abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78777616
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:49 schreef dvr het volgende:

En kijk uit met groeicijfers, die zijn vaak geflatteerd,of er staan hoog oplopende overheidstekorten tegenover die een feitelijke krimp verhullen.
Maar het stond in de Telegraaf dat er economisch herstel plaatsvind, echt waar
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78777640
Voor DVR

Ik zie ongeveer 100 beweringen maar geen onderbouwing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78777692
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor DVR

nee, jij wil ze niet zien.
pi_78777710
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En de markt heeft bepaald dat die prijs de huizen onverkoopbaar maakt
Biedt ze aan voor de helft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78777737
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

nee, jij wil ze niet zien.
Het was voor DVR, gevalletje woordblind of zwakzinnig?
pi_78777772
.

ach waarom ook?

veel plezier in de zandbak verder

.
pi_78778322
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Het was voor DVR, gevalletje woordblind of zwakzinnig?
woord·blind bn dyslectisch

zwak·zin·nig bn zwak van verstand; geestelijk gehandicapt

Werd je vroeger vaak gepest of zo dat je zo neerkijkt op dit soort aandoeningen? Je moet je dan maar voorhouden dat die mensen dat vaak deden om hun eigen zwak- en onzekerheden te verbergen
I'll sing you a lullaby.
pi_78779142
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ja, die is lekker! Ik ga hier niet de financiële verslaggeving van de afgelopen twee jaar voor je herhalen. Zoek de cijfers over de ontwikkeling van de Amerikaanse en Europese staatsschulden, de uitstaande hypotheken en andere kredieten (creditcard, pers. krediet, studieschulden) en de risicoratings daarvan, de vermogenspositie van banken, de groei/krimp van het bruto nationaal product, de werkloosheid, etc, zelf maar even op. Of lees de héél voorzichtig geformuleerde zorgen van de hoofdeconoom bij het CBD: http://www.volkskrant.nl/(...)omie_verliest_kracht
pi_78779372
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:27 schreef dvr het volgende:

[..]

Ja, die is lekker! Ik ga hier niet de financiële verslaggeving van de afgelopen twee jaar voor je herhalen. Zoek de cijfers over de ontwikkeling van de Amerikaanse en Europese staatsschulden, de uitstaande hypotheken en andere kredieten (creditcard, pers. krediet, studieschulden) en de risicoratings daarvan, de vermogenspositie van banken, de groei/krimp van het bruto nationaal product, de werkloosheid, etc, zelf maar even op. Of lees de héél voorzichtig geformuleerde zorgen van de hoofdeconoom bij het CBD: http://www.volkskrant.nl/(...)omie_verliest_kracht
Je hebt het niet over 2007 en 2008 maar over 2010 en verder

Dus kom maar op met die onderbouwing
pi_78779513
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt het niet over 2007 en 2008 maar over 2010 en verder

Dus kom maar op met die onderbouwing
Misschien moet je je leesbril maar eens opzetten
pi_78779586
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:36 schreef mierenfokker het volgende:

[..]

Misschien moet je je leesbril maar eens opzetten
Als jij dan zegt waar de onderbouwing staat voor het geblaat van DVR
pi_78784694
Ik had in mijn geblaat al een linkje gezet naar het geblaat van de hoofdeconoom van het CBS, maar je zou bijvoorbeeld ook het engelstalige geblaat van The Economist tot je kunnen nemen. Maar hoe dan ook, de kranten en websites staan nog dagelijks bol van alarmerende economische berichten en als jij daarvoor je kop in het zand wilt steken zal dat mij een zorg zijn.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:50:23 #88
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78784862
Nu is natuurlijk de vraag heel simpel.. Zal ik het komende jaar een huis kopen of niet? Ipv. huren? Iets goedkoops.. rond de 130k ofzo..?
pi_78784927
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef dvr het volgende:
Ik had in mijn geblaat al een linkje gezet naar het geblaat van de hoofdeconoom van het CBS, maar je zou bijvoorbeeld ook het engelstalige geblaat van The Economist tot je kunnen nemen. Maar hoe dan ook, de kranten en websites staan nog dagelijks bol van alarmerende economische berichten en als jij daarvoor je kop in het zand wilt steken zal dat mij een zorg zijn.
Ik heb in heel dat artikel niks gevonden wat jij beweerd
pi_78784990
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Oksel het volgende:
Nu is natuurlijk de vraag heel simpel.. Zal ik het komende jaar een huis kopen of niet? Ipv. huren? Iets goedkoops.. rond de 130k ofzo..?
Bij ons lukt een woonwagen op de camping niet. Veel succes
pi_78784992
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef Oksel het volgende:
130k is nog steeds een sloot geld, je kan wel iets 'goedkoops' kopen maar het ligt er helemaal aan wat je voor dat geld dan krijgt.
I'll sing you a lullaby.
pi_78785014
In Feyenoord kan het goedkoper
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:54:37 #93
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78785070
Ik ben nu trouwens in Simmern, Duitsland.. vader van mijn vriendin handelt in real estate. Staat hier om de hoek een huis te koop, vrijstaand, 5 slaapkamers.. keuken etc. redelijk gedateerd.. 150k.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:55:32 #94
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78785104
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

130k is nog steeds een sloot geld, je kan wel iets 'goedkoops' kopen maar het ligt er helemaal aan wat je voor dat geld dan krijgt.
2 verdieners.. buiten de randstad.
pi_78785146
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:54 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nu trouwens in Simmern, Duitsland.. vader van mijn vriendin handelt in real estate. Staat hier om de hoek een huis te koop, vrijstaand, 5 slaapkamers.. keuken etc. redelijk gedateerd.. 150k.
Als dat te koop staat voor die prijs zal het vast niet de moeite waard zijn om te verbouwen. Als je er tenminste niet 15-20 jaar wil zitten
pi_78785169
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Feyenoord kan het goedkoper
Feyenoord
I'll sing you a lullaby.
pi_78785191
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Oksel het volgende:

[..]

Met 130k blijft er weinig keus over. Ik zou overigens een normale baan gaan zoeken als je niet meer kan lenen als 130k met 2 inkomens
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:58:41 #98
58560 Oksel
Gezellig.
pi_78785250
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij ons lukt een woonwagen op de camping niet. Veel succes
Zomaar even snel wat opgezocht..

http://www.funda.nl/koop/(...)knoopshofte-7/fotos/
pi_78785257
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Feyenoord
Feijenoord, jij je zin
pi_78785278
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:55 schreef Oksel het volgende:

[..]

Mmm... dan kun je een ex-corporatiewoning kopen. Vind ik zelf eigenlijkt niks aangezien ik nu zoiets huur
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')