ben jij mijn vrouw?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo erg als
'kinderen maken grapjes over hoesten.. maar ik niet!'
quote:
welkomquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef RaveBabe76 het volgende:
ben nog nieuw op fok forum, ontdekte net dit X factor topictv staat hier zoals altijd ook weer aan
het trio donny janna en satcha was super!
ben benieuwd zo wie er door gaandeze 3 vast en zeker
Heb die wel eens op de radio gehoord, dan is ie 3 keer zo langquote:
Nee, over die reclame,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die maakt ook garpjes over hoesten!?!
Welke kandidaat ben jij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef RaveBabe76 het volgende:
ben nog nieuw op fok forum, ontdekte net dit X factor topictv staat hier zoals altijd ook weer aan
het trio donny janna en satcha was super!
ben benieuwd zo wie er door gaandeze 3 vast en zeker
Pleister op de mond en je hebt nergens last vanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:23 schreef Vivi het volgende:
[..]rete irritant, ik zou een vork in zijn oog steken als ik die een half uur in de buurt had. Of in mijn eigen
.
neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb die wel eens op de radio gehoord, dan is ie 3 keer zo lang.
Ben jij mijn vrouw ?quote:
Timmie ook. Hij weet het alleen niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
'bel direct als u een sterretje ziet'..
nou, die heren hier bij Chaps, de lokale homobar, willen wel vaak zo'n gheyle carglassspuiter even langs hebben komen om dat sterretje dicht te spuiten!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik kom net terug van de sportschool, heb ik iets gemist?
donny!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik kom net terug van de sportschool, heb ik iets gemist?
What has been seen can not be unseen, en alle varianten daarop. Daarbuiten vind ik hem ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pleister op de mond en je hebt nergens last van.
een nieuwelingquote:
Stuk beter dan eerder, dus terecht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Merel
Sorry, of was ze goed? Heb 'r niet gehoord. Voor-trek-senioor.
Oh dus je bent er de eerste ronde al uit gegaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef RaveBabe76 het volgende:
[..]
hahaha helaas geen 1, was t maar waar :p zing zo vals als een kraai
wat een baasquote:
ja echt hequote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Anders flash je even je tet bijna. Bah ik heb nu al een hekel aan haar. Heerlijk.
Voor mij of voor Janna?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is die 'facepalm' smiley ookalweer?
en dan gaat femke zeker doorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Nou ja, die 2 waren toch ook goed? Af en toe snap ik er echt niets van.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat jouw "fok-stopwoordje" ofzo?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat is die 'facepalm' smiley ookalweer?
nee, ik ga me never voor zoiets opgeven hahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dus je bent er de eerste ronde al uit gegaan?
nah die ene kon wel watquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van die twee blondjes verbaast me echt
Fokn00b.quote:
Nee he? Hij was me wel opgevallen denk ik, zo'n brede vent.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:31 schreef Jep. het volgende:
"Je valt nog niet echt op."
Voor ons als kijkers helemaal niet, omdat ik in de vorige x-campus die Dean nog HELEMAAL niet heb gezien.![]()
ps: NEE KEES.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
Bij Janice moet ik altijd denken aan "Chandler Biiiiiing eh ehehehehehehehehhhh".
Daar gaat ze over struikelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
Earthquaking!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Oh daar is Quasimodo weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |