woord·blind bn dyslectischquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was voor DVR, gevalletje woordblind of zwakzinnig?
Ja, die is lekker! Ik ga hier niet de financiële verslaggeving van de afgelopen twee jaar voor je herhalen. Zoek de cijfers over de ontwikkeling van de Amerikaanse en Europese staatsschulden, de uitstaande hypotheken en andere kredieten (creditcard, pers. krediet, studieschulden) en de risicoratings daarvan, de vermogenspositie van banken, de groei/krimp van het bruto nationaal product, de werkloosheid, etc, zelf maar even op. Of lees de héél voorzichtig geformuleerde zorgen van de hoofdeconoom bij het CBD: http://www.volkskrant.nl/(...)omie_verliest_krachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zie ongeveer 100 beweringen maar geen onderbouwing
Je hebt het niet over 2007 en 2008 maar over 2010 en verderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, die is lekker! Ik ga hier niet de financiële verslaggeving van de afgelopen twee jaar voor je herhalen. Zoek de cijfers over de ontwikkeling van de Amerikaanse en Europese staatsschulden, de uitstaande hypotheken en andere kredieten (creditcard, pers. krediet, studieschulden) en de risicoratings daarvan, de vermogenspositie van banken, de groei/krimp van het bruto nationaal product, de werkloosheid, etc, zelf maar even op. Of lees de héél voorzichtig geformuleerde zorgen van de hoofdeconoom bij het CBD: http://www.volkskrant.nl/(...)omie_verliest_kracht
Misschien moet je je leesbril maar eens opzettenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt het niet over 2007 en 2008 maar over 2010 en verder
Dus kom maar op met die onderbouwing
Als jij dan zegt waar de onderbouwing staat voor het geblaat van DVRquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:36 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Misschien moet je je leesbril maar eens opzetten
Ik heb in heel dat artikel niks gevonden wat jij beweerdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef dvr het volgende:
Ik had in mijn geblaat al een linkje gezet naar het geblaat van de hoofdeconoom van het CBS, maar je zou bijvoorbeeld ook het engelstalige geblaat van The Economist tot je kunnen nemen. Maar hoe dan ook, de kranten en websites staan nog dagelijks bol van alarmerende economische berichten en als jij daarvoor je kop in het zand wilt steken zal dat mij een zorg zijn.
Bij ons lukt een woonwagen op de camping niet. Veel succesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Oksel het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag heel simpel.. Zal ik het komende jaar een huis kopen of niet? Ipv. huren? Iets goedkoops.. rond de 130k ofzo..?
130k is nog steeds een sloot geld, je kan wel iets 'goedkoops' kopen maar het ligt er helemaal aan wat je voor dat geld dan krijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Oksel het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag heel simpel.. Zal ik het komende jaar een huis kopen of niet? Ipv. huren? Iets goedkoops.. rond de 130k ofzo..?
2 verdieners.. buiten de randstad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
130k is nog steeds een sloot geld, je kan wel iets 'goedkoops' kopen maar het ligt er helemaal aan wat je voor dat geld dan krijgt.
Als dat te koop staat voor die prijs zal het vast niet de moeite waard zijn om te verbouwen. Als je er tenminste niet 15-20 jaar wil zittenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nu trouwens in Simmern, Duitsland.. vader van mijn vriendin handelt in real estate. Staat hier om de hoek een huis te koop, vrijstaand, 5 slaapkamers.. keuken etc. redelijk gedateerd.. 150k.
Feyenoordquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Feyenoord kan het goedkoper
Met 130k blijft er weinig keus over. Ik zou overigens een normale baan gaan zoeken als je niet meer kan lenen als 130k met 2 inkomensquote:
Zomaar even snel wat opgezocht..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij ons lukt een woonwagen op de camping niet. Veel succes
Feijenoord, jij je zinquote:
Mmm... dan kun je een ex-corporatiewoning kopen. Vind ik zelf eigenlijkt niks aangezien ik nu zoiets huurquote:
Ik zeg iets GOEDKOOPS. Dat betekend dus dat ik minder leen dan ik kan. Waarom zou ik gaan maxen? Helemaal geen zin in.. ik wil het alleen kunnen betalen als het nodig is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met 130k blijft er weinig keus over. Ik zou overigens een normale baan gaan zoeken als je niet meer kan lenen als 130k met 2 inkomens
Bij ons kost dat 240k k.k.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zomaar even snel wat opgezocht..
http://www.funda.nl/koop/(...)knoopshofte-7/fotos/
Bedoel je daarmee Rotterdam? Niet iedereen spreekt hooliganquote:
Daarom wil ik niet in de randstad wonen. Overigens kunnen we ook in Duitsland kopen (vriendin is Duits), daar koop je een vrijstaand huis voor 150k.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij ons kost dat 240k k.k.
Als je meer verdient, dan kun je wat meer lenen en hoef je ook niet verplicht aan de max gaan zitten. Met een maximale leencapaciteit van 130k ga je voor iets van 115k, met een maximale leencapaciteit van 180k voor iets van 165k en dan zijn de mogelijkheden alweer wat groter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik zeg iets GOEDKOOPS. Dat betekend dus dat ik minder leen dan ik kan. Waarom zou ik gaan maxen? Helemaal geen zin in.. ik wil het alleen kunnen betalen als het nodig is.
In Dresden koop je voor dat bedrag de hele straat. En nu je punt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Daarom wil ik niet in de randstad wonen. Overigens kunnen we ook in Duitsland kopen (vriendin is Duits), daar koop je een vrijstaand huis voor 150k.
Alleen zijn die toelatingsexamens zo zwaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Oksel het volgende:
1 ding is zeker.. als je lifestyle wilt, moet je toch echt naar bijv. Australie. Kutkwaliteit huizen, maar groot en luxe, veel grond en een zwembad.
Ja, want fatsoenlijke huurders zitten massaal te wachten op krotten uit Rotterdamse achterbuurten. Misschien kun je naar Australie gaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Oksel het volgende:
Overigens weet ik nog niet zeker of we nog lang in Europa blijven wonen, ook daarom wil ik iets in een lagere prijsklasse.. kan ik het tenminste onderverhuren.
Dat je voor 130k niet alleen stacaravan koopt, zoals DiegoM. beweert, eikel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Dresden koop je voor dat bedrag de hele straat. En nu je punt?
Wow..... een flashback, vriend van me had zo'n soort woning. Is volgens mij best aardig wonen, hij had alleen ruimtegebrek omdat hij zijn lege drankflessen nooit naar de glasbak toebrachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zomaar even snel wat opgezocht..
http://www.funda.nl/koop/(...)knoopshofte-7/fotos/
Waarom heeft iedereen het over Rdam? Ik heb Rdam nooit genoemd.. voor 130k koop je een fatsoenlijk 1gezinswoning in een fatsoenlijke buurt.. in Twente. Prima wonen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, want fatsoenlijke huurders zitten massaal te wachten op krotten uit Rotterdamse achterbuurten. Misschien kun je naar Australie gaan?
Werkelijk? En dan te bedenken dat ze er vroeger alleen maar criminelen naar toe stuurdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen zijn die toelatingsexamens zo zwaar
Bij ons wel. Leer lezen voordat je iemand probeert de bashen driekwarterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dat je voor 130k niet alleen stacaravan koopt, zoals DiegoM. beweert, eikel.
Maargoed, is dit nou een goede tijd om te kopen, of niet?
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het over Rdam? Ik heb Rdam nooit genoemd.. voor 130k koop je een fatsoenlijk 1gezinswoning in een fatsoenlijke buurt.. in Twente. Prima wonen.
Rot toch op met je "ons"..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij ons wel. Leer lezen voordat je iemand probeert de bashen driekwarter
Ik geloof je direct, hier kan je ook nog wel wat kopen voor 130k. Heeft meestal wel achterstallig onderhoud, dus dan valt het voor mij al direct af. Tenzij men wil praten over de prijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het over Rdam? Ik heb Rdam nooit genoemd.. voor 130k koop je een fatsoenlijk 1gezinswoning in een fatsoenlijke buurt.. in Twente. Prima wonen.
Twente is wel leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Rot toch op met je "ons"..Je klinkt als een typische R'dammer.. ASOCIAAL. Wat een klotestad is dat zeg. Koop je voor 130k een stacaravan. Wil niet weten waar jij in woont trouwens.
Als ik DAM mag geloven dan leeft hij in een luchtkasteelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Rot toch op met je "ons"..Je klinkt als een typische R'dammer.. ASOCIAAL. Wat een klotestad is dat zeg. Koop je voor 130k een stacaravan. Wil niet weten waar jij in woont trouwens.
Geen idee, ik woon er niet. Mijn pa wel, sinds 10 jaar. Die gaat echt nooit meer terug naar de Randstad. Wat is er leuk aan de Randstad trouwens?quote:
Of niet slim genoeg voor het examen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat ik net terug ben van een wereldreis..Heb nog even wat orientatietijd nodig.
Ik geloof je meteen. Zelf gebouwd vast.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik DAM mag geloven dan leeft hij in een luchtkasteel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er niet. Mijn pa wel, sinds 10 jaar. Die gaat echt nooit meer terug naar de Randstad. Wat is er leuk aan de Randstad trouwens?
Ons is inderdaad echt Rotterdamsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb dat examen allang gehaald.. en zou het niet eens nodig hebben, sponsorship via groot IT bedrijf is geen probleem.quote:
Waarschijnlijk is de WC van het huis van DAM drie keer groter dan het appartementencomplex waar jij in woont.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik DAM mag geloven dan leeft hij in een luchtkasteel
Hij zal overigens beweren dat ik in een krottenwijk woon tussen de uitkeringstokkies en geen cent te makken heb![]()
Waarom zit je dan je druk te maken over een huisje in een achtergesteld gebied in plaats van in Australie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb dat examen allang gehaald.. en zou het niet eens nodig hebben, sponsorship via groot IT bedrijf is geen probleem.
Het aanbod valt niet tegen. Je bent dichtbij Deventer, Enschede, Apeldoorn, eventueel Zwolle. Grote ingenieursbureaus en IT bedrijven hebben hun dependance in die steden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Te beginnen met: werk. Het is niet voor niets dat de huizen in Twente een stuk goedkoper zijn dan in de Randstad.
Heel waarschijnlijk wel, lijkt me best vervelend om daar de boel schoon te moeten houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de WC van het huis van DAM drie keer groter dan het appartementencomplex waar jij in woont.
Zo geweldig zal het wel niet zijn als je met twee maximaal 130k kunt lenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het aanbod valt niet tegen. Je bent dichtbij Deventer, Enschede, Apeldoorn, eventueel Zwolle. Grote ingenieursbureaus en IT bedrijven hebben hun dependance in die steden.
Studie van vriendin, nog maandje of 4. Geen cultuur. Best ver weg. Nog niet zeker of Nederland NIET bevalt. We hebben nooit in NL gewoond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zit je dan je druk te maken over een huisje in een achtergesteld gebied in plaats van in Australie?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heel waarschijnlijk wel, lijkt me best vervelend om daar de boel schoon te moeten houden
Studeren kan toch ook best in Australie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Studie van vriendin, nog maandje of 4. Geen cultuur. Best ver weg. Nog niet zeker of Nederland NIET bevalt. We hebben nooit in NL gewoond.
Mijn vader is een Rotterdammer toch heb ik hem de term 'ons' nog nooit horen gebruikenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ons is inderdaad echt Rotterdams
Kent iemand die rooie uit Gestel?
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo geweldig zal het wel niet zijn als je met twee maximaal 130k kunt lenen.
1 keer raden wat mijn vriendin daar het afgelopen jaar heeft gedaan. University of the Sunshine coast.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Studeren kan toch ook best in Australie?
Een stuk minder onwetende inteeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er niet. Mijn pa wel, sinds 10 jaar. Die gaat echt nooit meer terug naar de Randstad. Wat is er leuk aan de Randstad trouwens?
Als je beter had gelezen dan had je kunnen lezen dat je met een hoger salaris meer kunt kopen zonder dat je gebruik hoeft te maken van je maximale leencapaciteit. Je hebt meer en betere keuze voor 150k dan voor 100k. 150k in je eentje is ook goed te doen zonder gebruik te maken van je maximale leencapaciteit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.
Waar investeer jij je zuur verdiende geld in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.
Dan snap ik niet waarom je loopt te melken over Twente.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
1 keer raden wat mijn vriendin daar het afgelopen jaar heeft gedaan. University of the Sunshine coast.
Er is niets mis met Rotterdammers, alleen moeten ze niet massaal uit Rotterdam vertrekken. Rotterdammers zijn een beetje de Marokkanen van West-Brabant geworden.quote:
Je hebt het nu over geleend geld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
Daar heb je mensen voor met een salarisje als Oksel.
In Twente heb je ook hele straten waar alleen Turken wonen. Koop je ook wel een huisje voor 100k.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Oksel het volgende:
Waar zeg ik trouwens dat "ons" typisch Rotterdams is..?
Overigens, als er 1 inteeltvolk is zijn het wel turken en marokkanen. 1 keer raden waar die het meest wonen..
Coke, hoeren en wapens natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar investeer jij je zuur verdiende geld in?
Heb je wel eens goed om je heen gekeken danquote:
Je hebt het stukje onwetend al weer bevestigd....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Oksel het volgende:
Waar zeg ik trouwens dat "ons" typisch Rotterdams is..?
Overigens, als er 1 inteeltvolk is zijn het wel turken en marokkanen. 1 keer raden waar die het meest wonen..
Ik zeg ook een stuk minder, ik zeg niet geen... Absoluut niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed om je heen gekeken dan
Wat is je serieuze vraag dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:20 schreef Oksel het volgende:
Goed, minder serieuze mensen in dit topic dan ik had gehoopt. Ik ga boterhammetje eten. Toedels.
Ooit nagedacht over "actie=reactie" ?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:20 schreef Oksel het volgende:
Goed, minder serieuze mensen in dit topic dan ik had gehoopt. Ik ga boterhammetje eten. Toedels.
Wat een hondsbrutaal mannetje ben jij. Doodleuk onzin beweren en daarmee anderen weer dwingen hun tijd te besteden aan het rechtzetten daarvan.. wat mij betreft is dit de laatste keer dat ik me weer door zo'n kuttig one-linertje van jou laat verleiden tot een heel epistel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb in heel dat artikel niks gevonden wat jij beweerd
Overigens had ik dat artikel niet eerder gelezen, ik heb het alleen opgezocht omdat jij een onderbouwing zocht. Die heb je nu.quote:Ik: Omdat de economie er [..] fundamenteel echt beroerd voorstaat.
Economist: The economic crisis, which seemed to have eased off in the latter part of 2009, is once again in full swing [..]
----------
Ik: De overheden hebben de financiële en echte economie met kunst- en vliegwerk even op de been gehouden, maar daar kunnen ze nu niet meer mee doorgaan zonder zelf in problemen te komen of de inflatie gevaarlijk aan te jagen. De autonome groei die weer op gang had moeten komen, is vooralsnog uitgebleven [..] maar de overheden gaan nu wel sterk bezuinigen en belastingen verhogen.
Economist: Bond markets are worried about the capacity of Spain, Ireland and Portugal to repay their debts, forcing these countries to increase taxes and cut spending, even as they remain mired in recession. [..]
Three factors will determine whether such fears are justified. The first is the strength of the recovery—whether it is self-sustaining, or still propped up by government stimulus.
----------
Ik: In iets minder gunstige gevallen krijgen we crashes (beurzen, obligaties, China, Engeland, VS) die het proces versnellen en voor accute liquidatiegolven en rentestijgingen leiden die de huizenprijzen in korte tijd fors omlaag duwen, zoals in '79 (of erger, gezien de fundamenteel slechtere situatie).
Economist: Optimism about a “V”-shaped recovery is being replaced with pessimism about a double-dip recession, as fears grow that policymakers will be forced, or will mistakenly choose, to remove monetary and fiscal props too soon.
----------
Ik: En kijk uit met groeicijfers, die zijn vaak geflatteerd,of er staan hoog oplopende overheidstekorten tegenover die een feitelijke krimp verhullen.
Economist: Not so in the rich world, where there are still few signs of strong private-demand growth. America’s latest, buoyant, GDP figures are misleading. Output grew at an annualised rate of 5.7% in the fourth quarter of 2009 mainly because firms were rebuilding their stocks.
De verwachting is dat huizen in die prijsklasse bij een crash relatief (en absoluut) de minste klappen zullen oplopen. Maar als je de pech hebt op het dieptepunt van een crash a la 1979 te moeten verkopen, kan het je misschien toch zo'n 30K kosten. Als je weet dat je er na korte tijd alweer uitwilt en dus weinig te zeggen hebt over het verkoopmoment, lijkt het me nogal een gok. Ik zou dan zelf liever huren als die mogelijkheid er is, en dan bespaar je jezelf de (mogelijke) overdrachtsbelasting.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Oksel het volgende:
Dat is nog maar de vraag. Hangt af van vraag-aanbod natuurlijk. Je ziet vaak ook dat hele goedkope en hele dure huizen het lastigst zijn om te verkopen. Dure huizen omdat die voor lang niet iedereen te betalen zijn (of mensen willen geen heel duur huis) en goedkope huizen omdat het een goede reden heeft dat die huizen zo goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef dvr het volgende:
[..]
De verwachting is dat huizen in die prijsklasse bij een crash relatief (en absoluut) de minste klappen zullen oplopen. Maar als je de pech hebt op het dieptepunt van een crash a la 1979 te moeten verkopen, kan het je misschien toch zo'n 30K kosten. Als je weet dat je er na korte tijd alweer uitwilt en dus weinig te zeggen hebt over het verkoopmoment, lijkt het me nogal een gok. Ik zou dan zelf liever huren als die mogelijkheid er is, en dan bespaar je jezelf de overdrachtsbelasting.
Ik begon met een volledig serieuze, normale vraag. (zie boven).. maar dat hondbrutale mannetje kwam vervelend doen.quote:
Als je DAm bedoeld, die moet je negeren, iedereen trapt erin..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik begon met een volledig serieuze, normale vraag. (zie boven).. maar dat hondbrutale mannetje kwam vervelend doen.
Hij geeft aan dat je voor 130k niet keuze te over hebt en daar is niets van gelogen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik begon met een volledig serieuze, normale vraag. (zie boven).. maar dat hondbrutale mannetje kwam vervelend doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |