Die van mij is een slag kleiner en ik heb m gekocht in 1998 in NY. Ik zit nu op werk dus ik kan niet showen..quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor jezelf?Show us!
Van die elmo-tasjes als rugtas, of *insert ander stripfiguur*, ken ik wel, maar dit is net een mandje!

Niet halfzwart, een kwart zwart. En degenen die verstand hebben van biologie weten goed dat dat mogelijk is. Als twee recessieve genen bij elkaar komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:01 schreef emss het volgende:
volgens mij wordt het later een hele mooie meid... als ze haar haar verft.
boris heeft enorme sterke genen zo te zien... als zelfs z'n halfzwarte dochter blank is met blond haar!

Ik vind ze zo leuk hequote:

quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:49 schreef lily het volgende:
[..]
Die van mij is een slag kleiner en ik heb m gekocht in 1998 in NY. Ik zit nu op werk dus ik kan niet showen..

quote:Op woensdag 7 april 2010 14:07 schreef kvd het volgende:
Joey McIntyrem(NKOTB), vrouw en zoontjes Griffin Thomas en Rhys Edward
[ afbeelding ]
De kleine Rhys heeft gehoorproblemen en heeft op jonge leeftijd (4 maandjes) al een gehoorapparaatje
[ afbeelding ]

.
.

Ik vond het een beetje oud lijken voor een baby, op de één of andere manier!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Skaai het volgende:
Dat kind van Christina Milian lijkt wel zo'n Baby Born pop.
 Maar on the bright side: Christina Milian heeft in ieder geval niet meer van dat vieze sletteblonde haar + rode lippen en panterprint
 Maar on the bright side: Christina Milian heeft in ieder geval niet meer van dat vieze sletteblonde haar + rode lippen en panterprint   

quote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje oud lijken voor een baby, op de één of andere manier!Maar on the bright side: Christina Milian heeft in ieder geval niet meer van dat vieze sletteblonde haar + rode lippen en panterprint
 Zij ziet er idd goed uit
 Zij ziet er idd goed uit   Wel weer lekker glad getrokken voor de foto, maar verder erg netjes en verzorgd, stijlvol
 Wel weer lekker glad getrokken voor de foto, maar verder erg netjes en verzorgd, stijlvol   , dus dat mag de pret niet drukken
 , dus dat mag de pret niet drukken  

quote:
 !
!

Dat dacht ik ook gelijk. "Oei, net haar moeder!" Ik schakelde daarna natuurlijk snel over naar haar vader.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat geinig! Dat koppie, sprekend de moeder, dat mondje, die ogen!

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef lily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Do want!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z

Hehe, ja daar dacht ik erna ook aan, blijft een leuke vaderquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gelijk. "Oei, net haar moeder!" Ik schakelde daarna natuurlijk snel over naar haar vader.
Oei nr. 2!

quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef lily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

!
Vragen ze dan niet of het het tasje van je kinderen is?
En het is niet dat "mandje" dat dat jongetje van JLo heeft, maar hij is wel tof zeg
Voor het plaatsen van de foto
 Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.

quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef JaneDoe het volgende:
clarence seedorf en fam;
[ afbeelding ]
die had ik niet eerder gezien, leuk gezin!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |