Je hebt er toch 1 hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
blijf gewoon mezelf en heb ze niet gehad dus zal ze ook niet krijgen
Notes? eens even kijkenquote:
Voor 2006 maar liest 35quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb sinds 2006 maar 1 note gehad
quote:Je hebt 27 notes gekregen van onze moderators.
Oke sorry meisjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:44 schreef Tassiepassie het volgende:ik lieg niet donthate
ik heb het dan ook puur over mijn postgedrag
Je liegtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb sinds 2006 maar 1 note gehad
27 notes, de laatste was van vorige week denk ikquote:
ik probeer het te onthoudenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Oke sorry meisje![]()
Maar iedereen noemt me gewoon fabian hier doe ook maar want donthate klinkt zo raar
en nu de 18+ versiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nu een positieve note ?
Klopt, maar je kan wel zien hoeveel je er hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dat kan wel zo zijn lieverd maar ik kan ze niet zien zei ik al
kan je ook zien hoeveel bans ik gehad heb?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel zien hoeveel je er hebt! En je had er 0....
!
... en?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
2004 tot 2006 35 en 1 in 2008
ja Permban en 1x week banquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:47 schreef 3keernix het volgende:
Maar DH jij hebt veel 48 uurs bans gehad niet?
Ik blijf niet strooienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik nu een positieve note ?
ik nog helemaal nietsquote:
Maar dat was toenquote:
Ja 0 idd...zie je meteen dat ik niet liegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel zien hoeveel je er hebt! En je had er 0....
!
Ja, of! Hij doet alsofquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:48 schreef donthate het volgende:
ik word tegenwoordig persoonlijk door danny in de gaten gehouden vindk wel stoer
Leest ie ook verhaaltjes voor?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:48 schreef donthate het volgende:
ik word tegenwoordig persoonlijk door danny in de gaten gehouden vindk wel stoer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik blijf niet strooien! Je mag er wel wat meer voor doen
Je weet dat ik dat niet mag zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
14-05-2008 @ 10:02
Mijn laatste of mis ik wat ?
Nog te weinigquote:
En wie ben ik om je daaraan te laten twijfelen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:51 schreef donthate het volgende:
[..]
Laatme ik had net et gevoel als of ik status had
Van je andere account, of....?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:51 schreef donthate het volgende:
maar mijn notes zijn allemaal lief
DH heb jij een dubbelaccount? JIJ SLOERIEquote:
Ik zie ze nietquote:
nopequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
DH heb jij een dubbelaccount? JIJ SLOERIE
ekt?quote:
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
DH heb jij een dubbelaccount? JIJ SLOERIE
dat je zo lief bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:53 schreef Tassiepassie het volgende:wat staat er in mijn note!!!???? Ik heb geen slechte verdiend hoor
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:54 schreef donthate het volgende:
kunnen modjes zien hoeveel accounts je hebt?
Steven kan het idd wetenquote:
Hij is ook niet slechtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:53 schreef Tassiepassie het volgende:wat staat er in mijn note!!!???? Ik heb geen slechte verdiend hoor
Neen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:54 schreef donthate het volgende:
Nee alleen FA's en A's (de meeste kloon's i.i.g.)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:54 schreef donthate het volgende:
Vertel mij hoe! Ik wil het ook weten!quote:
Ik heet geen stevenquote:
Geweldig ditquote:
Weet kquote:
Ohquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:56 schreef donthate het volgende:
[..]
zorg jij maar eerst dat je rood worddan praten we verder
Ga er maar niet van uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom kan ik note 37 niet zien ?
Is die positief ?
Je weet dat ik dat niet mag zeggenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom kan ik note 37 niet zien ?
Is die positief ?
PM danquote:
Also nietquote:
Schrijf een brief aan DH danquote:
TEUN wat goed!quote:
Kijk daar heb je het alquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben amper online geweest de laatste 4 dagen
Moeten we raden?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:59 schreef donthate het volgende:
[..]
jij eljezus van wie ben jij een kloon?
Dat weet ik niet, ik weet niet wat je hier verder doet ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Krijg ik hem wel nog te zien ?
Dat mag je wel zeggen lijkt me.
Ik moest CV maken en trainen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kijk daar heb je het alals je nou elke dag even komt!
Neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:58 schreef Teuntje27 het volgende:
ik heb 89notes
In onzin postenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet wat je hier verder doet ofzo?
trainen voor was?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest CV maken en trainen.
Dus weinig fok tijd
Gedaanquote:
Ah, dan nietquote:
Zeer weinig.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Hij is zo irritant moet er haast wel een van mij zijnof van steven
Wil jij de hulk worden of wa?quote:
Met een ander account misschienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:01 schreef Teuntje27 het volgende:
Jawel hoor dat is een foute beoordeling van jou
gast ga ergens anders trollenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:01 schreef Teuntje27 het volgende:
Jawel hoor dat is een foute beoordeling van jou
teuntje is een baasquote:
Ik dacht even dat je in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
teuntje is een kloon van een kutt userquote:
Kloon aanmaken is ook de grootste onzin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
Seagal is beter jwzquote:
ik ben jou kloon tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
oh echt he ik doe t ook nog ( is wel fail maar dan nog...)
[ afbeelding ]
ben je paard dan?quote:
haal ze uit elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:05 schreef donthate het volgende:
mn honden hebben allebij ruzie in de slaap
in je slaap!quote:
quote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee joh dan heb ik een slurfje en dat wil ik niet
Maar Chuckie is een rangerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Steven Seagal heeft wel een staart !
Tuurlijk! Anders hoort hij er niet bij, dat is toch logisch?!quote:
Seagal heeft de movesquote:
Die was al vrij snel doodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Zelfs ik met mn kickbox kunsten pak die 2vetlappen aan bruce lee was echt een baas
Ach wat boeit et ook de 1ne helft denk dat ik neger benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt emquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef nijnja het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt 'een slurfje' --> 'slurf'
zie je, ik heb je overgehaald hequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
Slaap welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
slaap lekker Kevjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach wat boeit et ook de 1ne helft denk dat ik neger benen de ander helft ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht gewoon een man hoor, ik ben niet zo'n met de wind meeloopsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor daar nu al bijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:10 schreef 3keernix het volgende:
Zo houden we alleen baggerbazen en bazinnen over
Een ego hebben is toch niet altijd goed?quote:
Een beetje welquote:
Wat een bagger!quote:
Ik heb maar een miniquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een ego hebben is toch niet altijd goed?
Cooperquote:
maar het is nog steeds baas boven baas hequote:
Ik ga zelden offtopicquote:
Oh dat zeker, en dit is niet mijn domein, dus ja....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
maar het is nog steeds baas boven baas he
Wat danquote:
De nieuwe jaquote:
Oke dan mini - baasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oh dat zeker, en dit is niet mijn domein, dus ja....
quote:
quote:
Haha hier kan die erover pratenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:15 schreef TwyLight het volgende:
nijnja wat doe jij in nachtbagger eigenlijk?zie je normaal nooit zo laat nog op fok
stress thuis?
We zijn allemaal Dr. Phil hierquote:
is mijn schuldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:15 schreef TwyLight het volgende:
nijnja wat doe jij in nachtbagger eigenlijk?zie je normaal nooit zo laat nog op fok
stress thuis?
vrouwen horen ook niet groot te zijn zou et eng vinden als ze groter als me wasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mini Meben tenslotte maar klein
Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:15 schreef TwyLight het volgende:
stress thuis?
Klein is lievquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mini Meben tenslotte maar klein
Zie je heel FOK trekt naar de ONZquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassie, en die dirigeerde me naar de nachtbagger. En het is hier topgezellig, dus ik ben blijven hangen
Ik zou het niet echt schuld noemen, het is juist goedquote:
Ah okequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassie, en die dirigeerde me naar de nachtbagger. En het is hier topgezellig, dus ik ben blijven hangen
Hij heeft je de ' kneepjes' geleerd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
sowieso toen ik vast zat heb ik heelveel geleerd van mn psycholoog
Nope, zat eerst veel in KLB maar heb in ONZ mijn roeping gevondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe langer je op fok zit hoe minder je in onz zit, believe me
Heel stiekem heb ik hier ook wel een kloontje rondwandelen hoor. Maar dat zeg ik niet hardop!quote:
ik heb 3x per week een psycholoog op bezoek gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hij heeft je de ' kneepjes' geleerd?
Ik heb al weekendquote:
Kut voor jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, zat eerst veel in KLB maar heb in ONZ mijn roeping gevonden
Ik kom er juist naartoequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe langer je op fok zit hoe minder je in onz zit, believe me
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kut voor jeals newbie in onz zitten kan je vergeven worden maar als je langer op fok zit en gedoemd naar onz dan ben je echt 3 keer niks.
oh wacht
Ik 75quote:
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heel stiekem heb ik hier ook wel een kloontje rondwandelen hoor. Maar dat zeg ik niet hardop!
ik ben het iig nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:20 schreef donthate het volgende:
[..]
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?![]()
Stewerdesjee zeker?
Japsnars! Jouw ken k nog wel van de KLB clan, of nietquote:
ooit haal ik tong in en nietzo:P jij gaat laatste tijd kapot hard laats moest je nog de 33passerenquote:
Ik heb je eigen topic gegevenquote:
Mijn kloon is ook een kerel, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:20 schreef donthate het volgende:
[..]
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?![]()
Stewerdesjee zeker?
Mr. Cooper?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn kloon is ook een kerel, wees maar niet bang
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetjequote:
Ben jij zo klein dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef donthate het volgende:
[..]
vrouwen horen ook niet groot te zijn zou et eng vinden als ze groter als me was
Yup, met het occasionele rellen in PUB en vervolgens zelfs vele malen normaal meeposten in de PUB SC.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Japsnars! Jouw ken k nog wel van de KLB clan, of niet?!
Ja ik zit de laatste tijd weer veel op fokquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef donthate het volgende:
[..]
ooit haal ik tong in en nietzo:P jij gaat laatste tijd kapot hard laats moest je nog de 33passeren
ToT niet hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetje
In 2005/2005/2007 waren ONZ en KLB een stuk leuker (met ook een stuk leukere/originele mods)
Bupatih had bijvoorbeeld zelf ook leuke topics en deed leuk mee, de mods die er nu zijn sluiten alleen chagrijnig topics
Ik ookquote:
ik zg toch ooit word tong zn record van mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zit de laatste tijd weer veel op fokmaar jij jonge nog niet eens een half jaar lid en al 15k
Je hebt oom van die latten die vervolgens ook nog eens op hoge hakken gaan lopen, dat is pas intimiderendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef donthate het volgende:
[..]
vrouwen horen ook niet groot te zijn zou et eng vinden als ze groter als me was
Heu, het is donthatequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
ik zg toch ooit word tong zn record van mij
Ook niet, en stop maar want je raadt het toch nietquote:
Haha dat topic met dat hamstertje van hemquote:
Dat zou wel meer moeten gebeuren ja. Eigenlijk ben ik een ver-edelde SCerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetje
In 2005/2005/2007 waren ONZ en KLB een stuk leuker (met ook een stuk leukere/originele mods)
Bupatih had bijvoorbeeld zelf ook leuke topics en deed leuk mee, de mods die er nu zijn sluiten alleen chagrijnig topics
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yup, met het occasionele rellen in PUB en vervolgens zelfs vele malen normaal meeposten in de PUB SC.
Hahah dat ze al 1.85 zijn en dan ook nog eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt oom van die latten die vervolgens ook nog eens op hoge hakken gaan lopen, dat is pas intimiderend
Dat lijkt me sterk maar je maakt wel kans op de snelste users naar de 100.000quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
ik zg toch ooit word tong zn record van mij
Hulp modquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ToT is niet eens onz mod, wat die hier dan ook doet is mij een raadsel
Jij hier?quote:
Ik ben ook geen onzmod, moet ik nu ook oppleurenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ToT is niet eens onz mod, wat die hier dan ook doet is mij een raadsel
griekjeeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook niet, en stop maar want je raadt het toch niet
Nijntje moet blijven!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben ook geen onzmod, moet ik nu ook oppleuren?
je was er voor de gezelligheid en niet om te modderen tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarvanquote:
het is een ONZ traditie dat een KLB mod dan een naamtopic maakt..quote:
Hehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zou wel meer moeten gebeuren ja. Eigenlijk ben ik een ver-edelde SCer
Ok, ok! Ik doequote:
daarna mag je meebaggerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
het is een ONZ traditie dat een KLB mod dan een naamtopic maakt..
True true!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je was er voor de gezelligheid en niet om te modderen toch
Neuh jij loopt hier toch geen topics te sluiten en feedback te geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Soms gaat de SC echt retesnel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heheja ik post de laatste tijd ook veel in de pub sc, daar haal je ook snel veel posts trouwens
en ik rel natuurlijk overal een beetje
![]()
zo'n 15k heb ik gehaald in de NB reeks van 2006/2007
Zaterdag ook zo'n meisje in de kroeg... Ik ben iets van 186 maar zij stak nog een stuk boven mij uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah dat ze al 1.85 zijn en dan ook nog eens
En nu net terug van een ban van december t/m half februari (die ik voor betere studieresultaten heb verlengt t/m 1 maart)quote:
Wij mannen zitten ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik naar een man van 1.94m zou moeten kijken de hele dag![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik naar een man van 1.94m zou moeten kijken de hele dag![]()
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuh jij loopt hier toch geen topics te sluiten en feedback te geven?
Okequote:
waar val ik onderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef 3keernix het volgende:
Nijntje is bij deze toegetreden tot het rijtje baggerbazen & Bazinnen
Dat is wel zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef 3keernix het volgende:
Nijntje is bij deze toegetreden tot het rijtje baggerbazen & Bazinnen
Baggerbaas natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef donthate het volgende:
[..]
waar val ik onderik ben de danny van t nachtbaggeren
dat doe ik volgens de modjes iets teveelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar het leukste vind ik soms nog mensen op de kast jagen en rellen
& Tassiepassie is bij deze de mooiste baggerbazinquote:
Daarvoor zit men toch op fokquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar het leukste vind ik soms nog mensen op de kast jagen en rellen
Ik heb er nog niet opgezeten hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
dat doe ik volgens de modjes iets teveel
zitten er op fok genoeg op dat ik denk van krijg je nou niet een hart aanvalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die zich helemaal opfokken door internet
foto van twylight:
[ afbeelding ]
Gek he?!quote:
dat doe ik volgens de modjes, forum admins, admins, webloggers, forum posters, fok sport, pr, en users iets teveelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
dat doe ik volgens de modjes iets teveel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
& Tassiepassie is bij deze de mooiste baggerbazin
iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:31 schreef donthate het volgende:
[..]
zitten er op fok genoeg op dat ik denk van krijg je nou niet een hart aanval
Het maakt toch niet uit wat er gebeurd? Alles wat gebeurd is bedacht door jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zaterdag ook zo'n meisje in de kroeg... Ik ben iets van 186 maar zij stak nog een stuk boven mij uit
[..]
En nu net terug van een ban van december t/m half februari (die ik voor betere studieresultaten heb verlengt t/m 1 maart)
Allemaal omdat Chai_ en ik een beetje SuusjeV aan het plagen waren en Bio dacht dat ik het grote boze brein achter alles was![]()
Jij bent liefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet opgezeten hoor![]()
Op de kast dan welteverstaan he
quote:
Als ik hangend ga zitten wel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor maar zelfs zitten zijn mannen nog niet veel kleiner dan mij
Hier ben ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef TwyLight het volgende:
nja niet dat ik me nooit ergens druk om kan maken maar om persoonlijke aanvallen en gebash lach ik vet hardenige waar ik niet tegen kan is slecht presterende mods ofzo, die zichzelf iets te goed vinden omdat ze de knopjes hebben
bammetjes gesmeerd?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ging nog iets verders wat ik in je naam topic neer gedrop had
Je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef donthate het volgende:
[..]
je gaat zo niet ook nog das kleine krokodilletje doen he
Ik ga ook zoquote:
Mag ook wel een beetjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja daar zitten mensen die vinden dat et serieus moet blijven
Nou heb ik ook niet een zo heel moeilijk subforum te modden. Al merk ik wel dat ik nu een stuk losser ben dan in het beginquote:
toch niet lachgas he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
hahahkan komen dat et zo laat is maar ik lach overal om
Ik kreeg laats een PM van iemandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mag ook wel een beetje... KLB is een tweede onz en dat is ook niet helemaal de bedoeling
Met kaas graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me even een cracker smeren ik heb ineens honger
ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me even een cracker smeren ik heb ineens honger
Was dat maar waar. Het meeste zit daar om te baggeren, soort van ONZ is 't daar voor hunquote:
Haha nee dat klopt maar je snapt het wel, of het nou een druk of een rustig subforum isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou heb ik ook niet een zo heel moeilijk subforum te modden. Al merk ik wel dat ik nu een stuk losser ben dan in het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |