Helemaal mee eens, nou weten we het wel hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die kankerdame () zo naar
'nee, ik wil geen sympathyvotes..nee..'
als je dat echt niet had gewild, had je tot in de liveshows je bek gehouden
Snap ik, maar elke keer als ze in beeld is wordt het weer benadrukt. Het is een talentenshow.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Je zal het maar hebben op je 31e, lijkt me nogal obvious dat dat een grote stempel drukt op alles wat je doet.
oh, dat wens je niemand toe, maar zo bijzonder zingt ze niet, en als ze het ECHT zo graag wil, dat zingen, en door wil gaan op wat ze kan en gaat murmelen dat ze geen sympathyvotes wil.. verzwijg het dan tot je echt door bent..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Je zal het maar hebben op je 31e, lijkt me nogal obvious dat dat een grote stempel drukt op alles wat je doet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat zij verantwoordelijk is voor de montage.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Snap ik, maar elke keer als ze in beeld is wordt het weer benadrukt. Het is een talentenshow.
Best een leuk nummer, en ze doen het goedquote:
Ik zeg ook dat er nadruk op wordt gelegd, niet door wie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij verantwoordelijk is voor de montage.
Serieus? Ik vond het echt voor geen meter klinken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef Fir3fly het volgende:
Best een leuk nummer, en ze doen het goed.
Ik heb dan ook eigen muziek opstaan en de tv zacht, misschien ligt het daar aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het echt voor geen meter klinken.
quote:
Mogen alledrie door wat mij betreft.quote:
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Was ze aan het blowen echt? Wat sneu zeg... dat je dat 'nodig' hebt met zulke dagen.
sokko sokkoquote:
Niemand heeft dat 'nodig', ze doet het omdat ze dat lekker vindtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Was ze aan het blowen echt? Wat sneu zeg... dat je dat 'nodig' hebt met zulke dagen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
laat dat wijf lekker blowen![]()
alsof artiesten geen drugs gebruiken
meisjes zijn bazenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |