Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je er geen hebt
ik heb er daarom ook geenquote:
Quanta costa, all in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Of als je niet wilt wachten Fles, dan kan ik het wel bestellen voor je.
Ligt aan het gewicht, ik zal thuis even kijken. Of ga de bestelprocedur ein, dan merk je het vanzelf, voordat je cc moet invullen (hoop ik). 400 gram, komt nog verpakking bij. Het bord is 24 dollar. Ik moet straks echt even zoeken dan, wat het kost om in te laten vliegenquote:
Nu weet ik alleen niet of de douane nog wil vangen.quote:Qty Description Price
1 Yamanote Line Station Light -- Tokyo ~ My Home Sign Light $24.00
Subtotal $24.00
Economy Air (SAL) $6.55
Total $30.55
slaap ze knuffelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
TVP en nu ff slapen... ben gaaar... vnaaf naar bios
oh mooi, dan kan ik het nog hier bij pa en ma laten bezorgen ook dusquote:
ben je al klaar met werken ?quote:
Tijdens collegequote:
Trusten meisjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
TVP en nu ff slapen... ben gaaar... vnaaf naar bios
Die willen niets, je zit onder het grensbedrag van +/- 22.50quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weet ik alleen niet of de douane nog wil vangen.
quote:
Op de douanesite zal nog wel wat extra staan. Ik heb nu onzingegevens ingevuld, ik heb zelf ook geen account daar, mijn vrouw wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh mooi, dan kan ik het nog hier bij pa en ma laten bezorgen ook duszal ze leren met hun marktplaatskoopwoede
![]()
Oh ja, dat was het, zo'n belachelijk bedrag dat het lachwekkend isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die willen niets, je zit onder het grensbedrag van +/- 22.50
Ja, ik zal thuis even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel hoeveel geld je van me krijgt en wat je nog meer moet weten he Ph?
ik hoop dat het hier niet komtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
volgens buinedraar komt nu de grote buiigheid eraan
Klopt, ik ga nu namelijk douchenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
*webcam op afstand bedienen gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga nu namelijk douchen![]()
Het is hier iig aardig grijs aant worden jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
dan zie je een kast en een lege stoelquote:
zal ik je rug komen wassenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga nu namelijk douchen![]()
als het goed is is het alleen maar natte sneeuwquote:
BBQquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is hier iig aardig grijs aant worden ja.
Dat die sneeuw godverdomme ophoert ofzo.
Het is tijd voor zomer! Terras! Bier! BBQ!
* zet douchecam aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zie je een kast en een lege stoel
ooh, daar kan ik zelf heel goed bij hoorquote:
jammerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, daar kan ik zelf heel goed bij hoor
lekker werksfeerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
net bijna ontslag op staande voet genomen
dir. zoekt iets, ik zoeken, zoeken, zoeken... zijn secr. gebeld... we vinden het niet...
en dan doet ie alsof ik achterlijk ben en mijn best niet doe.
Daar kan ik niet tegen dus ik ontplofte en zei ook dat ie me als achterlijk behandelde
zijn antwoord: rustig blijven en doen wat ik zeg
en geen tegenspraak....nou dan ken je mij nog niet
dus ik: ik vertrek zo...
hij: misschien moet je dat maar doen
dus ik: moet ik gaan? ik ga NU dan he...
ging ie zn kantoor binnen met de zin: zoek nou maar...
(secr. hing nog aan de foon en moest lachen toen ik zei dat ik vertrok...)
hij heeft zn ass gered door te zeggen dat het belangrijk was (was het ook, gaat om meer dan een miljoen euro) en dat ie dan opgefokt wordt.
Maar hij zei: je moet geen commentaar geven dat ik kan horen.
waarop ik zei: u mag alles horen. Ik ben een open mens (is ook zo, hij mag best horen dat ik het een lul van een vent vind en dat heeft ie nu dus ook gehoord)
ik was goed aan het schelden iig
thank god, nog maar 8 werkweken, waarvan 3 werkweken vakantie (geloof ik)
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;quote:
laat ie maar lekker stikken, nog even doorbijten en je bent er van afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;
tja hij is niet de grote baasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;
frans is MIJN baas, dir is de secr. haar baas (willem heet die lul)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat ie maar lekker stikken, nog even doorbijten en je bent er van af
ja want dan bleef ik hier welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja hij is niet de grote baas
en gelukkig maar
neuh dat mag je nietquote:
50 ruggen door het putjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
oh het document (dat ik dus uiteindelijk wel gevonden had) niet uitprinten (actie secr) heeft de dir. nu 50.000 euro gekost
okay dan mag je wel even stresserig doen
dir is nu trouwens ineens mn beste vriendje
doet aardiger dan dat hij het hele jaar heeft gedaan
giertjequote:
quote:
alles goed hierquote:
hier regent et momenteelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
het begint hier ook wat te dwarrelen
yep, daarom, ik heb er wel begrip voor.. maar dan moet hij begrip ervoor hebben dat ik mijn best deed en het gevoel kreeg dat hij dat niet waardeerdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
50 ruggen door het putje
dan doe ik wel iets meer dan stresserig
wel tegen de secr. dan he![]()
Je lijkt m'n moeder welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
net bijna ontslag op staande voet genomen
dir. zoekt iets, ik zoeken, zoeken, zoeken... zijn secr. gebeld... we vinden het niet...
en dan doet ie alsof ik achterlijk ben en mijn best niet doe.
Daar kan ik niet tegen dus ik ontplofte en zei ook dat ie me als achterlijk behandelde
zijn antwoord: rustig blijven en doen wat ik zeg
en geen tegenspraak....nou dan ken je mij nog niet
dus ik: ik vertrek zo...
hij: misschien moet je dat maar doen
tsja soms moet je ze effe hun plek wijzen hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt m'n moeder welDie moest als administratief medewerkster ook eens ergens een keukentje poetsen
![]()
"WAT?! DAAR WORD IK NIET VOOR BETAALD!"
En weg was zevrouwen...
vergelijking van lek mn kut, want ik was hier af en breng koffie, bestel broodje e.d. terwijl ik FINANCIEEL adm. medewerkster ben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt m'n moeder welDie moest als administratief medewerkster ook eens ergens een keukentje poetsen
![]()
En weg was zevrouwen...
dit is duidelijk iets andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En weg was zevrouwen...
en daar begin je niet aan als ik zo lees doe je al meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vergelijking van lek mn kut, want ik was hier af en breng koffie, bestel broodje e.d. terwijl ik FINANCIEEL adm. medewerkster ben.
Als secr. doe ik nog meer kutklusjes
maar nou probeert hij het wel weer goed te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep, daarom, ik heb er wel begrip voor.. maar dan moet hij begrip ervoor hebben dat ik mijn best deed en het gevoel kreeg dat hij dat niet waardeerde
en aangezien zij er niet was, was ik de gebeten hond
ja LL heeft haar directeur even op zijn plek gezetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
alles goed hier
heb ik nog wat gemist
Ja okeequote:
en zo hoort het sommige van die hoge lui gedragen zich alsof ze god zelf zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja LL heeft haar directeur even op zijn plek gezet
oh sorrie voor mn reactie dan, kwam over alsof je het vergeleekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okeeIk moest er gewoon ff aan denken, da's alles heur
quote:
denk dat ie gewoon doorhad dat hij me als achterlijk behandelde en dat niet door de beugel konquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar nou probeert hij het wel weer goed te maken
dan wordt hij toch nog slimquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat ie gewoon doorhad dat hij me als achterlijk behandelde en dat niet door de beugel kon
Volgens Mireille duurt dat een halve dag dus maandag doet ie weer achterlijkquote:
Weet ik tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh sorrie voor mn reactie dan, kwam over alsof je het vergeleek
en dat is niet zo, voel me nergens te goed voor .. voor geen enkele taak
en ik was opgefokt door de dirquote:
succesquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Mireille duurt dat een halve dag dus maandag doet ie weer achterlijk
Ik zeg toch "quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik was opgefokt door de dir
plaag me niet zo
sterkte marcquote:
jaja, was ook nog op een oude post gemiktquote:
hij plaagt je helemaal nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik was opgefokt door de dir
plaag me niet zo
we gaan vandaag. Gisteren kwam er van alles tussenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ben je gister nog wezen zwemmen met Randall ?
kom maar naar amsterdam, hier is het droogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
ik moet nog naar de stad maar heb geen zin om door de regen te gaan
Ik mocht de auto meenemen van JFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
nog wel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
kom maar naar amsterdam, hier is het droog
oewww beterquote:
hier is het anders droogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
apeldoorn is gewoon verdoemd met het weerquote:
regent het bij julliequote:
hier valt het over het algemeen wel meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
apeldoorn is gewoon verdoemd met het weer
nu nietquote:
hier zeldenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier valt het over het algemeen wel mee
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu niet
vanmorgen was het errug koud, en ik had natte haren EN nieuwe schoenen gekregen, die ik dan niet aan kon doen (als ik op de brommert moest) dus mocht ik de auto nemen
hier moest men krabben vanmorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu niet
vanmorgen was het errug koud, en ik had natte haren EN nieuwe schoenen gekregen, die ik dan niet aan kon doen (als ik op de brommert moest) dus mocht ik de auto nemen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
ik dus ook, nja ff de sproeier aangezet
naar huis
fijn weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
ik dus ook, nja ff de sproeier aangezet
naar huis
furtellquote:
vertelquote:
dus nu moet je tot morgen wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben ik te laat voor het postkantoor om mijn pakje op te halen
morgen zijn ze alleen in de ochtend openquote:
dat wordt je wekker zettenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen zijn ze alleen in de ochtend open
of maandag halenquote:
mja ik las het al van de weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm link is niet doorgekomen bij te triest voor woorden dit...
http://www.nu.nl/buitenla(...)aby-verhongeren.html
Oh okeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, was ook nog op een oude post gemikt
ben al weer met je aan het zoenen hoor
Oh jullie zitten lekker met zn allen op een zonnig terrasje of zoquote:
ik fiets ook wel morgen naar de zonnebankquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
hier regent het en natte sneeuw inmiddels
best kans dat het weer dan nog slechter isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik fiets ook wel morgen naar de zonnebank
nee dat is zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja morgen op te terug natte broek aantrekken is niet erg..... want dan ga ik gelijk naar huis. vandaag zou ik daarna gaan eten en naar bios.... dus dan is natte broek niet fijn
das voor mietjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat is zo
heb je geen regenpak dan?
Hee Ph!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, thuis, vrouw opgehaald en het eten bijna klaar.
mja das waar ook die regel gaat al in vanaf de brugklasquote:
heb nog nooit een regenpak gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das waar ook die regel gaat al in vanaf de brugklas
ik wel de eerste schooldag ding heeft 4 jaar in mijn kluisje gezetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog nooit een regenpak gehad
Je kunt als guest de winkelwagen uitchecken. Als je dan onzin info invult bij naw gegevens (geen validatie) gebeurt er niets, en met wat doorklikken, zie je de eindprijs uiteindelijk. Cc gegevens komen namelijk pas laterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Ph!EN wat kost het als ik 2 van die dingen wil?
![]()
Voordat mn moeder lampjes voor in de badkamer koopt
Ik kijk altijd tv tijdens het eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit heel fok soms editienl te kijken? iedereen heeft het over die kindercondooms
eten, zo maar doenquote:
geen ik last vanquote:
Droevig volk dan, want het was eergisteren al op NU.nlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit heel fok soms editienl te kijken? iedereen heeft het over die kindercondooms
Ik kijk nooit nu.nl tijdens het eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droevig volk dan, want het was eergisteren al op NU.nl
huh?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
Kindercondooms? WTF? Waar gaat dit naar toe?
Wat snap je niet? Ben jij gebaat bij kleuterzaad in je geit dan?quote:
in zwitserland willen ze condooms voor 14 jarigen op de markt brengenquote:
fijne avondquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eten, zo maar doen
en daarna biosik
van mijn pathe kaart
ik heb geen geitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ben jij gebaat bij kleuterzaad in je geit dan?
Oh nou, misschien zijn die juist wel gebaat bij wat extra eiwittenquote:
Neem zelf ook zo'n bordjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
he, verdomme, nou ga ik weer kijken of ze leuke gadgets hebben op dat jlist
andijvieprak met frikandel lijkt me nou niet echt lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen mijn andijvieprak van gisteren nog even warmen. Zonder frikkedel dus
andijvie + frikedelle =quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen mijn andijvieprak van gisteren nog even warmen. Zonder frikkedel dus
quote:
ze zal jouw frikandel wel krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
frikkedelle![]()
Morgen op het stationmet Marijke
Poppedijn..je zei poppedijnquote:
Ja hoor, prima geslapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaai gf en friemel!
Lekker geslapen nog?
Mijn laptop raakte oververhitdus viel 'ie uit en daarom was ik zo ineens verdwenen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaai gf en friemel!
Lekker geslapen nog?
Mijn laptop raakte oververhitdus viel 'ie uit en daarom was ik zo ineens verdwenen
Ehmm jaquote:
radiogansquote:
nou je het zegtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef friemelaar het volgende:
iemand laatstelijk nog iets van Sym vernomen![]()
Laatst meldde hij dattie ziek was, daarna niets meer ........
Daarna posste hij nog gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die zat met een burnout iddAl een tijdje stil ja
Nope, hekniequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef friemelaar het volgende:
Fles, heb jij toevallig z'n nummer ?
Stuur 'm dan ff een sms ofzowww
'k heb 'm ff een PMmetjegegeven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/249756
Hij zit als een aap te modden in V&AZal wel in orde zijn dus
alles goed?quote:
quote:
nee een geheime lesbian fuckfestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Desperate housewives op tv toevallig?
quote:
Allemaal in die neuktent van jou zekerquote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal in die neuktent van jou zekerStelletje vuige snollen
![]()
heeyquote:
Oh niet eens hoorquote:
en wanneer betaal je dan de rekeningquote:
Als jij een gironummer PMtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer betaal je dan de rekening
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef friemelaar het volgende:
ff schoondochter naar huis brengen, BRB
bankrekening ook goedquote:
ik stopte met lezen bij Xquote:
Dat maakt mij niet uitquote:
Weet je al wat je wilt hebben? Dan zal ik eens kijken of ik het dit weekend even bestel. Zelf hoef ik niets, ik houd me inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer eens in de kamer slapen denk iklogeerkamerbed is veel te hard
Ja die bordje mênquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt hebben? Dan zal ik eens kijken of ik het dit weekend even bestel. Zelf hoef ik niets, ik houd me inCreditcard discipline ftw
quote:
quote:
quote:
quote:
De liefde!quote:
Dan zou ik ze bijna in 2 keer bestellen Phe, omdat je dan de grootste kans hebt geen BTW te hoeven betalenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die bordje mên![]()
En als het voor onder de 100 euri kan wil ik er ook wel twee
Dat doe ik ook. Anders blijven ze vangenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik ze bijna in 2 keer bestellen Phe, omdat je dan de grootste kans hebt geen BTW te hoeven betalen
Dat is vreemd genoeg goedkoper dan die klaring.quote:
Klopt. Maar douanekosten betaal je niet onder de 150 euro geloof ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Anders blijven ze vangen
Volgens mij heb je dan ook geen inklaringskosten.
Waarschijnlijk werden die toch al hoger en met de BTW er bovenop (niet alleen over de aanschafprijs maar ook over de verzendkosten), dan kan dat wel uitquote:
Nah, BTW op 22 dollar per stuk is niet zo boeiendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt. Maar douanekosten betaal je niet onder de 150 euro geloof ikEn dan nog, dat is maar iets van 3 euro
Die BTW maakt het zo zuur
[..]
Ik importeer nu al jaren meuk uit China enzo, ik ben een meesteres geworden in legaal BTW ontduikenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er maar weinig van, maar doe maar de goedkoopste manier
Ik meende dat het volgens google in totaal op 22 euro nogwat uitkwamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Even zoeken naar mijn treintje: Inklaring: 17 euro.
Vrachtkosten waren 6 dollar per vracht dacht ik?
die betaal je dan niet neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, BTW op 22 dollar per stuk is niet zo boeiend
Die inklaring vond ik bij dat treintje al belachelijk. Maar ik weet nooit zeker wat je wel en niet moet betalen. Volgens mij vraagt de TNT niets als ze al weten dat ze het niet hoeven aan te geven
BTW en invoerrechten zijn pas vanaf 22 euro of zo, dus als ik 2x laat verschepen heb ik die niet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
http://www.tntpost.nl/voo(...)ngskosten/index.aspx
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/quote:inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/
Ik heb die kosten nog NOOIT betaald... en door mijn webshop heb ik echt veel geïmporteerd... Dus het zal wel aan de grootte van het pakket liggen... Maar in het geval van de treinbordjes is het niets wat je hoeft te betalen, omdat je onder de grens blijft voor BTW en douanekosten
quote:In het verleden ontving ik mijn zending(en) zonder dat ik inklaringskosten aan TNT Post hoefde te betalen, en nu moet ik ineens betalen. Waarom is dit?
U heeft een zending van buiten de Europese Unie (of in bepaalde gevallen binnen de Europese Unie) ontvangen waarop douanerechten (voorheen invoerrechten), BTW en/of andere invoerheffingen verschuldigd zijn. TNT Post doet voor uw zending(en) douaneaangifte en int hierover de verschuldigde douanerechten, BTW en andere invoerheffingen. Voor 9 januari 2005 werden deze kosten geheel door TNT Post gedragen. Door stijging van deze kosten is TNT Post genoodzaakt om, zoals bij andere logistieke vervoerders al langer gebruikelijk is, aan u een bijdrage in de kosten in rekening te brengen. Per 1 januari 2009 hanteert TNT post een vast tarief van ¤ 12,50 voor inklaringskosten.
Ow ehmm... ik kan morgen niet. Moet ehh... m'n goudvis uitlaten!quote:
Ik ben december vorig jaar pas gestopt met importeren, dus daar ligt het niet aanquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ehmm... ik kan morgen niet. Moet ehh... m'n goudvis uitlaten!Ja dat was het, m'n goudvis
![]()
Dan maakt het niet uit nee. Mijn treintje was al ietsje duurder. Om die nu per stel te laten komen is vragen om problemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben december vorig jaar pas gestopt met importeren, dus daar ligt het niet aan
Zoals ik al zei, ik bleef altijd onder het normbedrag voor BTWDus daarom denk ik ook geen inklaringskosten, want er was geen extra factuur of een aangifte bij de douane
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit nee. Mijn treintje was al ietsje duurder. Om die nu per stel te laten komen is vragen om problemen
Oh hmm juistquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, niet zo'n meesteres!
(en sowieso, de zweepjes komen pas de twedee date
)
Voor jou maak ik wel een uitzondering, tot morgen Flesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmm juistGelukkig maar
![]()
Sorry, Blup![]()
Ik ook, dus welterusten!quote:
nog 13 dagen en dan in duitsland.... ben benieuwd of datquote:
dat dus maar dan wel mijn eigen bed en niet die van giertjequote:
Neeeee, heerlijk warm, want kachel!quote:
Hihihi, nee, dat is ook al uit de aanslagquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihi, nee, dat is ook al uit de aanslag
En ik was snel met mijn reactiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
'k reageer misschien wat traag, ben nog aan 't werken (programmeren)
Nou ja niet echt nee. maar jij volgt dan ook meerdere sc's en waarschijnlijk ook nog MSN en wie weet wat nog meer ...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik was snel met mijn reactie
Mwah, 1 berichtje in 20 minuten is wel te doen hoor schatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou ja niet echt nee. maar jij volgt dan ook meerdere sc's en waarschijnlijk ook nog MSN en wie weet wat nog meer ...
[ afbeelding ]
'k zou dat nooit bij kunnen houden
Uhmm jah, dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, 1 berichtje in 20 minuten is wel te doen hoor schat
Woei, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Uhmm jah, dat lijkt me wel.![]()
Stop nu met werken trouwens, lang genoeg geweest....![]()
Tijd voor fun
zo, jij had er zin inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Uhmm jah, dat lijkt me wel.![]()
Stop nu met werken trouwens, lang genoeg geweest....![]()
Tijd voor fun
quote:
is geen uitzondering hoorquote:
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is geen uitzondering hoor![]()
das de reden dat ik meestal nog laat op fok zit
de jeugd slaapt dus als je niet TE hard roept .....allez votre corridorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?
als je het netjes houdt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
ja, dat is wel redelijk ja..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg was('morgens dus)
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aanslag? die van 2002 was in hartje Kuta ja... Maar Kuta is groot..
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...quote:
Wat ister meissie ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.quote:
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.
Ik hou me hier toch maar even in
Harder peuteren, dat zijn leuke studiereisjes..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hem![]()
jawel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje he
Dat zou ik zo niet durven zeggen..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef friemelaar het volgende:
Indah : weet jij toevallig wat de term polka of polki aangeeft m.b.t. hindoeïsme en sieraden ?
Zou je het kunnen achterhalen op e.o.a. manier ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet durven zeggen..
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.
Ik hou me hier toch maar even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |