Als er iets is wat ze daar doet is het die kleine stevig vast houdenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Dandilion het volgende:
pittjollie twins: ze drogen nog wel op hoor....
ow en jenny on the block houd je zoontje (papa dubbelganger) goed vast
pfff!!! hij valt zo in het water!
Ja, vind ik ook hoor, ze knijpt 'm bijna fijn zo stevig hugt ze 'm. Ze ziet er zelf lekker naturel uit; mooi!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:25 schreef Skaai het volgende:
Als er iets is wat ze daar doet is het die kleine stevig vast houden.
Leuk snoetje heeft die kleine, ik vond ze eerst maar stom maar het valt eik wel mee.
het is echt schrikken he?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef rena het volgende:
Het lijkt nu net een jongetje![]()
O wacht, dat was het al hé?
Die van Celine Dion was er geloof ik "zelf aan toe". Volgens haar mag je kinderen nooit dwingen of zoietsquote:Op donderdag 15 april 2010 22:30 schreef kvd het volgende:
[..]
het is echt schrikken he?We kunnen hem nu niet meer voor meisje aanzien.
Maar het zal vast wel weer voor school zijn ofzo, geloof dat ze daar wel wat strenger zijn in de haardracht van jongens (was dat ook niet zo met de zoon van Celine Dion?)
En daar gaat nog een knuffel het water inquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef kvd het volgende:
en onze Sunday Rose heeft trek in een yoghurt-ijsje
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:39 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
hmmm ik weet het niet maar Knox heeft iets vreemds over zich... kan er geen vinger opleggen... beetje het 'zelfde' als wat ik vind van dat jongste kind van Britney.
Vreemde ooggies enzo
...in een Sunday-ijsje. 1 euro bij de Mac!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:40 schreef kvd het volgende:
en onze Sunday Rose heeft trek in een yoghurt-ijsje
[ afbeelding ]
quote:
quote:
FAS?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt...
Kijkt een beetje dommig uit de ogen
Komt meer door de vlotte kleding; d'r hoofd wordt wel getekender hoor. (en gelukkig maar, dat ze het niet strak trekt!!)quote:Op maandag 19 april 2010 02:05 schreef lievelotte het volgende:
Reese blijft er zo jong uitzien! zou toch zo haar kleine zusje kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |