quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
ik dus ook, nja ff de sproeier aangezet
naar huis
fijn weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef Ladylike het volgende:
ik dus ook, nja ff de sproeier aangezet
naar huis
furtellquote:
vertelquote:
dus nu moet je tot morgen wachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben ik te laat voor het postkantoor om mijn pakje op te halen
morgen zijn ze alleen in de ochtend openquote:
dat wordt je wekker zettenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen zijn ze alleen in de ochtend open
of maandag halenquote:
mja ik las het al van de weekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm link is niet doorgekomen bij te triest voor woorden dit...
http://www.nu.nl/buitenla(...)aby-verhongeren.html
Oh okeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jaja, was ook nog op een oude post gemikt
ben al weer met je aan het zoenen hoor
Oh jullie zitten lekker met zn allen op een zonnig terrasje of zoquote:
ik fiets ook wel morgen naar de zonnebankquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Giertje het volgende:
hier regent het en natte sneeuw inmiddels
best kans dat het weer dan nog slechter isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik fiets ook wel morgen naar de zonnebank
nee dat is zoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja morgen op te terug natte broek aantrekken is niet erg..... want dan ga ik gelijk naar huis. vandaag zou ik daarna gaan eten en naar bios.... dus dan is natte broek niet fijn
das voor mietjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dat is zo
heb je geen regenpak dan?
Hee Ph!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
Zo, thuis, vrouw opgehaald en het eten bijna klaar.
mja das waar ook die regel gaat al in vanaf de brugklasquote:
heb nog nooit een regenpak gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das waar ook die regel gaat al in vanaf de brugklas
ik wel de eerste schooldag ding heeft 4 jaar in mijn kluisje gezetenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb nog nooit een regenpak gehad
Je kunt als guest de winkelwagen uitchecken. Als je dan onzin info invult bij naw gegevens (geen validatie) gebeurt er niets, en met wat doorklikken, zie je de eindprijs uiteindelijk. Cc gegevens komen namelijk pas laterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Ph!EN wat kost het als ik 2 van die dingen wil?
![]()
Voordat mn moeder lampjes voor in de badkamer koopt
Ik kijk altijd tv tijdens het eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit heel fok soms editienl te kijken? iedereen heeft het over die kindercondooms
eten, zo maar doenquote:
geen ik last vanquote:
Droevig volk dan, want het was eergisteren al op NU.nlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
zit heel fok soms editienl te kijken? iedereen heeft het over die kindercondooms
Ik kijk nooit nu.nl tijdens het eten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Droevig volk dan, want het was eergisteren al op NU.nl
huh?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:26 schreef Pheno het volgende:
Kindercondooms? WTF? Waar gaat dit naar toe?
Wat snap je niet? Ben jij gebaat bij kleuterzaad in je geit dan?quote:
in zwitserland willen ze condooms voor 14 jarigen op de markt brengenquote:
fijne avondquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eten, zo maar doen
en daarna biosik
van mijn pathe kaart
ik heb geen geitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Ben jij gebaat bij kleuterzaad in je geit dan?
Oh nou, misschien zijn die juist wel gebaat bij wat extra eiwittenquote:
Neem zelf ook zo'n bordjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
he, verdomme, nou ga ik weer kijken of ze leuke gadgets hebben op dat jlist
andijvieprak met frikandel lijkt me nou niet echt lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen mijn andijvieprak van gisteren nog even warmen. Zonder frikkedel dus
andijvie + frikedelle =quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet zometeen mijn andijvieprak van gisteren nog even warmen. Zonder frikkedel dus
quote:
ze zal jouw frikandel wel krijgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
frikkedelle![]()
Morgen op het stationmet Marijke
Poppedijn..je zei poppedijnquote:
Ja hoor, prima geslapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaai gf en friemel!
Lekker geslapen nog?
Mijn laptop raakte oververhitdus viel 'ie uit en daarom was ik zo ineens verdwenen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Haaaai gf en friemel!
Lekker geslapen nog?
Mijn laptop raakte oververhitdus viel 'ie uit en daarom was ik zo ineens verdwenen
Ehmm jaquote:
radiogansquote:
nou je het zegtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:52 schreef friemelaar het volgende:
iemand laatstelijk nog iets van Sym vernomen![]()
Laatst meldde hij dattie ziek was, daarna niets meer ........
Daarna posste hij nog gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die zat met een burnout iddAl een tijdje stil ja
Nope, hekniequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:02 schreef friemelaar het volgende:
Fles, heb jij toevallig z'n nummer ?
Stuur 'm dan ff een sms ofzowww
'k heb 'm ff een PMmetjegegeven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/249756
Hij zit als een aap te modden in V&AZal wel in orde zijn dus
alles goed?quote:
quote:
nee een geheime lesbian fuckfestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Desperate housewives op tv toevallig?
quote:
Allemaal in die neuktent van jou zekerquote:
niet allemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal in die neuktent van jou zekerStelletje vuige snollen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |