quote:
nee, ik zie het inderdaad, het jongetje heeft een mandje en geen tasje..quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
En het is niet dat "mandje" dat dat jongetje van JLo heeft, maar hij is wel tof zeg![]()
volgens mij zn 2e vrouw en is zij de moeder van t zoontjequote:Op vrijdag 9 april 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat z'n 2e vrouw of zijn ex-vrouw met de kindjes, weet je dat toevallig?
En idd leuk gezin iig
Oh dat is leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:13 schreef lily het volgende:
Ik loop het niet mee rond maar gebruik het als beautycase/tas
Thanks!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij zn 2e vrouw en is zij de moeder van t zoontje
Nigel is fotograaf en jurylid in America's next top modelquote:
Ik sluit ook aan en ik kan niet beloven dat ik niet ga voordringen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Get in line!![]()
Hij lijkt me ook zo'n heerlijk gezelschap, zo lekker relaxt, gewoon een fijne vriendelijke man.
Ah gos dat mutsjequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:01 schreef kvd het volgende:
En Benjamin, met Tom en Gisele
[ afbeelding ]
Awww lievquote:
Leuke foto, dat linkse meisje, wat een beauty!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef JaneDoe het volgende:
clarence seedorf en fam;
[ afbeelding ]
die had ik niet eerder gezien, leuk gezin!
quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef rena het volgende:
Eerste foto van het zoontje van Wayne Rooney (bekende Engelse voetballer):
[ afbeelding ]
quote:
de zwijmel-ogen van papa!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja zo een lodderige blik hebben die idd ..
ahhhhhhh. drama.... ik hoop wel dat een van de fotografen dat plushie heeft teruggegooid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef Butterfly91 het volgende:
Knox gooit zijn knuffel van het balkon![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die knuffel is in een kanaal of rivier gevallen, las ik ergens op een blog.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:23 schreef Whiskers het volgende:
[..]
ahhhhhhh. drama.... ik hoop wel dat een van de fotografen dat plushie heeft teruggegooid.
ik loop ook nog steeds niet warm voor zijn zusjequote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
hmmm ik weet het niet maar Knox heeft iets vreemds over zich... kan er geen vinger opleggen... beetje het 'zelfde' als wat ik vind van dat jongste kind van Britney.
Vreemde ooggies enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |