Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je er geen hebt
ik heb er daarom ook geenquote:
Quanta costa, all in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Of als je niet wilt wachten Fles, dan kan ik het wel bestellen voor je.
Ligt aan het gewicht, ik zal thuis even kijken. Of ga de bestelprocedur ein, dan merk je het vanzelf, voordat je cc moet invullen (hoop ik). 400 gram, komt nog verpakking bij. Het bord is 24 dollar. Ik moet straks echt even zoeken dan, wat het kost om in te laten vliegenquote:
Nu weet ik alleen niet of de douane nog wil vangen.quote:Qty Description Price
1 Yamanote Line Station Light -- Tokyo ~ My Home Sign Light $24.00
Subtotal $24.00
Economy Air (SAL) $6.55
Total $30.55
slaap ze knuffelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
TVP en nu ff slapen... ben gaaar... vnaaf naar bios
oh mooi, dan kan ik het nog hier bij pa en ma laten bezorgen ook dusquote:
ben je al klaar met werken ?quote:
Tijdens collegequote:
Trusten meisjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
TVP en nu ff slapen... ben gaaar... vnaaf naar bios
Die willen niets, je zit onder het grensbedrag van +/- 22.50quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu weet ik alleen niet of de douane nog wil vangen.
quote:
Op de douanesite zal nog wel wat extra staan. Ik heb nu onzingegevens ingevuld, ik heb zelf ook geen account daar, mijn vrouw wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh mooi, dan kan ik het nog hier bij pa en ma laten bezorgen ook duszal ze leren met hun marktplaatskoopwoede
![]()
Oh ja, dat was het, zo'n belachelijk bedrag dat het lachwekkend isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die willen niets, je zit onder het grensbedrag van +/- 22.50
Ja, ik zal thuis even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel hoeveel geld je van me krijgt en wat je nog meer moet weten he Ph?
ik hoop dat het hier niet komtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
volgens buinedraar komt nu de grote buiigheid eraan
Klopt, ik ga nu namelijk douchenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
*webcam op afstand bedienen gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga nu namelijk douchen![]()
Het is hier iig aardig grijs aant worden jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
dan zie je een kast en een lege stoelquote:
zal ik je rug komen wassenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Klopt, ik ga nu namelijk douchen![]()
als het goed is is het alleen maar natte sneeuwquote:
BBQquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is hier iig aardig grijs aant worden ja.
Dat die sneeuw godverdomme ophoert ofzo.
Het is tijd voor zomer! Terras! Bier! BBQ!
* zet douchecam aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan zie je een kast en een lege stoel
ooh, daar kan ik zelf heel goed bij hoorquote:
jammerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, daar kan ik zelf heel goed bij hoor
lekker werksfeerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
net bijna ontslag op staande voet genomen
dir. zoekt iets, ik zoeken, zoeken, zoeken... zijn secr. gebeld... we vinden het niet...
en dan doet ie alsof ik achterlijk ben en mijn best niet doe.
Daar kan ik niet tegen dus ik ontplofte en zei ook dat ie me als achterlijk behandelde
zijn antwoord: rustig blijven en doen wat ik zeg
en geen tegenspraak....nou dan ken je mij nog niet
dus ik: ik vertrek zo...
hij: misschien moet je dat maar doen
dus ik: moet ik gaan? ik ga NU dan he...
ging ie zn kantoor binnen met de zin: zoek nou maar...
(secr. hing nog aan de foon en moest lachen toen ik zei dat ik vertrok...)
hij heeft zn ass gered door te zeggen dat het belangrijk was (was het ook, gaat om meer dan een miljoen euro) en dat ie dan opgefokt wordt.
Maar hij zei: je moet geen commentaar geven dat ik kan horen.
waarop ik zei: u mag alles horen. Ik ben een open mens (is ook zo, hij mag best horen dat ik het een lul van een vent vind en dat heeft ie nu dus ook gehoord)
ik was goed aan het schelden iig
thank god, nog maar 8 werkweken, waarvan 3 werkweken vakantie (geloof ik)
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;quote:
laat ie maar lekker stikken, nog even doorbijten en je bent er van afquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;
tja hij is niet de grote baasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik nog ff.. toch wel jammer voor frans dat ik ga, we zijn zo lekker op elkaar ingespeeld (hij wordt ook steeds losser en liever enzo) maar nu;
frans is MIJN baas, dir is de secr. haar baas (willem heet die lul)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
laat ie maar lekker stikken, nog even doorbijten en je bent er van af
ja want dan bleef ik hier welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja hij is niet de grote baas
en gelukkig maar
neuh dat mag je nietquote:
50 ruggen door het putjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
oh het document (dat ik dus uiteindelijk wel gevonden had) niet uitprinten (actie secr) heeft de dir. nu 50.000 euro gekost
okay dan mag je wel even stresserig doen
dir is nu trouwens ineens mn beste vriendje
doet aardiger dan dat hij het hele jaar heeft gedaan
giertjequote:
quote:
alles goed hierquote:
hier regent et momenteelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
het begint hier ook wat te dwarrelen
yep, daarom, ik heb er wel begrip voor.. maar dan moet hij begrip ervoor hebben dat ik mijn best deed en het gevoel kreeg dat hij dat niet waardeerdequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
50 ruggen door het putje
dan doe ik wel iets meer dan stresserig
wel tegen de secr. dan he![]()
Je lijkt m'n moeder welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
net bijna ontslag op staande voet genomen
dir. zoekt iets, ik zoeken, zoeken, zoeken... zijn secr. gebeld... we vinden het niet...
en dan doet ie alsof ik achterlijk ben en mijn best niet doe.
Daar kan ik niet tegen dus ik ontplofte en zei ook dat ie me als achterlijk behandelde
zijn antwoord: rustig blijven en doen wat ik zeg
en geen tegenspraak....nou dan ken je mij nog niet
dus ik: ik vertrek zo...
hij: misschien moet je dat maar doen
tsja soms moet je ze effe hun plek wijzen hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt m'n moeder welDie moest als administratief medewerkster ook eens ergens een keukentje poetsen
![]()
"WAT?! DAAR WORD IK NIET VOOR BETAALD!"
En weg was zevrouwen...
vergelijking van lek mn kut, want ik was hier af en breng koffie, bestel broodje e.d. terwijl ik FINANCIEEL adm. medewerkster ben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt m'n moeder welDie moest als administratief medewerkster ook eens ergens een keukentje poetsen
![]()
En weg was zevrouwen...
dit is duidelijk iets andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
En weg was zevrouwen...
en daar begin je niet aan als ik zo lees doe je al meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vergelijking van lek mn kut, want ik was hier af en breng koffie, bestel broodje e.d. terwijl ik FINANCIEEL adm. medewerkster ben.
Als secr. doe ik nog meer kutklusjes
maar nou probeert hij het wel weer goed te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep, daarom, ik heb er wel begrip voor.. maar dan moet hij begrip ervoor hebben dat ik mijn best deed en het gevoel kreeg dat hij dat niet waardeerde
en aangezien zij er niet was, was ik de gebeten hond
ja LL heeft haar directeur even op zijn plek gezetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
alles goed hier
heb ik nog wat gemist
Ja okeequote:
en zo hoort het sommige van die hoge lui gedragen zich alsof ze god zelf zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja LL heeft haar directeur even op zijn plek gezet
oh sorrie voor mn reactie dan, kwam over alsof je het vergeleekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okeeIk moest er gewoon ff aan denken, da's alles heur
quote:
denk dat ie gewoon doorhad dat hij me als achterlijk behandelde en dat niet door de beugel konquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar nou probeert hij het wel weer goed te maken
dan wordt hij toch nog slimquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk dat ie gewoon doorhad dat hij me als achterlijk behandelde en dat niet door de beugel kon
Volgens Mireille duurt dat een halve dag dus maandag doet ie weer achterlijkquote:
Weet ik tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh sorrie voor mn reactie dan, kwam over alsof je het vergeleek
en dat is niet zo, voel me nergens te goed voor .. voor geen enkele taak
en ik was opgefokt door de dirquote:
succesquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens Mireille duurt dat een halve dag dus maandag doet ie weer achterlijk
Ik zeg toch "quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik was opgefokt door de dir
plaag me niet zo
sterkte marcquote:
jaja, was ook nog op een oude post gemiktquote:
hij plaagt je helemaal nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en ik was opgefokt door de dir
plaag me niet zo
we gaan vandaag. Gisteren kwam er van alles tussenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ben je gister nog wezen zwemmen met Randall ?
kom maar naar amsterdam, hier is het droogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
ik moet nog naar de stad maar heb geen zin om door de regen te gaan
Ik mocht de auto meenemen van JFquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
nog wel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
kom maar naar amsterdam, hier is het droog
oewww beterquote:
hier is het anders droogquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
apeldoorn is gewoon verdoemd met het weerquote:
regent het bij julliequote:
hier valt het over het algemeen wel meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
apeldoorn is gewoon verdoemd met het weer
nu nietquote:
hier zeldenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier valt het over het algemeen wel mee
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu niet
vanmorgen was het errug koud, en ik had natte haren EN nieuwe schoenen gekregen, die ik dan niet aan kon doen (als ik op de brommert moest) dus mocht ik de auto nemen
hier moest men krabben vanmorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu niet
vanmorgen was het errug koud, en ik had natte haren EN nieuwe schoenen gekregen, die ik dan niet aan kon doen (als ik op de brommert moest) dus mocht ik de auto nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |