quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:32 schreef jo-ep het volgende:
lief klein nijntje had een dreun op zn bakkes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
niet te hard lachenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef jo-ep het volgende:
lief klein nijntje had een voorwiel op z'n smoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik die momenteel niet want er zijn nieuwe mensen aan het intrekken en naar mijn weten nog niet klaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
niet te hard lachenanders horen de buren het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 november 2010 03:33 schreef Falukorvarna het volgende:[/b]
sorry lieverd
Waarvanquote:
Crackers al klaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die momenteel niet want er zijn nieuwe mensen aan het intrekken en naar mijn weten nog niet klaar
Heb je er 1 voor mij gemaaktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee toch maar niet ik wil niet bijkomen
Waarom maak je je daar druk om, je bent toch mooi?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee toch maar niet ik wil niet bijkomen
Ik ben veel afgevallen en ben nu op gewicht maar het moet er ook vanaf blijven hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar druk om, je bent toch mooi?
Maar dan neem je toch Milner 30 + kaas?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben veel afgevallen en ben nu op gewicht maar het moet er ook vanaf blijven he![]()
*zet schaal crackers met beleg in het topic neer*
mjah kan wel idd, ach ik ga ook gewoon ff wat smeren nuquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar dan neem je toch Milner 30 + kaas?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |