quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan NS Hispeed op zijn minst de tarieven verlagen?
Dus heb je er geen kut aan iddquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef Ireyon het volgende:
Kruidvatkaartjes
VoorwaardenAlleen geldig op één zaterdag of één zondag t/m 31 januari 2010
Dus..
Oh dan is die webpagina nog niet aangepastquote:
Heb je die afwijkende in Diemen al?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een Bavaria
Huh?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je die afwijkende in Diemen al?
ik meende dat daar op het oostelijke perron een bordje hangt met wel een erg klein lettertypequote:
Gelukkig.. anders kon 'k de OP wiki toevoeging weer ongedaan makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Juist. En de huidige zijn dus niet meer geldig buiten het NS-net
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En oh ja, Bavaria is geen bier maar slootwater
typisch. nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik meende dat daar op het oostelijke perron een bordje hangt met wel een erg klein lettertype
Voer die 'Patat of friet'-discussie maar buiten PTA om. Ik word er niet goed van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gelukkig.. anders kon 'k de OP wiki toevoeging weer ongedaan maken![]()
[..]
Jij zegt zeker ook Patat?
Ik zit nooit in de Benelux maar ik vind dit wel heel veel 1e klas coupes. (Het shot rond 1.08) Is het geen ICL achtig ding?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef dennistd het volgende:
Leuk filmpje via somda, twee beneluxen naast elkaar:
Dat is gefilmd vanuit een tweede klas I6 rijtuigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de Benelux maar ik vind dit wel heel veel 1e klas coupes. (Het shot rond 1.08) Is het geen ICL achtig ding?
Oh, ik dacht dat Benelux alleen met die ICMm-variant reed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat is gefilmd vanuit een tweede klas I6 rijtuig. De rest van de trein bestaat uit 4 2de klas en 2 1ste klas I10 rijtuigen.
Gniffelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef dennistd het volgende:
ICMm sowieso niet, maar ICRmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Benelux alleen met die ICMm-variant reed.
NS Internationaal moet de grootste inkomsten krijgen uit het lange-afstandsverkeer met Londen / Parijs. Daar valt knaken te verdienen door in drie uur de reis te kunnen aanbieden. Landelijk verkeer is Nederland niet zo heel boeiendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze de tarieven gaan verhogen, omdat er te weinig reizigers interesse hebben en ze niet uit hun onkosten komen
Niet dat ik weet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Tegenwoordig (of was dat al langer) kun je op de kaartjesautomaat ook bestemmingen naar Frankrijk selecteren (behalve België, Duitsland en Luxemburg). Ik heb tot nu toe alleen Lille als koopbare bestemming kunnen ontdekken, heeft iemand enig idee of er ook andere franse bestemming te koop zijn in de automaat?
p.s. Rijssel als antwoord telt niet mee![]()
hehe vetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef dennistd het volgende:
Doet me denken aan het vertrek vanuit Eindhoven richting Amsterdam/Den Haag. Kijken wie als eerste in Boxtel is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:48 schreef dennistd het volgende:
Zet ze dan in in de 9800/19800 in plaats van k*t SLT's.quote:Op zondag 7 maart 2010 00:23 schreef James1988 het volgende:
Simpel: die buffels zijn niet meer nodig, en ze moeten ergens blijven.
Voor zover ik weet heeft Syntus ze gebruikt, maar nu niet meer dus.
Hoe meten ze dat 'grootste' dan? Je hebt volgens mij twee zones waar je kunt zitten en een stuk of 30 kassa's.. De grootste qua kassa's wil ik best geloven, maar qua zitplekken lijkt het me erg sterkquote:Op zondag 7 maart 2010 01:50 schreef James1988 het volgende:
Op Schiphol zit wel een McDonalds, maar die zit na de paspoortcontrole. Op Schiphol Plaza zit echter wel een Burger King, naar verluid de grootste van de wereld.
Kesteren-Rhenen moet je met de bus hequote:Op zondag 7 maart 2010 01:44 schreef greavy het volgende:
Het is iets van Zwijndrecht - Maastricht - (veolia) Kerkrade -Roermond -(veolia) Nijmegen - Arnhem - (syntus)Tiel - Rhenen - Baarn - Amersfoort -(CXX) Ede-Wageningen - Schiphol - Zwijndrecht. Exact moet ik alles nog plannen e.d.
Dat kan, maar ik ga met de trein naar Utrecht en dan naar Rhenen, en weer terugquote:Op zondag 7 maart 2010 10:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kesteren-Rhenen moet je met de bus he
Als je toch langs Utrecht gaat, kun je beter daar naar de McDonalds, als je dat per se wilt. Daar zit er een op Hoog Catharijne.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:55 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ga met de trein naar Utrecht en dan naar Rhenen, en weer terugBussen zijn klote, en k heb een dagkaart (¤15) voor de trein
![]()
Heb me route nu bijna helemaal rond qua tijden etc
Post het hier eens dan, dat schema van jequote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef greavy het volgende:
Ik wil niet persé naar een McDonalds. Burger King of dergelijke is ook goed, en idd. op Schiphol kom ik er wel uit.
Ik heb een reisje van 16 uur ongeveer, en heb minder kilometers dan me reisje van 13 uur, op 25 februari..
Ben nu aan het kijken waar ik nog wat kilometertjes(50) extra mee kan pikken
Daarna is me schema helemaal rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |