zo, jij had er zin inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Uhmm jah, dat lijkt me wel.![]()
Stop nu met werken trouwens, lang genoeg geweest....![]()
Tijd voor fun
quote:
is geen uitzondering hoorquote:
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
is geen uitzondering hoor![]()
das de reden dat ik meestal nog laat op fok zit
de jeugd slaapt dus als je niet TE hard roept .....allez votre corridorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, op die manier. Eerder beginnen geen oplossing?
als je het netjes houdt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
zijn jullie toevallig misschien heel gelovig?
of mag ik hardop vloeken?
ja, dat is wel redelijk ja..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat gemiddeld om 9:00 uur vroeg genoeg was('morgens dus)
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:44 schreef indahnesia.com het volgende:
aanslag? die van 2002 was in hartje Kuta ja... Maar Kuta is groot..
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...quote:
Wat ister meissie ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik netjes ging vloeken deed ik geen vooraankondiging schat...
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.quote:
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doe ik zo ook, naar hem toe.
Ik hou me hier toch maar even in
Harder peuteren, dat zijn leuke studiereisjes..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Geen Idee, 'k heb nog geen "studie reisje" kunnen lospeuteren bij hem![]()
jawel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
toch geen ruzie aan't maken met de papa van mini-meneertje he
Dat zou ik zo niet durven zeggen..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:56 schreef friemelaar het volgende:
Indah : weet jij toevallig wat de term polka of polki aangeeft m.b.t. hindoeïsme en sieraden ?
Zou je het kunnen achterhalen op e.o.a. manier ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet durven zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |