ooit haal ik tong in en nietzo:P jij gaat laatste tijd kapot hard laats moest je nog de 33passerenquote:
Ik heb je eigen topic gegevenquote:
Mijn kloon is ook een kerel, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:20 schreef donthate het volgende:
[..]
niet een van die wijven hier die er de laatste tijd zijn of wel?![]()
Stewerdesjee zeker?
Mr. Cooper?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mijn kloon is ook een kerel, wees maar niet bang
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetjequote:
Ben jij zo klein dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef donthate het volgende:
[..]
vrouwen horen ook niet groot te zijn zou et eng vinden als ze groter als me was
Yup, met het occasionele rellen in PUB en vervolgens zelfs vele malen normaal meeposten in de PUB SC.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Japsnars! Jouw ken k nog wel van de KLB clan, of niet?!
Ja ik zit de laatste tijd weer veel op fokquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:21 schreef donthate het volgende:
[..]
ooit haal ik tong in en nietzo:P jij gaat laatste tijd kapot hard laats moest je nog de 33passeren
ToT niet hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetje
In 2005/2005/2007 waren ONZ en KLB een stuk leuker (met ook een stuk leukere/originele mods)
Bupatih had bijvoorbeeld zelf ook leuke topics en deed leuk mee, de mods die er nu zijn sluiten alleen chagrijnig topics
Ik ookquote:
ik zg toch ooit word tong zn record van mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zit de laatste tijd weer veel op fokmaar jij jonge nog niet eens een half jaar lid en al 15k
Je hebt oom van die latten die vervolgens ook nog eens op hoge hakken gaan lopen, dat is pas intimiderendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:16 schreef donthate het volgende:
[..]
vrouwen horen ook niet groot te zijn zou et eng vinden als ze groter als me was
Heu, het is donthatequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
ik zg toch ooit word tong zn record van mij
Ook niet, en stop maar want je raadt het toch nietquote:
Haha dat topic met dat hamstertje van hemquote:
Dat zou wel meer moeten gebeuren ja. Eigenlijk ben ik een ver-edelde SCerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je ver in mn history terug gaat zie je alleen maar ONZ en KLB staan maar tegenwoordig post ik overal wel zo'n beetje
In 2005/2005/2007 waren ONZ en KLB een stuk leuker (met ook een stuk leukere/originele mods)
Bupatih had bijvoorbeeld zelf ook leuke topics en deed leuk mee, de mods die er nu zijn sluiten alleen chagrijnig topics
Ja preciesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yup, met het occasionele rellen in PUB en vervolgens zelfs vele malen normaal meeposten in de PUB SC.
Hahah dat ze al 1.85 zijn en dan ook nog eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt oom van die latten die vervolgens ook nog eens op hoge hakken gaan lopen, dat is pas intimiderend
Dat lijkt me sterk maar je maakt wel kans op de snelste users naar de 100.000quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
ik zg toch ooit word tong zn record van mij
Hulp modquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ToT is niet eens onz mod, wat die hier dan ook doet is mij een raadsel
Jij hier?quote:
Ik ben ook geen onzmod, moet ik nu ook oppleurenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ToT is niet eens onz mod, wat die hier dan ook doet is mij een raadsel
griekjeeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook niet, en stop maar want je raadt het toch niet
Nijntje moet blijven!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben ook geen onzmod, moet ik nu ook oppleuren?
je was er voor de gezelligheid en niet om te modderen tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarvanquote:
het is een ONZ traditie dat een KLB mod dan een naamtopic maakt..quote:
Hehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zou wel meer moeten gebeuren ja. Eigenlijk ben ik een ver-edelde SCer
Ok, ok! Ik doequote:
daarna mag je meebaggerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
het is een ONZ traditie dat een KLB mod dan een naamtopic maakt..
True true!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je was er voor de gezelligheid en niet om te modderen toch
Neuh jij loopt hier toch geen topics te sluiten en feedback te geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Soms gaat de SC echt retesnel jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heheja ik post de laatste tijd ook veel in de pub sc, daar haal je ook snel veel posts trouwens
en ik rel natuurlijk overal een beetje
![]()
zo'n 15k heb ik gehaald in de NB reeks van 2006/2007
Zaterdag ook zo'n meisje in de kroeg... Ik ben iets van 186 maar zij stak nog een stuk boven mij uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah dat ze al 1.85 zijn en dan ook nog eens
En nu net terug van een ban van december t/m half februari (die ik voor betere studieresultaten heb verlengt t/m 1 maart)quote:
Wij mannen zitten ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik naar een man van 1.94m zou moeten kijken de hele dag![]()
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ik naar een man van 1.94m zou moeten kijken de hele dag![]()
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuh jij loopt hier toch geen topics te sluiten en feedback te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |