Ja ik denk ook dat hoe het nu is gegaan, dat Kim mocht kiezen, een noodoplossing was. Wow goed bedacht!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.
De vorige keer was hij gewoon niet degene die het verste van de mol af zat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
JA waarom is de mol er nou uit ?
Deze uitslag kan toch technisch gezien helemaal niet.
Hij was zo zeker de vorige keer omdat hij helemaal op Eric zat of omdat hij de mol was.
Hoe dan ook dit rode scherm klopt van twee kanten niet.
Want als hij de mol was is dit rode scherm onlogisch duh !
Deze uitslag kan dus alleen als de rest ook allemaal op Eric zat.
En dat hij dus een vage vraag verkeerd had iets waar hij zelf dus al bang voor was.
Ik had juist het idee dat dat vraagteken zou staan voor een aantal antwoorden van de test en dat de lege koffer inderdaad dus een vrijstelling zou zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Maartel het volgende:
Ik krijg zo ineens het vermoeden dat het gouden vraagteken voor een kans op een vrijstelling stond, maar dat de lege koffer een noodoplossing was omdat het vraagteken uit het spel was.
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Lamzak_ het volgende:
Van hier tot lisse.
Tokio -> Lisse
Iemand, iemand een idee?
Hm, van hier tot Lisse. Op dat moment stonden Frits en Arjen bij een station. In het voormalige station van Lisse is nu een restaurant gevestigd met als naam "De verloren koffer".quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik blijf zeggen dat het Erik is. Het doet hem allemaal niets...de spellen niet, de eliminatie niet, de onderlinge 'ruzies' niet. Niets zie je aan hem.
En in een eerder programma waar hij en zijn dochter ergens in Afrika in een ziekenhuis aan het werk waren zag je dat hij wel degelijk heel veel geeft om omgeving, reacties etc.
Dus hij is de mol. Definitief.
Keukenhof => Erik van der Hoffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Kan ik alleen maar denken aan al die Japanners die straks weer op de Keukenhof rondlopen.
Ik heb zeker niet goed opgelet, maar wat zat er dan in de 'lege' koffer?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:10 schreef June. het volgende:
Kim is duidelijk de mol. Zij had namelijk voorkennis, dat kan haast niet anders. Bij het kofferspel weet ze de 'lege' koffer te pakken, maar die blijkt uiteindelijk niet leeg te zijn (verrassend..). Natuurlijk heeft ze daarvoor gekozen, omdat ze dan weet dat je de andere 2 kandidaten moet volgen. Haal je het niet, gaat er 2000 euro uit de pot. En dat is natuurlijk heel makkelijk om het niet te halen, helemaal als je Arjen kiest die jou totaal niet verdenkt.
Sanne was de boel ook aardig aan het verkloten op dat zebrapad hoor. Eerst had ze een verdeling bedacht, waarbij zij de lege koffer zou krijgen. En toen de opdracht bijna voorbij was, wilde ze ineens toch de koffer met het diner hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
in de twitterberichten van ikbendemol :
Op 04-03-10 ga ik weer aan de slag met mijn malicieuze mollenwerk
12:23 PM Mar 1st via TweetDeck
Dag Arjen, in aflevering tien kruisen onze wegen zich weer.
about 13 hours ago via TweetDeck
===========================================================================
malicieuze was het woord wat 2 kandidaten in een dictee moesten schrijven. (arjen en kim)
gisteravond zetten kim arjen op dat zebrapad op het verkeerde spoor dan een ander koffertje te noemen dan afgesproken.
denk nu toch echt dat het KIM is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |