Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:15 schreef TwyLight het volgende:
nijnja wat doe jij in nachtbagger eigenlijk?zie je normaal nooit zo laat nog op fok
stress thuis?
Klein is lievquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mini Meben tenslotte maar klein
Zie je heel FOK trekt naar de ONZquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassie, en die dirigeerde me naar de nachtbagger. En het is hier topgezellig, dus ik ben blijven hangen
Ik zou het niet echt schuld noemen, het is juist goedquote:
Ah okequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, juist de stress een beetje weg nu! En geen zin om te slapen/niet moe. Dus ik zocht het leven op, op FOK! En toen kwam ik uit bij Tassiepassie, en die dirigeerde me naar de nachtbagger. En het is hier topgezellig, dus ik ben blijven hangen
Hij heeft je de ' kneepjes' geleerd?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
sowieso toen ik vast zat heb ik heelveel geleerd van mn psycholoog
Nope, zat eerst veel in KLB maar heb in ONZ mijn roeping gevondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe langer je op fok zit hoe minder je in onz zit, believe me
Heel stiekem heb ik hier ook wel een kloontje rondwandelen hoor. Maar dat zeg ik niet hardop!quote:
ik heb 3x per week een psycholoog op bezoek gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hij heeft je de ' kneepjes' geleerd?
Ik heb al weekendquote:
Kut voor jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, zat eerst veel in KLB maar heb in ONZ mijn roeping gevonden
Ik kom er juist naartoequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoe langer je op fok zit hoe minder je in onz zit, believe me
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kut voor jeals newbie in onz zitten kan je vergeven worden maar als je langer op fok zit en gedoemd naar onz dan ben je echt 3 keer niks.
oh wacht
Ik 75quote:
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heel stiekem heb ik hier ook wel een kloontje rondwandelen hoor. Maar dat zeg ik niet hardop!
ik ben het iig nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:20 schreef donthate het volgende:
[..]
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?![]()
Stewerdesjee zeker?
Japsnars! Jouw ken k nog wel van de KLB clan, of nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |