Wil jij de hulk worden of wa?quote:
Met een ander account misschienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:01 schreef Teuntje27 het volgende:
Jawel hoor dat is een foute beoordeling van jou
gast ga ergens anders trollenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:01 schreef Teuntje27 het volgende:
Jawel hoor dat is een foute beoordeling van jou
teuntje is een baasquote:
Ik dacht even dat je in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
teuntje is een kloon van een kutt userquote:
Kloon aanmaken is ook de grootste onzin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
Seagal is beter jwzquote:
ik ben jou kloon tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb nog nooit een kloon gemaakt,zou niet weten waarom...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
oh echt he ik doe t ook nog ( is wel fail maar dan nog...)
[ afbeelding ]
ben je paard dan?quote:
haal ze uit elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:05 schreef donthate het volgende:
mn honden hebben allebij ruzie in de slaap
in je slaap!quote:
quote:
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee joh dan heb ik een slurfje en dat wil ik niet
Maar Chuckie is een rangerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Steven Seagal heeft wel een staart !
Tuurlijk! Anders hoort hij er niet bij, dat is toch logisch?!quote:
Seagal heeft de movesquote:
Die was al vrij snel doodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:08 schreef donthate het volgende:
[..]
Zelfs ik met mn kickbox kunsten pak die 2vetlappen aan bruce lee was echt een baas
Ach wat boeit et ook de 1ne helft denk dat ik neger benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt emquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef nijnja het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt 'een slurfje' --> 'slurf'
zie je, ik heb je overgehaald hequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
Slaap welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
slaap lekker Kevjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapen
Tot morgen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach wat boeit et ook de 1ne helft denk dat ik neger benen de ander helft ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht gewoon een man hoor, ik ben niet zo'n met de wind meeloopsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |