SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto
Deze theorie zegt dat de deelnemers op de groepsfoto op volgorde van afvallen staan (zie spoiler).
Zo zou dus te bepalen zijn wie de volgende afvaller is. De theorie zegt overigens niks over wie de verliezer, winnaar en Mol is, omdat de finale met 3 deelnemers wordt gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk wel op dat Tim met zijn voet voor Loretta staat, terwijl hij pas na haar afviel.
I-cursor
Dit is een theorie die Erik als Mol aanwijst. Iedere keer als Erik zijn test maakt staat er namelijk een cursor in beeld, een 'I'. 'I' is natuurlijk 'Ik' in het Nederlands, wat zou kunnen slaan op 'Ik ben de Mol'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!
Wie is... de mol? 2010 #5 Met de eerste verdenkingen.
Wie is... de mol? 2010 #6 Kennis Is Macht!
Wie is... de mol? 2010 #6 Een spannend spelletje
Wie is... de mol? 2010 #8: Kijk uit voor kokervisie...
Wie is... de mol? 2010 #9: Uitzending donderdag om 22u!
Wie is... de mol? 2010 #10: Waar alles geraakt wordt.
Wie is... de Mol? 2010 #11: De Mol is bekend!
Wie is... de Mol? 2010 #12:Waar Erik steeds verdachter wordt
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Wie is...de Mol? #14: I see the sign that points one way
Wie is... de Mol? #15 Poppetje met een lang geslachtsdeel
Wie is... de Mol? #16 - Met veeeeel complotten
Afleveringen
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Sanne Vogel
De FOK! Wie is de Mol? Prono 2010 is HIER te vinden.
Deze OP is hier te vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:45 schreef Lamzak_ het volgende:
De afstand Lisse->Tokio is 9312.3 km / 5787.6 miles, incl. aardbolling. Allen het is wel Tokio, en niet vanaf het plein waar hun stonden.
Misschien dat iemand hier wat mee kan.Enschede, onze stad! ons domein!![]()
Als insider weet ik natuurlijk al wie de mol is.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.![]()
Sannequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:48 schreef klaasdj het volgende:
Als insider weet ik natuurlijk al wie de mol is..
![]()
Goede TT.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Had neit verwacht dat ik met mijn allereerste post in deze reeks hem zou sluiten. Iemand anders bedenkt maar een TTquote:Enschede, onze stad! ons domein!![]()
TVP, Sanne is de mol-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Ik had niet gehoopt dat Arjen er nu al uit zou gaan.. Had hem wel in de finale willen zien!
Maar ik zit nog steeds op Fritsje, hij is zo de mol!![]()
![]()
Die kregen ze toch ook niet omdat er 2 waren die hetzelfde wouden?U kunt hier adverteren voor maar ¤10 per maand. Neem contact op via PM.![]()
Ik was me ook al aan het afvragen waar het vraagteken voor stond.. Of heb ik iets gemist, was toen ook nog half iets anders aan het doen.![]()
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.![]()
Damnit alle pronos arjen als mol ingevuld...
Kan ik nu ook we laten zitten die prono
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
En waarschijnlijk wilde Frits daarom het vraagteken ook, maar werd die kans hem helaas ontnomen doordat nog iemand voor het vraagteken ging.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.
![]()
het zou me niet verbazen dat Arjan nog gewoon terug komt of zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damnit alle pronos arjen als mol ingevuld...
Kan ik nu ook we laten zitten die prono
(lees: hij MOET omdat hij m'n mol is/was)Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Ow en Erics opmerking refereerde inderdaad naar het feit dat hij wederom buitengesloten was van een kans op jokers of een vrijstelling...Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
![]()
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Das ook stom!quote:Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...![]()
Tja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:22 schreef marcodej het volgende:
Verrassend, ik dacht dat hij het spelletje wel door had. Hijzelf ook.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Ja ik denk ook dat hoe het nu is gegaan, dat Kim mocht kiezen, een noodoplossing was. Wow goed bedacht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.
Ik blijf me maar afvragen wat er was gebeurd als Arjen wel zn jokers had ingezet.
![]()
Ik heb trouwens het vermoeden dat veel vaste kijkers het vergeten zijn. Normaal gesproken gaan de topics er op donderdagavond toch een stukje sneller doorheen.![]()
Ook mooi trouwens, tijdens dat rennen door die markt, hebben ze twee keer het zelfde shot gemonteerd een paar minuten na elkaar.![]()
![]()
JA waarom is de mol er nou uit ?
Deze uitslag kan toch technisch gezien helemaal niet.
Hij was zo zeker de vorige keer omdat hij helemaal op Eric zat of omdat hij de mol was.
Hoe dan ook dit rode scherm klopt van twee kanten niet.
Want als hij de mol was is dit rode scherm onlogisch duh !
Deze uitslag kan dus alleen als de rest ook allemaal op Eric zat.
En dat hij dus een vage vraag verkeerd had iets waar hij zelf dus al bang voor was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De vorige keer was hij gewoon niet degene die het verste van de mol af zat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
JA waarom is de mol er nou uit ?
Deze uitslag kan toch technisch gezien helemaal niet.
Hij was zo zeker de vorige keer omdat hij helemaal op Eric zat of omdat hij de mol was.
Hoe dan ook dit rode scherm klopt van twee kanten niet.
Want als hij de mol was is dit rode scherm onlogisch duh !
Deze uitslag kan dus alleen als de rest ook allemaal op Eric zat.
En dat hij dus een vage vraag verkeerd had iets waar hij zelf dus al bang voor was.
![]()
![]()
Ja maar Arjen is de mol. En anders Eric
Nouwja dan maar hopen dat het Sanne is Die Kim vind ik toch zo een irritant wijf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
arjan is t dus niet, duh.
en aangezien hij zeker wist dat het erik was, en er dus het verste vanaf zat, is erik het dus ook niet.![]()
Nu ben ik de hele draad kwijt. Ik zat op Arjen, helaas. Erik lette niet eens op zijn achtervolgers.. En hier staan genoeg theorieen dat Erik de mol is. To obvious?
Frits z'n reactie op het groene scherm was te fake. De mol weet dat hij altijd groen krijgt.
Kim koos voor het lege koffertje. Daarna vroeg ze aan Sanne "jij zou toch ook het lege koffertje kiezen?". Molactie.
Sanne lijkt me geen moltype, of ze doet het heul goed.
Dus..
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)![]()
Jammer dat Arjan er uit ligt. Vind de overgebleven personen ook zo nietszeggend.
Dan maar hopen dat Frits de mol is, dat zou nog interessant zijn.There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Ik had juist het idee dat dat vraagteken zou staan voor een aantal antwoorden van de test en dat de lege koffer inderdaad dus een vrijstelling zou zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.![]()
Kim is duidelijk de mol. Zij had namelijk voorkennis, dat kan haast niet anders. Bij het kofferspel weet ze de 'lege' koffer te pakken, maar die blijkt uiteindelijk niet leeg te zijn (verrassend..). Natuurlijk heeft ze daarvoor gekozen, omdat ze dan weet dat je de andere 2 kandidaten moet volgen. Haal je het niet, gaat er 2000 euro uit de pot. En dat is natuurlijk heel makkelijk om het niet te halen, helemaal als je Arjen kiest die jou totaal niet verdenkt.Shine bright like a diamond.![]()
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Van hier tot lisse.
Tokio -> Lisse
Iemand, iemand een idee?
![]()
Ik blijf zeggen dat het Erik is. Het doet hem allemaal niets...de spellen niet, de eliminatie niet, de onderlinge 'ruzies' niet. Niets zie je aan hem.
En in een eerder programma waar hij en zijn dochter ergens in Afrika in een ziekenhuis aan het werk waren zag je dat hij wel degelijk heel veel geeft om omgeving, reacties etc.
Dus hij is de mol. Definitief.![]()
Hm, van hier tot Lisse. Op dat moment stonden Frits en Arjen bij een station. In het voormalige station van Lisse is nu een restaurant gevestigd met als naam "De verloren koffer".quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik blijf zeggen dat het Erik is. Het doet hem allemaal niets...de spellen niet, de eliminatie niet, de onderlinge 'ruzies' niet. Niets zie je aan hem.
En in een eerder programma waar hij en zijn dochter ergens in Afrika in een ziekenhuis aan het werk waren zag je dat hij wel degelijk heel veel geeft om omgeving, reacties etc.
Dus hij is de mol. Definitief.
Is toch geen onderbouwing dit.
![]()
Het is echt moeilijk dit jaar. Ik zou niet kunnen zeggen wie de mol is, ze zouden het allevier prima kunnen zijn. Dat er een paar expres verdacht zitten te doen maakt de boel er ook niet gemakkelijker op.
Verrassend dat Arjen moest vertrekken, terwijl hij de vorige aflevering blijkbaar écht zeker van z'n zaak was. Omdat we geen commentaar hoorden toen hij de test maakte, verwacht ik dat hij op het laatste moment op een andere mol is overgestapt. En ja, dan ga je de mist in. Wel jammer, ik had hem echt als winnaar bestempeld.Amen.![]()
Keukenhof => Erik van der Hoffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???![]()
in de twitterberichten van ikbendemol :
Op 04-03-10 ga ik weer aan de slag met mijn malicieuze mollenwerk
12:23 PM Mar 1st via TweetDeck
Dag Arjen, in aflevering tien kruisen onze wegen zich weer.
about 13 hours ago via TweetDeck
===========================================================================
malicieuze was het woord wat 2 kandidaten in een dictee moesten schrijven. (arjen en kim)
gisteravond zetten kim arjen op dat zebrapad op het verkeerde spoor dan een ander koffertje te noemen dan afgesproken.
denk nu toch echt dat het KIM is.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Ik heb zeker niet goed opgelet, maar wat zat er dan in de 'lege' koffer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:10 schreef June. het volgende:
Kim is duidelijk de mol. Zij had namelijk voorkennis, dat kan haast niet anders. Bij het kofferspel weet ze de 'lege' koffer te pakken, maar die blijkt uiteindelijk niet leeg te zijn (verrassend..). Natuurlijk heeft ze daarvoor gekozen, omdat ze dan weet dat je de andere 2 kandidaten moet volgen. Haal je het niet, gaat er 2000 euro uit de pot. En dat is natuurlijk heel makkelijk om het niet te halen, helemaal als je Arjen kiest die jou totaal niet verdenkt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
Sanne was de boel ook aardig aan het verkloten op dat zebrapad hoor. Eerst had ze een verdeling bedacht, waarbij zij de lege koffer zou krijgen. En toen de opdracht bijna voorbij was, wilde ze ineens toch de koffer met het diner hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
in de twitterberichten van ikbendemol :
Op 04-03-10 ga ik weer aan de slag met mijn malicieuze mollenwerk
12:23 PM Mar 1st via TweetDeck
Dag Arjen, in aflevering tien kruisen onze wegen zich weer.
about 13 hours ago via TweetDeck
===========================================================================
malicieuze was het woord wat 2 kandidaten in een dictee moesten schrijven. (arjen en kim)
gisteravond zetten kim arjen op dat zebrapad op het verkeerde spoor dan een ander koffertje te noemen dan afgesproken.
denk nu toch echt dat het KIM is.![]()
kon je een vrijstelling mee verdienen als je samen met iemand sanna en eric ongezien kon achtervolgen met een cameraploeg achter je aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet goed opgelet, maar wat zat er dan in de 'lege' koffer?Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Jammer dat Arjen eruit is, hij was een leuke speler. Ik had zo gehoopt dat Kim weg zou gaan. Ik vind haar zó irritant!
Verder vond ik Eriks opmerking over dat hij nooit iets verdiende met dit spel (oid) wel opvallend... Ik denk dat hij het is. Ik hoop het iig, liever dan die stomme Kim.![]()
Dus dat is ook al een motief voor Kim waarom ze die koffer wilde, zodat de andere kandidaten geen kans hadden op de vrijstelling. Als mol heb je daar natuurlijk geen reet aan, maar daarom niet minder leuk om hem van andere kandidaten weg te kapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
kon je een vrijstelling mee verdienen als je samen met iemand sanna en eric ongezien kon achtervolgen met een cameraploeg achter je aan
Shine bright like a diamond.![]()
Arjen eruit
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Heb ook al zitten zoeken naar de afstand tussen Lisse en Tokyo maar kan er helemaal niks mee. Buiten het feit dat je niet weet van welk punt in Lisse naar welk punt in Tokyo dus dat is een beetje lastig... zou me niks verbazen als in de terugblik blijkt dat daar weer zo'n vergezochte hint in zit die niemand had kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens wiki heeft lisse een vogelwijk... Sanne Vogel dan toch misschien? Zou wel heel ver gezocht zijn...
Ik weet het echt niet... Ik hou het nog steeds op Erik. Niets is immers wat het lijkt.Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Wat mij opvalt is de steeds terugkomende 3
- tijdens de eerste aflevering lieten ze de hele tijd heel groot 3 zien, van de hal waar ze vertrokken en aankwamen
- kim verdacht 3 mollen
- kims naam bestaat uit 3 letters
Misschien wat vergezocht, maar ik vind het opvallend...![]()
nog meer:
- kim komt als 3e de geisenkaku garden binnen
- draagt een jurk met 3 kleuren
- doet (in mijn ogen) NEP verrast dat de bezoeker een bekende is
- als je goed luisterst zegt ze: "maskeren" ==> wilt een mol niet juist zichzelf maskeren om niet op te vallen? (20: 15)
- kim vraagt of de bezoekers een opdracht hebben, hoe KOMT ze hier bij? wie zou daar nu aan denken????? :s
- ze wilt door de domme vragen niet op de mol lijken wat ze dus wél is
-Tijdens de opdracht met de bordjes met tekens, bleken de tekens dingen te betekenen zoals zon, uitzicht. deze betekenissen hebben te maken met de horizon, en een ander woord daarvoor is: KIM!!!
- en het laaste twitterbericht : 2+2-1
about 14 hours ago via TweetDeckVergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Een jurk met drie kleuren maakt haar de mol, omdat haar naam drie letters heeft? Je andere theorieën gaan nog wel, maar dit is echt te bizar voor woorden.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
lisse gaat toch hierover : http://wiewasdemol.nl/aflevering/nl_S05E01/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Heb ook al zitten zoeken naar de afstand tussen Lisse en Tokyo maar kan er helemaal niks mee. Buiten het feit dat je niet weet van welk punt in Lisse naar welk punt in Tokyo dus dat is een beetje lastig... zou me niks verbazen als in de terugblik blijkt dat daar weer zo'n vergezochte hint in zit die niemand had kunnen zien.
Volgens wiki heeft lisse een vogelwijk... Sanne Vogel dan toch misschien? Zou wel heel ver gezocht zijn...
Ik weet het echt niet... Ik hou het nog steeds op Erik. Niets is immers wat het lijkt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Damn zeg sommige hier slaan echt door zeg
vogelbuurt, 3 kleurenjurk , maskeren. Hahaha wat een debielen☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
oooeh rebound. Volgende week is hij er zeker weer bij! Krijg je dat... mensen die terug komenquote:schemer Wat kunnen ze toch veel met animatie en special effects tegenwoordig. Het leek gisteren net alsof ik eruit moest. Heel knap.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2010 11:26:48 ]![]()
om iemand die anders denkt dan jij een debiel te noemen gaat me wat ver. waarom nou altijd dat scheldenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vogelbuurt, 3 kleurenjurk , maskeren. Hahaha wat een debielen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Ik dacht ook dat het Erik was, maar aangezien Arjen vol op Erik zat en er nu uit moet vrees ik dat hij het niet is. Frits, Sanne en Erik verdachten alledrie (onder andere) Kim en mochten blijven. Ik denk inmiddels toch dat Kim de mol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:26 schreef TheFrankey het volgende:
Dus hij is de mol. Definitief.
![]()
users voor debielen uitmaken is slim?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
vogelbuurt, 3 kleurenjurk , maskeren. Hahaha wat een debielen
![]()
Het leek net alsof Arjen eruit ging, maar dat is stiekem niet zo en hij dus gewoon de Molquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
oooeh rebound. Volgende week is hij er zeker weer bij! Krijg je dat... mensen die terug komen
![]()
Hahaha ga huilen!! sporen doen ze niet iig!
Lees nou nog eens goed terug en bedenk dan dat iemand met zn volle verstand dat soort theoriën gaat bedenken...
Dan zit er echt een boutje los in je hersenpan hoor
Sanne is als derde te zien in het introfilmpje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:10 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat mij opvalt is de steeds terugkomende 3.
De terugblikaflevering wordt ieder jaar in Lisse opgenomen. En in Lisse krijg je te horen wie de mol is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
lisse gaat toch hierover : http://wiewasdemol.nl/aflevering/nl_S05E01/![]()
je aangesproken voelen wel???quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
users voor debielen uitmaken is slim?☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
verbeter de wereld en begin bij jezelf laat mensen gewoon in hun waardequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hahaha ga huilen!! sporen doen ze niet iig!
Lees nou nog eens goed terug en bedenk dan dat iemand met zn volle verstand dat soort theoriën gaat bedenken...
Dan zit er echt een boutje los in je hersenpan hoor
je gaat mensen geen Debiel noemen.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Ok sorry... Mongolen dan
Goeie grap trouwens heb je die zelf bedacht? Of je begeleider??☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Rond half 4 volgens mij.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Erik is echt zóó niet de mol, net zoals Arjen dat niet was. Die zijn gewoon veels te fanatiek met het spel bezig, hebben het alleen maar over geld winnen, de juiste strategieën etc. Lijkt me niet dat het bij een mol past.. Die heeft zoiets al van tevoren uitgekiend.Shine bright like a diamond.![]()
Ik denk Sanne.. meerdere redenen... Ik ben niet keihard overtuigd meer na gisteren... maar toen die japanse tekens 'vertaald' werden door een local....(hoog in de lucht...uitzicht...ofzo ) en gisteren lag ze in de bus, klein en opgerold.
Verder denk ik dat Arjan er gisteren uit is gegaan omdat hij te keihard op Kim heeft gekozen.Yo, the sun don't shine forever
But as long as it's here then we might as well shine together![]()
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet verwacht dat Arjen de afvaller is. ik had Kim als afvaller. Erik is de Mol![]()
Nou weet ik het niet meer![]()
![]()
vond Arjen de leukste kandidaat.. Toch raar dat hij, volgens mij, heel erg op Erik zat dus dan toch maar weer terug schakelen naar Sanne als mol.. hmm ingewikkeld![]()
Ik vond Arjen ook een hele goede winnaar, géén mol. Ik denk dat ie gisteren geswitched is...Yo, the sun don't shine forever
But as long as it's here then we might as well shine together![]()
Ik hoop dat Sanne niet de mol isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meerIK vind het ook moeilijk doe namelijk mee met de prono
![]()
![]()
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Dat is op 6 februari opgenomenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
De terugblikaflevering wordt ieder jaar in Lisse opgenomen. En in Lisse krijg je te horen wie de mol is.![]()
![]()
Ah gos, dat lijkt me idd waardeloosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Echt, met 10 minuten vertraging WIDM kijken omdat de baby nog in bad moest en dan onder tussen Twitteren is niet tof..
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag![]()
![]()
Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, hier was het ook een schok, en we zaten helemaal te hopen dat Sanne mocht vertrekken![]()
Nou weet ik het niet meer
Ik heb nog liever Kim als mol dan Sanne.![]()
He, ik had gehoopt dat de finale tussen de drie mannen zou gaan. Ik vind Kim en Sanne echt zo vervelend.
Overigens is Frits de mol, daar ben ik al vanaf aflevering 3 van overtuigd. Mark my wordsVooral dat er nu nog maar vier mensen over zijn en echt bijna niemand is die Frits verdenkt is veelzeggend.
![]()
Eigen schuld, twitterenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:52 schreef Vlindur het volgende:
Ze waren net bij het stemmen aangekomen toen ik las dat mijn HELD er uit lag
![]()
![]()
ben nieuw hier maar wat mij opviel deze aflevering was de zwarte handschoen die erik tijdens de kofferopdracht het ene moment aanhad en in de volgende shot niet meer.
Vage aanwijzing of gewoon slechte montage???![]()
Ik ben al zo ver dat ik Kim al leuk begin te vinden, maar Sanne is of wel de mol en dan speelt ze het verschrikkelijk irritant, en dus geen leuke mol, of ze is de mol niet en dan vind ik Sanne simpelweg niet leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier net zo, ik zat ook te hopen dat Sanne kon vertrekken en ik weet het nu ook niet meer.
Ik heb nog liever Kim als mol dan Sanne.![]()
Ik vind sanne juist wel leuk zo lekker speels![]()
Bovendien als Kim de mol is zou ik dat heel jammer vinden
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Don't feed the trollquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
verbeter de wereld en begin bij jezelf laat mensen gewoon in hun waarde
je gaat mensen geen Debiel noemen.
Negeren werkt het beste
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Ik blijf ook bij Frits, misschien wel juist omdat ik niet echt een idee heb waarom dan precies.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef Maartel het volgende:
Frits vind ik nog altijd de mol. Puh!Inderdaad, hoewel nog steeds een hoop, het laagste aantal kijkers tot nu toe dit seizoen: 1.348.000.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:16 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens het vermoeden dat veel vaste kijkers het vergeten zijn. Normaal gesproken gaan de topics er op donderdagavond toch een stukje sneller doorheen.![]()
Ik zit al sinds aflevering 1 op Frits. Het zou m'n prono goed doen als hij het inderdaad is.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Ik vind Sanne heel irritant. Aan het begin van de aflevering ook: "ja ik ging natuurlijk voor het afkopen, want ik moet natuurlijk wel een beetje verdacht blijven heheheheh". Zelfde met Kim, in iets minder mate misschien. Het spel verneuken heet dat..
Zou een domper zijn als een van hen de mol blijkt te zijn. Ik gok echter op Frits.
Amen.![]()
Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo meteen ..heb je radio2 aanstaan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Radio 2 is mooier dan 3fmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, heb hem er al een uurtje op. Weer eens wat anders dan 3fm![]()
![]()
Normaal luister ik dit nooit maar omdat Arjen zo'n held is ben ik nu wel even benieuwd, heb em opstaan![]()
![]()
Ik vind het vaak muziek voor ouderen.. Ik ben 25 en vind de DJ's en de muziek vaak leuker op 3fm. Maar ze draaien alles zo vaak dat ik daar wel wat flauw van ben.. Maar 2 doet het voor vandaag nog wel goed. Maar om half 5 gaat ie weer terug voor even, want nieuwe megahitquote:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: