alleen niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
'bel direct als u een sterretje ziet'..
nou, die heren hier bij Chaps, de lokale homobar, willen wel vaak zo'n gheyle carglassspuiter even langs hebben komen om dat sterretje dicht te spuiten!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik kom net terug van de sportschool, heb ik iets gemist?
donny!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik kom net terug van de sportschool, heb ik iets gemist?
What has been seen can not be unseen, en alle varianten daarop. Daarbuiten vind ik hem ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pleister op de mond en je hebt nergens last van.
een nieuwelingquote:
Stuk beter dan eerder, dus terecht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Merel
Sorry, of was ze goed? Heb 'r niet gehoord. Voor-trek-senioor.
Oh dus je bent er de eerste ronde al uit gegaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef RaveBabe76 het volgende:
[..]
hahaha helaas geen 1, was t maar waar :p zing zo vals als een kraai
wat een baasquote:
ja echt hequote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Anders flash je even je tet bijna. Bah ik heb nu al een hekel aan haar. Heerlijk.
Voor mij of voor Janna?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is die 'facepalm' smiley ookalweer?
en dan gaat femke zeker doorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Nou ja, die 2 waren toch ook goed? Af en toe snap ik er echt niets van.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat jouw "fok-stopwoordje" ofzo?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is die 'facepalm' smiley ookalweer?
nee, ik ga me never voor zoiets opgeven hahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dus je bent er de eerste ronde al uit gegaan?
nah die ene kon wel watquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van die twee blondjes verbaast me echt
Fokn00b.quote:
Nee he? Hij was me wel opgevallen denk ik, zo'n brede vent.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Jep. het volgende:
"Je valt nog niet echt op."
Voor ons als kijkers helemaal niet, omdat ik in de vorige x-campus die Dean nog HELEMAAL niet heb gezien.![]()
ps: NEE KEES.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Bij Janice moet ik altijd denken aan "Chandler Biiiiiing eh ehehehehehehehehhhh".
Daar gaat ze over struikelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Earthquaking!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Oh daar is Quasimodo weer.
Vorig jaar zat d'r een meisje van 22 in m'n klas die ook geen woord Engels kon, tenenkrommend.quote:
Jij niet spellenquote:
Jij niet spellenquote:
Hoi Cee,quote:
Lullig is dat, maar zo'n moeilijke tekst is het nou ook weer niet.quote:
Vind ik ook een beetje stom inderdaad, zo trekt de een de ander naar beneden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
Waarom moeten solisten eigenlijk ik groepjes kunnen zingen als er een aparte categorie voor groepjes is? Moeten de groepjes straks ook solo kunnen zingen? Nee he?
ja datquote:
Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:36 schreef Steve het volgende:
Als ze geen Engels spreekt, wat wil ze in de liveshows gaan doen dan?
quote:
dat was toch gewoon 'k heb zo'n zin in een pizza calzone?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.
Maar ja da's Italiaans.
Oh nee deze pingelpingeljengel versie van Use Somebody.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Fonetisch brabbelen. Ik kan ook heel goed Se bastasse una bella canzone van Eros Ramazotti van voor naar achter meezingen maar of er iets van klopt? Neuh.
Maar ja da's Italiaans.
Kutnummer, maar wel goed gezongenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
sombadeeeeej..
maar verder wel mooi
Vreselijk inderdaad, hoe kan je een lekker nummer zo saai makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was toch gewoon 'k heb zo'n zin in een pizza calzone?!
ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Romy heeft het allemaal, mooi en superzang.
Maar ik kan dat arrogante gebaartje van vorige week niet vergeten toen ze na het zingen met haar armen gebaarde van 'en zó moet het dus!'
jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet ik dus niet gaan doen voor Fok!Idols
quote:
Niet als je mijn stem wiltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die moet ik dus niet gaan doen voor Fok!Idols
Laura Jansenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja sinds dat grietje dat nummer zo acapella uitgebracht heeftDoodzonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |