heeyquote:
Oh niet eens hoorquote:
en wanneer betaal je dan de rekeningquote:
Als jij een gironummer PMtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wanneer betaal je dan de rekening
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef friemelaar het volgende:
ff schoondochter naar huis brengen, BRB
bankrekening ook goedquote:
ik stopte met lezen bij Xquote:
Dat maakt mij niet uitquote:
Weet je al wat je wilt hebben? Dan zal ik eens kijken of ik het dit weekend even bestel. Zelf hoef ik niets, ik houd me inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar weer eens in de kamer slapen denk iklogeerkamerbed is veel te hard
Ja die bordje mênquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet je al wat je wilt hebben? Dan zal ik eens kijken of ik het dit weekend even bestel. Zelf hoef ik niets, ik houd me inCreditcard discipline ftw
quote:
quote:
quote:
quote:
De liefde!quote:
Dan zou ik ze bijna in 2 keer bestellen Phe, omdat je dan de grootste kans hebt geen BTW te hoeven betalenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die bordje mên![]()
En als het voor onder de 100 euri kan wil ik er ook wel twee
Dat doe ik ook. Anders blijven ze vangenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zou ik ze bijna in 2 keer bestellen Phe, omdat je dan de grootste kans hebt geen BTW te hoeven betalen
Dat is vreemd genoeg goedkoper dan die klaring.quote:
Klopt. Maar douanekosten betaal je niet onder de 150 euro geloof ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Anders blijven ze vangen
Volgens mij heb je dan ook geen inklaringskosten.
Waarschijnlijk werden die toch al hoger en met de BTW er bovenop (niet alleen over de aanschafprijs maar ook over de verzendkosten), dan kan dat wel uitquote:
Nah, BTW op 22 dollar per stuk is niet zo boeiendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klopt. Maar douanekosten betaal je niet onder de 150 euro geloof ikEn dan nog, dat is maar iets van 3 euro
Die BTW maakt het zo zuur
[..]
Ik importeer nu al jaren meuk uit China enzo, ik ben een meesteres geworden in legaal BTW ontduikenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap er maar weinig van, maar doe maar de goedkoopste manier
Ik meende dat het volgens google in totaal op 22 euro nogwat uitkwamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
Even zoeken naar mijn treintje: Inklaring: 17 euro.
Vrachtkosten waren 6 dollar per vracht dacht ik?
die betaal je dan niet neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, BTW op 22 dollar per stuk is niet zo boeiend
Die inklaring vond ik bij dat treintje al belachelijk. Maar ik weet nooit zeker wat je wel en niet moet betalen. Volgens mij vraagt de TNT niets als ze al weten dat ze het niet hoeven aan te geven
BTW en invoerrechten zijn pas vanaf 22 euro of zo, dus als ik 2x laat verschepen heb ik die niet.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
http://www.tntpost.nl/voo(...)ngskosten/index.aspx
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/quote:inklaringskosten
(de kosten die het post- of koeriersbedrijf maakt voor het doen van de aangifte bij de Douane)
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/
Ik heb die kosten nog NOOIT betaald... en door mijn webshop heb ik echt veel geïmporteerd... Dus het zal wel aan de grootte van het pakket liggen... Maar in het geval van de treinbordjes is het niets wat je hoeft te betalen, omdat je onder de grens blijft voor BTW en douanekosten
quote:In het verleden ontving ik mijn zending(en) zonder dat ik inklaringskosten aan TNT Post hoefde te betalen, en nu moet ik ineens betalen. Waarom is dit?
U heeft een zending van buiten de Europese Unie (of in bepaalde gevallen binnen de Europese Unie) ontvangen waarop douanerechten (voorheen invoerrechten), BTW en/of andere invoerheffingen verschuldigd zijn. TNT Post doet voor uw zending(en) douaneaangifte en int hierover de verschuldigde douanerechten, BTW en andere invoerheffingen. Voor 9 januari 2005 werden deze kosten geheel door TNT Post gedragen. Door stijging van deze kosten is TNT Post genoodzaakt om, zoals bij andere logistieke vervoerders al langer gebruikelijk is, aan u een bijdrage in de kosten in rekening te brengen. Per 1 januari 2009 hanteert TNT post een vast tarief van ¤ 12,50 voor inklaringskosten.
Ow ehmm... ik kan morgen niet. Moet ehh... m'n goudvis uitlaten!quote:
Ik ben december vorig jaar pas gestopt met importeren, dus daar ligt het niet aanquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ehmm... ik kan morgen niet. Moet ehh... m'n goudvis uitlaten!Ja dat was het, m'n goudvis
![]()
Dan maakt het niet uit nee. Mijn treintje was al ietsje duurder. Om die nu per stel te laten komen is vragen om problemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben december vorig jaar pas gestopt met importeren, dus daar ligt het niet aan
Zoals ik al zei, ik bleef altijd onder het normbedrag voor BTWDus daarom denk ik ook geen inklaringskosten, want er was geen extra factuur of een aangifte bij de douane
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maakt het niet uit nee. Mijn treintje was al ietsje duurder. Om die nu per stel te laten komen is vragen om problemen
Oh hmm juistquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, niet zo'n meesteres!
(en sowieso, de zweepjes komen pas de twedee date
)
Voor jou maak ik wel een uitzondering, tot morgen Flesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmm juistGelukkig maar
![]()
Sorry, Blup![]()
Ik ook, dus welterusten!quote:
nog 13 dagen en dan in duitsland.... ben benieuwd of datquote:
dat dus maar dan wel mijn eigen bed en niet die van giertjequote:
Neeeee, heerlijk warm, want kachel!quote:
Hihihi, nee, dat is ook al uit de aanslagquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihi, nee, dat is ook al uit de aanslag
En ik was snel met mijn reactiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
'k reageer misschien wat traag, ben nog aan 't werken (programmeren)
Nou ja niet echt nee. maar jij volgt dan ook meerdere sc's en waarschijnlijk ook nog MSN en wie weet wat nog meer ...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik was snel met mijn reactie
Mwah, 1 berichtje in 20 minuten is wel te doen hoor schatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou ja niet echt nee. maar jij volgt dan ook meerdere sc's en waarschijnlijk ook nog MSN en wie weet wat nog meer ...
[ afbeelding ]
'k zou dat nooit bij kunnen houden
Uhmm jah, dat lijkt me wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, 1 berichtje in 20 minuten is wel te doen hoor schat
Woei, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Uhmm jah, dat lijkt me wel.![]()
Stop nu met werken trouwens, lang genoeg geweest....![]()
Tijd voor fun
zo, jij had er zin inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Uhmm jah, dat lijkt me wel.![]()
Stop nu met werken trouwens, lang genoeg geweest....![]()
Tijd voor fun
quote:
is geen uitzondering hoorquote:
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is geen uitzondering hoor![]()
das de reden dat ik meestal nog laat op fok zit
de jeugd slaapt dus als je niet TE hard roept .....allez votre corridorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?
als je het netjes houdt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
ja, dat is wel redelijk ja..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg was('morgens dus)
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aanslag? die van 2002 was in hartje Kuta ja... Maar Kuta is groot..
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...quote:
Wat ister meissie ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.quote:
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.
Ik hou me hier toch maar even in
Harder peuteren, dat zijn leuke studiereisjes..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hem![]()
jawel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje he
Dat zou ik zo niet durven zeggen..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef friemelaar het volgende:
Indah : weet jij toevallig wat de term polka of polki aangeeft m.b.t. hindoeïsme en sieraden ?
Zou je het kunnen achterhalen op e.o.a. manier ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet durven zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |