Okequote:
waar val ik onderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef 3keernix het volgende:
Nijntje is bij deze toegetreden tot het rijtje baggerbazen & Bazinnen
Dat is wel zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef 3keernix het volgende:
Nijntje is bij deze toegetreden tot het rijtje baggerbazen & Bazinnen
Baggerbaas natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef donthate het volgende:
[..]
waar val ik onderik ben de danny van t nachtbaggeren
dat doe ik volgens de modjes iets teveelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar het leukste vind ik soms nog mensen op de kast jagen en rellen
& Tassiepassie is bij deze de mooiste baggerbazinquote:
Daarvoor zit men toch op fokquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:29 schreef TwyLight het volgende:
Maar het leukste vind ik soms nog mensen op de kast jagen en rellen
Ik heb er nog niet opgezeten hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
dat doe ik volgens de modjes iets teveel
zitten er op fok genoeg op dat ik denk van krijg je nou niet een hart aanvalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die zich helemaal opfokken door internet
foto van twylight:
[ afbeelding ]
Gek he?!quote:
dat doe ik volgens de modjes, forum admins, admins, webloggers, forum posters, fok sport, pr, en users iets teveelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef donthate het volgende:
[..]
dat doe ik volgens de modjes iets teveel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
& Tassiepassie is bij deze de mooiste baggerbazin
iddquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:31 schreef donthate het volgende:
[..]
zitten er op fok genoeg op dat ik denk van krijg je nou niet een hart aanval
Het maakt toch niet uit wat er gebeurd? Alles wat gebeurd is bedacht door jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zaterdag ook zo'n meisje in de kroeg... Ik ben iets van 186 maar zij stak nog een stuk boven mij uit
[..]
En nu net terug van een ban van december t/m half februari (die ik voor betere studieresultaten heb verlengt t/m 1 maart)
Allemaal omdat Chai_ en ik een beetje SuusjeV aan het plagen waren en Bio dacht dat ik het grote boze brein achter alles was![]()
Jij bent liefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet opgezeten hoor![]()
Op de kast dan welteverstaan he
quote:
Als ik hangend ga zitten wel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nee hoor maar zelfs zitten zijn mannen nog niet veel kleiner dan mij
Hier ben ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef TwyLight het volgende:
nja niet dat ik me nooit ergens druk om kan maken maar om persoonlijke aanvallen en gebash lach ik vet hardenige waar ik niet tegen kan is slecht presterende mods ofzo, die zichzelf iets te goed vinden omdat ze de knopjes hebben
bammetjes gesmeerd?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef donthate het volgende:
[..]
ik ging nog iets verders wat ik in je naam topic neer gedrop had
Je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef donthate het volgende:
[..]
je gaat zo niet ook nog das kleine krokodilletje doen he
Ik ga ook zoquote:
Mag ook wel een beetjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja daar zitten mensen die vinden dat et serieus moet blijven
Nou heb ik ook niet een zo heel moeilijk subforum te modden. Al merk ik wel dat ik nu een stuk losser ben dan in het beginquote:
toch niet lachgas he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:34 schreef donthate het volgende:
[..]
hahahkan komen dat et zo laat is maar ik lach overal om
Ik kreeg laats een PM van iemandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mag ook wel een beetje... KLB is een tweede onz en dat is ook niet helemaal de bedoeling
Met kaas graagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me even een cracker smeren ik heb ineens honger
ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ga me even een cracker smeren ik heb ineens honger
Was dat maar waar. Het meeste zit daar om te baggeren, soort van ONZ is 't daar voor hunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |