quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat heeft Suri een smal bekkie voor zo'n uk!(Lijkt me er zo eentje van 'dalussikniej!
"
)
En dat zijn halfzusjes?quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 16:17 schreef kvd het volgende:
En Robert Schoemacher met Andjelica en Livia
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 april 2010 12:10 schreef Leigh het volgende:
[..]
En dat zijn halfzusjes?
Dat zou je niet zeggen... die koppies lijken veel op elkaar! Moeten wel pappa's genen zijn
Die elmo-tas!quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Die twins van Lopez zijn wel echt saai en dan ook nog eens zo vreselijk degelijk gekleed, wat een kleurloze gevalletjes
Ja ik had die brbrry shit idd ook nog in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en vorige keer de gezellige Burberry bermuda en badpak.
Of ze schieten toevallig steeds foto's tijdens de uitjes op Zondag
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik had die brbrry shit idd ook nog in mn achterhoofd
Het is inderdaad erg zondagse kleding. Mini-adults. Ravotten niet toegestaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Of ze schieten toevallig steeds foto's tijdens de uitjes op Zondag
quote:
Die van mij is een slag kleiner en ik heb m gekocht in 1998 in NY. Ik zit nu op werk dus ik kan niet showen..quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor jezelf?Show us!
Van die elmo-tasjes als rugtas, of *insert ander stripfiguur*, ken ik wel, maar dit is net een mandje!
Niet halfzwart, een kwart zwart. En degenen die verstand hebben van biologie weten goed dat dat mogelijk is. Als twee recessieve genen bij elkaar komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef emss het volgende:
volgens mij wordt het later een hele mooie meid... als ze haar haar verft.
boris heeft enorme sterke genen zo te zien... als zelfs z'n halfzwarte dochter blank is met blond haar!
Ik vind ze zo leuk hequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef lily het volgende:
[..]
Die van mij is een slag kleiner en ik heb m gekocht in 1998 in NY. Ik zit nu op werk dus ik kan niet showen..
quote:Op woensdag 7 april 2010 14:07 schreef kvd het volgende:
Joey McIntyrem(NKOTB), vrouw en zoontjes Griffin Thomas en Rhys Edward
[ afbeelding ]
De kleine Rhys heeft gehoorproblemen en heeft op jonge leeftijd (4 maandjes) al een gehoorapparaatje
[ afbeelding ]
Ik vond het een beetje oud lijken voor een baby, op de één of andere manier!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Dat kind van Christina Milian lijkt wel zo'n Baby Born pop.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje oud lijken voor een baby, op de één of andere manier!Maar on the bright side: Christina Milian heeft in ieder geval niet meer van dat vieze sletteblonde haar + rode lippen en panterprint
quote:
Dat dacht ik ook gelijk. "Oei, net haar moeder!" Ik schakelde daarna natuurlijk snel over naar haar vader.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat geinig! Dat koppie, sprekend de moeder, dat mondje, die ogen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef lily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do want!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hehe, ja daar dacht ik erna ook aan, blijft een leuke vaderquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk. "Oei, net haar moeder!" Ik schakelde daarna natuurlijk snel over naar haar vader.
Oei nr. 2!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef lily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
!
Vragen ze dan niet of het het tasje van je kinderen is?
En het is niet dat "mandje" dat dat jongetje van JLo heeft, maar hij is wel tof zeg![]()
Voor het plaatsen van de foto
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef JaneDoe het volgende:
clarence seedorf en fam;
[ afbeelding ]
die had ik niet eerder gezien, leuk gezin!
quote:
nee, ik zie het inderdaad, het jongetje heeft een mandje en geen tasje..quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
En het is niet dat "mandje" dat dat jongetje van JLo heeft, maar hij is wel tof zeg![]()
volgens mij zn 2e vrouw en is zij de moeder van t zoontjequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat z'n 2e vrouw of zijn ex-vrouw met de kindjes, weet je dat toevallig?
En idd leuk gezin iig
Oh dat is leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef lily het volgende:
Ik loop het niet mee rond maar gebruik het als beautycase/tas
Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij zn 2e vrouw en is zij de moeder van t zoontje
Nigel is fotograaf en jurylid in America's next top modelquote:
Ik sluit ook aan en ik kan niet beloven dat ik niet ga voordringen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Get in line!![]()
Hij lijkt me ook zo'n heerlijk gezelschap, zo lekker relaxt, gewoon een fijne vriendelijke man.
Ah gos dat mutsjequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef kvd het volgende:
En Benjamin, met Tom en Gisele
[ afbeelding ]
Awww lievquote:
Leuke foto, dat linkse meisje, wat een beauty!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef JaneDoe het volgende:
clarence seedorf en fam;
[ afbeelding ]
die had ik niet eerder gezien, leuk gezin!
quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef rena het volgende:
Eerste foto van het zoontje van Wayne Rooney (bekende Engelse voetballer):
[ afbeelding ]
quote:
de zwijmel-ogen van papa!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja zo een lodderige blik hebben die idd ..
ahhhhhhh. drama.... ik hoop wel dat een van de fotografen dat plushie heeft teruggegooid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef Butterfly91 het volgende:
Knox gooit zijn knuffel van het balkon![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die knuffel is in een kanaal of rivier gevallen, las ik ergens op een blog.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Whiskers het volgende:
[..]
ahhhhhhh. drama.... ik hoop wel dat een van de fotografen dat plushie heeft teruggegooid.
ik loop ook nog steeds niet warm voor zijn zusjequote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
hmmm ik weet het niet maar Knox heeft iets vreemds over zich... kan er geen vinger opleggen... beetje het 'zelfde' als wat ik vind van dat jongste kind van Britney.
Vreemde ooggies enzo
Als er iets is wat ze daar doet is het die kleine stevig vast houdenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Dandilion het volgende:
pittjollie twins: ze drogen nog wel op hoor....
ow en jenny on the block houd je zoontje (papa dubbelganger) goed vast
pfff!!! hij valt zo in het water!
Ja, vind ik ook hoor, ze knijpt 'm bijna fijn zo stevig hugt ze 'm. Ze ziet er zelf lekker naturel uit; mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Skaai het volgende:
Als er iets is wat ze daar doet is het die kleine stevig vast houden.
Leuk snoetje heeft die kleine, ik vond ze eerst maar stom maar het valt eik wel mee.
het is echt schrikken he?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef rena het volgende:
Het lijkt nu net een jongetje![]()
O wacht, dat was het al hé?
Die van Celine Dion was er geloof ik "zelf aan toe". Volgens haar mag je kinderen nooit dwingen of zoietsquote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef kvd het volgende:
[..]
het is echt schrikken he?We kunnen hem nu niet meer voor meisje aanzien.
Maar het zal vast wel weer voor school zijn ofzo, geloof dat ze daar wel wat strenger zijn in de haardracht van jongens (was dat ook niet zo met de zoon van Celine Dion?)
En daar gaat nog een knuffel het water inquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef kvd het volgende:
en onze Sunday Rose heeft trek in een yoghurt-ijsje
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
hmmm ik weet het niet maar Knox heeft iets vreemds over zich... kan er geen vinger opleggen... beetje het 'zelfde' als wat ik vind van dat jongste kind van Britney.
Vreemde ooggies enzo
...in een Sunday-ijsje. 1 euro bij de Mac!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef kvd het volgende:
en onze Sunday Rose heeft trek in een yoghurt-ijsje
[ afbeelding ]
quote:
quote:
FAS?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt...
Kijkt een beetje dommig uit de ogen
Komt meer door de vlotte kleding; d'r hoofd wordt wel getekender hoor. (en gelukkig maar, dat ze het niet strak trekt!!)quote:Op maandag 19 april 2010 02:05 schreef lievelotte het volgende:
Reese blijft er zo jong uitzien! zou toch zo haar kleine zusje kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |