Ons is inderdaad echt Rotterdamsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:07 schreef Oksel het volgende:
[..]
Rot toch op met je "ons"..Je klinkt als een typische R'dammer.. ASOCIAAL. Wat een klotestad is dat zeg. Koop je voor 130k een stacaravan. Wil niet weten waar jij in woont trouwens.
Ik heb dat examen allang gehaald.. en zou het niet eens nodig hebben, sponsorship via groot IT bedrijf is geen probleem.quote:
Waarschijnlijk is de WC van het huis van DAM drie keer groter dan het appartementencomplex waar jij in woont.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik DAM mag geloven dan leeft hij in een luchtkasteel
Hij zal overigens beweren dat ik in een krottenwijk woon tussen de uitkeringstokkies en geen cent te makken heb![]()
Waarom zit je dan je druk te maken over een huisje in een achtergesteld gebied in plaats van in Australie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb dat examen allang gehaald.. en zou het niet eens nodig hebben, sponsorship via groot IT bedrijf is geen probleem.
Het aanbod valt niet tegen. Je bent dichtbij Deventer, Enschede, Apeldoorn, eventueel Zwolle. Grote ingenieursbureaus en IT bedrijven hebben hun dependance in die steden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Te beginnen met: werk. Het is niet voor niets dat de huizen in Twente een stuk goedkoper zijn dan in de Randstad.
Heel waarschijnlijk wel, lijkt me best vervelend om daar de boel schoon te moeten houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de WC van het huis van DAM drie keer groter dan het appartementencomplex waar jij in woont.
Zo geweldig zal het wel niet zijn als je met twee maximaal 130k kunt lenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het aanbod valt niet tegen. Je bent dichtbij Deventer, Enschede, Apeldoorn, eventueel Zwolle. Grote ingenieursbureaus en IT bedrijven hebben hun dependance in die steden.
Studie van vriendin, nog maandje of 4. Geen cultuur. Best ver weg. Nog niet zeker of Nederland NIET bevalt. We hebben nooit in NL gewoond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zit je dan je druk te maken over een huisje in een achtergesteld gebied in plaats van in Australie?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heel waarschijnlijk wel, lijkt me best vervelend om daar de boel schoon te moeten houden
Studeren kan toch ook best in Australie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Oksel het volgende:
[..]
Studie van vriendin, nog maandje of 4. Geen cultuur. Best ver weg. Nog niet zeker of Nederland NIET bevalt. We hebben nooit in NL gewoond.
Mijn vader is een Rotterdammer toch heb ik hem de term 'ons' nog nooit horen gebruikenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ons is inderdaad echt Rotterdams
Kent iemand die rooie uit Gestel?
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo geweldig zal het wel niet zijn als je met twee maximaal 130k kunt lenen.
1 keer raden wat mijn vriendin daar het afgelopen jaar heeft gedaan. University of the Sunshine coast.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Studeren kan toch ook best in Australie?
Een stuk minder onwetende inteeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:09 schreef Oksel het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon er niet. Mijn pa wel, sinds 10 jaar. Die gaat echt nooit meer terug naar de Randstad. Wat is er leuk aan de Randstad trouwens?
Als je beter had gelezen dan had je kunnen lezen dat je met een hoger salaris meer kunt kopen zonder dat je gebruik hoeft te maken van je maximale leencapaciteit. Je hebt meer en betere keuze voor 150k dan voor 100k. 150k in je eentje is ook goed te doen zonder gebruik te maken van je maximale leencapaciteit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.
Waar investeer jij je zuur verdiende geld in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Als je beter had gelezen.. ik wil niet op max gaan lenen. Koop liever iets in een lagere prijsklasse wat ik in relatief kortere tijd kan afbetalen. Of ik eventueel een 2e huis ernaast kan kopen om dit te verhuren. Bijvoorbeeld. Of stel dat mijn partner zwanger raakt, ik het alleen kan betalen, mocht het nodig zijn. Ik begrijp het sowieso niet dat mensen op hun max gaan zitten lenen.. er zijn betere investeringen dan vastgoed.
Dan snap ik niet waarom je loopt te melken over Twente.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Oksel het volgende:
[..]
1 keer raden wat mijn vriendin daar het afgelopen jaar heeft gedaan. University of the Sunshine coast.
Er is niets mis met Rotterdammers, alleen moeten ze niet massaal uit Rotterdam vertrekken. Rotterdammers zijn een beetje de Marokkanen van West-Brabant geworden.quote:
Je hebt het nu over geleend geld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef Halcon het volgende:
Daar heb je mensen voor met een salarisje als Oksel.
In Twente heb je ook hele straten waar alleen Turken wonen. Koop je ook wel een huisje voor 100k.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Oksel het volgende:
Waar zeg ik trouwens dat "ons" typisch Rotterdams is..?
Overigens, als er 1 inteeltvolk is zijn het wel turken en marokkanen. 1 keer raden waar die het meest wonen..
Coke, hoeren en wapens natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar investeer jij je zuur verdiende geld in?
Heb je wel eens goed om je heen gekeken danquote:
Je hebt het stukje onwetend al weer bevestigd....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:18 schreef Oksel het volgende:
Waar zeg ik trouwens dat "ons" typisch Rotterdams is..?
Overigens, als er 1 inteeltvolk is zijn het wel turken en marokkanen. 1 keer raden waar die het meest wonen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |